پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس نوید داد:
هوشنگ محمدی مدیر عامل شرکت گاز استان فارس بیان داشت: امسال افزون بر600میلیارد ریال اعتبار برای عملیات گاز رسانی به روستاهای شهرستان کازرون اختصاص یافته است

به گزارش کازرون نما، هوشنگ محمدی، روز پنجشنبه در حاشیه نشست بررسی مسایل و مشکلات گاز رسانی به روستاهای شهرستان کازرون بیان داشت: این ضریب تا سال 92 در روستاهای استان فارس 23 درصد بود اما هم اکنون به 49 تا 50 درصد رسیده و در دو سال آینده به 95 درصد افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: پنج هزار روستا در استان فارس وجود دارد که از این تعداد باید به دو هزار و 500 روستا گاز رسانی شود و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا سال 92 تنها به 602 روستای فارس گاز رسانی شد اما از سال 92 تا کنون حدود یک هزار روستای این استان از مزایای گاز طبیعی برخوردار شده اند.
محمدی بیان کرد: این امر بیانگر این است که در دو سال گذشته بیش از 50 برابر 35 سال کذشته به روستاهای فارس گاز رسانی شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: هم اینک عملیات گاز رسانی به بیش از 700 روستای این استان در حال انجام است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، می کوشیم که تا پایان سال 96 گازرسانی به تمام روستاهای فارس به انجام رسد.
محمدی، اعتبار تخصیص یافته در سال 94 به شرکت گاز استان فارس را 700 میلیارد تومان اعلام کرد.

** نوید برخورداری تمام روستاهای کازرون از گاز طبیعی تا سال 96

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس بیان داشت: امسال افزون بر600میلیارد ریال اعتبار برای عملیات گاز رسانی به روستاهای شهرستان کازرون اختصاص یافته است.
محمدی افزود: ازمجموع 296 روستای شهرستان کازرون تا کنون به 50 درصد آن گاز ر رسانی شده است و از 111 روستای باقی مانده، هم اکنون عملیات گاز رسانی در 30 روستا در حال انجام است.
وی گفت: امیدواریم که تا پایان سال 94 برای بهره مند شدن 61 روستای دیگر کازرون از گاز طبیعی، پیمانکاران مورد نظر را انتخاب کنیم و تا پایان سال 95 و یا حداکثر تا نیمه نخست سال 96 عملیات گاز رسانی به این تعداد روستا به انجام رسد.
محمدی ادامه داد: 20 روستای باقی مانده شهرستان کازرون نیز از گاز طبیعی فشرده (
CNG) بهره مند خواهند شد.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳