پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
با حضور معاون نیروی زمینی ارتش:
با حضور معاون آموزش و تربیت نیروی زمینی ارتش، فرمانده جدید مرکز آموزش 07 ارتش کازرون معرفی شد. امیر سرتیب دوم ستاد سید کمال پیمبری در آئین تودیع و معارفه فرمانده قدیم و جدید مرکز آموزش 07 ارتش کازرون گفت: ترفند دشمن و استکبار جهانی از جنگ افروزی در منطقه و اختلاف افکنی میان شیعیان و اهل سنت با هوشیاری رهبر معظم انقلاب به جایی نمی رسد.

به گزارش کازرون نما، امیر سرتیب دوم ستاد سید کمال پیمبری، یکشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید مرکز آموزش 07 ارتش در کازرون اظهار داشت: دشمن به سبب این که اسلام ناب محمدی با سرعت در دنیا درحال پیشرفت است، برای جلوگیری از این موضوع و همچنین خشن نشان دادن چهره اسلام، مبادرت به راه اندازی جنگ مذهبی و اختلاف افکنی بین شیعیان و اهل سنت کرده است.
وی ادامه داد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی منبعث از تعالیم اسلام ناب محمدی است و همین امربه نظام ماپویایی بخشیده است .
پیمبری افزود: باید همچنان همگان وحدت کلمه و همبستگی خود را حفظ کنیم و توانمندی های خود را در همه عرصه ها بیش از پیش افزایش دهیم.
امام جمعه کازرون هم در این آیین گفت: امروز ارتش ما با قبل از انقلاب بسیار تفاوت دارد زیرا ارتش جمهوری اسلامی پایبند به سه اصل مهم و اساسی، اسلامی، مکتبی و مردمی است اما در دوران از انقلاب ارتش از این سه اصل بی بهره بود.
حجت الاسلام محمد خرسند ادامه داد: اگر کشورهای 1+5 در مذاکرات هسته ای ناگزیر شدند با جمهوری اسلامی ایران برسر میز مذاکره بنشینند نتیجه اقتدار و پایبندی نیروهای مسلح ما به ولایت فقیه است .
حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون نیز در این مراسم با اشاره به قدرت و توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دنیا، بیان داشت: آنچه امروز باعث رشد، افتخار و اقتدار نیروهای مسلح ما شده، برگرفته از جایگاه ولایت فقیه و ولایت پذیری است .
در این آیین، سرهنگ علی حقیقت جو از جانبازان هشت سال دفاع مقدس به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش 07 کازرون معرفی و از خدمات امیر محمد عسکری، فرمانده پیشین این مرکز تقدیر شد.

نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳