پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۸۷
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
رییس پیشین سازمان انرژی اتمی در جمع بسیجیان کازرون:
توافق نهایی به این روشی که پیش می‌رود نتیجه نخواهد داد و ما مانند عهدنامه ترکمانچای متضرر می‌شویم.

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر استان فارس، نشست بصیرتی «هسته ای بهانه است» با حضور دکتر فریدون عباسی رییس سازمان انرژی اتمی در دولت پیشین به همت بسیج دانشجویی، در سالن نصراله مردانی کازرون با حضور جمعی از مردم و بسیجیان کازرون برگزار شد.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی، مذاکرات هسته ای را مشابه عهدنامه ترکمانچای خواند!

تجلیل از شهدای موتلفه

حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون نیز در ابتدای این نشست با گرامی‌داشت یاد و خاطره سالروز شهادت طلایه‌داران آفتاب، شهیدان «بخارایی، نیک نژاد، صفار هرندی و امانی»، در سخنانی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: امروز مذاکرات هسته‌ای باید با عزتمندی ملت ایران هم‌خوانی داشته‌باشد و نباید زمینه توقعات نابجای دشمن را فراهم کنیم.

سطح توقعات و زیاده‌خواهی‌های دشمن بالاتر می‌رود

وی بابیان اینکه در مذاکرات هرچه ما در مقابل دشمن کوتاه بیاییم و ضعف و انفعال نشان دهیم دشمن زیاده‌خواه‌تر می‌شود گفت: امروز در هر مرحله از مذاکرات می‌بینیم که سطح توقعات و زیاده‌خواهی‌های دشمن بالاتر می‌رود

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی، مذاکرات هسته ای را مشابه عهدنامه ترکمانچای خواند!

امام‌جمعه کازرون ادامه داد: هیئت مذاکره‌کنندگان کشورمان بدانند که ملت ایران روند مذاکرات را تعقیب می‌کند و بر یک مذاکره عزتمند تأکید دارد.

خرسند، برداشته شدن تحریم‌ها به‌صورت یکجا، فراهم شدن زمینه فعالیت هسته‌ای، اجازه ندادن به بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای کشور، امکان بازگشت به مرحله نخست در صورت عمل‌نکردن دشمن به تعهدات را ازجمله اهم بندهای گزاره‌برگ ملت ایران برشمرد.

وی تصریح کرد: مراکز نظامی در حکم ناموس یک ملت است و هیچ کشوری حاضر نخواهد شد که کسی وارد حریم ناموسی آن شود.

امام‌جمعه کازرون در پایان اظهار امیدواری کرد که در این عرصه، نظام اسلامی سربلند بیرون بیاید و نتیجه به عزتمندی ملت ایران ختم شود.

اصالتا کازرونیم و خوشحالم که مردم این شهر مرا پذیرفتند

سپس رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم کازرون به گذشته خود اشاره کرد و گفت: بنده متولد آبادان هستم اما اصالتا کازرونیم و خوشحالم که مردم این شهر مرا پذیرفتند و بنده علاوه بر رجوع به روستای دوان (برای دید و بازدید اقوام)، سال 58 در روستای مهرنجان مامور به خدمت بودم و از این طریق آشنایی با منطقه کازرون دارم و چندصباحی هم با شهید مصلحیان همراه و همکار بودیم و بیش از 8 سال هم در دانشگاه میهمان شیرازی ها بودم و من در این مدت از اصل خودم دور نشدم و زیاد به کازرون سرزدم که البته بی سرو صدا بوده است.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی، مذاکرات هسته ای را مشابه عهدنامه ترکمانچای خواند!

فکر می کنم می شد با ارائه راه های دیگر، جلوی توقف اراک را گرفت

دکتر فریدون عباسی مذاکرات هسته ای را بحث داغ و مورد توجه مردم دانست و با اشاره به برنامه اقدام مشترک بین ایران و 1+5 اظهارداشت: راکتور اراک طبق این برنامه متوقف شد و سپس بحث باز طراحی آن مطرح شد و دلیل این خواسته را هم توان تولید پولوتونیوم اعلام کردند و گفته اند که شما نباید پولوتونیوم داشته باشید در حالی که در بوشهر هم پولوتونیوم به میزان بسیار بیشتری تولید می شود ولی چون سوخت بوشهر توسط روسیه تولید می شود، طبق قانون سازمان انرژی اتمی پسماند سوخت، به کشور تولید کننده برمی گردد اما بسیاری از رادیو ایزوتوپ ها که در صنعت و پزشکی استفاده می شود از همین سوخت مصرف شده است که در صورت عودت سوخت مصرف شده، ما باید دوباره پول بدهیم و این ها را بخریم تا بتوانیم در تشخیص و درمان بیماری ها از آن استفاده کنیم.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی، مذاکرات هسته ای را مشابه عهدنامه ترکمانچای خواند!

عباسی در ادامه با تشریح روند تولید سوخت راکتور اراک در داخل کشور افزود: سوخت اراک مال خودمان بود و با وجود راکتور اراک یک شرایط واقعی برای ما به وجود آمد تا سوخت را آزمایش کنیم چون به ما اجازه نمی دادند در دیگر کشورها این کار را انجام دهیم و ماتوانستیم توسط راکتور تهران هم آزمایش سوخت را بعد از 40 سال انجام دهیم چون یکی از کاربردهای راکتور تهران آزمایش سوخت است و تمام این چرخه به وسیله دانش بومی و بدون دخالت خارجی در شرایط تحریم ها به دست آمد.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی، مذاکرات هسته ای را مشابه عهدنامه ترکمانچای خواند!

وی به سخن برخی مسئولین در کم اهمیت جلوه دادن راکتور اراک اشاره کرد و عنوان داشت: کسانی گفتند: «روغن ریخته را نظر امام زاده کردیم و مردم که نیازی به اراک ندارند!» مگر اراک محصول کار یک شبانه روز است! سال ها طول کشیده تا به اینجا رسیدیم و فکر می کنم می شد با ارائه راه های دیگر، جلوی توقف اراک را گرفت و ما می توانستیم با سوخت مجازی راکتور اراک را راه اندازی کنیم و از طرف مقابل بخواهیم که در اینصورت به تعهداتش عمل کند اما متاسفانه ما گفتیم: تکمیل اراک و سوخت آن را متوقف می کنیم و با این کار فرصت تجربه ثمر دادن 20 سال تلاش از دانشمندان کشور گرفته شد.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی، مذاکرات هسته ای را مشابه عهدنامه ترکمانچای خواند!

چرخ زندگی مردم داشت می چرخید / هسته ای هیچ دخالتی در تحریم ها نداشته

این رزمنده دفاع مقدس ضمن تشریح ساختار فنی سانتریفیوژ، بسیاری از بخش های مورد کاربرد در این دستگاه ها را از سایر علوم همچون مکانیک جامدات و سیالات، برق، فیزیک و متالوژی برشمرد و با تاکید براینکه کمتر از 10 درصد به بخش هسته ای مربوط می شود، عنوان کرد: چرخ زندگی مردم داشت می چرخید و چرخ سانتریفیوژ هم می چرخید و بنده به صراحت می گویم: هسته ای هیچ مخالفتی با زندگی مردم نداشته است و هیچ دخالتی در تحریم ها نداشته و رشد علم و فناوری کشور و ارتقاء علمی ایران در سطح جهانی باعث تحریم شده است.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی، مذاکرات هسته ای را مشابه عهدنامه ترکمانچای خواند!

این جانباز دانش هسته ای علت تحمیل جنگ به ایران اسلامی را استقلال خواهی ملت دانست و تاکید کرد: نتوانستند ما را با کودتای رسانه ای سرنگون کنند و به کودتای نظامی رو آورند که آنجا هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و به همین علت دست به دامن رژیم بعث شدند و عده ای کوته فکر گفتند: «جنگ تحمیلی به این خاطر بود که شعار صدور انقلاب سر دادیم » در صورتی که چه بخواهیم چه نخواهیم، این نوری که با انقلاب ما روشن شد توسط دیگران دیده خواهد شد.


دانشگاه آزاد کازرون در ابتدا به گونه ای بود که استاد نداشت

رئیس انجمن هسته ای به سخن حضرت امام درخصوص آغاز جنگ تحمیلی که فرمودند: «دزدی آمده و سنگی انداخته» اشاره کرد و بیان داشت: امام میخواست بفهماند به مردم که «بیدار باشید» و ملت هم با اطاعت از امام بزرگوارمان خودشان ایستادند و سرزمینشان را پس گرفتند ولی بعضی چشمشان به سازمان ملل بود که بعد از سال ها میانجی گری کند تا شاید مناطق اشغال شده را پس بگیرد.

وی پرورش نیروهای متخصص در تمامی رشته ها را ناشی از الگوگیری از دفاع مقدس دانست و اظهارداشت: وضعیت دانشگاه آزاد کازرون در ابتدا به گونه ای بود که استاد نداشت اما با تکیه بر توان و استعداد داخل در همین دانشگاه متخصص درجه یک و فوق تخصص تربیت شد و به جامعه تزریق گردید و این گوشه ای از انفجاری علمی رخ داده بود.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی، مذاکرات هسته ای را مشابه عهدنامه ترکمانچای خواند!

جلیلی فوق لیسانسش را با 250 واحد گذرانده / اگر جلیلی را شهید می کردند برایش گنبد و بارگاه می ساختیم

معاون رئیس جمهور در دولت دهم به انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 اشاره و عنوان داشت: ظلمی به آقای جلیلی رفت که بنده وظیفه می دانم از این نیروی جانباز، مومن و متعهد دفاع کنم و جلیلی در دانشگاه امام صادق(ع) تحصیل کرده که فوق لیسانس را 250 واحد می گذرانند درصورتی که بقیه جاها به 200 واحد هم نمی رسد چون این دانشگاه زمینه ای را فراهم کرده که دانشجویانش فقه و اصول را هم بخوانند و علاوه بر آشنایی با مکاتب غربی، مبانی اسلامی را هم فراگیرند. وی در ادامه تصریح کرد: اگر جلیلی را مثل شهریاری شهید می کردند برایش گنبد و بارگاه می ساختیم و آقای شهریاری و علی محمدی هم مثل جلیلی از کسانی بودند که در داخل کشور درس خواندند.

امروز تحصیل کردگان دانشگاه ماساچوست آمریکا را به رخ ما می کشند

وی در ادامه افزود: امروز دارند تحصیل کردگان دانشگاه ماساچوست آمریکا را به رخ ما می کشند و می گویند «کدخدا آمریکاست و بریم با آن ببندیم» و کسانی می توانند با کدخدا صحبت کنند که همانجا درس خوانده اند! و آقای جلیلی همه را از بانک، پتروشیمی، بیمه و... دعوت می کرد و خواسته های آن ها را در مذاکرات مطرح می کرد و وقتی وارد مذاکرات می شد به طرف غربی می گفت: من نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی هستم و همین جا می توانم تصمیم بگیرم، شما این اختیار را دارید؟! اما آن ها همچین اختیاری نداشتند و نماینده آمریکا به امید انتخابات 92 جلو توافق را می گرفتند چون آن ها قصد داشتند فضای سال 92 را دوقطبی کنند و خوشبختانه با هوشیاری مردم و هدایت رهبری مشارکت 73 درصدی شکل گرفت که می توانست موتور محرک و دست برتر ما در مذاکرات باشد.

دکتر عباسی چرخش 180 درجه ای سیاست در مذاکرات را اشتباه دانست و تئوری پیش گرفته توسط مسئولین در سال 82 را شکست خورده خواند و تاکید کرد: هرجایی که عقب نشستیم، از شورای حکام قطعنامه گرفتیم و بعد از این قطعنامه ها در سال های 83 و 84 بود که پرونده ما را به شورای امنیت فرستادند و رهبر انقلاب با عقب نشینی و ادامه تعلیق داوطلبانه که صرفا برای ما تعهد آور می شد مخالفت نمودند و روند روبه جلو دوباره آغاز شد.

احمدی نژاد چاره ای نداشت جز اینکه بگوید: «اینقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه دانتان پاره شود»

استاد دانشگاه شهید بهشتی ضمن تشریح علل قطعنامه های صادر شده علیه ایران، شروع مشکل آژانس با ما را مربوط به قبل از سال 82 دانست و تصریح کرد: سال 82 و قبل از آن که احمدی نژاد رئیس جمهور نبود! پس نباید همه چیز را به پای دولت نهم و دهم گذاشت، و دریافت مکرر قطعنامه در شورای امنیت، به علت قطعنامه های گرفته شده قبل از دولت نهم در شورای حکام بود و احمدی نژاد هم با ادبیات خاص خودش جوابشان را اینجور می داد: «اینقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه دانتان پاره شود» چون چاره ای نداشت؛ اما الان بعضی با فرافکنی همه مشکلات را به گردن دولت های نهم و دهم می اندازند درصورتی که عملکرد ( تعهدات بی شمار در بیانیه سعدآباد و عقب نشینی های به اصطلاح داوطلبانه دولت های قبل) ژنرال های دیپلماسی باعث صدور قطعنامه در شورای امنیت شد.

تنها 17 درصد از تحریم ها مربوط به هسته ای است

وی بخش اعظمی از تحریم ها را به مسائلی همچون آزاد نبودن همجنس بازی و عدم زمینه فعالیت بهائیان و ... مربوط دانست و تاکید کرد: تنها 17 درصد از تحریم ها را مربوط به هسته ای اعلام کرده اند و مابقی برسر حقوق بشر و توان نظامی است و ما باید با تغییر سیاست تنش زدایی یا تهدید زدایی، به تقویت دولت سوریه، حزب الله لبنان و جبهه مقاومت بپردازیم و با تسلیح کرانه باختری پا روی گلوی اسرائیل بگذاریم تا خود لابی صهیونیست طرف غربی را وادار کند تحریم ها را بردارد.

رئیس انجمن هسته ای در پایان تکیه بر توان داخل را موجب برون رفت از تنگناها دانست و یکی از عوامل پیشرفت کشور را رشد جمعیت تا 150 میلیون نفر برشمرد و اظهار داشت: ما باید با توجه به مدیریت جهادی (همچون زمان جنگ) در مقابل زیاده خواهی کدخدا بایستیم و می شود با صرفه جویی مسائل موردنیاز جمعیتی بالغ بر دوبرابر جمعیت فعلی را تامین کرد.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی، مذاکرات هسته ای را مشابه عهدنامه ترکمانچای خواند!

مانند عهدنامه ترکمانچای متضرر می‌شویم!

خبرگزاری فارس نیزدر گزارشی از این جلسه نوشت: فریدون عباسی سه‌شنبه شب در جمع بسیجیان و عاشقان ولایت کازرون که با حضور امام‌جمعه این شهر در تالار مردانی صورت گرفت به تبیین روند مذاکرات هسته‌ای پرداخت و اظهار داشت: آنچه را که امروز در روند مذاکرات دادیم و گرفتیم با هم همسان و هم‌ وزن نیست به‌ طوری‌که ما سخاوتمندانه بسیاری از دستاوردهای هسته‌ای کشورمان را ازدست‌ داده‌ایم و در مقابل آثار آنچه گرفتیم در حیات و زندگی مردم ملموس نیست.

وی گفت: توافق نهایی به این روشی که پیش می‌رود نتیجه نخواهد داد و ما مانند عهدنامه ترکمانچای متضرر می‌شویم و پیشنهاد می‌کنم که هیئت مذاکره‌کننده با دقت عهدنامه ترکمانچای را بررسی و مطالعه کنند.

استاد دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: آیا لازم است که پس از 100 سال دوباره عهدنامه‌ای را امضا کنیم که لطمه به عزت ملت ایران بزند.

عباسی با اشاره به پذیرفتن پروتکل الحاقی تصریح کرد: پذیرفتن پروتکل الحاقی زمانی خوب است که ما به‌ حق و حقوق خودمان برسیم.

وی با بیان اینکه مشکل آژانس با کشور ما در سال 82 کلید خورد گفت: شکست در مذاکرات سال 83، پذیرفتن تعلیق داوطلبانه توسط دولت هشتم، اداره کردن مذاکرات با تفکرات طایفه‌ای، دریافت 6 قطعنامه از شورای حکام و تحریم‌های گوناگون همگی مقدمه‌ای برای رفتن پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل شد.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی ایران متذکر شد: امروز که تحریم‌ها تشدید و قطعنامه‌ها علیه کشورمان صادر شده گلی است که دولت‌های پیش از دولت احمدی‌نژاد به سر کشور زده‌اند.

عباسی گفت: نسبت دادن هر بدبختی و نکبت به مسائل هسته‌ای و تشدید تحریم‌ها به دولت احمدی‌نژاد درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که امروز دولت به‌وضوح می‌گوید خزانه خالی شده و تحریم‌ها کمرشکن است در این راستا نباید انتظار داشته باشیم که غربی‌ها با ما مهربانانه رفتار کنند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: آژانس در سال 2011 حکم صادر کرده و ما را مجرم دانسته و دستاورد ژنو نیز این بود که  تعهداتی را بپذیریم که خلاف کرده‌ایم.

عباسی به پروژه بازرسی از مراکز نظامی کشورمان که غربی‌ها در سر می‌پرورانند اشاره کرد و افزود: حوزه نظامی تحت اختیار فرماندهی کل قوا قرار دارد و دولت نمی‌تواند در این زمینه تصمیمی بگیرد و بهتر است که تیم مذاکره‌کننده در این راستا قولی به هیچ کشوری ندهد.

وی اذعان داشت: مذاکره‌کنندگان و مسئولان کشورمان به‌جای فکر کردن به سوئیس و ژنو بهتر است که کرانه‌های باختری را مسلح کنند و خاکریز را در خاک دشمن بزنند و گلوی صهیونیست را فشار دهند که در این‌صورت تحریم‌ها خودکار برداشته خواهد شد.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با تکیه‌ بر اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و پشتیبانی از کشورهای مظلوم مسلمان و حزب‌الله لبنان می‌توانیم از پیچ‌های تاریخی عبور کنیم.

عباسی بابیان اینکه تفکر دولت یازدهم برون‌گرا است، بیان داشت: رأی این دولت متزلزل شده و به هر طریقی می‌خواهد پول نفت بلوکه‌شده را به کشور بیاورد تا بتواند ضعف خود را بپوشاند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روند مذاکرات در دوره قبلی عنوان کرد: گرچه در انتخابات به آقای جلیلی ظلم شد اما وی یک جانباز با عرق ملی و تحصیل‌کرده دانشگاه امام جعفر صادق است و فلسفه‌ بافی نمی‌کرد و به غرب باج نمی‌داد.

این استاد دانشگاه گفت: از مذاکره‌کنندگان انتظار می‌رفت که از پرونده‌های آقای جلیلی استفاده کرده و با مقتضیات زمان فعلی، مذاکرات را ادامه دهند اما نه تنها هیچ نظری نخواستند و فقط فارغ‌التحصیلی خودشان از فلان دانشگاه آمریکا را به رخ کشیدند بلکه 180 درجه برعکس اقدامات انجام‌شده، تاکنون عمل کرده‌اند.

لازم به ذکر است این نشست با پرسش و پاسخ در مورد روند مذاکرات هسته‌ای به پایان رسید.

صدا و سيماي فارس و پوشش رسانه‌اي اين مراسم

همچنين صبح امروز (چهارشنبه) خبر راديو فارس گزارشي مفصل از اين مراسم را پخش كرد. در اين خبر مقايسه توافقات هسته با عهدنامه تركمانچاي به تفصيل پوشش داده شد.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۶
عباد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
7
21
خدا رو شكر كه دولت ار ... وجود چنين افرادي پاك شد. افراد ... طلب و ... خواه. ته مانده تفكرات پوپوليستي احمدي نژادي. دلواپساني كه خيلي از هم فكراشون الان يا تو زندان هستند يا از كشور فراريند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
4
13
یاد دورانی که من رییس بودم بخیر!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
6
15
دکتر عباسی تمام زورت بزن برای زشت جلوه دادن دولت تدبیر !
ولی به یاری خدا با پیروزی اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در انتخابات مجلس و شکت تو و امثال ... فکر مثل تو شاهد پیشرفت کشور خواهیم شد
چه شده موقع انتخابات بوی گوشت به مشامتون میرسه میان کازرون!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
4
13
واقعا اين مراسم جناحي را بسيج برگزار كرده است؟
تدبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
4
13
خدایا این آقای ...تا کی میخواد حرفهای دیگران رو کپی پیست کنه /چند روز پیش احمد خاتمی در سخنرانی خود گفته بود مراکز نظامی ناموس مردم است /حالا اقای ... میاد عینا کپی میکنه میگه .بخدا چندساله دارم دنبال میکنم حرفهای ایشون رو همش نگاه میکنه ببینه یکی یه چیزی بگه بعد اون بیاد بازگو کنه
اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
4
12
مااصولگراها ازاین تندروهای منافع طلب خسته شدیم و از این حرف های عوام فریب تبری می جوییم .
حیدرقلی خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
3
12
از این دروغ ها سرهم نزنید . به وضع معیشت مردم هم فکر کنید که به فلاکت افتاده اند . تحریم ها را همه می دانند که احمدی نژاد ومعاون .......... رحیمی درست کردند .
مجتبی
|
Germany
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
4
15
مظلومیت دولت یعنی اینکه هر هفته به هفته تمام تربونهای سخنرانی در سطح کشور یکصدا و با عباراتی دقیقن مشابه بر علیه دولتشون موضع گیری کنند، صدا و سیما تمام صحبت های مخالفان رو پوششش خبری کامل بده، مراکز مذهبی و مراسم های مذهبی جولانگاه مخالفت و تهمت زدن به دولت بشه، سخنرانی امثال مطهری رو با توسل به زور لغو کنند و امام جمعه محترم شهرستان و فرمانده بسیج در جلسه مخالفان دولت حضور پیدا کنند و ...
جالب اینه که چشمشون رو روی غارت بیت المال در دولت گذشته ببندند و انگار نه انگار که همه ی این تریبونها یکصدا رییس دولت قبل رو پشتیبانی میکردند. و البته هر روز هم اولویت های دینی تغییر میکنه. از سال گذشته هم اولویت دینی از ربا و دزدی و ریا و غارت و دروغ و تهمت و ... به حجاااااااااب خانمها و حضورشون توی ورزشگاه تغییر کرده. خیلی جالبه به خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
2
11
....... و ........ کجاهستند جناب؟؟ میدونی الان زندانه.پس اون دولت .............. ثمره حمایت های بی تدبیر امثال مثل تو هست.پس بشین تا...
تعجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
0
5
نگاه و عمل به سیره ی امام حسین و اهل بیت و راه امام فرد را از انحراف نگاه می دارد
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
3
14
سلام دوستان.
به زودی و در انتخابات مجلس مردم شزیف کازرون که حسابشان با برگزارکنندگان چنین جلسه ای جداست به آقای عباسی و دار و دسته اش درس خوبی خواهند داد. حضور آقای امام جمعه در چنین جلسه ای باعث تأسف است. و باز برای رئیس جمهور متأسفم که هنوز نتوانسته فضای خفقان کازرون را تغییر دهد.
اما در انتخابات به شما درسی حسابی خواهیم داد. ان شاء الله
علی قلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
3
13
آقای محترم امام جمعه دست از این جبهه گیری های طرفدارانه خود بردارید و با مردم همراه باشید. شم نماینده رهبری هستید بهتر است جناحی عمل نکنید برادر. خوشبختانه مردم با فکر و نظر امام جمعه و فرماندار و نماینده فعلی همراهی ندارند. درود بر اصلاحات. درود بر ........
هالو
|
United States
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
4
21
من هم تو مراسم بودم
اول که گفت نه کازرونی ام و نه دوانی ! دوانی فقط یه پسونده که به فامیلش چسبیده (:من زاده آبادان هستم)
این آقا در ابتدا می گفت طبق گفته رهبر باید بزاریم تیم هسته ای کارش را بکنه! اما سر و ته حرفش، تشویش اذهان حضاربود!!!
و بود.
از نظر ایشان تمام تحصیل کرده های خارج از کشور (بخصوص هیات مذکره کننده) وطن فروش هستند. فقط آدم هایی مثل جلیلی (و البته خودش) که تو دانشگاه امام صادق درس خوندند می توانند از انرژی هسته ای دفاع کنند!!!
- یه سرچ در باره سازمان انرژی اتمی کنید ، بعد مقایسه کنید مدرک آقا را با سایر روسا!!!!
- شک ندارم با فشار برخی نهادها تو اون مقطع رییس سازمان شده.
- حیف اون چند ساعت عمرم! کاش تو خونه خوابیده بودم و ...
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
4
10
حضور امام جمعه در یک محفل که درآن به دولت نوهین میشود توجیه قانونی وشرعی ندارد .دولتی با رای اکثریت وبا تنفیذ حکم رهبری اداره اموررا برعهده دارد ووظیفه ائمه جمعه وبیسج وسایر نهادها حمایت ازدولت است نه ترویج بی اعتمادی مردم نسبت به دولت .این اظهار نظرها باعث تفرقه وسواستفاده دشمنان میگردد.بهتر بود آقای عباسی بجای هزینه ازآقای جلیلی ودیگران عملکرد خودرا ارزیابی میکرد .مردم دیگر شعور سیاسی بالایی دارند واین ... حنای نداردو .......
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
4
0
آقای بحرانی و صنعتی لطفا این قسمت از سخنان مقام معظم رهبری را بخوانید:
اين خلط مبحثى كه بعضى ميكنند بايد بدقّت روشن بشود؛ نميشود يك مجموعه‌اى به عنوان بازوى نگاهبان و پاسدار انقلاب در كشور تعريف بشود، امّا در زمينه‌ى جريانهاى گوناگون سياسى - بعضى انحرافى، بعضى غيرانحرافى، بعضى وابسته به اينجا و آنجا - چشمِ بسته و ناآگاه و نابينا داشته باشد، اين معنى ندارد؛ بايد بداند كه از چه ميخواهد دفاع كند.
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/13588/%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%B5%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
6
0
آقای بحرانی ! یک ناشی بازی درآوردی فکر کردی مردم نمی فهمند:
کد این خبر: ۱۳۵۸۷
کد دو لینکی هم که گذاشتی:
کد خبر: ۱۳۵۸۸
کد خبر: ۱۳۵۸۹
یعنی پشت سر هم گذاشتی!
بعد تاریخ انتشارشان را به دورغ زدی سالهای 90 و92
لطفا می خواهی سپاه و بسیج را خراب کنی از راه صدق و راستی برو جلو
مدیر پایگاه
باسلام تغییر تاریخ انتشار تنها به دلیل این بوده که مشخص شود این سخنان رهبر مربوط به اکنون نیست و تاریخ ذکر شده تاریخ سخنرانی ایشان است. الله اعلم بحقائق الامور
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
4
2
بسيج سياسى است، اما سياست‌زده نيست، سياسى‌كار نيست، جناحى نيست
قهرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
3
8
سلام و عرض ادب
و خوش آمد گویی به آقای مهندس عباسی
اول برای بنده ی کازرونی افتخار است که یک همشهری یعنی جناب عالی به این سطح دانش و تحصیلات در کشور رسیده اید
اما چند سوال دارم لطفا اگر وقت مطالعه دارید یا خود را کازرونی می دانید و سرنوشت کشور و شهرستان تان برای تان مهم است و دوست دارید که مردم و ملت در رفاه و آسایش باشندجواب بدهید
خداوکیلی آیا فرد انتقاد پذیری هستید یا خیر؟
خداوکیلی چند سالی چندبار به کازرون می آیید و این بار چرا آمدید که البته خیل هم خوش امدید قدم تان روی سر بنده
خدا وکیلی تا حالا در گرمای 46 درجه ساعت ها در صف گاز برای پر کردن منبع گاز ماشین تان ایستاده اید
خدا وکیلی چه خودرویی زیر پایتان هست ایانی است یا خارجی و همسرتان و فرزندان تان چه ماشین هایی دارند؟
خدا وکیلی چند فرزند دانشجوی دانشگاه آزادی دارید و اگر دارید چه گونه از پرداخت هزینه های آنان بر می آیید؟
خدا وکیلی آیا فرزندان تان در خارج تحصیل نمی کنند و اگر الان نه بعداً قصد ندارید به خارج بفرستی شان؟
خدا وکیلی چند بار برای خرید گوشت با جچیب خالی به بازار رفته اید و برای تهیه ی مایحتاج زندگی و خرید مرغ کوپنی توی صف ایستاده اید و آیا یارانه اتان قطع شده؟
خدا وکیلی شما جزء مرفعین یا مرفهین بی درد هستید یا نیستید؟
خدا وکیلی اگر تاریخ را مطالعه کرده اید بگویید عهد نامه ی ترکمانچای یا گلستان چه بود در کجا اتفاق افتاد به دست چه کسی امضاء شد و چرا به عنوان یک ایرانی دولت تدبیر و امید را با نالایقان قاجاریه مقایسه می کنید؟
خدا وکیلی با احترامی که برای تان قایل هستم بفرمایید چه اندازه با مردم هستید و چه مقدار مشکلات مردم را درک می کنید و آیا خود و خانواده اتان مشکل خاص گریبانگیر جامعه ی امروزی که عمدتاً اقتصادی است را دارید و در کل آیا با مردم کم درآمد و کارگر و بی درآمد و مستضعف و بی خانمان و حلبی نشین رفت و آمد یا تماس دارید؟
خداوکیلی تا حالا از بانک وام گرفته اید که اقساط آن را به خاطر کسب و کار خراب و بازار آشفته و رکود اقتصادی نتوانید پرداخت کنید؟
خداوکیلی تا حالا برای تجارت یا معامله یا خرید شئی یا لوازم و ابزار کار یا مصالح ساختمانی یا خرید خانه یا اتومبیل چک کشیده اید که نتوانید رأس موعد پرداخت کنید و چک در دست طلبکارتان برگه بخورد و حکم جلب تان گرفته شود؟
خداوکیلی می دانید برای گرفتن وام ازدواج جوان ها باید چه مشکلاتی تحمل کنند و چه مصیبت های بکشند و چه زمانی صرف کنند و به چند نفر اداری و کاسب برای ضمانت رو بزنند؟
خداوکیلی تا حالا شده که میوه را در بازار ببینید ولی توان خرید آن را برای فرزندان تان نداشته باشید؟
خداوکیلی سالی چند بار سفر خارجه نه برای امور کاری بلکه برای تفریح می روید؟
خداوکیلی فرزند بیکار دارید یا خبر دارید که در شهرستان زادگاه شما یا همین دوان خودتان چن جوان بیکار و جویای کار وجود دارند و منتظرند تا چرخ مملکت و چرخ زندگی شان به نحوی که چندر غازی درآمد داشته باشند بچرخد؟
بچرخ تا بچرخیم!
خداوکیلی تا حالا شده خدای نکرده تصادفی برای خود یا بستگان تان رخ دهد که بیمارستان شهرستان تان مجبور شود شما را برای مداوا به مرکز استان بفرستد یا به سرعت با تجهیزات خاص و بیمارستان های خصوصی مداوا می شوید می شوند خواهند شد؟
قربانت بروم چه گونه می فرمایید احمدی نزاد چاره ای نداشت که............ آن حرف نه درخور یک رئیس جمهور یک مملکت تاریخی اسلامی با فرهنگ و متمدن بود که به زبان بیاورد!
خداوکیلی تا چه اندازه به منویات رهبر معظم انقلاب دل می بندید آن گاه که ایشان رسا و صریح از قهرمانان تیم مذاکره کننده به نیکی یاد می کند و حمایت خودشان را از آنان اعلام می کنند اما شما با این نوع گفتار به تضعیف آن ها می پردازی و به رهبری جفا می کنید!
خداوکیلی اگر شما هم به تیم مذاکره کننده راه داده بودند الان همین تفکرات و همین صحبت ها و این موضع گیری ها را داشتید؟
خداوکیلی می دانید چرا مردم به این گونه تفکرات و به آقای جلیلی رأی ندادند یا نمی دانید؟
در پایان، خداوکیلی آیا یک جانبه صحبت نکردید و آیا منظورتان طرفداری از یک جناح خاص نبود و آیا در گفتارتان صداقت بود؟

شما و خدای تان را تنها می گذارم تا من و ما و شما و اینا و اونا و همه و آیندگان قضاوت خوب و درستی را در باره ی عملکرد و گفتار من تو او ما شما ایشان و خصوصاً جناب عالی داشته باشند.

و من الله توفیق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
2
5
چرا عده اي فكر مي كنند انتشار سخنان رهبري خراب كردن سپاه و بسيج است؟!
رهبري برخورداري بسيجيان از تحليل سياسي را قبول دارند اما كار جناحي در قالب بسيج يا سپاه را رد مي‌كنند. اين جلسه يك جلسه كاملا جناحي بوده است. هيچ منصفي نمي تواند رد كند.
ممدلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
1
6
یعنی حیف نون ...... بیدی ... که میا تبلیغ سی کی میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
2
5
درباره سخنان آقاي عباسي تاكنون نقدهاي مختلفي منتشر شده كه آدرس بعضي از آنها را ذكر مي كنم:

http://www.isna.ir/fa/news/94012911417

http://aftabnews.ir/fa/news/296242

http://www.tabnak.ir/fa/news/492409

http://www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=725151
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
0
6
اين چند جمله را از امام خميني (ره) بخوانيد:

«همه دنیا که دنبال این هستند که ارتششان از امور سیاسی کنار باشد، آنها یک چیزی می‌فهمند که می‌گویند این را. ما که می‌خواهیم که سپاه و ارتش جندالله باشند و دسته‌بندی نداشته باشند و جهات سیاسی را کنار بگذارند، برای اینکه اگر جهات سیاسی و مناقشات سیاسی در سپاه رفت و در ارتش رفت، باید فاتحه این ارتش و سپاه را ما بخوانیم.»

«برای سپاهی‌ها جایز نیست که وارد بشوند به دسته‌بندی و آن طرفدار آن یکی، آن یکی طرفدار آن یکی، به شما چه ربط دارد که در مجلس چه می‌گذرد؟ در امر انتخابات باز هم به من اطلاع دادند که بین سپاهی‌ها هم باز صحبت هست. خوب! انتخابات در محل خودش دارد می‌شود، جریانی دارد، به سپاه چه کار دارد که آنها هم اختلاف پیدا کنند؟ برای سپاه جایز نیست این. برای ارتش جایز نیست این. سپاهی را از آن تعهدی که دارد، از آن مطلبی که به عهده اوست باز می‌دارد و همین طور ارتش را. و ما در گفتارمان، در کردارمان که در محضر خدای تبارک و تعالی واقع است، باید فکر بکنیم...»


«باید سعی کنید جهات سیاسی در سپاه وارد نشود، که اگر افکار سیاسی وارد سپاه شود جهات نظامی آن از بین می‌رود. همیشه به سپاه سفارش کنید که آنان خودشان را یک جنگنده خدمتگزار مردم بدانند.»

«وصیت اکید من به قوای مسلح آن است که همان‌طور که از مقررات نظام، عدم دخول نظامی در احزاب و گروه‌ها و جبهه‌ها است به آن عمل نمایند؛ و قوای مسلح مطلقاً، چه نظامی و انتظامی و پاسدار و بسیج و غیر اینها، در هیچ حزب و گروهی وارد نشده و خود را از بازی‌های سیاسی دور نگه‌دارند. در این صورت می‌توانند قدرت نظامی خود را حفظ و از اختلافات درون‌گروهی مصون باشند و بر فرماندهان لازم است که افراد تحت فرمان خود را از ورود در احزاب منع نمایند. و چون انقلاب از همه ملت و حفظ آن بر همگان است، دولت و ملت و شورای دفاع و مجلس شورای اسلامی وظیفه شرعی و میهنی آنان است که اگر قوای مسلح، چه فرماندهان و طبقات بالا و چه طبقات بعد، برخلاف مصالح اسلام و کشور بخواهند عملی انجام دهند یا در احزاب وارد شوند _ که بی‌اشکال به تباهی کشیده می‌شوند _ و یا در بازی‌های سیاسی وارد شوند، از قدم اول با آن مخالفت کنند، و بر رهبر و شورای رهبری است که با قاطعیت از این امر جلوگیری نمایند تا کشور از آسیب در امان باشد.»
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
4
6
اینا همش از لطف نماینده کارزونه که مقابل دولت ایستاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
1
4
چرا تمام حقیقت را نمی گویید!؟
کمیت تحریمهای هسته ای مهم نیست

کیفیت آن مهم است
سه تحریم نفت بانک مرکزی سوءیفت
تحریمهای هسته ای اند
سید خندان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
5
آقای عباسی
خوشا به انصاف تان . منطق عدالت و صداقت در کلام را باید از شما آموخت الحق که خیلی منصف ید و منطق تان مثال زدنی است . بنده ی خدا برادر من کدام چرخ زندگی ملت داشت می چرخید ؟ کمر مردم که در این هشت سال دولت مهرورزی تان شکست که هنوز هم اثارش نمایان است . کدام چرخ را می گویید می چرخید ؟ لابد چرخ اختلاس خاوری ها و زنجانی ها و رحیمی ها و بقایی ها و پهلوان ها را می گویید که اگر چنین باشد آری الحق و الانصاف خیلی خوب می چرخید.
متاسفم برای شما که اینگونه حقایق را کتمان می کنید .
نمی دانم شاید شما هم از همان آخوره اختلاس مهرورزان و جبهه پایداری می خورید که اینگونه حمایت شان می کنید .
متاسفم برای شما که انگار در میان مردم زندگی نمی کنید
متاسفم برای آقایان و مسئولان درجه یک شهر کازرون که نشستند و سخنان شما را که در ضدیت کامل با فرمایشات مقام ولایت است گوش دادند و کیف کردند .
مهدی م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
4
2
با سلام و خداقوت و قبولی طاعات و عبادات شما همشهریان عزیز و سلامی به گرمی آفتاب خدمت تمامی مردم و مسئولین ، برگزاری اینگونه سخنرانی ها باعث روشنفکری تمام مردم خواهد شد ، چه اشکالی داره کسی که در دولت های قبلی دارای مسئولیت بوده بیاد تو این شهر و صحبت کنه ، کسی که به گفته بسیاری از صاحب نظران شخص دوم لسیت درخواست کننده غرب و شخص اول لیست ترور هسته ای در ایران اسلامیه ، چرا میگید امام جمعه یا بسیج یا مردم نباید تو این محفل شرکت میکردند ، چرا نباید مسئولین شهر اجازه شرکت در این گونه جلسات رو داشته باشند ، چرا باید از طرفه اداره(بوق)مقاومت بشه برای عدم برگزاری این جلسه ، واقعاً چرا؟؟؟ چرا کسی که افتخار این کشور هست رو نباید همراهی کرد و پای صحبتهای اون نشست؟ جواب اینه که این جور آدمها ممکنه حرفی بزنند که به دل آقایون خوش نیاد ، تا کی میخواید مخفی کاری کنید تو این دولت ، تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید خندان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
5
جناب همشهری عزیز آقای مهدی .م
باید گفت جانا سخن از زبان ما می گویی . برادر عزیز شما که حرف دل یک ملت را می زنید. مانیز سالهای سال است همین را می گوییم . که بگذارید همه بیایند حرف دل شان را بزنند . بگذارید در جامعه همه اظهار نظر کنند و آزادانه یکدیگر را نقد کنند.
بله چه اشکال دارد که هشت سال پیش نیز مخالفان دولت مهرورزی و عدالت محور می توانستند در شهر های مختلف راه بیفتند و میتینگ داشته باشند و دولت را نقد کنند و اقدامات آنان را ( که امروز تبعات و آثار منفی اش را همه بر استخوان خویش حس می کنیم ) مورد چالش قرار می دادند.
آیا در همه ی آن سالهای سخت اجازه حتی بلند شدن یک نظر مخالف داده شد ؟ نه شما بگوئید ؟ آیا اجازه برپایییک نشست به مخالفان داده شد؟ با مخالفان دولت در آن سالها چه برخوردی شد ؟ مخالفان را به کجاها بردند؟ چه تهمت ها واتهاماتی به هر مخالفی زدند؟ هنوز که هنوز است سران جریان اصلاحات کجا هستند ؟ چه برخوردی با آنان شد؟
آیا امام جمعه و مسئولان شهر ما حاضر بودند و هستند بیایند در جلسه ای بنشینند که یک مخالف دولت قبلی سخنرانی دارد ؟
هزاران هزار پرسشی از این دست ذهن همه ی ما را مشغول کرده و وظیفه شماست که صادقانه و عادلانه به آنها جواب بدهید و یک طرفه قضاوت نکنید.
مهدی م
|
-
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
3
3
سید خندان سلام و قبولی طاعات و عبادات:
فقط یک سوال؟؟؟؟؟
آیا شما سران فتنه را بی گناه می دانید؟؟؟که همانها بعضی از همان سران اصلاحات بودند؟
سید خندان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
2
4
دوست عزیز آقا مهدی سلام
اصلا به کار بردن لفظ و اصطلاح من در آوردی فتنه یک اشتباه فاحش و استراتژیک از جناح مقابل بود که هنوز هم بر طبل ان می کوبند .
عزیز برادر کدام فتنه . فتنه ای هم اگر بود آتشش را همان آقای رئیس جمهور عدالت محور به پا نمود . هم او که فریاد بگم بگمش در مناظرات انتخاباتی هوا بود و لیست دزدان بیت المال در جیبش بود هیچگاه اعلامش نکرد تا آنگاه که پس از رفتنش معلوم شدکه نگو دزدان بیت المال همان معاونان و دوستان ونزدیکانش بوده اند. فتنه گر هم انانی بودند که با پول بیت المال پیش از انتخابات سیب زمینی و سهام عدالت به مردم کوچه و بازار هدیه دادند تا رای شان را بخرند.
برادر صادق و ساده دل من آقا مهدی متاسفانه اینجا و در این فرصت اندک زمان این گونه بحث ها نیست ولی چشم خود را بر حقایق بستن و کبک گونه رفتار کردن را بیایید یک بار برای همیشه از رفتار اجتماعی و سیاسی خود دور کنید.
طاعات قبول و سفره افطارتان خالی از وعده ها و پول نفت باد .
مصطفی دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
4
1
دستاورد دولت نهم و دهم آنقدر در عرصه سیاسی مهم است که امریکایی ها را به این واداشته که با شعار تغییر سیاستهای آنها در کشور خودشان و در جهان و روی کار آمدن دولت آقای اوباما که با شعار تغییر به میدان سیاسی آمده بود قصد دارد امتیاز هایی که دولت احمدی نژاد در عرصه سیاست خارجی در امریکا و سایر کشورهای جهان داشت را با عقب نشینی تاکتیکی از ایران بگیرند.آقای عباسی تحریم ها در دوره آقای احمدی نژاد به علت سیاست های روبه جلو و آرمان گرایانه دولت احمدی نژاد رو به افول به خود گرفت در واقع آمریکایی ها در این دو دولت نهم و دهم فهمیدند که تحریم ها بی اثر است با سهمیه بندی سوخت ، نظام یارانه ها و ... این را آمریکایی ها فهمیده اند که تحریم فایده ای به حال آنها ندارد و الان به نظر من فقط یک چیز می ماند و آن اینکه خواسته قانونی و حق مسلم مان را بخواهیم چرا که برگ برنده امروز دست ماست.
کریم خان زند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
1
1
آقا مضطفی میشه لطفا بخشی از امتیازات دولت احمدی نژاد رو در عرصه سیاست خارجی برای ما برشمرید ؟
حتما منظورتان همون زنبیل گذاشتن رهبران کشورهای دنیا توی صف برقراری رابطه با ایرانه .
راستی در اون هشت سال سیاه ما به جز با برادر چاوز با کدوم کشور دنیا مراوده داشتیم . البته چرا چرا سوریه و برادر اسد هم بودند .
می دونید بر اثر افراط گری های اون دوران پاسپورت ایرانی تو 95 در صد کشورهای دنیا بی اعتبار شده . و تنها و تها یک مرد ظریف و سیاستمدار می خواد که این آب رفته رو به جوی برگرداند و بس
مهدی م
|
-
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
2
2
سید خندان سلام:(جهت اطلاع)...
سیدی تنها به رنگ سبز نیست
هیچ دانی مادر سادات کیست؟
سبز یعنی عاشق مولا شدن
پشت درب حیدری زهرا شدن
سبز یعنی عشق تا شور و بلا
با حــــسین و فاطــــمه در کربلا
سبز یعنی ساقی مست وهدف
همچو عـــــــباس یل شاه نجف
طالب ســــبزم نه این سبز ریـــا
سبز هم بازیچه شد مــــهدی بیا
اللهم_عجل_لولیک_الفرج
مصطفی دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
1
4
آقای کریم خان زند می دانی آمریکایی ها در دولت آقای احمدی نژاد خواستار مذاکره با ایران شده اند یعنی چی یعنی اقتدار.
مصطفی دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
1
4
آقای کریم خان زند سیاست یک کشور آن هم مثل کشور ما که آرمانگرا است سازش با استکبار و پیشرفت نیست رهبری هم فرمودند در دولت نهم و دهم ایستادگی در برابر دشمن جواب داد و توانستیم اورانیم 20 در صد تولید کنیم.یعنی هر نوع سیاستی در مقابل دشمنان بود شکست می خورد
کریم خان زند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
3
3
آقا مصطفی بابا تو دیگه کی هستی ؟
به خدا شاهکاری که هنوز پشت سر احمدی نژاد ایستادی و سیاست هاش رو تائید می کنی . اون که دوستانش و اصولگراهایی که حمایتش هم کردند عاقبت از کرده ی خود پشیمون شدن
مصطفی جان دوره دوره ی آرمان گرایی نیست زمان زمان منطق و درایت داشتنه . زمان اینه که منافع ملتت رو در وهله ی نخست در نظر بگیری بعد بر اساس اون طرح دوستی با دنیا رو بریزی با قهر و بغض و کینه و خود بزرگ بینی های کاذب که شما اسمش رو آرمان گرایی میذاری به هیچ جا نمی رسیم .
میدنی نتیجه ی اون همه آرمان گرایی چی شد : دزدی ، اختلاس ، خالی شدن خزانه بیت المال ، افت ارزش پول ملی افزایش نرخ بیکاری رسیدن تورم به 40 درصد افزایش فقر و کمبود درامد عمومی ، صف کشیدن یک ملت با تاریخ کهن تو صف عابر بانک ها برای 45 تومن یارانه از صدقه سر آقایون .
اگه شما و همفکران تون به این مصیبت ها افتخار می کنید که ما را با شما حرفی نیست . والسلام
مجتبی
|
Germany
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
3
واقعن وقتی میبینم که افرادی واقع بین و تحلیلگر و با انصاف و مودب مث آقای سید خندان و کریم خان زند و همچنین افرادی با نیت پاک و صاف و صادق و با متانتی مث آقا مهدی م و آقا مصطفی در کازرون هستند که خیلی مودبانه با هم تبادل نظر میکنن لذت میبرم.
ای کاش فضای نقد و حتی حمایت!!! برای همه فراهم بشه که این خودش باعث پیشرفته.
ولی ذکر یه نکته رو به دوستان با صداقت و متانت و روشن ضمیرم ضروری میدونم.
سیاست و دیپلماسی یعنی اینکه با کمترین هزینه بیشترین دست آورد نصیب ما بشه. دولتمردای قبلی میتونستن با اندک هزینه ای به ده برابر همه ی اون دستاوردهایی که آقای عباسی گفتن همراه با همون عزت و اقتدار مورد نظر خودشون برسن. ولی خب در اون صورت دیگه امکان این همه دزدی و اختلاس و.... وجود نداشت. آب که گل آلود باشه ماهی ها رو نمیشه شمرد و هرکی دسترسیش به آب بیشتر باشه بیشتر ماهی میگیره که الحق والانصاف بدون یه لحظه استراحت همه ی ماهی ها رو گرفتن. بعدش هم توی آب سم ریختن تا وقتی آب زلال شد معلوم نشه این ماهی ها خودشون مردن یا کسی اونا رو گرفته.
القصه ما چوب حرفهایی رو خوردیم که نیازی به گفتن اونا توسط محمود اونم توی مدارس و مساجد و... نبود.
عبرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
4
0
درود بر امام جمعه معظم كازرون حاج اقا خرسند با ان مواضع انقلابي
کریم خان زند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
2
سحر دوستان سحر خیز به خیر و نماز و روزه ها قبول .
در تائید صحبت های آقا مجتبی باید عرض کنم یک سیاستمدار با هوش و با درایت آن مرد یا زنی است که بداند در هر شرایطی چگونه حرفی بر زبان راند و تبعات و نتایج حرف و کلام خود آگاه باشد . منافع مردم وکشورش را در اولویت قرار دهد . حدیثی داریم از پیامبر اکرم ( اگر اشتباه نکنم) که می فرمایند : زبان انسان عاقل در پشت عقلش نهفته است و زبان انسان نادان جلو عقلش . آیاقسمت دوم این حدیث مصداق رفتار خیلی از سیاستمداران ما بویژه همان رئیس دولت نهم ودهم نیست ؟ وقتی در عرصه های بین المللی و حتی در محافل ومجالس داخلی حرفهایی بزنی که بعد دور و بری هایت بگویند ای آقا این چه حرف نسنجیده و فی البداهه ای بود که زدید ؟ و دیگر نشود با هیچ توجیهی آن حرف و صحبت ها را جمع و جور کرد به این ضرب المثل قدیمی می رسیم که یک دیوانه سنگی را داخل یک چاه می اندازد که صدتا عاقل هم نمی توانند آن را از چاه در آورند.
آیا براستی این ضرب المثل مصداق حال و روز اکنون ما نیست .
حرف هایی چون این قطعنامه ها کاغذ پاره ایی بیش نیستند و آنقدر قطعنامه صادر کنید تا قعطنامه دان تان پاره شود . ( حرف سخیف و نسنجیده ای که در ادبیات سیاسی و حتی کلام روزمره یک آدم عادی نیز جایگاه و جلوه ی مثبتی ندارد ) بیانش از زبان بالاترین مقام اجرایی یک کشور ان چنان پیامد های منفی برای این ملت داشته که الان همه مسئولان نظام با هم متحد و هم سخن شده اند که باید این تحریم ها و قعطنامه ها ( بخوانید کاغذ پاره ها) یک جا و بدون قید و شرط برداشته شود.
سید خندان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
1
2
مهدی جان سلام
شعر زیبایی بود . دستت درد نکند البته من با بیت آخرش کاملا مخالفم . اینکه شما به همین سادگی 85 درصد ملت ایران را ریاکار خطاب کنید دور از انصاف است . لا اقل کارنامه درخشان سیاسی و اقتصادی اصلاح طلبان در هشت سال ریاست آقای خاتمی عزیز نشان از صداقت و پاکدستی این گروه دارد.اگر اصلاح طلبان در دوران تصدی خود غل وغشی داشتند و ریگی به کفش شان بود مطمئن باشید جناح مخالف آن را پیراهن عثمان کرده بود و بر سر چارسوق کوچه وبازار کوس رسوایی و بی آبرویی آنان را سر داده بود . حضرت مهدی موعود نیز انشالله خواد آمد و اگر ما لیاقت حضور داشته باشیم خواهیم دید که با شمشیر عدالتش گردن کدام گردن کشان و مال ملت خوران را خواهد زد .
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
0
مردم شهر به هوش باشید بخدا این روش اظهار نظر تو سیاست نیست در واقع ما داریم اتحاد بینمون رو به بهانه طرفداری از یک طیفی از دست میدیم و متاسفانه این یکی از اهداف سیاست مداران مبنی بر ایجاد .... بر همه هست!
اون چیزی که ما بدنیالش برای پیشرفت شهر و دیارمون هستیم بخدا قسم اتحاد هست ولا غیر
وقتی با طیف های سیاسی مختلف متحد باشیم نه محمد صادقی و نه عباسی و نه کسی دیگه نمیتونه اینجوری کرکری بخونن و برای کازرون هیچ کاری نکنن
مصطفی دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
0
آقای کریم خان زند وقتی در آمریکا تغییر در سیاست خواسته مردم آمریکا شده نمی دانی انقلاب ما معنایش را همه خواهند فهمید و نمی دانی از نظر نظامی برگ برنده دست کیست.
کریم خان زند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
1
مصطفا خان
شما اگه روز دیدار تیم والیبال ایران و آمریکا در سالن 12 هزار نفری آزادی بودی و رفتار تماشاگران ایرانی یا بهتر بگویم گلچینی از ملت ایران را با آمریکایی ها می دیدی که چطور با مهربانی و دوستی با آمریکایی ها برخورد می کنند وآنوقت شما و مسئولین جمهوری اسلامی نیز به پیام ملت ایران در خصوص تغییر در سیاست ها خارجی پی می بردید.
شما فکر کردید ملت همان ده بیست هزار نفر آدم سازمان داده شده ای هستند که با اتوبوس می برنشون جلو این سفارت و اون کنسول گری و پرچم میدن دست شون می گن آتیش بزنید و شعار مرگ بر این و اون سر بدید.
نه بابا ملت واقعی همین مردم کوچه و بازارند که خواهان تغییر در سیاست های گذشته دولت وحکومت ند . برگ برنده ما این مردم اند . بیایید با مردم باشید
مصطفی دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
0
0
ملت واقعی و غیر واقعی داریم ما آقای کریم خان زند یعنی حرف امام که گفت من به بسیجیان غبطه می خورم آنها امروز ملت غیر واقعی اند؟ و ملت واقعی مردمی هستند که در کوچه و بازارند؟!
کریم خان زند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
0
1
مصطفا جان سلام
قرار نشد که هر جا کم آوردیم از نام امام هزینه کنیم . اصلا همفکران شما همیشه این عادت را دارند که در مواقع لزوم نام امام را مستمسک قرار دهند و سخنان این بزرگوار را سپر رفتار های خویش قرار دهند . آن گاه اگر پایش برسد اجازه سخنرانی به نوه برومند امام را نیز نمی دهند.
شما فکر می کنید فقط خودتان بسیجی بوده و هستید .؟ زمانی که امثال من در بسیج بودند و عاشقانه و بی مزد ومنت از جان مایه می گذاشتند خیلی از آقایان مدعی کجا بودند؟ آن مموقع ها بسیج یعنی عشق بود به تمام معنا . سحن حضرت امام هم مربوط به همان دوران است .
مردم کوچه وبازار شهید داده اند خون داده اند برای این سرزمین چگونه آنها را ملت واقعی ننامیم . من نمی خواهم به کسانی همچون شما که امروز عضو بسیجید خرده بگیرم ولی باید پذیرفت که بسیجی گری امروز و دیروز زمان تا آسمان فرق کرده
مصطفی دهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
0
آقای کریم خان زند شما قشر بسیج را غیر مردمی می دانید مردم از نظر شما چه کسانی اند الله اعلم
azim
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
0
"جلیلی در دانشگاه امام صادق(ع) تحصیل کرده که فوق لیسانس را 250 واحد می گذرانند درصورتی که بقیه جاها به 200 واحد هم نمی رسد"
ازآن نظرات کارشناسی احمدی نژادی است(مثل آزمایش هسته ای توسط یک دانش آموزدرخانه)!!!!!!!!!!!!!!!! البته شایدسوادبنده کم است واشتباه میکنم که فوق لیسانس 200یا250واحدنیست ولی الحق سوادآقای جلیلی درهمان حد250واحدی وشاید هم بیشتراست(ضمن اینکه دانشگاه امام صادق(ع)اصولا موسسه ای خاص است برای ارگانی خاص )
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳