پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
ویژه دهه فرهنگ و هنر 4:
دومین شب از دهه فرهنگ شهرستان کازرون با عنوان ایثار و مقاومت با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و اجرای نمایش های آیینی و گرامی داشت اعیاد شعبانیه برگزار گردید.

به گزارش رحیم زارع خبرنگار کازرون نما، غلامرضا شرفی در دومین شب از دهه فرهنگ شهرستان کازرون که با عنوان ایثار و مقاومت نامگذاری شده بود، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، در سخنانی اظهار داشت: الگوپذیری جوانان ایران اسلامی از نهضت عاشورا، باعث گردید که دشمنان نظام جمهوری اسلامی تفکرحمله نظامی را در ذهن خود هیچ گاه متصور نشوند.

دومین شب از دهه فرهنگ و هنر با موضوع ایثار و مقاومت برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: فرهنگ مقاومت و ایثار ریشه در تاریخ و خون این دیار دارد و همواره اقتدار و عزت را برای ما به دنبال داشته است.

شرفی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در پیشرفت کشور بیان داشت: سپاه پاسداران دیده بان انقلاب اسلامی محسوب می شود، و بدون درنظر گرفتن ملاحظات سیاسی، همواره و در هر نقطه از جهان، صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را برعهده دارد.

دومین شب از دهه فرهنگ و هنر با موضوع ایثار و مقاومت برگزار شد

وی افزود: متاسفانه برخی در درون کشور هم صدا با رادیوهای بیگانه، سعی در کمرنگ نمودن نقش سپاه پاسداران در آبادانی کشور را دارند و ناجوانمردانه، با طعنه، خدمات علمی، اقتصادی و فرهنگی سپاه را نادیده می گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اظهار داشت: توانمندی نیروهای مقاومت در مقابله با استکبار، در کشورهایی مانند سوریه و لبنان و یمن موجب شده که غرب در عرصه دیپلماتیک به این نتیجه برسد که بدون در نظر گرفتن دیدگاه های نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهد توانست از بن بست های کنونی رهایی یابد.

شرفی با بیان این که نسل کنونی انقلاب علاوه بر رشادت های گذشتگان از توان علمی روز دنیا نیز برخوردار است، گفت: با بهره گیری از توانمندی های نیروهای مومن و انقلابی، شاهد رشد چشمگیری در توسعه علمی و جایگاه مطلوب ایران اسلامی در جهان گردیده است.

وی اتکاء به ظرفیت های داخل را رمز مقاومت و پیروزی عنوان کرد، و تصریح کرد: در برهه های زمانی مختلف، دشمنان و به خصوص غرب، نشان داده است که هیچ گاه قابل اعتماد نخواهند بود.

این فرمانده ارشد نظامی کازرون، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و مقاومت را در جامعه وظیفه ای همگانی دانست، و خاطر نشان کرد: استفاده از تلفیق هنر در ارتباط نسل جوان جامعه با پیشکسوتان عرصه جهاد به سایر تاثیر گذار خواهد بود و برگزاری چنین برنامه های فرهنگی موجب پویایی و بروز استعدادهای جوانان خواهد گردید.

دومین شب از دهه فرهنگ و هنر با موضوع ایثار و مقاومت برگزار شد

دومین شب از دهه فرهنگ شهرستان کازرون با اجرای نمایشهای آیینی و پخش شیرینی و شربت  به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و اعیاد شعبانیه ادامه یافت.

 

نویسنده: رحیم زارع
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
0
فرمانده ارشد؟؟؟؟!!!!!!!
جناب بحرانی فرمانده ارشد نظامی شهرستان کازرون فرمانده تیپ تکاور امام سجاد کازرون میباشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳