پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۲۸۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
پیام تسلیت در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
اينجانب به نيابت از مردم شريف شهرستان كازرون و جامعه روحانيت و حوزه علميه شهرستان، اين مصيبت را به محضر حضرت بقيه الله العظم (ارواحنا له الفداء) و به حضور مقام معظم رهبري (مدظله العالي) وخانواده مكرم و همه دوستداران ايشان تسليت عرض مي نمايم.

پیام تسلیت امام جمعه کازرون در پی درگذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی

 ((انا لله و انا  اليه راجعون))

 ارتحال ناگهاني يار قديمي وصميمي امام راحل(ره) و رفيق ديرين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) حضرت آيت اله هاشمي رفسنجاني(ره) همه دوستداران نظام اسلامي را دغدار نمود.اين انسان بزرگ كه در دوران طولاني مبارزه در همه عرصه ها حضور جدي داشت و يكي از استوانه هاي انقلاب اسلامي و از مدافعان مترقي ولايت فقيه و امام و رهبري بود كه عمر با بركت خود را در راه اعتلاي اسلام و انقلاب وسازندگي كشورعزيز اسلامي وقف نمود و ان شاءالله امروز درجوار حق تعالي از رحمت واسعه الهي برخوردار خواهند بود.اينجانب به نيابت از مردم شريف شهرستان كازرون و جامعه روحانيت و حوزه علميه شهرستان، اين مصيبت را به محضر حضرت بقيه الله العظم (ارواحنا له الفداء) و به حضور مقام معظم رهبري (مدظله العالي) وخانواده مكرم و همه دوستداران ايشان تسليت عرض مي نمايم.


 والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

محمد خرسند- امام جمعه كازرون

نویسنده: محمد دهداری
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
3
2
آقای حاج آقا خرسند، شما که نماینده مقام معظم رهبری هستید چرا در پیامتان مرحوم هاشمی را آیت الله می خوانید در حالیکه مقام معظم رهبری (که هم شما و هم ما باید همراه با وی باشیم نه جلوتر و نه عقب تر ) در پیامشان فرمودند حجت الاسلام هاشمی؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
2
2
ممنون از پیام خوبتون حاج آقا خرسند،
حسین خرسند
|
Germany
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
1
3
دوست ناشناس هم امام راحل هم رهبری بسیاری از مجتهدین را حجت الاسلام خطاب می کردند و امام حتی برخی از مراجع را حجت الاسلام خطاب کرده اند مثل مرحوم حضرت آیت الله العظمی منتظری لذا جلو و عقب بودن از رهبری با یک کلمه تبیین نمی شود کماکان که همه مراجع و علما مثل آیت الله جوادی آملی و امینی در پیام تسلیتشان جناب هاشمی را آیت الله خطاب کردند.جلو و عقب رفتن از رهبری شامل افرادی همچون حمید رسایی است که با وجود پیام بی نظیر رهبری در مورد جناب هاشمی ، در رسانه به اصطلاح ملی آن مرحوم را مفسد فی الارض و مانند زبیر می داند.امیدوارم که خدا این هتاکان را هدایت کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
1
1
احسنت بر برادران خرسند خصوصن جناب دکتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
1
1
جناب دکتر خرسند، عرض سلام و ادب
از اینکه یکی از همشهریانم در گوشه ای دیگر از این کره خاکی دغدغه کشور و شهرش را دارد به خود می بالم. ممنون که هستید، من همیشه از مطالب شما بهره مند می شوم، هرچند که نمی توانم با موبایل مطالب شما را لایک کنم.
موفق باشید و سربلند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴