پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
جمعی از اهالی و ساکنان ورودی شرقی کازرون شامل ناصرآباد شرقی و شهرک فجر، شهیدبهشتی، کوی آزادگان (باقرآباد)، پردیس، انتظام و… طی نامه ای به مسئولین شهرستان و استان، خواستار استقرار پزشک و فعال شدن درمانگاه شهید مسلم آشتاب شدند که تصویری از این نامه نیز به این سایت ارسال گردیده است.
به گزارش کازرون نما متن این نامه به شرح زیر می باشد.

بسمه تعالی

6/3/94

حضور محترم

احتراما اینجانبان امضاکنندگان ذیل ساکن در استان فارس ورودی شرقی شهرکازرون اعم از اهالی ناصرآبادشرقی و شهرک فجر، شهیدبهشتی، کوی آزادگان (باقرآباد)، پردیس، انتظام و… میباشیم که این مناطق جزو شهر میباشد ولی از یک منطقه محروم که از نظر خدمات بهداشتی درمانی واقعا دچار کمبود و مشکل بوده که برای استفاده از خدمات پزشکی و حتی تهیه یک داروی ساده باید هزینه زیادی صرف نموده به مرکز شهر بیاییم و برگردیم. خوب برای یک آقا شاید چندان مشکل نباشد ولی برای خانم های بی سرپرست و یا باردار و با داشتن بچه در طول شبانه روز واقعا سخت میباشد. که دراین میان چندسال است با همت گروهی از یک مرکز فرهنگی در این منطقه درمانگاهی بنام شهید مسلم آشتاب با امکانات مورد لزوم درمانی و بخشهای مختلف از جمله اورژانس، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، زنان و زایمان، مامایی، اطفال، سونوگرافی، و… تاسیس شده که فقط جهت نشستن خاک برروی آنها مورد بازدید قرار گرفته و هروقت مراجعه می نماییم برای ارائه خدمات  پزشک عمومی بخصوص پزشک خانواده اظهار میدارند که ما پزشک نداریم. حال برای خودمان سوال است که چرا یک مرکز درمانی با این همه امکانات که مورد لزوم صددرصد مردم از جمله این مناطق محروم می باشد فاقد یک پزشک عمومی است. اگر این مرکز فعال گردد، بار ترافیک وسایل نقلیه و حتی بیمار از مرکز شهر و حتی تنها بیمارستان برداشته میشود. پس مشکل کجاست و کدام مقام مسول یا نهادی باید به این موضوع درمانی که حتی بارها در بیانات مقام معظم رهبری (مد) نسبت به مسائل درمانی هم نیز گفته شده باید مراجعه و رسیدگی گردد. آیا انصاف است که حال با همت این خیرین و یک موسسه فرهنگی درمانگاهی تاسیس گردد ولی تجهیزات آن با خاک یکی شود و بدون استفاده از بین برود. پس کو حمایت از بخش خصوصی نسبت به سرمایه گذاری و اشتغالزایی مخصوصا درمانی، لذا ما اهالی و ساکنین این مناطق درخواست داریم تا به این مشکل پایان داده شود و سهم خودمان را در طرح های بهداشتی و نظام تحول سلامت مشخص نماییم.

 

رونوشت

وزارت بهداشت و درمان

استانداری فارس

علوم پزشکی شیراز

امام جمعه محترم شهرکازرون

فرماندار محترم شهرستان کازرون

شبکه بهداشت شهرستان کازرون

شورای اسلامی شهر

روزنامه طلوع – هفته نامه سلمان – هفته نامه بیشاپور – هفته نامه شهرسبز

درخواست اهالی مناطق شرق کازرون برای فعال شدن درمانگاه شهید مسلم آشتاب

درخواست اهالی مناطق شرق کازرون برای فعال شدن درمانگاه شهید مسلم آشتاب

درخواست اهالی مناطق شرق کازرون برای فعال شدن درمانگاه شهید مسلم آشتاب





مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳