پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۱۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
مدير كازرون نما در مراسم رونمايي از دو ويژگي جديد سايت:
علي بحراني مديرسايت كازرون نما اولويت برنامه هاي خود را حفظ استقلال سايت دانست و خاطرنشان كرد كه تلاش مي‌كند تا روند بي طرفي و غير خطي بودن سايت حفظ شود و در عين حال اين سايت منعكس كننده صدا و نظر و انديشه تمامي جريانهاي فكري رسمي درون نظام با حفظ خطوط قرمز كه همان حدود تعيين شده در چهارچوب قانون مطبوعات و قوانين كشور است خواهد بود.

علي بحراني مدير سايت كازرون نما در نشست رونمايي از دو ويژگي جديد سايت كازرون نما، در ابتدا ضمن خيرمقدم گويي به حاضران و تشكر از مسئولين شركت كننده و عذرخواهي به دليل بروز مشكلات سيستم صوتي و اينترنت سالن، گزارشي از دورنما و اهداف سايت كازرون نما را ارائه نمود و برنامه‌هاي خودرا كه در بدو پذيرش مسئوليت سايت در نظر داشته و ميزان دستيابي به اين اهداف را تشريح كرد و به تبيين اهداف آينده پرداخت.

وي اولويت برنامه هاي خود را حفظ استقلال سايت دانست و خاطرنشان كرد كه تلاش مي‌كند تا روند بي طرفي و غير خطي بودن سايت حفظ شود و در عين حال اين سايت منعكس كننده صدا و نظر و انديشه تمامي جريانهاي فكري رسمي درون نظام با حفظ خطوط قرمز كه همان حدود تعيين شده در چهارچوب قانون مطبوعات و قوانين كشور است خواهد بود. وي با اشاره به انتخابات اسفندماه سال جاري بر حفظ بي طرفي سايت كازرون نما تاكيد كرد.

سايت كازرون نما آماده انتشار ديدگاه و نظرات تمامي جريانات درون نظام است.

بحراني از ديگر اهداف خود در بدو پذيرش مسئوليت مديريت سايت، به پررنگ تر شدن اخبار بخشها اشاره نمود و خاطر نشان كرد كه در اين زمينه تا حدود زيادي موفق بوده‌ايم و اكنون اخبار بخش‌هاي مختلف شهرستان كازرون با همكاري خبرنگاران و روابط عمومي بخشداري‌ها بيش از گذشته و با توجه ويژه در سايت منتشر مي‌شود

وي بيان داشت كه معتقديم همانگونه كه سايت كازرون نما وظيفه خود ميداند كه خواسته و دغدغه و صداي مردم را به مسئولين برساند، اين رسالت را دارد كه صداي مسئولين و اقدامات و موانع موجود بر سرراه اجراي طرح‌ها را به گوش مسئولين برساند.

بحراني در ادامه افزود كه در فضاي ارتباطي امروز كه ديگر اخبار به سرعت منتشر ميشود، به انتشار اخبار چندان اعتقادي ندارد و بيشتر به پرداختن به ابعاد تحليلي خبر معتقد است و گفت تلاش كرده كه با استفاده از تحليل فرهيختگان و انديشمندان كازروني در خصوص اخبار كازرون، به ريشه يابي علت‌ها و چرايي بروز مشكلات و حوادث پرداخته شود تا با حل ريشه‌اي مسائل، كازرون به توسعه و پيشرفت برسد و در ضمن آن از عدم همكاري دوستان و نويسندگان كازروني علي‌‌رغم دعوت از آنها در اين زمينه گلايه كرد.

وي در پايان موفقيت‌هاي سايت را حاصل همكاري تمامي نويسندگان، فرهيختگان، خبرنگاران، عكاسان و مديران قبلي سايت دانست و از زحمات صاحب امتياز و مديران قبلي سايت كازرون نما كه شروع برنامه ريزي و طراحي و اجراي اين دو ويژگي در زمان آنها بوده تشكر كرد و مجددا از همه انديشمندان، فرهيختگان و دانشگاهيان با هر سليقه و جريان فكري براي همكاري با سايت دعوت نمود و از حضور شركت كنندگان در اين برنامه تشكر كرد.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مجتبی
|
Germany
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
1
3
از تلاشهای آقای بحرانی کمال تشکر رو دارم. واقعن بی طرفی سایت تا اینجای کار برا من محرز شده. ولی به نطر اینجانب انتشار نظریاتی که به اختلافات قومی دامن بزنه مناسب نیست.
نجاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
0
سلام با تشکر از سایت خوبتون به سایت ما هم سری بزنید
HTTP://TAALIDANESH.COM
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
1
0
سلام
لطفا مثل آمریکا اسامی تحریم شده ها را هم اعلام فرمایید
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
0
... تو او ریشت که وقتی سیلت میکنم یاد معاویه میفتم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳