پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۱۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
اولین پیاده روی بزرگ خانوداگی نودان در سال جدید با حضور اقشار مختلف مردم، خانوداه معظم شهدا، شاهین محمدصادقی نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس، حمیدرضا گرامی فرمامدار کازرون، غلامحسین نوذری وزیر اسبق نفت و اصغر رفیعی رئیس اسبق نفت شمال، برگزار شد تا همدلی و همزبانی دولت و ملت که شعار امسال است، تجلی یابد.

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما ، ستاد برگزاری این مراسم، میدان ولایت نودان (روبروی پاسگاه انتظامی) و ساعت 9 صبح را مکان و زمان تجمع و شروع پیاده روی اعلام کرده بود و مردم و مسئولان در این ساعت خود را به میدان ولایت رساندند. سپس خیل جمعیت برای یک پیاده روی 4 کیلومتری به مقصد کانون شهید افراسیابی این شهر به راه افتادند.

 همايش بزرگ پياده روي در شهر نودان برگزار شد

در این مراسم که همه از زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر شرکت داشتند حضور آن پیرمردانی که با عصا قدم می زدند تا نوزادانی که در گالسکه سوار بودند، چشم نواز بود.

در میانه راه، مهمانان نوروزی هم که طبیعت سبز نودان را برای تعطلات نوروزی خود انتخاب کرده بودند، به جمعت پیوستند.

حمیدرضا گرامی و هیئت همراهش نیز در اوسط راه پیاده روی به نودان رسیدند تا یک کیلومتری را با نودانی ها به پیاده روی بپردازند.

همايش بزرگ پياده روي در شهر نودان برگزار شد 

افراد شرکت کننده در پیاده روی پس از دریافت شماره های قرعه کشی، به کانون شهید افراسیابی وارد شدند تا خود را برای سخنرانی های مسئولان و لحظه حساس قرعه کشی آمده کنند.

پس از تبریک سال نو و خیرمقدم گويي خیاط شهردار نودان به شرکت کنندگان در این پیاده روی، فرماندار کازرون پشت تریبون رفت و در سخنانی ضمن تبریک سال نو، از حضور اقشار مختلف مردم در این پیاده روی به خصوص خانوداه معظم شهدا تشکر کرد و گفت: این پیاده روی در راستای همدلی و همزبانی برگزار شده است و انتظار داریم در سال جدید که توسط مقام معظم رهبری به سال «دولت، ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، همه دست به دست هم دهیم و برای انجام امورات مردم تلاش نماییم.

همايش بزرگ پياده روي در شهر نودان برگزار شد

حمیدرضا گرامی با بیان اینکه، داشتن سرمایه اجتماعی و نیروی انسانی کارآمد، یکی از افتخارات شهرستان کازرون و به خصوص منطقه کوهمره نودان می باشد، گفت: در بخش کوهمره نودان چهره های شاخصی وجود دارند که از جمله آن ها می توان به مهندس نوذری و مهندس رفیعی اشاره کرد.

وی افزود: مهندس نوذری یک چهره فراملی و جهانی است و سرمایه ای برای کشور و افتخاری برای استان فارس، شهرستان کازرون و منطقه کوهمره نودان به شمار و می رود و مهندس رفیعی نیز یکی از سرمایه های ملی در صنعت نفت محسوب می شود و افتخاری برای این منطقه است.

فرماندار کازرون در پایان به مشکلات نصب نیوجرسی های ورودی شهر که در چند مدت اخیر حواشی زیادی را به دنبال داشته اشاره نمود و خاطرنشان کرد: امیدواریم که درخواست مردم نودان نسبت به مشکلات ورودی شهر هر چه زودتر محقق شود.

مهندس رفعیی نیز در سخنانی کوتاه ضمن تبریک سال نو، انگیزه خود را از ساماندهی انتقال آب شرب از کوه دوان که در روبروی نودان قرار دارد به شهر، تشریح کرد.

 همايش بزرگ پياده روي در شهر نودان برگزار شد

مهندس نوذری نیز در سخنانی با بیان اینکه انجام ورزش، انسان را از ابتلا به بسیاری از بیماری ها دور می کند، همشهريان خود را به انجام همیشگی ورزش دعوت کرد و اظهار داشت: کمتر جایی در سطح شهرستان وجود دارد که از امکانات ورزشی موجود در نودان مثل سالن های ورزشی، سالن سرپوشیده استخر، استادیوم فوتبال چمن و ... برخوردار باشد؛ از این رو انتظار هست که شهروندان از این امکانات موجود استفاده مطلوب کنند.

همايش بزرگ پياده روي در شهر نودان برگزار شد 

وی با یادآوری نامگذاری سال توسط رهبری به همدلی و همزبانی، بیان داشت: امیدواریم همدلی و همزبانی را در سال جاری به کار ببریم و از زندگی لذت ببریم.

در ادامه این مراسم از مادران خانوداه‌های شهدا نودان که در میان جمعیت حضور داشتند با اهدای جوایزی، تجلیل به عمل آمد.

سرانجام لحظه حساس قرعه کشی فرا رسید و همه منتظر برداشتن قرعه ها بودند؛ در حالی که استرس در چهره بسیاری از افراد موج می زد، یکی از مسئولان به تعداد جوایز افزود که موجب خوشحالی و تشویق مردم شد. سپس دیگر مسئولان که گویا با هم مسابقه اهدای جوایز گذاشته بودند نیز یکی پس از دیگری به تعداد جوایز افزودند. برندگان خوش شانس یکی پس از دیگری جوایز خود را دریافت می کردند.

در حالی که نیمی از زمان قرعه کشی گذشته بود، محمدصادقی، نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس نیز به جمع شرکت کنندگان در این پیاده روی رسید. وی پس از سلام و احوال پرسی با نوذری، به دعوت مجری برنامه به بالای جایگاه رفت و وقتی گرمای مسابقه اهدای جوایز از سوی مسئولان را مشاهده کرد است، خواست از این مسابقه عقب نیفتند و مبلغ بیست میلیون ریال را به جوایز افزود.

 همايش بزرگ پياده روي در شهر نودان برگزار شد

در پایان قرعه کشی، مردم مسائل و مشکلات خود را با محمدصادقی، نوذری و رفیعی در میان گذاشتند.

همايش بزرگ پياده روي در شهر نودان برگزار شد 

شهرام دهداری مسئول اداره ورزش و جوانان کوهمره نودان نیز در حاشیه این مراسم، از حضور تک تک شهروندان به ویژه خانوداه معظم شهدا و همکاری مسئولان در برگزاری این همایش، تقدیر و تشکر کرد.

نویسنده: محمد دهداري
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
1
جناب مهندس نوذری حیف شخصیت بزرگی همچو جنابالی که ... پیشت وایساده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
0
1
درود بر نوذری٬٫ اما حیف سما که ای نماینده پیشت وایساده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴