پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
مدير كل ارشاد اسلامي فارس در كازرون خبر داد:
بهزاد مريدي در جمع مسئولان و هنرمندان شهرستان کازرون در سالن نصرالله مردانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، در سخنانی اظهار داشت: ایجاب می‌کند که کازرون با دارا بودن ظرفیت‌های بالا در عرصه فرهنگ و هنر خانه‌های فرهنگ با تمام رویکردهای مختلف در آن شکل گیرد که این ضرورت جزء برنامه‌های این اداره کل قرار دارد.

 به گزارش کازرون نما، بهزاد مریدی دوشنبه ‌شب در مراسم افتتاح دبیرخانه برگزاری دهه فرهنگ شهرستان کازرون و بزرگداشت ناصر دیوان کازرونی که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و هنرمندان شهرستان کازرون در سالن نصرالله مردانی اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: ایجاب می‌کند که کازرون با دارا بودن ظرفیت‌های بالا در عرصه فرهنگ و هنر خانه‌های فرهنگ با تمام رویکردهای مختلف در  آن شکل گیرد که این ضرورت جزء برنامه‌های این اداره کل قرار دارد.

وی بابیان اینکه در سطح استان فارس فقط سه خانه فرهنگ فعالیت دارد و هر سه آن در شیراز است گفت: بخش خصوصی برای دریافت مجوز و تشکیل خانه‌های فرهنگ در سطح شهرستان‌های این استان باید اقدام کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: اعتقاد دارم که شهرستان‌ها ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و هنری دارند که باید مورد حمایت قرار گیرند تا رشد کنند.

مریدی از جدایی انجمن صنایع‌دستی و هنرهای دستی از تجسمی خبر داد و متذکر شد: اختیار بازخوانی‌ها و بازبینی‌های عرصه هنر به شورای عالی فرهنگ داده ‌شده است.

این مقام مسئول بابیان اینکه باوجود تمام مسائل و مشکلاتی که از بدو تصدی به مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکنون بر سر راهم قرار گرفته و از هیچ‌ کدام از آن‌ها بر سر فرهنگ و هنر کوتاه نیامده و نخواهم آمد، افزود: مردم ما در فوت مرحوم پاشایی اعلام کردند که موسیقی را دوست دارند بنابراین چرا گروه موسیقی نباید کار کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصتی است که گروه‌های موسیقی به میدان بیایند و هنرشان را بروز دهند.

مریدی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها فقط در شورای عالی تصمیم‌گیری می‌شود از اهدای 5 میلیون تومان هدیه کتاب در آینده نزدیک به گروه‌ها و انجمن‌های فرهنگ و هنر در شهرستان کازرون خبر داد و متذکر شد: بعد از عید نوروز نیز به همین مبلغ، هدیه کتاب به گروه‌ها و انجمن‌های این شهرستان را خواهیم داشت.

به گزارش فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در یک نشست خبری به سؤالات هنرمندان و شاعران عرصه مختلف این شهرستان پاسخ گفت.

نویسنده: سرويس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸