پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
در میان لیست افراد نزدیک به دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان که احتمال کاندیداتوری آنها برای انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی زیاد است. نام دکتر فریدون عباسی رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی از کازرون به چشم می خورد

به گزارش کازرون نما به نقل از خبر آنلاین، همین امروز هم چهره‌های زیادی از دوستان قدیمی او اسب خود رابرای شرکت در انتخابات زین کرده اند، کسانی مثل فریدون عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی از کازرون، محمد مهدی زاهدی، وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری از کرمان، حمیدرضا حاج بابایی از همدان، خسرو دانشجو، عضو سابق شورای شهر تهران از دامغان، محمد عباسی، وزیر سابق ورزش و جوانان از گرگان، محمدرضا فرزین، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها از کاشان و محمود بهمنی، رئیس سابق بانک مرکزی از ساوجبلاغ قصد کاندیداتوری و حضور در مجلس دهم را دارند از میان این تعداد وزیران و معاونان دولت سابق، برخی عضو گروه یکتا و برخی هم مستقلا در انتخابات شرکت خواهند کرد.

اگر در کنار این افراد نامی دولت سابق، اعضای جبهه پایداری را هم بگذارید معلوم می‌شود که یاران احمدی‌نژاد تا چه حد برای تصاحب مجلس آینده جدی هستند و ازهیچ تلاشی برای به دست آوردن هرچه بیشتر کرسی‌های آینده مجلس فروگذار نکرده اند تا جایی که برخی از ناظران، از این احتمال می‌گویند که درانتخابات مجلس دهم حداقل 60 صندلی سبزپارلمان از آن یاران رییس دولت سابق خواهد شد... اتفاقی که اگر به حقیقت بپیوندد بیگمان شوکی برای مردمی است که می‌پنداشتند ادبیات احمدی‌نژاد در عرصه سیاست در دوران افولش به‌سر می‌برد و به زودی برای همیشه فراموش خواهد شد، در حالیکه اگر امروز واقع گرایانه به این موضوع بنگریم، باید احتمال بازتولید سیاست دولت نهم و دهم را اینبار با شروع به کار مجلس دهم چندان دور از ذهن ندانیم.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
5
ایشون حق داره از شهرستان کازرون داوطلب بشه ولی امیدوارم برای از میدان به در کردن رقبا از شیوه های محمود استفاده نکنه و مسولین شهرستان هم از تریبونها و امکانات دولتی برای تبلیغ ایشون استفاده نکنند.
وحدت در میان نیروهای معتدل و اصلاح طلب هم بسیار مهم است.
شاید خداوند میخواد با نه محکم مردم به این فرد ، صدای واقعی مردم رو به گوش کسانی برسونه که چشم خودشون روی فساد و بی اخلاقی افسار گسیخته دولت قبل هنوز می بندند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳