پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۵
حقيقي بخشدار کوهمره نودان گفت : به لطف خداوند تمامی ظرفیت ها و تجهیزات و امکانات اولیه جهت پذیرایی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در تمامی نقاط بخش کوهمره مهیا و آماده گردیده است .

به گزارش كازرون نما، حقیقی بخشدار كوهمره نودان در گفتگو با دهداري خبرنگار كازرون نما با اشاره به اینکه اهمیت گردشگری بر هیچ کس پوشیده نیست یادآور شد امیداواریم در سال 1394 فرهنگ گردشگری و استفاده از اقتصاد گردشگری را در بین اهالی کوهمره نودان نهادینه نماییم.

وی خاطر نشان کرد یکی از راه های برون رفت از معضلات معیشتی و اقتصادی مردم استفاده از همین ظرفیت ها و توانمندیهاست که متاسفانه ناشناخته مانده و می توان از آنها بعنوان ظرفیتی جهت امرار معاش در کسب و کار استفاده کرد.

وي ابراز امیدواری كرد با راه اندازی جشنواره عشایری در سه راهی نودان و سه راهی روستای کلانی و همچنین غرفه ها و بازارچه های محلی تا حدودی توانسته باشیم این تحرک را در سطح بخش ایجاد کنیم.

وی یاد آور شد نیروهای امنیتی و انتظامی و همچنین ستاد راهداری و امداد جاده ای و نیز پایگاه های اورژانس دشت برم و تنگ ابوالحیات به صورت شبانه روزی در طول مسیرهای معین آماده خدمات رسانی به مسافران خواهند بود .

یحیی حقیقی در سوال خبرنگار كازرون نما نسبت به معرفی جاذبه های بخش کوهمره نودان گفت : روستای دوسیران بعنوان یکی از جاذبه های گردشگری و دهکده توریستی و همچنین طبیعت شهر نودان و دهستان دشت برم را از بهترین نقاط گردشگری بخش کوهمره نودان دانست.

وی با توجه به اطلاع رسانی ها و تبلیغات انجام شده گفت : امیدواریم بیش از سنوات گذشته شاهد حضور گردشگران و مسافران نوروزی در کوهمره نودان باشیم.

نویسنده: محمد دهداري
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳