پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰
شاهین محمدصادقی خبر داد:
کتر شاهین محمد صادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سالهای 92 و 93 نزدیک به پانصد میلیارد ریال صرف عملیات گازرسانی به برخی محلات شهر کازرون و شهرهای قائمیه، خشت، کنارتخته و برخی محله های شهر نودان شده است.

به گزارش دریافتی کازرون نما، به دنبال پیگیریهای قبلی و جلسات مکرر نماینده مردم کازرون در خصوص گازرسانی به روستاهای شهرستان با مسئولین شرکت ملی گاز ایران و مسئولین گاز استان فارس و نیز پیرو جلسه مورخ 31/03/94 دکتر محمدصادقی با وزیر محترم نفت در حاشیه جلسه مشترک دولت و مجلس و دستور موکد وزیر محترم نفت به واحدهای اجرایی  و فنی تابعه در این خصوص، بنا بر دعوت مشاور وزیر نفت و مسئولین شرکت ملی گاز ایران، جلسه ای بدین منظور در محل وزارت نفت برگزار گردید.

طی 2 سال گذشته 500 میلیارد ریال جهت گازرسانی به شهرستان کازرون هزینه شده است.

در این جلسه دکتر محمدصادقی ضمن قدردانی از مسئولین وزارت نفت و شرکت ملی گاز برای انجام پروژه های گازرسانی به 20 روستای شهرستان کازرون در سالهای 92 و 93، مصرانه خواستار ادامه عملیات گازرسانی به سایر روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان کازرون شدند.

بر اساس نتایج این جلسه که نزدیک به 2 ساعت به طول انجامید، گازرسانی به روستاهای: قندیل، مظفرآباد، میدانک، دهنو انقلاب، رشن آباد، حکیم باشی، دهکهنه نوحی، مشایخ، بورکی و چیتی طی چند ماه آینده به انجام خواهد رسید. همچنین مطالعات و عملیات اجرایی به 30 روستای دیگر شهرستان به شرح ذیل انشاا.. انجام خواهد شد بگونه ای که بالغ بر 80 درصد روستاها و شهرهای شهرستان کازرون از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

1-بخش چنارشاهیجان:  روستاهای تل کوشک، بوشکان دیلمی، بوشگان دهنو، بنه گلی و جعفر آباد

2- بخش مرکزی: روستاهای تنگ چوگان علیا، چوگان وسطی، کشکولی، دره شوری و ساسان

3- بخش کنارتخته: روستاهای جعفرجن، محل الدین و بنه سید

4- بخش خشت: روستاهای ایجانی، شهبازخانی، برج سید، چغاسایی و بورکی سفلی

5- بخش جره و بالاده: روستاهای ملااره، قلعه نارنجی، نرگس زار، عرب فامور، جروق،  اسلام آباد، سیریسجان، حسن آباد، گیخ، بیدزرد، دادین علیا و دادین سفلی

بر همین اساس طی سالهای 92 و 93 نزدیک به پانصد میلیارد ریال صرف عملیات گازرسانی به برخی محلات شهر کازرون و شهرهای قائمیه، خشت، کنارتخته و برخی محله های شهر نودان شده است.

 

نویسنده: سرویس سیاسی
برچسب ها: کازرون ، گازرسانی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
کارگردان اکشن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
3
4
گازرسانی مصوبه جدید دولت است که به تمام روستاها گاز رسانی گردد و این هم فیلم مستند زیبایی است .
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
4
قبض گاز 5 هزار تومانی 2 سال پیش حالا شده 100 هزارتومان . از جیب مردم پول در اوردن و خرج مردم کردن هنر نیست. برای وزارت نفت سود دارد که گاز رسانی می کند. کشاورزی شهرستان نابود شده است و فقر و اعتیاد بیداد می کند . یکی داره می میرئ از بینوائی دیگری می گوید زردک نمی خواهی؟ مدیریت بیمار چون سرطان به جان شهرستان افتاده است و همه چیز را نابود کرده است.
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
6
3
خسته نباشی دکترمحمدصادقی، زحماتت برای پیشرفت امور زیربنایی کازرون هیچ وقت فراموش نمیشود
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
0
2
با سلام
براساس دستور محترم وزیر نفت و قبول تامین اعتبار از طریق وزارت نفت که به بند ق مشهور است مقرر گردیده است که تا دو سال آینده تمامی روستاهای بالای 20 خانوار کل کشور گازرسانی شوند بخاطر اینکه سوخت هایی مثل نفت سفید و گازوئیل بسیار پر هزینه و گران تمام می شود برای دولت و ربطی به پیگیری های جناب نماینده ندارد نماینده محترم فکری به حال بیکاری و اشتغال مردم بکند که کازرون از صنعت سیمان و فولاد و دیگر صنایع بی نصیب است اینها همش بخاطر انتخابات و تبلیغاتی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
می تونم بگم خیلی خیلی برای دکتر محمد صادقی متاسفم واقعا با چه رویی میخواد دوباره نامزد بشه چه کار مثبتی انجام داده
نمونش روستای قندیل که 200 متر با 5 خط لوله گاز فاصله داره و چهار ساله لوله کشی شده ولی هنوز گاز ندادن به این میگن نمایینده واقعا که مسخره است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳