پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۱۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
مراسم رونمايي از دو ويژگي سايت جامع كازرون نما، روز چهارشنبه 5 فروردين ماه 1394 با حضور جمعي از عكاسان، هنرمندان، فرهيختگان، وبلاگ نويسان، اصحاب رسانه، كاربران و همكاران سايت و نيز تني چند از مسئولين در سالن كانون فرهنگي رضوان برگزار شد.

مراسم رونمايي از دو ويژگي سايت جامع كازرون نما، روز چهارشنبه 5 فروردين ماه 1394 با حضور جمعي از عكاسان، هنرمندان، فرهيختگان،  وبلاگ نويسان، اصحاب رسانه، كاربران و همكاران سايت و نيز تني چند از مسئولين در سالن كانون فرهنگي رضوان برگزار شد.

به گزارش كازرون نما اين مراسم در ساعت 11:30 پس از تلاوت آياتي از كلام الله مجيد توسط قاری برجسته کازرون آقای محمدرضا محمدپور و نواخته شدن سرود ملي كشورمان آغاز شد. اجرای این مراسم را هنرمند کازرونی آقای روح الله راوش بر عهده داشت. 

گزارش تكميلي مراسم رونمايي از دو ويژگي سايت كازرون نما

پس از پخش سرود ملی، حجت الاسلام رضا صنعتي صاحب امتياز سايت جامع كازرون نما ضمن خيرمقدم گويي به حاضران، طي سخناني از روند شكل‌گيري و راه اندازي سايت كازرون نما گزارشي به حاضران ارائه نمود و اهداف و نياز راه اندازي دو ويژگي جديد شامل سرويس نگارخانه و كتابخانه را تبيين و در خصوص ويژگي‌ها و امكانات اين دو سرويس توضيحاتي ارائه نمود.

گزارش تكميلي مراسم رونمايي از دو ويژگي سايت كازرون نما

پس از سخنان صاحب امتیاز سایت مهندس حسين رضوي فرد از شاعران خوش ذوق و طنز پرداز كازروني، به ارائه دو اثر طنز خود با موضوع نوروز و ده‌گانه رباعي با موضوع كازرون پرداخت.


گزارش تكميلي مراسم رونمايي از دو ويژگي سايت كازرون نما

پس از ايشان مجری برنامه از استاد عبدالرسول حكيم، هنرمند پيشكسوت كازروني كه ساليان سال در عرصه هنرهاي تجسمي فعاليت داشته و شاگردان زيادي را تربيت نموده است، خواست تا با قرار گرفتن پشت میز رایانه به رونمایی از نسخه جدید نگارخانه بپردازد.

وی با قرار گرفتن در جایگاه مخصوص، وضعيت سرويس نگارخانه را از حالت غير فعال به حالت فعال تبدیل کرد. با این اقدام این سرویس برای عموم کاربران قابل نمایش و استفاده شد. استاد حكيم پس از رونمايي از اين بخش در سخنان كوتاهي از راه اندازي اين سرويس ستايش و از برگزار كنندگان اين مراسم تشكر نمود.

 گزارش تكميلي مراسم رونمايي از دو ويژگي سايت كازرون نما

در ادامه برنامه و پس از پذيرايي مختصر كه با ورود حجت الاسلام والمسلمين خرسند امام جمعه محترم كازرون همزمان بود، علي بحراني مدير سايت كازرون نما گزارشي از دورنما و اهداف سايت كازرون نما ارائه نمود و برنامه‌هاي خود را كه در بدو پذيرش مسئوليت سايت در نظر داشته و ميزان دستيابي به اين اهداف را تشريح نمود و به تبيين اهداف آينده پرداخت و موفقيت‌هاي سايت را حاصل همكاري تمامي نويسندگان، فرهيختگان، خبرنگاران، عكاسان و مديران قبلي سايت دانست.

گزارش تكميلي مراسم رونمايي از دو ويژگي سايت كازرون نما 

در ادامه برنامه حجت الاسلام خرسند با دعوت مجری برنامه برای رونمایی از نسخه جدید کتابخانه پشت میز رایانه قرار گرفت. وی با آرزوي منشا خير شدن اين كار و توفيق سايت كازرون نما، با ارسال نمايه و مشخصات كتاب شعر "شش دفتر" مرحوم محسن پزشكيان و فعال كردن آن در صفحه اصلي، سرويس كتابخانه سايت  را رسما افتتاح و رونمايي نمود.

گزارش تكميلي مراسم رونمايي از دو ويژگي سايت كازرون نما

وی سپس در سخناني ضمن مهم دانستن كار رسانه‌ها خصوصاً رسانه‌هاي فعال در عرصه سايبري، به برخي جوسازي‌هاي خبري و تبديل نمودن مسايل حاشيه‌اي شهر به تيتر اول به نحوي كه آن مشكلات، مشكلات اصلي شهرستان جلو نمايد انتقاد نمود و با اشاره به مساله احداث جاده در تنگ چوگان، ضمن تاكيد بر اهميت حفظ آثار تاريخي، انتقادات مطبوعاتي پيرامون آن را ناشي از عدم اطلاع منتقدين از شرايط و مشكلات و خواسته‌هاي اهالي منطقه دانست و گفت نمي‌شود به خاطر حفظ يك اثر تاريخي مردم منطقه را از زيرساخت‌هاي مهم همانند جاده و آب و برق و گاز محروم كرد. ايشان همچنين با اشاره به اينكه شخصا هم كار رسانه‌اي و هم فعاليت‌هاي سياسي داشته است، فضاي رسانه‌اي كازرون را در مقايسه با فضاي رسانه‌اي كشور در مجموع بسيار مطلوب ارزيابي كرد.

گزارش تكميلي مراسم رونمايي از دو ويژگي سايت كازرون نما

بخش پاياني اين مراسم با پخش كليپي در مورد كازرون ساخته آقاي حميدرضا درخشنده عكاس و تصويربردار و مستندساز كازروني همراه بود كه اين كليپ سه دقيقه‌اي، بخش كوتاهي از فيلم مستند ساخته اين هنرمند در مورد سرهنگ پولادي فرمانده فقيد انتظامي بخش چنارشاهيجان بود و آقاي حميدرضا درخشنده هنرمند ارزشمند كازروني نيز در سخنان كوتاهي دغدغه هنرمندان را كه همان عدم توجه و حمايت و مشكلات مالي مي‌باشد را بيان و از عدم نگاه و توجه مسئولين به قشر هنرمند شهرستان انتقاد نمود و دغدغه‌هاي هنرمندان را به امام جمعه كازرون منتقل كرد.

 گزارش تكميلي مراسم رونمايي از دو ويژگي سايت كازرون نما

حسن ختام برنامه نيز پخش مجدد كليپ ساخته حميدرضا درخسنده بود كه با درخواست جمعي از حاضران مجددا پخش گرديد.

 گزارش تكميلي مراسم رونمايي از دو ويژگي سايت كازرون نما

لازم به ذكر است كه در اين مراسم علاوه بر امام جمعه كازرون، حج الاسلام صدیق منش (نماینده مجمع طلاب و فضلای کازرون و نورآباد ممسنی)، حجت الاسلام جوشن (مدیر حوزه علمیه نخبگان شیراز)، ديانتي مدير آموزش و پرورش شهرستان، تعدادي از اعضاي شوراي اسلامي شهر كازرون، عمادالدين شيخ الحكمايي مدير انتشارات كازرونيه، مهدي تقي نژاد مسئول یکی از فرهنگ سراهاي تهران، اسدزاده مدير هفته نامه شهرسبز، رحماني مسئول سايت خبري تحليلي كازرون خبر، توان فرمانده حوزه مقاومت امام علی(ع)، احسان درخشنده دبير جشنواره فيلمنامه نويسي بيشاپور، صنعتي مسئول بسيج رسانه و تعدادي از شاعران، عكاسان، خبرنگاران، هنرمندان، وبلاگ نويسان و مخاطبان سايت جامع كازرون نما حضور داشتند.

از جمله حاشیه های این مراسم، دید و بازدیدهای نوروزی حاضران در مراسم، بروز مشکل برای سرعت اینترنت در هنگام رونمایی از نگارخانه توسط استاد حکیم و بروز مشکل برای دستگاه ویدئوپروژکتور در هنگام پخش مجدد کلیپ استاد درخشنده و تاخیر نیم ساعته در شروع مراسم بود.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کنارتخته ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
0
با سلام ضمن تبریک به آقای بحرانی مدیر سایت وزین کازرون نما در خصوص راه اندازی دو ویژگی جدید د ر این سایت از شما خواهشمندم در صورت امکان دو تصویر مربوط به اعدام قاتل زنجیره ای کنارتخته را از روی سایت خود بردارید زیرا با زدن نام کنارتخته در موتور جستجو گوگل این تصاویر با نام سایت شما ظاهر می گردد. کد خبر6821 تاریخ انتشار 30 فروردین- پیشاپیش از شما کمال تشکرو امتنان را دارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳