پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
به مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
به مناسبت بیست و چهارم مهر ماه، سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ج.ا.ا از خبرنگاران و اصحاب رسانۀ شهرستان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مرکز آموزش 07 کازرون، در این مراسم که با حضور امیر عسکری فرماندهی مرکز، حجت الاسلام یاسین راد مسئول عقیدتی سیاسی، دکتر  مؤمن زاده رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان و جمعی از مسئولین نشریات، خبرنگاران و اصحاب رسانۀ شهرستان در دفتر امیر فرماندهی مرکز برگزار شد، پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، امیر عسکری فرماندهی مرکز ضمن تبریک ویژه سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی و پر اهمیّت خواندن شغل خبرنگاری، آن را رسالت آزاد مردان و آزاد اندیشانی دانست که با جان و دل در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه می کوشند.

برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در مرکز آموزش07 ارتش

حجت الاسلام یاسین راد نیز در ادامه ضمن تبریک این روز که به فرمان امام خمینی(ره) نامگذاری شده بود، این نهاد مقدّس را رابط بین مراکز نظامی و نشریات و خبرگزاری ها دانست و ضمن گرامیداشت جایگاه خبرنگاران، قلم آنان را به عنوان بُرَّنده ترین سلاحشان خوانده و افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران می توانند با تقوا، ایمان و اعتقاد مستحکم خویش در راستای تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه تلاش نمایند.

دکتر مؤمن زاده، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین افسران جنگ سخت و نرم به صورت توأمان، بیست و چهارم مهرماه، سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی را تبریک گفت. اهداء لوح تقدیر و هدیه به خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان که در جلسه حضور داشتند، پایان بخش این مراسم بود.

نویسنده: سعید خسروی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶