پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۶۲۰
تعداد نظرات: ۴۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
به دنبال اعلام تمایل دکتر محمدصادقی برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه شیراز، برخی از اصولگرایان شهرستان که در میان آنها برخی از مسئولان شهرستان نیز حضور دارند در حال تلاش برای راضی کردن دکتر فریدون عباسی (رییس سابق سازمان انرژی اتمی) برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون هستند.
به گزارش کازرون نما به دنبال اعلام تمایل دکتر محمدصادقی برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه شیراز، برخی از اصولگرایان شهرستان که در میان آنها برخی از مسئولان شهرستان نیز حضور دارند در حال تلاش برای راضی کردن دکتر فریدون عباسی (رییس سابق سازمان انرژی اتمی) برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون هستند.

گفته می شود دکتر عباسی تا کنون از پذیرش این مسئولیت خودداری کرده است. وی هفته گذشته نیز در نشستی که از سوی بسیج دانشجویی شهرستان برگزار شد حضور یافت.

عباسی در قسمتی از سخنان خود در این نشست با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم کازرون به گذشته خود اشاره کرد و گفت: «بنده متولد آبادان هستم اما اصالتا کازرونیم و خوشحالم که مردم این شهر مرا پذیرفتند و بنده علاوه بر رجوع به روستای دوان (برای دید و بازدید اقوام)، سال 58 در روستای مهرنجان مأمور به خدمت بودم و از این طریق آشنایی با منطقه کازرون دارم و چندصباحی هم با شهید مصلحیان همراه و همکار بودیم و بیش از 8 سال هم در دانشگاه میهمان شیرازی ها بودم و من در این مدت از اصل خودم دور نشدم و زیاد به کازرون سرزدم که البته بی سرو صدا بوده است.» (به نقل از سایت سپاه فارس)
برچسب ها: فریدون عباسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲
مجتبی
|
Germany
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
18
6
آقای دکتر محمد صادقی عزیز کجااااااااااااااایی!!!!!! ؟؟؟؟؟؟ به دادمون برس.
محمدصادقی یک اصولگرای دلواپس حامی دولت قبلی هست ولی خداییش آبرو داری میکنه. اهل عربده کشیدن و نطق های آبرو بر توی مجلس نیست. از باورهای مذهبی مردم هم کمتر از همفکرای دیگش استفاده میکنه. هرچی که نباشه ولی واقعن تحصیلکرده و خوش تیپه و خیلی بیشتر از احزاب توی تهران به دوستان و آشنایان خودش توی کازرون وابسته هست.
ولی این آقا یه کوچک زاده و رسایی دومه. بلکه به مراتب بدتر. کارنامش توی سازمان انرژی اتمی و متن سخنرانی هاش موجوده. یه سرچ کوچولو توی اینترنت همه چیز رو مشخص میکنه.( منظورم همین سایت های مجازه). اگر به هر دلیلی توی مسولین کازرون رخنه کنه فاتحه شهرستان خونده شده. بعدش باید با شمع دنبال امثال محمدصادقی و دهقان ناصرآبادی و نوذری و باقری نژاد و برزوی مهبودی فارغ از هرگونه نگاه سیاسی بگردیم. به نظر بنده چهار سال نماینده نداشته باشیم ضررش خیلی کمتره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
14
9
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم

بهتر که کازرون به دست ...(افراطیون ) دهیم

ایشون بره از همون آبادان کاندید بشه
کازرون نیازمند یک نماینده دلسوزه
نه یک نماینده خواب نما شده سیاست زده
جعفریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
11
11
خدا به دادمون برسه
آدمی که فقط از کازرونی بودن بو و نشان اندکی آن هم در شناسنامه دارد. در این سالها هرگز اینجا نبوده تا با درد ها و سختی های این مردم آشنا باشد . مشکلات مردم کازرون را هر گز نمیداند .و از همه بدتر یک تندرو دو اتشه و به تمام معنا و یکی از سران گروه دلواپسان است .
البته اگر دلواپس مردم بود که خیلی خوب می شد اما این افراد دلواپس موقعیت جناح وباند سیاسی خودشان هستند .
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
12
13
آقای عباسی سال هاست که از کازرون دوره و خیلی از مشکلات این شهر خبر نداره. من مطمئنم اگه ایشون بره تو مجلس بیشتر کارش نطق های سیاسی و بیانیه ضد دولت روحانیه و کمتر میتونه واسه کازرون کاری بکنه.
من ترجیح میدم ایشون از حوزه انتخابیه کازرون کاندید نشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
10
12
زیاد نگران نباشید کاندید هم بشه رای نمیاره
یعنی نباید بیاره ... ...
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
6
4
دوستان کازرون نما شما را در این ماه مبارک دعوت به تقوی می نمایم.
دکتر عباسی دوانی اصلا قصد کاندیداتوری مجلس در کازرون ندارد،لطفا ایشان را با اینگونه خبر زدن هایتان و تایید نظرات مخرب ترور شخصیتی ننمایید.
ایشان خودشان توسط ایادی موساد ترور فیزیکی شده اند.لااقل برای دانشمند هسته ای کشورمان احترام قائل شویم و شیطنت ننمایید.
این خبر شما در حد شایعه ای بود که همان اول از طرف دکتر عباسی رد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
4
6
اؤ تهرون بشه 100 درصد داخله
ولی کازرونیا لیاقت ندارن
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
1
6
فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی متخصصی ارزشمدار است که قدر خود را به خوبی نمی داند. در سال همدلی وهم زبانی دولت و ملت در حالی که قاطبه متخصصان و دست اندرکاران امور هسته ای کشوربه حضورهمدلانه و کمک فنی به هماوردی سیاسی-فنی و حقوقی ایران با گروه 1+5 میاندیشند، تا راهکارهای صیانت از حقوق و دستاوردهای هسته ای و کنارزدن تحریم های ظالمانه فراهم شود، دکتر عباسی راهی دیگر برگزیده و بیشتر به ایراد سخنرانی سیاسی ذیل یک طیف خاص می پردازد.

به گزارش گروه تحلیلِ خبر امید هسته ای، تازه ترین سخنان ایشان در دانشگاه فردوسی مشهد قابل تامل است.مهمترین محورهای سخنان ایشان به شرح زیرقابل دسته بندی است.-مذاکرات روحانی با سه کشور اروپایی مقدمه ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت بوده است.

-دولت درباره ارتقاء راکتور اراک عوام فریبی می کند و این راکتور به ثمر نخواهد رسید.-ایشان درباره راکتور اراک در دوره ریاستش با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری نمی کرده چون به آژانس اعتماد ندارد.

-دفاع از عملکرد دکتر سعید جلیلی
-در مردادماه 92 دکتر صالحی به ایشان پیشنهاد همکاری داده است ولی چون ظرفیت آقای عباسی احداث و توسعه است و ظرفیت دولت رکود و پایین آوردن، این پیشنهاد را رد کرده است.
-باید در مقابل زورگویی غرب با شیوه تقابل برخورد کنیم و از مذاکره به نتیجه نمی رسیم و تنها راه فشردن گلوی رژیم صهیونیستی است.
این ادعاها تک به تک نیازمند پاسخگویی نیست؛ اهل فن و افکار عمومی این روزها سخنان مسئولین امور و همچنین ایشان را درباره موضوعات مختلف و مثلا راکتور رارک شنیده اند و قضاوت خود را دارند.
اذعان به همکاری نکردن با آژانس و اعتقادد به راه حل تقابلی و دیگر موارد هم به اندازه کافی از طرف یک مسئول فنی عجیب است و در خود ادعاها نقد و رد آنها موجود است.

اما در این مجال درباره کلیات و روح سخنان ایشان وعملکرد آقای دکتر سخنانی هست که بازگو کردنشان البته کار آسانی نیست، چرا که ایشان به هرحال شخصیت نجات یافته از ترور بدخواهان و ارزشمند است. ای کاش دکتر اهل همدلی و هم افزایی بود و کسی را وادار به بازگو کردن چنین سخنان دشواری نمی ساخت. پس بهتر آن که روی سخن اول با خود ایشان و بعد دیگر مخاطبان باشد.

برادر گرامی جناب آقای دکتر عباسی، شما که ظرفیت خود را احداث وتوسعه می دانید و دیگران را برعکس، خوب است به ملت ایران بگویید در دوره ریاست شما بر سازمان انرژی اتمی کدام طرح و پروژه اساسی کلید خورده و به انجام رسیده است؟ برای مثال دکتر اعتماد موسس سازمان است. دکتر امرالهی بعد از انقلاب سازمان را حفظ و احداث نیروگاه بوشهر رادر مسیری نوآغاز و مقدمات ایجاد چرخه سوخت در کشور را ایجاد کرد. در دوره دوره دکتر صالحی غن سازی 20 درصدی و تولید صفحات سوخت و تکمیل چرخه سوخت صورت گرفت و دیگر اقدامات، در دوره جناب عالی چه شد؟

پیگیری های ما جز به تکمیل یک پارکینگ نیمه کاره و احداث مسجدی با یک مناره در سازمان راه نمی برد؛ البته شما روبان بهره برداری از معدن ساغند را هم بریدید که از زمان دکتر امرالهی کار آکتشاف آن آغاز و در دوره دکتر صالحی تکمیل شده بود. مرکز لیزر که در حوزه سلامت نقش مهم داردو مورد توجه خاص مقام معظم رهبری است را هم بخاطر این که تحت اختیار معاونت علمی وقت رئیس جمهور قرار نگیرد را نیز قصد برچیدن داشتید که چنانچه می دانید امروز فعال و پویاست.

نمی دانیم چرا متخصصان صنعت هسته ای در قبال اظهارات مداوم شما سکوت اختیار کرده اند، اما می دانیم که آنها و دیگران از هزینه ها و چالش هایی که متاسفانه شما برجمهوری اسلامی ایران تحمیل کردید و آثار آن تا امروز ادامه دارد آگاهند؛ ماجرای سخنرانی معروف شما در آژانس و گزارش العربیه را که حتما به خاطر دارید؟ همانجا که گفتید ایران مجبور بوده به آژانس دروغ هم بگوید! به عنوان یک مقام رسمی کشور را دروغ گو خواندید. رجوع به سرمقاله مدیر مسئول کیهان در آن مقطع خود گویای مطالب مهمی است، کیهان تا به حال نقد آتشین کم نداشته، اما مشابه آن نقد که مخاطبش شخص دکتر عباسی بوده را کمتر کسی به یاد دارد.

دلیل نقد شما شیطنت شبکه العربیه و دیگر رسانه ها نبود، متن سخنرانی تان موجود است، هرچند ناکارتز معاون وقت آژانس هم روایت های دسته اولی از اظهارات شما در ملاقات با او نقل کرده است که معنایش یک جمله است، فعالیت های مخفی از آژانس به تصریح رئیس وقت سازمان انرژی اتمی ایران؛ حال انصاف دهید مبنای اعمال فشارهای به ناحق به کشور که هنوز هم ادامه دارد کدام دسته از حرف ها بوده است؟ البته نیت شما لابد خیر بوده، آدم بدی هم نبوده اید اما ناشی بوده اید؛ چنانچه امروز هم ناشیانه سیاست ورزی می کنید.

ناشی هستید چون از سیاست تقابلی و فشردن گلوی رژیم صهیونیستی به عنوان تنها راه موجود در روزهایی حرف می زنید که مقام معظم رهبری از نرمش قهرمانانه میگویند و اسرائیل منزوی تر از همیشه در حال دست و پا زدن و عجز و لابه است.
در روزهایی که سید حسن نصرالله ودیگر دوستان ایران از الگوی مقاومت و مذاکره ایران تمجید می کنندو......

جناب عباسی به همان نقد تفاهم ها درباره نیروگاه اراک بسنده کنید، البته قدری فنی و تخصصی تر، شاید چند کلمه شما به کار متخصصان هسته ای بیاید. آقای جلیلی هم نیاز به دفاع به سبک شما ندارد که ایشان خود سیاستمداری زیرک است، این که شما بگویید روی صندلی چوبی می نشسته و فقط چای می خورده و ساعت ها شما را اذیت و سوال پیچ می کرده است، هیچ فضیلتی برای جناب جلیلی نیست.

رئیس محترم سابق سازمان انرژی اتمی اگر نقد و اظهارات فنی دارید بهتر آن که در قالب همدلی و هم افزایی بازگو کنید و با عرض پوزش لاف ظرفیت توسعه و ساختن نزنید، چون شرایط مصدر اقدامی بزرگ بودن را نداشته اید، بازگویی این ماجراها برای ما آسان نیست، عذابمان ندهید.

توان فنی تان که حتما بالاست را پای کار کشور و نظام بیاورید، سال همدلی است و دشمن بر سر راه پیشرفت هسته ای کشور کمین کرده است. تابدین جای کار به حول و قوه الهی و با مقاومت مردم و هدایت و نظارت مقام معظم رهبری امور پیش آمده است، 6 قطعنامه سازمان ملل در حال کنار زده شدن هستند و ملت ایران زیر بار زور نرفته است؛ محدودیت ها همه زمان دار بوده و نیازهای عملی کشور را تعطیل نخواهند کرد. دشمن باید یک باره از تحریم های هسته ای دل برکند و کمتر از این مورد پذیرش هیچ کس در ایران نیوده و نیست و به قولی تا به کرسی نشستن حقوق کشور یک یا حسین (ع) بیشتر نمانده است؛ در این شرایط اگر نمی خواهید کمک کنید، حداقل صبوری پیشه کنید، نگویید من در مورد اراک به آژانس اطلاعات نمی دادم و مثل گذشته و سخنرانی معروفتان نگویید به آژانس دروغ هم می گفتم! برای چگونه بازگو کردن بعضی حرف ها لااقل با دوستان خود بیشتر مشورت کنید.


در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/492409 © www.tabnak.ir
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
5
3
به نظر من اصلا ارزش و ... رو نداره كه دربارش بحث بشه
الكي بها بهش نديد و بزرگش نكنيد...
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
11
10
مهندس محمدعلی شفیعی سیف آبادی را باید حمایت کنیم که توی این چند سال هزاران جوان بیکار را در نقاط مختلف کشور به کار گماشته ، میلیون ها تومان هزینه کار فرهنگی کرده ، وهرگز کازرون را رها ننموده، فقرا رادریافته، واز نظر علمی وسیایی از همه اینها یک سر وگردن بالاتر است
منتقد منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
7
4
ایشون کارنامه ی خوبی داره و از لحاظ سیاسی هم آدم فهمیده ای است ولی در کازرون زیاد شناخته شده نیست البته برای مردم عادی نه مسولین.
البته برای انتخاب یک نماینده خوب باید آشنایی بیشتری با ایشان پیدا نمود
و لی ظاهرا به نظر میاد از تمام نماینده های قبلی کازرون
بهتر باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
0
شاید خیلی از مردمی که به ادارات دولتی وصل نیستن و با مناصب و شغل های دولتی و بگیر و ببندهای جناحی که امروزه رایج هست سروکار ندارن نمیدونن که دکتر محمدصادقی چه جاهایی که حق ها رو سلیقگی و ففط بخاطر نظر شخصی ... و با چه افرادی صرفا بخاطر اینکه از طرفداراش یا حمایت کننده هاش نبودن .... . خداییش کجای حکومت عدل علی بخاطر غرض های شخصی به مردم ضربه و زیان وارد شده که ... هم داعیه پیرو علی(ع) بودن دارند هم کاملا ... منش علی (ع) هستند.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
6
0
مسئولین محترم سایت وزین کازرون نما خواهشمندیم مطالبی را در سایت قرار دهید که مشکلات شهرستان را به گوش پایتخت نشینها برساند شاید دلسوزی پیدا شود و به کمک کازرون بیاید مشکل پایتخت نشینها معلوم است کفگیر به ته دیگ رسیده و فکر می کنند در کازرون اش نذری توزیع می کنند. حتی کارتلهای اختلاس شرکت نفت هم هوس نماینده شدن کازرون را در سر دارد خدایا به فریاد کازرون برس. شرکت نفت کم است که کیسه برای پر کردن پول کازرون دوخته اید؟ الله اکبر کل ایران را هم داشته باشند باز سیر نمی شوند.
شیبانی
|
Germany
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
2
6
دکتر عباسی فرد باسواد و شناخته شده‌ای هست و باعث افتخاره. درسته که از لحاظ حزبی با خیلی از افرادی که در بالا کامنت گذاشتن تفاوت دارند، ولی انصاف نیست با این قدرت به ایشون حمله بشه، هرچند اگه بخواهند نماینده مجلس بشوند هیچ‌وقت از کازرون کاندید نمیشن چون اگه از تهران کاندید بشود احتمال موفقیت بیشتری دارند.
در کل به نظر من مهندس شفعیی فرد مناسب‌تر برای نمایندگی کازرون هستند.
کازرون دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
8
8
دنیا ومهندس شفیعی، جوان، ولایتی، کاربلد، شهردوست، ورزشی، باسواد، عملیاتی، اجرایی، سیاسی، بااخلاق، انتقادی. ......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
2
2
در این کشور فقط آقای عباسی دانشمند هسته ایست؟ دکتر صالحی دانشمند هسته ای نیست؟ چطور با هر ادبیاتی می توان با امثال آقای صالحی حرف زد اما نمی شود گفت بالای چشم آقای عباسی ابروست؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
0
0
من یه نظر گذاشتم اما معلوم نیست واقعا هدف شما چیه اینقدر الکی نقطه چین های بی مورد گذاشتید که اصلا نمیشه فهمید چی گفته شده و حتی الان خودم هم میخونمش برام کاملا گنگ هست.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام.
علت نقطه چین ها استفاده از کلمات توهین آمیز و ادعاهای اثبات نشده است. این نقطه چین ها نشان میدهد که شما خیلی شرایط نقد منصفانه را رعایت نکردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
0
با سلام به شما
من اینجا چیزی رو نقد نکردم فقط نظرمو گفتم و حرفی که میزنم چیزی هست که با چشم خودم دیدم.نقطه چین نباید طوری باشه که نظرات اشخاص رو کاملا گنگ و نامفهوم کنه اگه بخواهد اینجوری باشه پس چرا درج نظرات گذاشتین؟
دوست دار کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
5
10
بنظر اینجانب دکتر شفیعى شخص اصلح تری است
به این دلایل

1. تخصص و تجربه اجرای بیش از 20پروژه کلان
2.تحصیلات :دکترای مدیریت و کارشناسی ارشد نفت از بهترین دانشگاه های کشور
3.اشتغال تعداد بسیار زىادی از جوانان شهرستان
4. توجه ویژه به فعالیت فرهنگی و ورزشی
5.روابط بسیار خوب با مسئولین کشور
6. و از همه مهمتر مردم داری ایشان
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
9
3
رزومه آقای شفیعی خوبه، ولی به هیچ وجه در حد یک کاندیدای نماینده مجلس نیست.
کلا طبق تجارب گذشته، تنها یه کازرونیه اصیل می تونه دلسوز کازرون باشه و لاعیر.
دانشجو 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
1
6
جناب دانشجوی عزیز
لطف کنید و تجارب و سوابق نمایندگان قبلی رو قبل از نماینده بودنشون بنویسید تا مقایسه شود.
اگر یکی از دوستان هم از رزومه کامل شفیعی آگاه هستند اطلاع رسانی کنند.

لازم به توضیح است همه کاندیدا های فعلی از دکتر شفیعی ، جناب ناصر آبادی ، مهندس لقمانی ، دکتر محمد صادقی . مهندس نوذری ، و... همه کازرونی اصیل بودند.
اگر منظور شما دو دسته کردن مردم به شهری و روستایی است با کمال معذت باید عرض کنم که دیدگاه کاملا اشتباهی است.
در کل تفرقه انداختن کار خوبی نیست .
وظیفه رسانه اطلاع رسانی کامل و جامع می باشد تا مردم فرد اصلح را انتخاب کنند فارغ از شهری یا روستایی بودنشان.
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
3
5
باسلام
عرض ادب
آقای شفیعی جزء نفرات برتر نفت و پتروشیمی هاست که در رزومه ایشان از سوابق و کارهای مدیرتی ایشان یاد شده در صورت قبول شدن ایشان به عنوان نماینده کازرون درخشش و روزافزونی به سمت کازرون فراهم خواهد شد به طوری که تمامی جوانان و حتی افراد با سن بالا در پترشیمی بزرگ کازرون مشغول بکار کنند چون تنها کسی که میتونه استارت شروع بکار این پترشیمی بزرگ بزنه کسی نیست جز مهندش شفیعی پس بیایم با هم چرغ تمام خونه های کازرون و شهرها و روستاهای همجوار را روشن کنیم مگه ما از یک نماینده چی میخواهیم بجز کار برای جوانان ک بتوانند تشکیل خانواد و امرار معاش بدن خواهشن در مورد مسوابق ایشان در این زمینه تحقیق کنید و بهترین فرد را که شایستگی شهرستان کازرون دارد انتخاب کنید
باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
1
5
جناب آقای دانشجو از شما بعید همچه صحبتی آخه تا زمانی که طایفه گرای و قوم خیش پا برجاست ما جوانان باید حصرت یه کار آبرومندانه رو بخوریم سوابق ایشان در عسلویه نشان داده که هر کسی از منطقه کازرون و حتی شهرستانهای همجوار مثل نورآباد ممسنی هم به ایشان مراجعه کردن به جای دستشون بند کرده و باید به همچه انسانی تبریک گفت و حمایت کرد
تقی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
5
1
اگر چه به همه افرادی که می خواهند به شهرشان خدمت کنند احترام می گذارم ولی صرف پولدار و یا وصل به فلان باند و .. بودن برای نمایندگی از جمعیت 300هزار نفری یک شهرستان کفایت نمی کند بلکه لازم است خصوصیاتی مانند آشنایی با تحولات بین المللی ، داشتن سوابق مدیریتی در امور امنیتی ،سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی و همچنین مقبولیت در بین مردم را هم داشته باشد. طی بررسی هایی که صورت داده ام تنها فردی که بین کاندیداهای مجود دارای این خصوصیات بوده حجه السلام حاج امان اله دهقانفرد دریسی هستند
دلسوز شهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
2
2
با سلام. بنظر من جناب اقای مهندس محمدعلی شفیعی بهترین گزینه در بین کاندیدا هست. چون اولا ایشان انسانی بسیار خاکی. و خوشرو و فهمیده ایی هستند ثانیا رزومه کاری ایشون خیلی پربار هست. ثالثا داماد اقای مهندس نوذری هستند اگه مهندس شفیعی بره تو مجلس به کمک اقای نوذری میتونه خیلی کار برای شهرستان انجام بده'جناب اقای مهندس شفیعی با همه وزیران و مسولین کشور در اارتباط هست و از مشکلات شهرستان اگاهی کامل دارند.
دوستدار منطقه کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
2
2
با سلام به همه
دکتر عباسی کل استان فارس را می شناسد.شش سال عضو جهاد سازندگی فارس و چند سال مسئول پشتیبانی جنگ استان فارس بوده است.به مسائل و مشکلات قدیم و جدید روستاها آشناست.چون از قبل از پیروزی انقلاب در منطقه کار کرده و با فرهنگ شهری ، روستایی و عشایری آشناست.مسئول واگذاری زمین در شمال فارس بوده است.سابقه مدیریت اجرائی طولانی دارد.با تدریس و تحقیق علمی در دانشگاه فاصله نگرفته و به دلیل سابقه در کار با ماشین آلات سنگین امکان خوبی در شناخت مشکلات صنوف مختلف دارد.فرد مستقلی است و جناحی فکر و عمل نمی کند.با همه سلائق و علائق مختلف جناحی و سیاسی در چارچوب نظام کار میکند.این موضوع را در دوران مدیریتی خود در عمل ثابت کرده و نشان داده که منطقه کازرون دارای ظرفیت های فراوان زلی ناشناخته است.
اگر دنبال پیشرفت کازرون هستید استعدادهای منطقه را تخریب نکنید.حداقل اگر افراد برای مجلس از کازرون نیایند ارتباط آن ها را با منطقه بیش از گذشته بر قرار کنید. از مدیران محترم سایت تقاضا دارم مطالب نا مربوط کپی شده از یک سایت که سندیت ندارند را اشائه ندهند.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
2
2
دانشمند هسته ای ایران خیلی هم دلتون بخواد نمایندتون بشه تا حالا کدام کازرونی به این سمت ها در دولت ها نزدیک شده است اصلأ اون نمیاد مطمئن باشید
نوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
2
1
تعدادی از کاندیداهای احتمالی وصل به کارتل های نفتی و گازی کشورند و به دلیل اتصالی که با مسئولین قبلی نفت دارند موفق به جمع آوری مبالغ کلانی شده اند! آیا چنین افرادی می توانند با مردم زجر کشیده ای که سال هاست چوب ندانم کاری تعدادی افراد باندگرا را خورده اند همراه شوند و درد آنان را درک نمایند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
1
3
در جواب "حسن" باید بگم که ما در دولت قبل 2 تا وزیر داشتیم 6 تا معاون وزیر!
رییس سازمان انرژی اتمی که همین آقای عباسی هستن هم کازرونی بودن.
نمیدونم مال کجایی. ولی مال هر ... که باشی به گرد پای افتخارات کازرون نمیرسین.
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
2
سلام به همه. به صحبتهاي بنده به عنوان يك منتقد (نه مخالف) كازرونيها توجه كنيد. من در كازرون به دنيا اومدم و بزرگ شدم. كازرونيها اخلاقهايي دارند كه باعث پيشرفتهاي فراون! شهر شده. ميگم براتون: اگه يه فرد غير كازروني از شهر ديگه بياد تو شهر پست بگيره ميگن اين درد مردم كازرون رو نميفهمه به كار ما نمياد نميتونه كازرون رو درست كنه! اگه يكي از روستاهاي كازرون بياد پست بگيره ميگن اين دهاتي چيه اومده تو شهر! ما. اگه يك كازروني هم بياد پست بگيره تو شهر، هفت جد و اباش رو رو ميكنن و آبروي خودشو و همه كس و كارشو ميبرند. كازروني جماعت با خودشون هم سر سازش نداره. اگه يك همشهري پيشرفت كنه بقيه چشاشون ميخواد در بياد. همه كازرونيهايي كه تو يك زمينه ( چه علمي، چه فرهنگي ورزشي و چه مالي) پيشرفت ميكنند به خاطر همين قضيه فرار ميكنند از كازرون. بايد از لرها ياد بگيريم كه وقتي يكي از طايفشون پيشرفت ميكنه چقد همه دورش رو ميگيرند و بهش افتخار ميكنند و همشون سعي ميكنند هر طور شده به زادگاهشون خدمت كنند. كازروني ها كمتر از مسئولين ( چه كازروني، چه غير كازروني)انتقاد كنيد و بيشتر با اونها همكاري كنيد تا شهر پيشرفت كنه.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
0
2
در جواب ناشناس بگم میشه اسم دوتا وزیر و شش تا معاون وزیر در دولت قبل رو بگید تا بدونیم کدومشون کازرونی بودند تا حالا کدوم نماینده مجلس کازرون کازرونی بوده نوزری که نودان بوده باقری نژاد روستایی است محمدصادقی کنارتخته ای است ناصرآبادی که بچه ناصراباد روستایی است چرا اینها را کازرونی میدانید پس باورتان شود کازرونی نیستند واین روستاهای اطراف کازرون هستند که آبروی کازرون را نگه داشته اند
سپهبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
2
حسن درست میگه همه معروفهای ایران و دانشمندان از روستاهای اطراف هستند ن کازرونی این یک واقعیت است
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
1
1
دکتر فریدون عباسی انسان موفقی بوده و هست نماینده بشه خیلی هم خوب است بهتر از این قبلیها نیست که کازرون را نابود کردند
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
1
0
خواهش میکنم اینقدر احساسی برخورد نکنید.اقای... مشکلاتی زیادی دارد اعم از مسایل خانوادگی وشغلی که فعلا نمیخام ان را باز کنم نتیجتا ایشان درحد کاندید شدن نیستند.ما کاندید اصلاح طلب مانند رضا زاده ودهقان می خواهیمواز انجا که دهقان مجلس راتجربه کرده ومابازدهی از او ندیدیم پس آزموده را آزمودن خطاست. نتیجتاً تنها کاندید مورد نظر اقای رضا زاده می باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
1
0
فقط یه کازرونی و لاغیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
0
0
مهندس شفیعی با مردم برخورد خوبی دارندو خیلی دلسوز مردم وشهرستان هستندوولایت فقیه را از دل وجان دوست دارند ما هم او را دوست داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
0
مهندس شفیعی فقط
عیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
با سلام به همه دوستان.به نظر اینجانب بحث در مورد روستایی و شهری بودن نامزدها کاملاً اشتباه و باعث تفرقه می شود.کازرونی اصیل آقای بادآهنگ می باشند که خیلی خیلی انسان فرهیخته ای می باشند و قابل احترام و مهندس نوذری نیز که دیگر احتیاج به معرفی ندارند روستایی می باشند.پس نتیجه می گیریم بحث شهری و روستایی یک موضوع پیش پا افتاده و تفرقه افکن می باشد اینجانب با وجود اینکه روستایی هستم اگر اجازه دهند مهندس بادآهنگ کاندید شود به ایشان رای می دهم چون دلسوز شهرستان می باشند اما حیف و صد حیف که دست های پشت پرده اجازه نمی دهند.دکتر محمد صادقی تحصیل کرده و میانه رو هستند و حیف که در حوزه انتخابی شیراز کاندید می شود.در بین نامزدهای احتمالی آقای دهقان که امتحان خود را پس داده و متاسفانه در چهارسال نمایندگی ایشان چه در بخش صنعت و چه در بخش کشاورزی پیشرفتی حاصل نشد و حتی پس رفت نیز داشتیم البته ایشان دایم در حال بحث و مجادله با مخالفان داخل شهرشتان مانند ... بودند شاید یکی از دلایل عدم پیشرفت شهرشتان در دوران نمایندگی ایشان همین مخالفان و کارشکنی هایشان بود.سوابف آقای شفیعی نشان از درایت و پشتکار این جوان دارد به نظر من بهتر است به ایشان فرصت داده شود تا با کمک دوستان و روابط خود(جلوگیری از کارشکنی مخالفان) و جوانان شهرستان دوباره به سمت پیشرفت حرکت کنیم.کشاورزی شهرستان عملاً بیمار است جوانان بیکار و بیشتر آنان گرفتار ،بهتر است به ایشان اعتماد کنیم.
50 نفری ها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
با سلام
واقعا این دوره مجلس شورای اسلامی بیاییم منطقی رای دهیم.سابقه وعده های توخالی عزیزانی که امتحان پس داده اند را همگی مشاهده کرده ایم.به کارنامه عزیزانی که کاندیداتور هستند نگاه کنیم و با واقعیت شهرستان اگاه شویم بیکاری و اعتیاد و هزاران مشکل دیگر داریم.
بنده و مجموعه دوستانم پس از مطالعه همه کاندیداتورهای مطرح در شهرستان و با توجه به رعایت انصاف حمایت همه جانبه خود و تیم همراه که بیش از 50 نفر از تحصیلکرده ها و مدیران شهرستان و استان و نخبگان شهرستان است از انسانی وارسته و با اخلاق جناب مهندس محمدعلی شفیعی سیف ابادی اعلام می نماییم.
از همه دوستان خواهش می کنم بدون تحقیق انتخاب نکنند و حتما در جلسات ایشان شرکت کنند و حتما با دفتر هماهنگی ایشان و مسول برگزاری جلسات ایشان هماهنگی کنند و در جلسه ای پای صحبت های ایشان بنشینند اگر شایسته دیدید شما هم به خیل نخبگان شهرستان بپیوندید.
دست حق نگهدارتان
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
0
0
درودبردکترفاضل نیا.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
سلام همشهریان عزیز عاقلانه وبابصیرت انتخاب کنید رزومه مهندس محمدعلی شفیعی سیف ابادی را مطالعه کنید وآگاهانه وباشجاعت با توجه به توان ومسئولیت های آزموده شده ایشان وروابط واخلاق نیکو وقدرت نفوظ در مخاطب وقدرت بیان این یادگار دفاع مقدس اطرافیان را راهنمایی کنید .بیائید شعورسیاسی وشهروندی خویش را به نمایش بگزاریم وبا انتخاب ایشان که یقینا برای شکوفایی کازرون مثمر ثمر خواهند بود راه رابرای یک گام بلند برای آبادانی کاررون برداریم .حقیر رزمنده وجانباز سالهای دفاع مقدس همراه جمع کثیری بالغ بر صدهانفر ازهمرزمان ودوستانم باعلم وایمان کامل به توانایی ایشان هرچه توان داریم دراین رهگذر ازهیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد .همشهری عزیز من وشما اگه دل به این خوش کنیم که نماینده ای بفرستیم مجلس که فقط تومراسم ختم امواتمان کرسی مجلس راکناربگذارد وباتاج گل حضور پیداکند به شور وحق شهروندی خود لطمه زده ایم .امید که همه ما فقط وفقط به منافع کلی شهر نگاه کنیم وباانتخاب ایشان نوید بخش آبادانی کل شهرستان واشتغال جوانان باشیم انشاءالله حضور حداکثری پای صندوق های رای مشت بردهان دشمنان سرزمین ایران
ولایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
فقط دهقان ناصرابادی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸