پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۶۴۸
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
به دنبال اعلام حکم آقای محمدرضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد، دفتر رئیس جمهور سابق اطلاعیه ای صادر کرد که  در بخشی از آن آمده است: «تمام ماجرای آقای رحیمی حتی با فرض صحت اتهامات و قبول رسیدگی قانونی و صحیح، مربوط به سال 86 و قبل از آن و دوره ریاست ایشان بر دیوان محاسبات کشور وابسته به مجلس شورای اسلامی و پیش از شروع همکاری و حضور ایشان در دولت نهم بوده است و در آن زمان چنین مسائلی مطرح نبوده است. اصولا این موضوع، هیچ ارتباطی با دولت و حتی دوره خدمت ایشان در دولت‌های نهم و دهم ندارد و دلیل اصرار بر ارتباط دادن آن به دولت قبل بر همگان آشکار است.»

درباره این بیانیه دفتر آقای احمدی نژاد نکاتی وجود دارد که به نظر می رسد جهت یادآوری ضرورت داشته باشد. 

به کارگیری واژگانی چون «حتی با فرض صحت» و «قبول رسیدگی قانونی و صحیح» برای اتهامات منجر به محکومیت نهایی آقای محمدرضا رحیمی بیانگر آن است که رئیس جمهور سابق و دفترش هنوز هم باور نکرده و یا نمی خواهند باور کنند که آقای معاون اول توسط مرجع ذیصلاح قانونی یعنی دستگاه قضایی با طی روال قانونی، بازجویی، تفهیم اتهام ، محاکمه و محکوم شده است. این گونه شبهه افکنی و ایجاد ابهام در اجکام مراجع قانونی - که البته بی سابقه نیست - حکایت از آن دارد که متاسفانه پرده اوهام سیاسی، مرتفع نشده و همچنان پابرجاست.

گویی آقای احمدی نژاد نمی خواهد تعصب بی پایه و مبنایی که موجب شد تا دولتش بدان فرجام تلخ منتهی شود کنار بگذارد و در این ایامی که بسیاری از پرده ها فروافتاده و غبارها فرونشسته، بیش از این حیثیت و اعتبار خود را به پای افرادی قربانی نکند که هیچ نسبت و قرابتی با شعارهای مطروحه از جانب وی، چونان عدالت و پاکدستی نداشته و ندارند.

به نظر می رسد نشستن و دم فروبستن ولو به تلخی و سختی بهتر از زبان درگشودن به تکرار ادعاهایی است که جز به اثبات هرچه بیشتر گریز از قانون و خودرایی نمی انجامد. خوب است آقای احمدی نژاد به عنوان اصلی ترین و تنها مدافع آقای رحیمی در سالیان اخیر، به جای ایراد شبهه در ماهیت قضایی پرونده آقای رحیمی، شجاعت به خرج داده و همانگونه که قبلاً گفته بود، به دلیل اثبات تخلفات معاون اول خود از مردم عذرخواهی کند که احتمالاً چنین اقدامی بسیار بیشتر از پافشاری بر دعاوی پیشین منزلت خواهد داشت.

از سوی دیگر طرح این مسئله در بیانیه دفتر رئیس جمهور سابق که «تخلفات رحیمی مربوط به قبل از سال 86 و ورود وی به دولت است» نه تنها باری از مسئولیت آقای احمدی نژاد کم نمی کند که بر آن می افزاید. حقیقت این است که آقای رحیمی در مجلس هفتم با لابی گری خاص و حتی بهره گیری از ظرفیت آقای کروبی و از کانال وی اصلاح طلبان مجلس، توانست از کاندیدای اصلی اصولگرایان یعنی آقای فرهاد رهبر پیشی گرفته و بر کرسی ریاست دیوان محاسبات تکیه زند. اما درست در همان ایام به واسطه تلاش گسترده جریان اصولگرای مجلس برای مقابله با مفاسد - از جمله در دانشگاه آزاد -برای فعالان اصولگرا دست داشتن آقای رحیمی در برخی تخلفات آشکار شده بود و در همان زمان، جرقه های انتقاد از وی در رسانه های انقلابی آغاز گردید. بر همین مبنا نیز، زمانی که آقای رحیمی به عنوان ریاست دیوان محاسبات، تمجیدی غلو آمیز از آقای احمدی نژاد بعمل آورد با واکنش تند فعالان و رسانه های اصولگرا مواجه شد.

 70 نماینده مجلس خواستار عزل وی از دیوان محاسبات شدند و حتی نزدیکان رئیس جمهور از او خواستند تا بنا به فرمایش پیامبر اکرم(ص) به صورت متملق خاک بپاشد. اما آقای احمدی نژاد به جای آن که خاک به صورت متملق بپاشد، او را که در معرض عزل از دیوان محاسبات بود به عنوان معاون حقوقی و پارلمانی دولت منصوب کرد!

به دلیل سابقه پیش گفته، ورود محمدرضا رحیمی به دولت، از همان ابتدا با واکنش فعالان انقلابی و اصولگرا مواجه گردید و به جرات می توان گفت یکی از دلایلی که موجب شد تا طیف قابل توجهی از این فعالان از همان زمان با رئیس جمهور سابق زاویه گرفته و نسبت به شعارهای وی به دیده تردید بنگرند، بکارگیری رحیمی در یک مسئولیت مهم دولتی بود با شعار عدالت و مبارزه با فساد روی کار آمده بود.

تذکر تخلفات محمدرضا رحیمی و انتقاد از نزدیکی وی به احمدی نژاد همچنان ادامه یافت و در مقطع استیضاح علی کردان - وزیر کشور - به دلیل داشتن مدرک دکترای جعلی، دکتر زاکانی از نمایندگان ارشد اصولگرا به صراحت اعلام کرد که مدرک دکترای رحیمی «قل دوم» مدرک جعلی کردان است و باید با آن برخورد شود. اما این تذکر تاثیری در احمدی نژاد نداشت و با شروع دومین دوره ریاست جمهوری، پس از کنار رفتن اسفندیار مشایی، رئیس جمهور سابق در اقدامی عجیب و باورنکردنی، محمد رضا رحیمی را به عنوان معاون اول خود برگزید. اقدامی که با واکنش چهره های اصولگرای مجلس مواجه شد و به عنوان مثال الیاس نادران نماینده اصولگرای مجلس طی نطقی با اشاره به تخلفات متعدد و مدرک جعلی رحیمی از رئیس جمهور خواست تا تخلفات وی را بررسی کند.

این چهره اقتصاددان به همراه دکتر توکلی و دکتر زاکانی همچنین در نوبت های دیگری، ماجرای مفسده «خانه فاطمی» را افشا کردند - که پایه محکومیت کنونی آقای رحیمی همین ماجراست - اما آنچه به جایی نرسید این فریادهای دلسوزانه بود. اما پاسخ این تذکرات متعدد اصولگرایان به احمدی نژاد چیزی جز لجاجت و باز گذاشتن روزافزون دست رحیمی در مسائل و مناصب اقتصادی و اجرایی نبود. لجاجتی که نتیجه آن شکاف بیش از پیش نیروهای انقلابی با احمدی نژاد و البته تزریق هر چه بیشتر عناصر مسئله دار توسط رحیمی در بخش هایی از بدنه مدیریتی دولت نبود.

 با این تفاصیل، حواله دادن تخلفات آقای رحیمی به قبل از ورود وی به دولت قبلی، نه تنها مشکلی از آقای احمدی نژاد حل نمی کند بلکه این سئوال و شبهه جدی را به وجود می آورد که به رغم تذکر تخلفات معاون پارلمانی و سپس معاون اول- آن هم از جانب عناصر دلسوز و خیرخواه- چرا آقای احمدی نژاد روز به روز بر رتبه و درجه رحیمی در دولت خود افزود و او را به نفر دوم دولت خود تبدیل کرد؟ اتفاقا گناه بزرگ آقای احمدی نژاد این است که فردی مثل رحیمی را که به واسطه برخی سوابق خاص و تخلفات و ابهامات عدیده در معرض عزل و پیگیری اتهامات بود؛ به دولت وارد کرد و از این طریق ضمن تطهیر سیاسی، یک حاشیه امن دولتی نیز برای وی به وجود آورد. این حاشیه امن چنان محکم و محکمتر شد که احمدی نژاد بر خلاف تمامی شعارهای قبلی خود مبنی بر این که در مبارزه با فساد خط قرمزی وجود ندارد، با اعلام علنی این مطلب که کابینه خط قرمز است درصدد برآمد تا از پیگیری قضایی اتهامات رحیمی جلوگیری بعمل آورد.

هرچند دستگاه قضایی کشور از چنان استحکام و استقلالی برخورد بود که بدون توجه به این خط قرمزهای خودساخته، ضمن در نظر گرفتن مصالح کشور، با تدابیر خاص خود بازجویی از رحیمی را در همان مقطع مسئولیت وی آغاز کرد، پرونده وی را مورد بررسی قرار داد و نهایتاً هفته پیش حکم نهایی وی را صادر نمود.

بدین ترتیب، آقای احمدی نژاد و دفتر وی به جای فرافکنی یا فرار به جلو که احتمالاً موجب بغرنج تر شدن مسائل خواهد شد، بهتر است یا به قول و قرار پیش گقته در صورت اثبات تخلفات معاون اول سابق عمل کنند یا دم فروبندند و به قانون و مراجع قانونی تمکین کنند.
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
3
13
فارس خواسته است با اين نامه حمايتها و تقديسهاي اصولگراها از احمدي نژاد و دولتش را به فراموشي بسپارد. زهي خيال باطل!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
5
6
بابا بنده خدا گفته طرف توی دوران من و وقتی معاون من بوده تخلف نکرده و وقتی توی یه قوه دیگه کار میکرده تخلف کرده. و گفته چرا تخلف طرفو میچسبونید به من؟

اگر یه نفر تخلف کنه به برادرش هم مربوط نمیشه چه برسه به یه غریبه
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
حلقه یا خانه فاطمی دقیقا در وسط دولت مکر و ریا بود
داداش شما کجا سیر میکنی؟
احمدی نژاد بی خیال خط قرمزش شد تو هنوز اون عینک را از چشمات بر نمیداری؟
تقي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
3
3
اصولگرايان ميگفتند : رحيمي اصلاح طلب نفوذي در دولت احمدي نژاد بوده و از فتنه گران است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
9
6
احمدی نژاد مظلوم است ما منتظر فردایم
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
باش تا صبح دولتت بدمد
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
برادرنميداني كه احمدي نزادچه برسراين كشوراورده كه اينچنين ميگويي.گرده مردم ديگه شكسته ناشناس.كشورروبه تباهي برداحمدي نزادواگه تفكراجمدي نزادادامه پيداميكردكشوربه قوط كشيده ميشدهمين الان هم مث اينكه نميدوني كشورتوبحران هستش وداره اقتصادش فروميپاشه.اصلاميدوني چندروزپيش تهران سهامداران توبورس تحصن كردن وحتي به شكسته شدن شيشه هاانجاميد.خيلي خبراتوكشورهست كه تواطلاع نداري اقاي احمدي نزادازهمين بي اطلاعي هاسوارمردم ميشد
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
0
0
من موندم این برخوردای دو گانه رو چرا در فضای رسانه ای باز نمکنن بعد نظر خواهی کنن مردم بخدا بهترین قاضی هستن این کمتر از دلیل برد و باخت تیم فوتباله
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
4
3
جناب احمدی نژاد این آقایذمتخلف رو بکار گرفته اونهم بعنوان معاون اول رییس جمهور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
4
3
اصول گراهای بی بصبرت بی عرضه ُ اصلاح طلبان دیکتاتور بی بصیرت :
از نظر ما مردم :
آقاي احمدي نژاد عزيز و پاک ُ

عاشق خداترين ُ عاشق امام زمان ترين ُ متفکرترين باانديشه ترين خلاق ترين ُ باهوشترين ً زيرکترين ُ غير قدرت طلب ترين ُ شجاع ترين ُ مدبرترين ُ ولايت مدارترين ُ مدبرترین ُ عاشق نظام ترين ُ عاشق امام ترين ً عاشق مقام معظم رهبري ترين ُ قانون مدارترين ُ پاک ترين ُ خالص ترين ُ صادق ترين ُعاشق مردم ترين ُ مبارک ترين براي نظام و مردم ُ يک عالمه برنامه ها و طرح هاي نوترين و بديع ترين ُ وزين ترين ُ دقيق ترين ُ مناسبترين براي مردم و نظام ُُ عاشق اسلام ترين ُ عاشق انسان ترين ُ مسلط ترين ُ عالم ترين ُ آگاه ترين ُ خبره ترين و ... بر همه مباحث ريز و درشت داخلي و خارجي ُ يک خبره ناب ترين در سياست خارجي نظام ُ بخصوص در مصاحبه ها و گفتگوها با قدرترين خبرنگاران ُ قدرترين شبکه هاي در شت اندام امريکاي و اروپايي ُ آسيايي و .... ساده زيست ترين ً غير تشريفاتي ترين ُ مردمي ترين ُ بين مردم ترين ُ درقلب مردم ترين ُ بي حزب ترين و بي دسته ترين ُ بي وابسته ترين ُ انتقاد پذيرترين ُ دادن آزادي انتقاد ترين ُ با ادب ترين ُ با نزاکت ترين نسبت به مردم و حتي مخالفان و منتقدان خود ُ رعايت ادب ترين نسبت به دولت قبل و دولت هاي قبل ُ بي شعار دادن ترين و بشتر عمل کردن ترين ُ عامل ترين نسبت به همه وعده هايش ُ خندان ترين و هيچ وقت عبوس نبودن ترين نسبت به ملت و نظام و انسان هاي ايران و جهان ُ عبوس ترين خشن ترين محکم ترين با استقامت ترين و .... نسبت به دشمنان نظام و ملت و مقام معظم رهبري ُ گسترش دوستي ترين با نظام ها و دولت ها و ملت هاي مظلوم و مورد ستم و انقلابي در جهان ُ اهيمت ندادن ترين به کشورهاي زورگو مستکبر جنايتکار جهان ُ اسراييل ستيز ترين ُ تشخيص دوست و دشمن ترين ُ مورد بدترين ُ اهانت ها ُ تخريب ها تهمت هاي ناروا قرار گرفتن ُ از طرف اصلاح طلبان ديکتاتور ُ اصول گرايان بي عرضه ُ احزاب و دسته ها و امريکا و اروپاي جنايت کار مستکبر و اسراييل غاصب ُ و داراي يک عالمه صفات نيکوترين ُ رييس جمهور بود و انشا‌ ء الله خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1-اين احمدي نزادت كه فك ميكني امام زمان هست وشايدبالاتركشورروبه نابودي كشوند
2-ديدي جلو حتي حكم رهبري ايستادوخانه نشين شدوگفت يا حرف من ياحرف اون 3-دوست عزيز نميدوني دردمردم اين كشوررو نميدوني .ياشايدم ميدوني وخودتوبه نادوني ميزني
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
4
2
باز هم پاپوشی دیگر برای آن مرد حامی مستضعفان ایران و جهان . ....
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
2
1
احمدی نژاد فقط یک قصه بود .
او هم اکنون فراموش شده است .
دست و پایی می زند .
او هم اکنون مرده است .
این تاوان جسارت ها و بد زبانی های اوست .
کسی که هم را دزد می خواند .
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
2
0
فارس ======= پرچم ...


پرچم بودن شاخ داره یا دم ....؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
3
2
چند نکته اولا لج بازی احمدی نزاد برای همگان روشن تر شد . اونایی که احمدی نزاد را بر مردم تحمیل کردند باید عذر خواهی کنند .نه تنها رحیمی بلکه ملت ایران چوب لج بازی های احمدی نزاد را خورد . احمدی نزاد وقتی در مناظره جنجالی 88 برای اینکه به مقام ریاست جمهوری برسه همه رو کوبید هاشمی خاتمی کروبی موسوی ناطق محسن رضایی و همه دولتهای قبلی رو اما انگار باور نداشت آسیاب به نوبته . نمایندگان اصول گرای نون به نرخ روز بخور که کلی ... تا حامی احمدی نزاد باشند امروز باید پاسخگو باشند . اونای که گفتند اطاعت از احمدی نزاد واجبه امروز شرمنده ملت هستند . واقعا ارزش داشت همه مسئولان و کشور را فدای احمدی نزاد کنند که کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانمهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
2
0
احمدی نژاد با این نامه درواقع خودش را محکوم کرد.
آقای احمدی نژاد تو بعنوان رئیس جمهور ، نبایست در خصوص کسی که برای معاون اولی دولتت پیشنهاد کردی، یه ذره تحقیق می کردی ؟؟؟؟ کار درسته از بابا
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
3
0
تو مجلس هفتم که اصلا اصلاح طلبی حضور نداشت، قریب به اتفاق مجلس، اصول گرا بودند، چطور ادعا کردید که به کمک کروبی و اصلاح طلبان، رئیس دیوان محاسبات شد. یه دونه بالا پایین حساب کردید، مجلس ششم، اصلاح طلبها بودند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
0
من فقط یک نکته را هرگز فراموش نمی کنم از آقای احمدی نژاد ( دولت من پاک ترین دولت تاریخ ایران است ) از تمامی ملت ایران مخصوصا" نمایندگان دل واپس که در اعمال احمدی نژاد سهیم بودند انتظار قضاوت دارم
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
0
0
دوست عزيز كه با ...ترين ....ترين .... ترين ....هاي خودت خواسته اي بر اين مصيبت كه بر غرور كاذب جنابعالي و اصولگرايان وارد شده مرهم تسكيني قرار بدهي ، عزيز دل بدان اين لطمه ايست كه متاسفانه بر دامان انقلاب اسلامي كه ثمره ي هزاران شهيد است نشسته و دير يا زود آنانكه بر مبناي تعصبات كور اين غده ي چركين را بر گرده ي زخمي اين ملت صبور تحميل نموده اند جزاي اعمال خودرا در همين دنيا و در پيشگاه خداي قهار متحمل شوند .پس عجله روا مدار صبح نزديك است و خون شهداي انقلاب ضايع نشدني
مهدي پريشاني
|
United States
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
2
1
((دنباله ... ترين ... ))ضمنا خبرگزاري فارس حافظه ي مردم را به سخره نگيره مردم يادشون نرفته كه در قضيه به اصطلاح فتنه اولين رسانه اي كه قبل از پايان شمارش آرا ، احمدي نژاد رو پيروز انتخابات اعلام كرد همين خبرگزاري فارس بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
1
2
زنده باد بر دكتر مظلوم احمدي نژاد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
1
0
ازمکافات عمل غافل نشو احمدی نژاد ورحیمی ومشایی وصدها دست نشانده انان که در زمان دولتهای قبلی بعنوان آبدارچی هم لیاقت خدمت نداشتند ولی به پستهای بالاتری رسیدند وکارشان پرونده سازی برای نیروهای خدوم بود انشاالله بدست عدالت گرفتار خواهند شد.ازکردستان
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
1
تو آستانه انتخابات مجلس دارن محمود تخریب میکنند ملت آگاه باشید کجا رفت اون بصیرت
یه روز همه به اشتباهاتتون پی میبرین
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
2
دوستان عزيز. .فعبا كه از احمدي نراد شخصا نظري نشنيديم. بس زود قضاوت نكنيم...ما ازمشكلالات ت روزقافل شديم. وهمه مشكلات داره كردن دولت قبلي ميوفته ..تو همين دولت جندين مورد فساد تفاق افتاده صد برابر قبل. با مطرح شدن حكم رحيمي ..بهترين فرصته كه فعلا فضاي جامعه رو فكار عمومي رو منحرف كنن. .بورس الان مشكل داره جه ربطي به احمدي نراد. داره بنده خدا رفته. ..از وقتي كه روحاني اومده همش دارن فرافكني ميكنن
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
0
0
یادمان باشد فرزندی ازهمین شهرستان خودمان (خانم فاطمه رجبی دوانی )احمدی نژاد را معجزه قرن بیستم نامید وچقدر برسر این موضوع با پدر ش اصطکاک پیدا کرد .یادم هست دردور دوم انتخابات سال 84نماینده فرماندار درمرکز یکی از بخشها بودم .درساعات اولیه صبح روز بعد از انتخابات جهت تحویل صندوق آرا به فرمانداری آمدم .تعدادی از طلبه های جوان در فرمانداری در حال شادی وپایکوبی بودند چون احمدی نژاد برنده بود به یکی از آن طلاب جوان گقتم حرمت مسجد به متولیش است رفسنجانی روحانی ومعمم از هم مسلکان خودتان است حد اقل حرمت نگهدارید .آلان همانها حرمت متنتخب خود راهم نگه نمیدارند ونان به نرخ روز خور هستند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
1
خب حالا شما هم سیاه نمایی کنید .... مملکت را آقابان حراف کردند کارگزاران که 16 سال دولت دستشون بود او هنوز از خیلی ها سر و گردن بالاست
مادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
0
1
از این حرفها چی عاید مردم بدبخت میشه؟ مردم تو فشارن مشکلات کمرشون رو خم کرده
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
0
قوه قضائیه اگه استقلال داشت که اول به پرونده مهدی هاشمی که پشتش به پدرش گرمه میرسید.جالبه که طرف غربی که با مهدی هاشمی لابی کرده متهم شده ولی مهدی هاشمی راست راست داره میگرده.
آفرین به استقلال قوه قضائیه
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
ای کاش همه ی دزدان مملکت محاکمه میشدند تا اقای احمدی نژاد هم از لجش از هیچ کس دفاع بیخودی نمیکرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳