پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
به گزارش اختصاصی سرویس ورزشی کازرون نما؛ مراسم تجلیل از مهندس مهرتاش شاملی مالک باشگاه شهید شاملی کازرون به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و همکاری فعالین رسانه ای کازرون و شهرداری و شورای شهر کازرون در سالن کانون شهید عسکری کازرون برگزار شد.

به گزارش اختصاصی سرویس ورزشی کازرون نما؛ مراسم تجلیل از مهندس مهرتاش شاملی مالک باشگاه شهید شاملی کازرون به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و همکاری فعالین رسانه ای کازرون و شهرداری و شورای شهر کازرون در سالن کانون شهید عسکری کازرون برگزار شد.

در این مراسم نماینده محترم کازرون و کوهچنار دکتر عباسی ،فرماندار ویژه شهرستان کازرون دکتر مظفری،مهندس مهرتاش شاملی مالک باشگاه شهید شاملی کازرون،سرهنگ واحدی فرمانده پادگان صفر هفت کازرون،امیر سرتیپ شهیدی ،غلامشاهی رییس هیئت هندبال استان فارس ،جمعی از پیشکسوتان ورزش کازرون،تعدادی از مسوولین ادارات کازرون و گروهی از فعالین اجتماعی و رسانه ای کازرون حضور داشتند.



دستاورد این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد چنین بود: با تایید دکتر عباسی نماینده محترم کازرون و کوهچنار مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت حمایت و یاری به باشگاه شهید شاملی کازرون اختصاص داده شد.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون دکتر مظفری نیز در حین سخنان خود اعلام نمودند علاوه بر بودجه اختصاصی خود شهرداری در سال ۱۴۰۰ ،مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان  به شهرداری اختصاص داده می شود تا این مبلغ صرف حمایت از تیم های هندبال باشگاه شهید شاملی کازرون شود.

مهندس مهرورز شهردار محترم کازرون نیز در حین سخنان خود اعلام نمودند علاوه بر حمایت های مالی شهرداری کازرون به باشگاه شهید شاملی کازرون ،جهت تقدیر از خدمات مهندس مهرتاش شاملی به ورزش کازرون و با تصویب شورای شهر کازرون یک خیابان به نام باشگاه شهید شاملی نام گذاری می شود.

در ادامه این مراسم مهندس شاملی در صحبت های خود اعلام نمودند باشگاه نیاز به حمایت های همه جانبه مالی و معنوی مسوولین و مردم دارد تا سر پا بماند و بتواند راه پیش رو را با موفقیت بیشتر ادامه دهد.

نکته امید بخش این مراسم این بود که مهندس شاملی اعلام نمودند تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون به طور قطع به مسابقات آسیایی اعزام می شود ،که این یک خبر مسرت بخش برای مردم کازرون بود.

در این مراسم به دلیل تعطیلات نوروز و سال جدید برخی از مسوولین شهرستان از جمله :دادستان محترم و رییس دادگاه کازرون،امام جمعه محترم کازرون و برخی از مسوولین حضور نداشتند.

در دقایقی از مراسم طی یک تماس تلفنی امام جمعه محترم کازرون حمایت همه جانبه خود را از باشگاه شهید شاملی کازرون اعلام نمودند.

از نکات دیگر این مراسم این بود که علیرغم هماهنگی های قبلی ، دکتر علیرضا پاکدل ریاست محترم فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به دلیل گرفتاری غیر منتظره پیش آمده نتوانستند در این مراسم حضور پیدا کنند.

در بخشی از این مراسم تجلیل هدایایی به رسم یادبود از سوی :فرمانداری ویژه شهرستان کازرون ،شهرداری و شورای شهر کازرون،فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه کازرون، فعالین رسانه ای کازرون به مهندس مهرتاش شاملی مالک باشگاه شهید شاملی کازرون اهدا شد.

در دقایقی از مراسم گروه سرود آوای مهر به اجرای سرودی زیبا پرداختند. 

این مراسم تجلیل  نقطه عطفی  بود ،برای اتحاد و همدلی بیشتر بین مسوولین و مردم شهرستان کازرون در تمام امور بخصوص ورزش کازرون.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸