پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۹۷۳
تعداد نظرات: ۵۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
اخيراً سايت خبرآنلاين نيز از كانديداتوري وي از كازرون خبر داده است. اما برخي شنيده‌هاي ما حاكي از آن است كه وي از كانديداتوري خود از اين حوزه انتخابيه منصرف شده است. برخي علت اين انصراف را مخالفت تيم حفاظت وي اعلام مي‌كنند. به هر حال بايد منتظر ماند و تركيب نامزدها را در ماه‌هاي آينده ديد.

به گزارش كازرون نما درباره كانديداتوري دكتر فريدون عباسي از كازرون اخبار ضد و نقيضي به گوش مي‌رسد.

پيش از اين كازرون نما گزارشي درباره احتمال كانديداتوري وي از اين حوزه انتخابيه را منتشر كرد. علاوه بر اين خبرهايي از فعاليت‌هاي انتخاباتي وي از جمله برپايي برخي جلسات خانگي در سطح شهرستان به گوش مي‌رسيد.

اخيراً سايت خبرآنلاين نيز از كانديداتوري وي از كازرون خبر داده است. اما برخي شنيده‌هاي ما حاكي از آن است كه وي از كانديداتوري خود از اين حوزه انتخابيه منصرف شده است.

برخي علت اين انصراف را مخالفت تيم حفاظت وي اعلام مي‌كنند اما برخي ديگر از ارزيابي منفي وي درباره احتمال موفقيتش در اين حوزه خبر مي‌دهند. به هر حال بايد منتظر ماند و تركيب نامزدها را در ماه‌هاي آينده ديد.

دكتر عباسي يكي از مخالفان سرسخت توافق هسته اي ايران و 5+1 بوده است.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
1
24
همون احتمال عدم انتخابشون به واقعیت نزدیک تر است
پاسخ ها
یکی
| United States |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
به خدا اگه راست باشه آبرو برای خودش خریده!
با محبوبیتی که ... و ... (اسپانسرهای دکتور!)بین مردم دارند بعد از اعلام نتایج، نفر آخر را امیدوار می کرد!
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
15
خدایا به فریاد کازرون برس. هر کس مشکلی داره برای شفا وارد کازرون می شه. بگذارید در سایه صلح حسنی اندکی اسایش و پیشرفت نیز به کازرون برسد. به پیر و پیغمبر قسم ملت شهرستان کازرون همه نماز خواندن و روزه گرفتن را بلد هستند و حلال و حرام را از هم تشخیص می دهند(جهت اطلاع اصولگرایان) و با کسی دعوا ندارند و مخالف ولایت فقیه نیستند(جهت اطلاع اصلاح طلبان). دکان کید برو جای دیگری بگشا فروش نیست در اینجا که من دکان دارم. شهرستان کازرون تاریخ 3 هزار ساله دارد با مردم شریف و خدا ترس. اندازه یک کشور اقوام و نژاد و زبانهای مختلف دارد ولی امکانات ان اندازه یک روستا مدرن نیست. ای رفیق هسته ای بخدا ما کازرونی ها خسته ایم. دیگر رمقی برایمان نمانده دنیا را از دست داده ایم و نگران از دست دادن دین مان هستیم. عشق به خمینی کبیر و انقلاب سرخ حسینی تا حالا ما را زنده نگه داشته است.
ادوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
17
52
انشالله باحمایت همه جانبه دوستان وبه خواست خداوند منان مهندس شفیعی به مجلس میرود وشهر را نجات میدهد ..جوانان ورزشکاران بازاریان دانشجویان کسبه خواهران برادران کشاورزان مهندسین کارمندان وکلا پزشکان کارگران همه وهمه اگر بخواهیم درست انتخاب کنیم فردا پشیمان نمی شویم .انتخاب همه مهندس شفیعی
پاسخ ها
.....
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
چشم حتما به شفیعی رای میدیم
من شفیعی رو تا حالا ندیدم ولی به خاطر چند نفری که دارن تبلیغش میکنن شک نکن رای که نمیدمش هیچ برا خراب کردن رای هاش هزینه هم میکنم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
8
این که برادر ali نوشته اند که: « عشق به خمینی کبیر و انقلاب سرخ حسینی تا حالا ما را زنده نگه داشته است » واقعا سخن به جا و حقی است که البته مردم اصیل شهرستان همین گونه بوده اند و همیشه ایام به نظام و دینشان و ولایت فقیه و بزرگان مذهب علاقه مند بوده اند اما همین مردم چند سالی است گرفتار رفتارهای مخالف با سیره ی بزرگان مواجه شده اند که یکی از این سیره های نا بجا متاسفانه روش های تبلیغ افرادی است که مثلا می خواهند وکیل همین مردم در مرکز تصمیم گیری بلاد 85میلیونی ایران باشند . مطمئن باشید کسی که عاشق دین و نظام و بزرگان مذهب باشد هیچ گاه از روش های مخالف با دین سعی در جلب آرای مردم نمی کند و در عوض تلاش می کند تا اخلاق اجتماعی و سیاسی را در حد اعلایش رعایت نماید و در نتیجه ذهنیت مثبتی را در اذهان بر جای گذارد . ای کاش همه ی مردم در انتخاب نماینده، منشور حضرت امام ره ، مقام معظم رهبری و شهدا را سرلوحه خود قرار دهند و از رای خود برای فرستادن انسانی پاک باخته و واقعا خدمت گذار به مجلس کمال استفاده را ببرند
صلح جو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
46
10
لطفا در خصوص آقای شفیعی اگر اطلاع دارید بفرمایید ایشان غیر از فعالیت در شرکت های نفتی و ارتباط با هولدینگ های مالی و پتروشیمی زیر مجموعه وزارت نفت! چه هنر دیگری برای حل مشکلات مردم زجر کشیده شهرستان دارند؟ ما که تا به حال از افرادی که به دنبال ... خود و اطرافیانشان هستند خیری ندیدیم و کازرون هر چه کشیده از همین ناحیه بوده که به قول شاعر « دِرم داران عالَم را کرم نیست»
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
10
بازار گرمی الکیه.......
روستاوند
|
United States
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
3
21
ای قربون آدم عاقبت کار بین
کازرون به آدمی دلسوزی احتیاج داره بلکه اگری براش مگر بشه!
ولی بیشتر وقتها نصیبش، تندرو و ... میشه !
آدم هایی که با یه بخش از دولت وحاکمیت مشکل دارند و جور مواضعشون را باید مردم کازرون بکشند!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
2
ضمن آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون برای این همشهری اصالتا کازرونی ، اگر خبرِ کناره گیری ایشان( آقای عباسی) صحت داشته باشد واقعا باید به وی و مشاورین محترمش تبریک گفت چرا که شهرِ ما در نخبه کُشی استاد است و از اول هم معلوم بود که بعضی از افراد تنها برای اهداف سیاسی خود و یارانشان تصمیم داشتند این نخبه ی کشوری را در کازرون مورد بهره برداری قرار بدهند که احتمالا ایشان نیز به این نکته پی برده اند. لطفا به شیوه های اشتباه تبلیغی تعدادی از کاندیداهای مطرح و نحوه ی تعامل عده ای از مسئولین اجرایی و .. شهر با آنان طی سال های گذشته نگاه کنید تا متوجه بشوید که مطمئنا افراد غیر وابسته به باندهای ثروت و قدرت نه تنها جرات ورود به صحنه را پیدا نمی کنند بلکه متاسفانه روش های غلط سال های گذشته حتی مردم و دلسوزان جامعه را نیز به این نتیجه رسانیده که اگر می خواهی موفق باشی حتما باید کاروانی از آدم های آنچنانی را به دنبال خودت راه بیندازی و از بیمارستان ها آمار مرحومین و از طریق رابطین محلی آدرس مکان مراسم ختم را پرس و جو و نهایتا با تکبر و خودخواهی هر چه تمام تر مساجد و خانه های مصیبت دیدگان را به تبلیغ گاه انتخاباتی تبدیل نمایی! و یا.... .ای کاش روزی همه کازرونی ها با یک دلی به دنبال فردی می رفتند که آینده شهر و روستایشان را با منافع فردی و باندی معامله نمی کرد و دوباره تجربه های آزموده را مجددا تکرار نمی کردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
1
13
با سلام وسته نباشی شفیعی که بچه سیف آباد هست؟
قایمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
31
15
درود بر شما
شفیعی داماد مهندس نوذری است. همه از رانت نفتی وی خبر دارند. دوره زر و زور و تزویر و شام و نهار سپری شده است. ایشان اگر هم که از فیلتر شورای نگهبان رد شوند باز رای نخواهند اورد.
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
13
29
درخصوص جواب آقای صلح جو:آقای مهندس شفیعی علیرغم اینکه هیچگونه وظیفه سازمانی نداشته ولی از روی تعصب وحب وطن پرستی تاکنون حدود 3000جوان را از خطه کازرون در سایت ها وپالایشگاههای مختلف مشغول به کار کرده ، گاز رسانی به روستاههای ناصر آباد سیف آباد پل آبگینه ابوعلي احمد آباد در بس و....، کمک یک میلیارد تومانی به ورزش شهرستان،تجهیز دبیرستان شبانه روزی عشایری به سیستم کامپیوتر و کتابخانه ، حمایت از موسسه نابینا بان شهرستان ، خرید زمین ورزشی و تجهیز آن در سیف آباد ، حمایت از کانون ترک اعتیاد و هزاران کمک نقدی و غیر نقدی به مساجد و حسینیه ها و ....رادر کارنامه خود دارد.اینها تنها قسمتی از کارهای ایشان است که من می دانم وشا ید هزاران فعالیت دیگر را من اطلاع ندارم.
پاسخ ها
....
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
سلام
برادر من این چیزایکه میگی وردیف کردی نیاز به پول داره
میشه بگی کسیکه زیر مجموعه شرکت نفت هست اینهمه پول از کجا اورده وخرج کرده؟ مگه یه مدیر نفت چقدر حقوق داره که اینهمه هزینه از جیب مبارک کرده؟
برادر من با افشای اینجور مسایل شک های مردم نسبت به این بنده خدا به یقین تبدیل میشه که......
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
29
12
با سلام
ضمن استقبال از حضور گرم کاندیدا به عرض می رساند اینها برای شکست دهقان فداکاراست....ولی مطمعن باشید مردم با حضور گسترده وبادید باز نه مثه دور قبل ، دهقان فداکاررا همراه وپیروز خواهد شد.حالا هر کی میخواد بیاد درخفا بهم قول بدن برات تبلیغ می کنم فلانی ازفلان جا اومده رای خراب می کنه وحرف وحدیثای دیگه ولی بدونند ملت شکر خدا آگاهند...نصرمن الله والفتح قریب...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
14
26
ببخشید جناب صلح جو میشه بفرمایید بقیه کاندیدا ها چه تخصص هایی دارن؟ اگر نفت نباشه این کشور فلج میشه!آدم هایی که در زمینه ی نفت فعالیت داشته اند؛آدم هایی که اقتصاد کشور را بدست داشتند اگه اینها نتونن کاری کنن،پس بفرمایید کی می تونه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
16
27
اقاي صلح جو 50% جوانهاي منطقه توسط مهندس شفيعي مشغول به كار شدند
وتاجايي كه توانستند در خدمت مردم شهرستان كازرون بوده اند و خواهند بود
از نظر شما خير ديدن چه تعريف ديگري دارد؟
Ali asghar baziar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
15
31
مشکل ما همه جوانان اشتغال می باشد . در صورتی که این شهر پتانسیل صنعتی شدن را داشته است و هیچگونه تلاشی تا کنون صورت نگرفته است. از طرفی اقدامات جناب اقای مهندس شفیعی در حوزه نفت و گاز کشور و توانمندی ایشان بر هیچ یک از افرادی که در این حوزه فعالیت داشته اند پوشیده نیست . لذا ما میتوانیم با انتخاب اگاهانه این پتانسیل را شکوفا کنیم که این مستلزم انتخاب اصلح تر می باشد . امید ما دیدن روزهای روشن می باشد .
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
17
41
اهل سیایت نیستم اما تا آنجایی که آقای مهندس شفیعی را میشناسم ایشان سالهای به جوانان منطقه کازورن کمک شایانی داشته تا جایی که برای کمک به اشتغال جوانان این شهر داد وزیر نفت مدیر ، مدیر عامل شرکت صنایع نفت ، مدیر عامل منطقه ویژه و اداره کار عسلویه ، استاندار بوشهر و همه را در آورد که چرا فاز 20 و 21 این همه اشخاص از شهرستان کارزون را به استخدام گرفته ، اما هیچ وقت از کاری که از دستش بر می آمد کوتاهی نکرد . ضمناً توانایی نفوذ در نفت کار ساده ای نیست و آدم قابلی میخواهد ، سیاست ، درایت ، مدیریت و ... را باهم میخواهد . سالهاست که پتروشیمی کازرون بی سر و سامان مانده و برای راه اندازی این سایت به کسی احتیاج هست که نفوذ قابل توجهی در این وزارت خانه داشته باشد حتی نمایندگی به تنهایی کفایت نمیکند . سایت کنار تخته سالهاست که پیشرفت آنچنانی نداشته این معضل بزرگی شده است . با تلاش آقای نوذری و ... این سایت از استان بوشهر جابجا و در حوزه کازرون راه اندازی شده و تلاشهای زیادی در جهت پیشبرد آن از طریق آقای نوذری و شفیعی صورت گرفت حتی کلنگ این سایت را آقای مهندس شفیعی زدند و آن زمانی خبری از کاندید شدن ایشان نبود . تلاش کرد بی هیچ چشم داشتی . امیدوارم که در این راستا انسانهایی موفق باشند که درد این شهر را حس کرده باشند و توانایی پیشبرد و مدیریت این گونه پروژها را داشته باشند . توانایی نفوذ آقای مهندس شفیعی را در نفت دستکم نگیریم . ما به صندلی نشین در مجلس احتیاج نداریم ، آدم با نفوذی احتیاج داریم که بتواند اهداف این شهر را پیش ببرد . ایشان سالها مدیر پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی بوده اند که هر کسی این توانایی را ندارد .اما خواهش من این است تا کسی را کامل نشناختیم اظهار نظر نکنیم .
شهر هميشه سبز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
4
27
سلام دوستان من به عنوان فردي كاملا بي طرف عرض كنم بنده در يكي از شركتهاي زير مجموعه هاي مهندسي و توسعه نفت مشغول به كار هستم . اين خرفي كه دارم ميزنم به خداوند يه خدا بي طرف عرض ميكنم كازرون از بقيه شهرهايي كه اصلا تويه نقشه مشخص نيستند چه چيزي كم داره ؟؟؟ كدوم يكي از نماينده هاي قبل يه قدم چشم گير برا كازرون برداشتند؟؟؟ ولي فردي رو توي اين مدت چت سال ديدم كه براي يك استان عقب مانده و يك شهر كاملا دور افتاده مثل دهلران چه زحماتي كشيده كه هنوز بعد از گذشت چند سال از اون به نيكي ياد ميكنن بنده به هيچ چيزي نياز مادي ندارم فقط و فقط از درايت هاي مردي ميگم كه ميتونه شهرشو آباد كنه چون توانايهاش رو دارم لمس ميكنم متاسفانه بعضي از دوستان از روي احساسات صحبت ميكنن ، من كاملا اونها رو درك ميكنم احساسات در تصميم گيري نفش مهمي داره پس خواهشاً براي صنعتي شدن شهرتون تصميم بگيريد چون اين پتانسيل رو داره ،
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
17
40
انشاله با پشتکار و تجربه ای ک مهندس شفیعی با کارهای موفقی ک از خودشون توی این سالها نشان داده، ب جایگاهش اصلیش ک یکی از صندلیهای مجلس هست خواهد رسید
البته با حمایت من و تو
دلسوز شهر سبزمان کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
11
24
کازرون این پتانسیل را دارد که با حمایت بزرگ مردی چون مهندس شفیعی به مهمترین شهر استان فارس تبدیل گردد.
به امید روزهای بهتر با انتخاب مهندس شفیعی
پاسخ ها
....
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
من رای نمیدمش
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
9
8
ضمن تشکر از همه کسانی که با احساس تکلیف ! وارد صحنه انتخابات شده اند و همچنین سپاس از همه طرفداران کاندیداها در تمام دوره های قبل تا الان و با پوزش از همشهریان فهیم ، موارد زیر به مورد اشاره قرار می گیرند :
1 - هیچ کس منکر این که تعدادی از کاندیداها قبلا در یک شرکت نفتی ، اداره کل ! ، یک دادگاه ! و یا مجموعه ای دیگر! در گوشه ای از کشور فعالیت داشته نیست و شاید در همان مجموعه موفقیت هایی هم داشته باشند اما بحث اصلی آن است که کازرون شهرستانی بزرگ با بیش از 300 هزار نفر جمعیت رو به رشد با مشکلات عدیده ی امنیتی ، فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و زیر بنایی است که برای پیش رفت و حل مشکلات، علاوه بر هم دلی و همکاری مردم و مسئولین ،نیازمند نماینده ای است که دارای تجربیاتی فراتر از یک شرکت نفتی ، اداره کل دست چندمی ، قاضی یک دادگاه کوچک در یک منطقه کوچک تر و.. می باشد تا بتواند بارِ مسئولیت سنگینی را بر دوش کشیده و برای حل این مشکلات برنامه های مدونی را ارایه و تنها با اتکا به همین تجربیات و بدون دست زدن به تخلفات و یا هزینه های میلیاردی وارد پارلمان جمهوری اسلامی ایران شود .
2 -بر خلاف بعضی ها که تمام تلاش های نمایندگان گذشته را نفی می کنند و یا بخش عمده ی فعالیت های آنان را از همین الان !؟ به اسم خود مصادره می نمایند( مثل این که اقدامات وزیر نفت قبلی که در قبال وظیفه دولتی اش انجام داده را هم به اسم خود تمام می کنند و یا این که متاسفانه با ارایه آمار شاخ دار مثل اشتغال به کار 3000نفر از جوانان کازرونی در شرکت نفت در صدد القای توان مندی های خودشان هستند !؟ ) معتقدیم که این افراد ( نمایندگان محترم قبلی ) نه این که « نخواستند» کاری را انجام دهند بلکه « ظرفیت آنان» به همین اندازه بود و به قول شاعر « از کوزه برون تراود آن چه در اوست » و به همین دلیل می گوییم که کازرون نیازمند انسان هایی با تجربیات و توان مندی های فراتر از افراد قبلی و کاندیداهای فعلی است ! .
3 - مردم شهرستان طی قرن های گذشته انسان هایی مومن ،وطن خواه و شهادت طلب بوده اند که تنها یک مصداق آن هشت سال دفاع مقدس است ، انسان های بزرگی که با تمام توان از نظام و دینشان دفاع نموده و تا سر حد جان نسبت به حفظ آن از گزند دشمنان اقدام کردند، این ظرفیت یک فرهنگ و قدرت بزرگی برای پیش رفت کشور و شهر محسوب می شود و صدها جوان و مرد برای حضور در همه صحنه ها آماده اند و منتظرند تا فردی معتقد به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ دین و جبهه و جنگ وارد صحنه شود تا با تمام وجود سازندگی شهر را آغاز نمایند که متاسفانه تعدادی از کاندیداها نه تنها هیچ سابقه ای از جبهه و جهاد ندارند بلکه با اعمالشان نشان داده اند که اعتقادی هم به آن فرهنگ ندارند!
4 - انتخابات شهرستان ما و شیوه انتخاب نماینده ، بر خلاف بسیاری از نقاط کشور ، متاسفانه راه درستی را نمی پیماید و بر همین اساس کسانی که توامندی و تجربیات کاری کلان دارند جرائت ورود به صحنه را ندارند ! و اگر هم بیایند برای همیشه پشیمانشان می کنند !؟ و یا وادار می شوند که هم رنگ جماعت به اقداماتی دست بزنند که مخالف با شأن نمایندگی است مانند جمع آوری عده ی زیادی از افراد ناهماهنگ و دادن پول و امکانات به آنان جهت همراهی کاندیدا جهت مشارکت در مجالس ختم مردگان ،هزینه های کلان برای پر کردن شکم هزاران نفر طی چندین ماه به آغاز انتخابات ، معامله بر سرِ پست های دولتی و حتی حل و فصل پرونده های مفسدین و ارتباط گیری با مفسدان اقتصادی و کانون های قدرت و ثروت و..
و در پایان همیشه باید امیدوار ماند و منتظر بود تا اکثریت مردم با نگاهی جامع نگر و همراهی با هم انتخابی شایسته را صورت داده و با همان نگاه انقلابی و به دور از باند بازی و به پشتوانه جوانان پر انرژی و معتقد به نظام و جهاد و دفاع مقدس ، نسبت به سازندگی شهر و دیارمان قدم برداریم. ان شااله
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
3
8
آقای سعید ، خدمت شما عرض کنم کسی منکر تلاش نمایندگان نیست . ضمناً شما به شعور مرد این شهر توهین نمودید مردم این شهر شکم پرست نیستند که با چند پرس غذا بخواهند تغییر ماهیت دهند ، مردم این شهر منقطی هستند نه احساسی ، با مجلس ختم رفتن کسی نمیتواند راه مردم را تغییر دهد . این مردم هماهایی هستند که وقتی دیدند کسی صلاحیت ندارد بی درنک رایشان را برگرداندند . به امید روزهای روشن برای این دیار .
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
13
1
اگر به دنبال فردی هستید که امتحانات خود را در عرصه های مختلف دینی( طی عالی ترین سطوح حوزه علمیه قم) ، سیاسی(سال ها فعالیت در عرصه های سیاست خارجی نظام اسلامی و دیپلماتیک) ، و... پس داده باشد، من برادر حاج امان اله دهقان فرد را به شما معرفی می کنم. فردی که هم زمان با کاندیداتوری در دوره قبل انتخابات از حوزه شهرستان نه تنها به باندهای ثروت و قدرت وابستگی پیدا نکرد بلکه با رعایت اخلاق اسلامی به هیچ یک،از کاندیداها و طرفدارانشان هم بی احترامی نکرد. آنچه که ایشان را از دیگر کاندیداهای محترم متمایز کرده سابقه حضور مستمرِّ رزمی تبلیغی در دفاع مقدس و مشارکت در بیش از 10 عملیات بزرگ و کوچک هم دوش با رزمندگان شهرستان کازرون و استان فارس بوده و بر همین اساس بیش تر فرماندهان و دلاوران شهرستان و استان با ایشان آشنایی دارند. ارتباط گسترده و کاری با شخصیت های نظام ، توان مندی در فعالیت های کلان مدیریتی ، آشنا با روابط سیاسی و اجتماعی حاکم بر شهرستان، استان و کشور و مهم تر از همه معتقد به آرمان های شهدا و ایثارگران ، راه و روش حضرت امام و مقام عظمای ولایت .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
8
23
ان شاءالله با پیروزی مهندس شفیعی یک تحول عجیبی در شهرستان کازرون خواهیم دید
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
3
17
مهندس شفيعي نيازبه امتحان ندارد چون ازموده را ازمودن خطاست ايشان سال 83دريک روزمن وپنج نفرديگه رو سرکاربرد وازامارسه هزارنفري تعجب نکنيدچراکه من خودشاهد جذب نيرو توسط ايشون بودم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
7
2
جناب بی طرف ! ضمن احترام به همه طرفداران کاندیداها :
اولا که بیش از 99درصد از مردم شریف شهرستان نه تنها اعتقادی به همراهی با تعدادی از کاندیداهایی ، که مشتری دایم مجالس ختم هستند، ندارند بلکه واقعا آن را در شأن خود و بچه هایشان نمی دانند ! اگر دقت کنید متوجه خواهید شد همراهان این گونه کاندیداها چهره هایی تکراری و همیشگی هستند و بر همین اساس عمومیت دادن آن به همه ،جفا در حق اکثریت مردمی است که با این گونه فعالیت های مخالف با قوانین انتخابات موافق نیستند.
ثانیا ! اگر این حرف شما :« که با غذا دادن و رفتن به فاتحه نمی توان رای مردم را تغییر داد »درست باشد پس به کاندیدای مورد نظرتان بفرمایید که چون این کار فایده ای ندارد از این به بعد نه به مجالس فاتحه بروند و نه سفره های چند هزار نفره را به افراد آنچنانی بدهند !. البته آن وقت است که خواهید دید اگر این دو اقدام را از این افراد بگیرید دیگر نه حرفی برای گفتن دارند و نه هم مقبولیتی در بین مردم ! .
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
8
2
دوستان سلام از اينكه اين پست را مينويسم واقعا متاسفم نميدانم تا كي اينفژقدر ميخواهيم به همديگر دروغ بگوييم دوستي نوشته برطرف كردن مشكل اشتغال منطقه در صورتي كه فلان كانديد به كجلس برود آخه برادر من خود رييس جمهور هم نميتواندمشكل اين جوانان منطقه را برطرف كند حال يك نماينده .............. ميفرمايند حدود 3000 نفر مشغوا بكار شدند ببينيد كازرون در حدود 300 روستا دارد با اين تفاسير به هر روستا حدود 10 نفر ميرسد كه توسط فلان كانديد شغل پيدا كرده است خداييش دوستاني كه اين متنو را ميخونن اعلام كنند با ذكر روستاهايي كه مشناسند كه چندنفر از انها توسطمهندس شفيعي سركار رفته اند البته شايد منظورش سره كار بوده كه شايد بيشتر باشد چون خيليها را سره كار گذاشته است
من كه از روستاي خودم وچند روستاي اطراف اطلاع كامل دارم كه هيچ فردي توسط ايشان جذب تنيروي كارنشده است
عشق بالاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
15
5
همه کامنت های حمایت از شفیعی توسط یه نفر گذاشته شده بابا برو جعمش کن
پاسخ ها
....
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
دمت گرم با نطرت موافقم وشک نکن همینم رای بهش نمیده
خخخخخخ هههههههه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
عزیزم جوجه رو اخر پاییز میشمورن
فکر کنم از همه جا بیخبری یا خودت رو بخواب زدی
اولین روزی که تبلیغات ازاد بشه و حامیان مهندس شفیعی رو ببینی مو بر تنت سیخ خواهد شد.
کوهمره ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
5
19
درود بر شفیعی
سلام بر نوذری
.
.
.
شفیعی نوذری دیگرست
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
14
0
باور کنید توانمندتر از دکتر محمدصادقی در مجلس نخواهیم داشت.
اسد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
19
2
کاندیدای اصلح فقط مهندس لقمانی
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
12
4
تو وضعیت فعلی بهتر از مهندس بادآهنگ وجود ندارد.
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
8
3
بزودی هر چی دکتر و مهندس الکی که امدن کاندید شدن باید کیف شان ببنند جمع کن برن وقتی برای تعیین صلاحیت رفتن شورای نگهبان مردم خواهند فهمید که این صلاحیت نمایندگی که هیچ حتی صلاحیت کارهای پایین تر هم ندارند بهتر از اینکه رد صلاحیت بشن و ابرو شون بیشتر بره خودشان بزن پارکینک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
22
5
سلام.مهندس شفيعى!!!!!مگه مجلس ميدان نفتى هست!ياعزاياسيدى..چه داره ميادبازسرمون!!!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
0
2
اصلح کیست و چه مشخصاتی دارد ؟
- اصلح کسی است که آخرت خود و خانواده اش را فدای دنیای دیگران نکند!
- اصلح کسی است که به جای دروغ گویی و شیره مالی ، صداقت و راست گویی را در کلام و عمل خود رعایت نماید.
- اصلح کسی است که به جای وابستگی به باندهای ثروت و قدرت و پول های حرام و شبهه ناکِ دیگران ، تنها به خدا و توانایی های،خود وابسته باشد.
- اصلح کسی است که ولیّ نعمت های خود را هیچ وقت فراموش نکند و به جای تکیه به باندگرایی و قبیله پرستی تنها به مردم و صاحبان اصلی کشور تکیه نماید!
- اصلح کسی است که در زمان دفاع مقدس به درخواست امام زمانش لبیک گفته و حضور در جبهه و جنگ را به عافیت طلبی و فرار از میدان های دفاع از ناموس و آرمان های بلند نظام ترجیح داده است.
- اصلح کسی است که وقت مردم و رای آنان را امانت الهی قلمداد کند و از خیانت در آن خودداری نماید.
_ اصلح کسی است که کلام حضرت امام ره و مقام معظم رهبری و بزرگان دین را نصب العین خود در فعالیت ها و همه اقدامات قبل و بعد از انتخابات قرار دهد!
- اصلح کسی است که مردانه در صحنه انتخابات حضور پیدا کند ولی از سوء استفاده دنیاپرستان ، اختلاس گران ، منافقان و مخالفان با آرمان های مردم فقیر و زجر کشیده ، به صورت مردانه مقابله و جلوگیری نماید!
- اصلح کسی است که تخصص ، تعهد ، سابقه و توان مندی برای بر دوش کشیدن امانت بزرگ نمایندگی سیصد هزار نفر مردم حوزه انتخابیه و 85 میلیون انسان ساکن در کشورش را داشته باشد و هدفش نیز تنها خدمت به همین افراد باشد!
- اصلح کسی است که به ضرب توان مندی خود ، تخصص و تعهدش پیروز میدان رقابت شود و از انجام هر گونه اقدامِ مخالف با قوانین نظام و فعالیت های مخلّ اعتماد مومنین کشورش خودداری نماید.
و بالاخره ، اصلح کسی است که وقت ، امکانات ، تخصص و تعهدش را وقف مردم ، کشور و نظامش کند نه این که پُست و مقام ، جایگاه و بیت المال را وقف امور شخصی خود و اطرافیان و طرفدارانش نماید !
به نظر شما مشکل اساسی کاندیداهای قبلی و نمایندگان منتخب مردم ما در دوره های قبلی چه بوده ؟ و کدامیک از آنان حداقل شرایط « اصلح » را دارا بوده اند؟ و در بین کاندیداهای محترم فعلی کدامشان اصلح هستند؟! .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
9
3
سلام.مهندس شفيعى!!!!!مگه مجلس ميدان نفتى هست!ياعزاياسيدى..چه داره ميادبازسرمون!!!
نودانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
9
1
رای بنده وکسایکه به حرف من هستن فقط وفقط وفقط بچه منطقه خودم هست ولا غیر
مهندس حجت الله دهقان از روستای تره دان نودان
کوهمره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
6
3
از دوستان عزیز خواهشمندم درمورد ... مهندس شفیعی توضیح کاملی ارائه دهند آیا واقعیت داره ........بعد در مورد 3000نفرهم آدرس کامل بدهند چون واقعا میخواهیم با دید باز به ایشون رای بدیم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
13
3
امیدوارم این آماری که در خصوص ایجاد اشتغال توسط یکی از کاندیداهای محترم ، مطرح شده فقط در همین سایت مورد اشاره قرار گرفته باشد و دیگر در بین مردم طرح نشود چون اگر تمام کارهای دیگر ایشان هم مثل همین مورد باشد واقعا باید به همه آنها شک کرد ! یا نمی دانید ایجاد 3000 شغل آن هم در وزارت نفت و پالایشگاه ها یعنی چه ! و یا مردم را این قدر هالو فرض کرده اید که هر چه بگویید باور می کنند ! جالب است بدانید طی چند سال گذشته مجموع کسانی که در وزارت نفت و پالایشگاه ها جذب شده اند به 300 نفر هم نمی رسند !
کوهمره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
16
3
با سلام
چرا آقای مهندس نوذری و برادران از جناب شفیعی حمایت نکرده ونمی کنند؟
.......چون می دانند درحد این حرفا نیست ورای نداره ونخواهد اورد...
نودانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
1
8
جهت اطلاع کوهمره و دیگر دوستان و به کوری دشمنان قسم خورده عرض کنم قطعا مهندس نوذری و دیگر برادران ورود خواهند کرد . پیشنهاد میدم از خیال خام خود دست بکشید و به ما بپیوندید. جز ان دسته از منفعت طلبان نباشید که دقیقه نود به ما ملحق می شوند.
زنده باد نوذری زنده باد شفیعی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
9
0
دکتر محمدصادقی از این نامزدهایی که اعلام حضور کرده اند خدایی قویتر و بهتر است.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
3
8
درپاسخ به نظر سعید باید عرض نماییم که لطفا مغلطه سازی نفرمایید آقای مهندس شفیعی 3000شغل ایجاد نکرده بلکه حدود 3000جوان از مهندس ،کارگر، فنی، غیرفنی، نگهبان، راننده و...رادر پالایشگاهها مختلف کشور سر کار فرستاده واین رقم دربرابر 200000 نیرو که در عسلويه مشغول به کارند رقم زیادی نیست شاید برای شما و کاندیدا مورد نظرت کار غیرممکن باشد اما آقای مهندس شفیعی این کار را انجام داده و ادامه می دهد چه رای بیاورد چه نیاورد.انشااله گردهمایی این جوانان در هفته تبلیغات صحت این مطلب را تایید میکند.لطفا شما هم پتانسیل های کاندیدای مورد نظرت را به مردم ارایه بده البته اگرواگر جز تخریب وتفرقه افکنی هنر دیگری داشته باشد.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
3000 جوان بیکار شغل دادن خوبه ولی شرط لازم برای مدیریت شهر بزرگی مثل کازرون نیست. از استعدادهای مدیریتی ایشان هم بگید همچنین نگرش اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی. صرف چند هزار تا جوون بیکار شاغل کرده که لزومی برای آومدن ایشون برای نمایندگی مجلس نداره . این روزا یه پیرمردی که مورد احترامه هم میتونه جوونای بیکار شاغل کنه.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
1
0
دکترمحمدصادقی هرجاکاندیدا شود افتخاری برای شهرستان کازرون است.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
1
1
جناب مجتبی جان! ما مانند جناب عالی از قشر مرفه و « نخبگان مالی» نیستیم بلکه از عوام جامعه هستیم ! و قطعا از عوام انتظار « مغلطه» زیاد است ، فهمِ عوامانه ما می گوید اگر فرض کنیم 3000 نفر از جوانان شهرستان توسط کاندید مورد نظر در پالایشگاه های کشور مشغول شده باشند حداقلِّ سهم هر روستا بین 1 تا 2 نفر کارمند در این مراکز نفتی است ! اما بنده عوام می توانم با همین ذهن ناقص خودم بیش از 90 در صد از روستاهای شهرستان را به اسم نام ببرم که همین الان حتی یک نفر از ساکنان و اهالی اش توفیق اشتغال در طرح 3000 نفره نصیبشان نشده است !؟ضمن آن که نمایندگان چند دوره قبل هم در آماری که به ما عوام الناس ارایه داده اند با جدیت مدعی است که آنان نیز طی سال ها نمایندگی در مجلس صدها نفر از بیکاران را در مراکز زیر مجموعه نفت مشغول نموده اند . با این شرح و احوال آیا می توانید اسامی تعدادی از روستاها ، مرکز شهرستان و تعداد نفراتی که در آن ها نفتی و یا گازی شده اند را نام ببرید؟
پاسخ ها
زارع
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
اگر کازرون 200 روستا داشته باشد سهم هر روستا از طرح 3000 نفره ! ، پانزده نفر است . حالا بررسی کنید در کدام روستا 15 نفر از جوانان بیکارش در شرکت نفت و پالایشگاه ها استخدام شده اند !؟
زرگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
6
1
با انصراف آقای عباسی دوانی از کاندیداتوری شهرستان کازرون ، تنها فرد اصول گرا ، ارزش مدار و مورد اعتماد نظام و با تجربه سال ها مدیریت کلان کشوری و بین المللی آقای امان اله دهقان فرد است.
بذر افشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
2
1
حل مشکلات کازرون تنها با یک عزم جهادی و با استفاده از اعتقاد عملی به فرهنگ بسیجی و عملیاتی نمودن دستور مقام عظمای ولایت مبنی بر عملیاتی نمودن نظریه ی « اقتصاد مقاومتی » امکان پذیر است . بسیجیان و علاقه مندان به آبادانی شهرستان ، عزم ها را جزم تا با حمایت از بسیجی مومن و روحانی متخصص برادر حاج امان اله دهقان فرد نسبت به بازسازی فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و زیربنایی شهرستان اقدام لازم صورت گیرد.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
1
3
فعلا بچه های سیف آباد در حوزه اینترنت خوب فعالیت میکنن.ولی به عرض برسانم چیزی که در انتخابات مهم هست اعتبار و مردمی بودن کاندید هست.شما بفرمایید کاندید محترمتون از کدوم منطقه نیرو سرکار برده تا ما تحقیق کنیم شاید نظرمون عوض شد.والااااا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳