پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
به گزارش سرویس ورزشی کازرون نما؛ تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون در راه کسب اولین مقام قهرمانی خود در سی و سومین دوره از مسابقات لیگ هندبال ایران مسیر بسیار دشواری را گذراند.
به گزارش اختصاصی سرویس ورزشی کازرون نما؛ تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون در راه کسب اولین مقام قهرمانی خود در سی و سومین دوره از مسابقات لیگ هندبال ایران مسیر بسیار دشواری را گذراند.


تیم شهید شاملی کازرون از حدود یک سال پیش تمرینات آماده سازی خود را برای این قهرمانی غرور آفرین آغاز کرد.

شهید شاملی کازرون مسیر قهرمانی را با ۱۴ بازی پشت سر گذاشت. از این ۱۴ بازی ۱۲ برد و ۲ تساوی و ۲۶ امتیاز کسب کرد.


تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون تنها تیم بدون باخت این دوره از رقابت ها بود.


شهید شاملی کازرون در راه قهرمانی ۴۰۱ گل زد و ۳۴۴ گل دریافت کرد و تفاضل گل مثبت ۵۷ را کسب کرد.


تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون در این دوره از مسابقات از سد تیم های بزرگ، صاحب نام و مدعی چون سپاهان اصفهان،مس کرمان (مدافع عنوان قهرمانی)،ذوب آهن اصفهان و.....گذشت و با شایسته گی این تیم ها را شکست داد.

شهید شاملی کازرون بازی ها را با کادر فنی سال گذشته خود شروع کرد. اما پس از چند بازی بنا به دلایلی سرمربی تیم آقای امین رهسپار که دو سال گذشته زحمات زیادی برای تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون کشیده بود از تیم جدا شد.

در کنار جدایی سرمربی دو بازیکن موثر و ملی پوش تیم نیز از این تیم جدا شدند. پس از این اتفاق تلخ کادر مدیریتی باشگاه به خوبی حواشی و اتفاقات منفی پیش آمده را کنترل کرد و مهدی آزاد منجیری مربی تیم ملی جوانان که جز کادر فنی تیم نیرو زمینی شهید شاملی کازرون هم بود را بعنوان سرمربی تیم انتخاب کرد.


مالک باشگاه در اقدامی موثر جهت پر کردن جای خالی دو بازیکن جدا شده تیم و تقویت تیم در مرحله نهایی ،دو بازیکن طراز اول و ملی پوش را جذب کرد تا دست سرمربی تیم خالی نباشد. هر چند پس از جدایی آقای رهسپار و دو بازیکن موثر تیم از سوی کادر مدیریتی باشگاه ،هیئت هندبال کازرون و پیشکسوتان هندبال کازرون تلاش شد تا اختلافات رفع شود و سرمربی و بازیکنان به تیم بازگردند اما این مهم میسر نشد و تیم بدون این زحمت کشان کار خود را ادامه داد.

 تیم شهید شاملی کازرون در حالی قهرمان سی و سومین دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال کشور شد که به دلیل شرایط خاص کنونی جامعه و وجود بیماری کرونا بازی ها بصورت متمرکز و بدون حضور تماشاگران برگزار شد.


نبود تماشاگران خون گرم و مشتاق کازرونی برای بازیکنان و کادر فنی تیم سخت بود ولی این مسئله هم نتوانست تاثیر منفی روی عملکرد تیم هندبال شهید شاملی کازرون بگذارد.

 تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون قهرمان ایران شد و در تاریخ ورزش ایران و کازرون جاودانه شد.

به امید موفقیت های تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون در آسیا
نویسنده: سرویس ورزشی کازرون نما، مسلم دین پژوه
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳