پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

دو سال پیش در بارش اولین باران رحمت الهی در پاییز فرماندار محترم شهرستان قول بازگشایی یک ماهه و اتصال جاده تنگ چوگان به جاده قائمیه به شیراز (از طریق روستای پیرسبز) و اصلاح پیچ خطرناک و حادثه خیز جنب پادگان ارتش را دادند اما هنوز انجام نشده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لطفا مسئولین محترم پاسخگو باشند.

هرجا سخن ار فرهنگ و تاریخ و تمدن و گردشگری و .... در مورد شهرستان میشود نام تنگ چوگان بر زبان آورده می شود اما جالب اینجاست در حالیکه تمام روستاها از تنگ ابوالحیات تا قائمیه و از قائمیه تا کازرون از نعمت گاز برخوردارند؛ اما هنوز روستاهای تنگ چوگان گاز ندارد و همه مسئولین گاز کشی را منوط به باز شدن جاده ذکر شده می دانند. جالب تر اینکه در وعده نمایندگان قبلی شهرستان در مجلس قول مساعد گازکشی را تا قبل از اتمام چهارسال نمایندگی داده بودند اما... .

نویسنده: مجید
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دوستدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
1
باسلام : دوست عزیز با تشکر از حس مسئولیت حضرتعالی لازم به ذکر است که تعداد فراوانی از روستاهای بخش مرکزی ازجمله روستاهای حکیم باشی نصفه میان و رشن آباد و تل کوشک و تعدادی دیگر از روستائی های عزیزمان از نعمت داشتن گاز بی بهر ه اند که این همت مسئولان را می طلبد از جمله نماینده فعلی شهرستان که هیچ توجهی به این مناطق در طول چهار سال نمایندگی خود نداشته اند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹