پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۲۱۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
ویژه دهه فرهنگ 8:
در نهمین شب از برنامه های دهه فرهنگ و هنر شهرستان کازرون، بزرگداشت مرحوم فرج الله سلحشور کارگردان فقید سینما و تلویزیون ایران با حضور جمال شورجه کارگردان مطرح کشور، حجت الاسلام بصیر سلحشور فرزند آن مرحوم و حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون برگزار شد.

به گزارش کازرون نما، موسسه فرهنگی هنری برشنگ آفتاب با همکاری گروه هنری دوکوهه و پادگان آموزشی 07 ارتش کازرون در راستای تجلیل و بزرگداشت هنرمند و کارگردان فقید کشور مرحوم فرج اله سلحشور اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت در شب نهم چهارمین نمایشگاه دهه فرهنگ و هنر کازرون نموند.



این مراسم، سه شنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور جمال شورجه کارگردان مطرح کشوری که ساخت فیلم هایی از جمله عملیات کرکوک، حماسه مجنون، لبه تیغ، باشگاه سری، خلبان و... را در کارنامه فعالیت های هنری خود دارد، برگزار شد.

لازم به ذکر است که در این بزرگداشت، حجت الاسلام بصیر سلحشور، فرزند مرحوم فرج الله سلحشور نیز حضور داشت و طی سخنانی به معرفی ابعادی از زندگی و شخصیت آن مرحوم پرداخت.

نویسنده: سرویس فرهنگی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
1
1
بزرگداشت برای این مرحوم چه ربطی به کازرون داره ؟؟؟؟؟؟؟
خداخواست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
1
واقعا كه خجالت آوره، اين همه هنرمند خوب شهرستان خودمون داره. اونوقت بزرگداشت سلحشور گذاشتن.
نيست كه كم براي اين بنده خدا بزرگداشت ميگيرن...
حالا نميشد براي آقاي فرشاد فرشته حكمت بزرگداشت بگيريد.
كساني كه اين جور بزرگداشت ها رو ميگيرن قصد دارن بعدا از رانت اين جور ماجراها استفاده كنند.
اين هم از دست آوردهاي دبير دهه فرهنگ.
واقعا كه گل كاشتند.
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
1
0
تا زمانیکه افراد کوته نظری چون شما آقای خداخواست وجود داره شهر کازرون روز به روز به جای پیشرفت و ترقی باید بلعکس پسرفت کنه و به عقب برگرده .
آخه من نمی دونم چرا بعضی ها فقط تا جلو بینی خودشون را میبینند و نه بیشتر . هنرمندای کازرونی سرجای خودش هنرمندان ملی هم سرجوی خودشون . چطور وقتی سریال یوسف میگذاشت از اول تا آخرش می رفتین سیل می کردید آم حالی عیب و ننگ هست که برای سلحشور یه مراسم بزرگداشت گذاشته بشه ؟؟؟؟
مگر وقتی شیرازی ها وا تهرونی ها برای شاعر عزیز همشهریمون نصراله مردانی مراسم یادبود گذاشتند کسی هم آمد بگه آقای شیرازی وا آقای تهرونی نصراله مردانی چون کازرونی هست فقط باید در شهر کازرون براش مراسم گذاشت نه در جای دیگه ؟؟؟؟؟؟
بنابراین دست بردارید از این افکار منفی و پرهیز کنید از این سخنان نابجا .
همه جای ایران سرای من است .
شیراز و تهران و کازرون نداریم .
نصراله مردانی اگر بچه کازرون است ولی یک ایرانی است و چه اشکالی داره که در شهرهای ایران براش مراسم بگذارند ؟؟؟؟؟ و برعکسش هم مصداق می کنه فرج اله سلحشور یک ایرانی است و هم چنین یک هنرمند ایرانی است بنابراین کمترین وظیفه گروه های هنری و مخصوصا دولت این است که برای شخصی که برای فرهنگ و هنر کشور قدمی برداشته است مراسم تقدیر و تجلیل برپا کنند .
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
آقای خداخواست ؟؟؟؟؟کدام رانت ... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای سلحشور خو دیگه دنیای فانی را ترک کرد ولی انگار بعضی ها از نام این بزرگ مرد هراس دارند . آره دیگه چون اهل دزدی و بچاپ نبود . دست بردارید از بیان حرفهای نابجا و بیهوده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
الأن بزرگداشت میگیرند!!!!!!؟؟؟؟؟ سالگرد که نشده.....چهلمین روز هم که گذشته....بابا ایام نیمه شعبان،،،،،،امام زمان را رها کردند.....امان از دست.......
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
آقای حاج کاظم عزیز، مثال شما مثال مع الفارق هست و مغلطه کرده اید، گرفتن بزرگداشت برای افراد باعث پیشرفت کازرون نمیشه اونم در دهه فرهنگ کازرون، ایشون هم مثل کارگردانهای دیگه هست و حتی از نظر کار و هنر از خیلی هاشون پایینتره، و سریال هایی هم که ساخته بیشتر از برنامه نود و شب های برره و خندوانه و... مخاطب نداشته. هیچ سکانسی از فیلم هاش هم توی کازرون برداشت نکرده، هیچ فیلمی هم که به نحوی به کازرون مربوط بشه نساخته، حالا چرا باید این همه هزینه کرد و برا ایشون بزرگداشت گرفت؟
مساله مرحوم مردانی اما کاملاً با ایشون متفاوته چون ایشون یک چهره ی ملی بودن و در زمینه کار خودشون منحصر به فرد بودند و اگر هم شیرازی ها براش بزرگداشت گرفتن به این دلیل بود که اون رو بعنوان افتخار استان معرفی کردند و در تهران هم بعنوان افتخار کشور.
اگه لطف کنید یه شهرستان که از نظر شما بلند نظر بودن و پیشرفت کردن نام ببرید تا ببینیم چند تا بزرگداشت برگزار کردن.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
آقا رضا، ببین چه کسی پیشنهاد این کار رو داده و از جمال شورجه و پسرش دعوت کرده، بعدش به ربط بزرگداشت و رانت و جایی باز کردن در اکیپ اونها میرسی. آخه آقای سلحشور فقط کارگردان نبودن، بلکه تهیه کننده هم بودن که فرزندش ادامه ی کار ایشون رو میده و نظرش برا انتخاب عوامل اجرایی و حتی بازیگرا مهمه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳