پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
به مناسبت هفته ارتش ج.ا.ا :
امير سرتيپ محمد عسكري فرمانده مركز آموزش 07 ارتش كازرون در مصاحبه‌اي كوتاه كه به مناسبت روز ارتش با خبرنگاران داشت گفت: ارتش با تقدیم 48 هزار شهید ، 24هزار آزاده و جانباز مفتخر است که لقب «ارتش محترم و نیروی زمینی قهرمان» را از امام خمینی (ره) گرفت.

به مناسبت هفته ارتش و گرامیداشت حماسه آفرینی های دلاور مردان نیروی زمینی قهرمان در خدمت امیر سرتیپ عسکری فرماندهی و حجت الاسلام والمسلمین یاسین راد ریاست عقیدتی سیاسی  مرکز آموزش 07 کازرون هستیم تا در این خصوص مطالبی را برای خوانندگان عزیز بیان فرمایند:

امیر عسکری : بسم ا... الرحمن الرحیم با عرض سلام و ادب به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظمی و درود به ارواح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و سلام به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ؛ ارتش ج.ا.ا این افتخار را دارد که از ابتدای شکل گیری انقلاب  و مبارزه با رژیم منفور پهلوی نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشته و پس  از آن  در مقابله با نا آرامی های داخلی و بر خورد با ضد انقلاب ودر هشت سال دفاع مقدس و تربیت کارکنان متعهد ، شجاع و شهادت طلب کارنامه درخشانی را  برای خود ثبت نماید .

امیر در خصوص نامگذاری روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش و علت آن توضیح بفرمایید؟؟؟

پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به تبعیت از آنان دوستان نا آگاه نغمه شوم انحلال ارتش را سر داده بودند و ارتش در حساس ترین شرایط خود قرار گرفته بود ،حضرت امام به عنوان بزرگترین حامی ارتش با آگاهی از دشمنان طی پیامی باقاطعیت هر چه تمام تر ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت یکپارچگی و انسجام ارتش روز 29 فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری فرمودند.

امیر، مرکز آموزش 07 چه نقشی را در سطح ارتش ایفا می کند؟؟؟

مرکز آموزش شهید ترابی کازرون ، همانند سایر مراکز آموزشی ارتش، این افتخار را دارد که هر ساله حدود هزاران نفر از جوانان این مملکت را از استان های مختلف پذیرش می کند و ضمن تعلیم آموزش های نظامی ، رزمی و عقیدتی آنها را همانند خون تازه در رگهای ارتش ج.ا.ا تزریق می نماید.

حاج آقا یاسین راد ، در طول هفته ارتش چه برنامه هایی را در نظر گرفته اید ؟؟؟

بسم ا... الرحمن الرحیم بنده هم به نوبه خودم تبریک عرض می کنم  فرا رسیدن 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری  اسلامی ایران به همه ملت غیور میهن عزیز اسلامی مان و همچنین همه نظامیان و همکاران در ارتش جمهوری اسلامی ایران ما برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی را برای این ایام در نظر گرفتیم که از روز بیست و نهم  شروع شده و از جمله آنها می توان به رژه با اقتدار نیروهای مسلح شهرستان ، محافل انس با قرآن ، دیدار با امام جمعه اعزام سخنران به مدارس و مراکز علمی ، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان . مسابقات والیبال ، فوتبال، دو استقامت و ... را نامبرد./

امیر در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید؟؟؟

 امیدوارم در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است ، در عرصه های مختلف شاهد پیشرفت و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم وما نیروهای نظامی  نیز بتوانیم با تولید امنیت بستر مناسبی برای فعالیت و خدمت  خدمتگذاران به میهن عزیزمان را فراهم کنیم.

نویسنده: سعيد خسروي
برچسب ها: كازرون ، مركز 07 ارتش
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ثــابتیــن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
0
با سلام و احترام
وب سایت ثــابتیــن افتتاح گردید .
طرح دعوت از سایت های ایرانی برای
حضور در وب سایت ثــابتیــن
تازه راه اندازی شده و نیاز به راهنمایی داریم
به سایت ما بیاید و نظرات خودتون رو برای بهتر شدن
سایت ارائه دهید .
منتظر حضور گرمتان خواهم بود .
http://www.sabetin.ir
لفو جیگل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
1
هم کازرون نما که میویم بس هف جدموهم هه
علی معرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
0
فقط کازرون عشق ایران زمین .....

سرزمین عشق و امید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳