پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۷۲۶
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
علی رغم توصیه رهبر انقلاب و اعلام کتبی رئیس دولت نهم و دهم:
ستاد انتخابات وزارت کشور در دومین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، روز داغ و پر هیجانی را سپری کرد و در این روز چهره های مهمی برای حضور در رقابت های انتخاباتی ثبت نام کردند

به گزارش کازرون نما به نقل از ستاد انتخابات کشور، در دومین روز ثبت نام از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور، علاوه بر افراد مختلفی که همچون روز نخست با لباس ها و شعارها و نیت های مختلف برای ریاست جمهوری کشور بزرگ و پهناور و قدرتمند ایران ثبت نام کردند و بیشتر از گذشته ضعف قانون اساسی را در مقابل دوربین خبرنگاران داخلی و خارجی به سخره گرفتند، چهره های سیاسی و شناخته شده نیز برای ثبت نام به ساختمان میدان فاطمی آمدند تا ستاد انتخابات کشور روز داغ و پرهیجانی را سپری کند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات کشور تا ظهر امروز 197 نفر نام نویسی کرده اند که از این تعداد 189 نفر مرد و 8 نفر زن می باشند و از این میان جوان ترین ثبت نام کننده 18 سال و مسن ترین آن ها 82 سال دارد.

دکتر محمود احمدی نژاد برای انتخابات ثبت نام کرد/ روز داغ ستاد انتخابات وزارت کشور

اما از داغ ترین خبرهای دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، حضور همزمان دکتر محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی در ستاد انتخابات کشور بود که حمیدرضا بقایی نامزد مورد حمایت احمدی نژاد را برای نام نویسی همراهی می کردند؛ اما همانگونه که بسیاری پیش بینی و گمانه زنی کرده بودند، احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم، علی رغم توصیه علنی مهرماه سال گذشته رهبر انقلاب مبنی بر عدم مصلحت حضور ایشان به عنوان کاندید در این دوره از انتخابات برای کشور و شخص احمدی نژاد، و نیز نامه احمدی نژاد به رهبری مبنی بر پذیرفتن توصیه ایشان و عدم حضور در رقابت های انتخاباتی، برای نامزدی در این رقابت سیاسی ثبت نام کرد تا واکنش منفی طیف وسیعی از سیاسیون و رسانه های همراه و حامی ایشان را به دلیل آنچه که مقابله و رو درویی با ولایت فقیه و رهبر انقلاب دانسته اند را در پی داشته باشد.

دکتر محمود احمدی نژاد برای انتخابات ثبت نام کرد/ روز داغ ستاد انتخابات وزارت کشور

بنابراین گزارش امروز علاوه بر احمدی نژاد رئیس جمور دوره نهم و دهم کشور و بقایی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی در دولت دهم، چهره های سیاسی شناخته شده دیگری از جمله زریبافان رئیس بنیاد شهید در دولت احمدی نژاد و خسرو نصیرزاده دبیرکل مجمع متخصصین ایران نیز برای حضور در رقابت مهم 29 اردیبهشت ماه ثبت نام کردند.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
سه برادر خداوردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
3
علی رغم توصیه رهبر انقلاب و اعلام کتبی رئیس دولت نهم و دهم
این جمله رو به ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در کازرون بگید! به آقای ...، برادر ...
کازرونی
|
United States
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
2
5
گاو اصول گراها زایید.

رهبری گفت نظرم به نظر احمدی نژاد نزدیکتره .

هاشمی رفسنجانی ازاون دنیا داره میخنده
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
...
زمانی ایشان این حرف رو در مورد احمدی نژاد زدن که هنوز دور دوم ایشون شروع نشده بود و در بحبوحه وقایع 88 بود. ملاک حال فعلی افراد هست، بخاطر همینه که یکی عاقبت به خیر و یکی عاقبت به شر میشه. حتما شما تاریخ رو خوندی و میدونی که عبیدالله ابن عباس، از یاران امام حسن (ع) بود، ولی لحظه ای طمع دنیا در او نفوذ کرده و به سپاه معاویه پیوست و یا شمر بن ذی الجوشن که جانباز جنگ صفین بود و در رکاب امام علی (ع) تا پای جان جنگید، ولی همین شمر، سر از بدن امام حسین (ع) برداشت یا برعکس حر بن یزید ریاحی، که در آخرین لحظات به امام حسین (ع) پیوست و عاقبت به خیر شد. اون موقع که رهبری علم غیب نداشتن که احمدی نژاد نافرمانی میکنه، 10 روز قهر میکنه، با رییس مجلس دعوا میکنه و ...
به عبارتی انحراف احمدی نژاد و یارانش از دور دوم کلید خورد و زمانی که وزرای خوشنام و انقلابی رو از کابینه بیرون کرد.
امام هم در زمان جنگ تحمیلی، فرماندهی کل قوا رو به بنی صدر داد، ولی زمانی که خیانتهای بنی صدر رو دید، او رو از فرماندهی کل قوا عزل کرد. خوب امام هم نه معصوم بود و نه علم غیب داشت و نمیدونست که بنی صدر خیانت میکنه. ولی زمانی که خیانت او رو دید، سریعا عزلش کرد.
شما یجور حرف میزنی انگار خودت علامه دهری و هیچ اشتباهی تو زندگیت نداشتی. همه ما انسانیم و جایز الخطا. شما دشمنی خودت با رهبری رو پشت کاندیداتوری احمدی نژاد داری پنهان میکنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
آقای خارجک نشین!
رهبری که علم غیب نداشت بفرمایش امام خمینی ملاک حال فعلی افراد است ضمنا اون احمدی نژاد ولایت پذیر سال 84 تا 90 با احمدی نژاد موم شده در دست جریان انحرافی 180 درجه فرق کرده است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
نظام اسلامی با هیچ کس عهد اخوت نبسته. هرکس تا زمانی که در خط نظام و انقلابه و در چارچوب قانون اساسی و شئونات مملکت کار میکنه، نظام از او دفاع میکنه، ولی زمانی که بخواد قانون رو زیر پا بذاره و حکم حکومتی و یا توصیه رهبری رو کنار بذاره و علنا مخالفت و نافرمانی کنه، اون رو کنار میذاره و طرد میکنه. اینکه رهبری روزی فرمودند که نظرشون به نظر احمدی نژاد نزدیکتره، به این معنی نیست که احمدی نژاد تا آخر عمرش هر کاری بکنه مورد تایید رهبریه.
قرار نیست بعد از تغییر 180 درجه ای آقای احمدی نژاد در مواضع و گفتار و عمل، نظام و رهبری همچنان زیر سوال باشه که چرا این شخص روزی رییس جمهور بوده. یک روز مقید به قانون بوده، تایید شده و رای مردم رو بدست آورده و روز دیگه بخواد قانون رو زیر پا بذاره، طرد میشه و مردم بهش پشت میکنن.
شما اگه 20 سال، تمام قوانین راهنمایی و رانندگی رو رعایت کنی، بهت اجازه رانندگی میدن و جریمه هم نمیشی و مشکلی برات پیش نمیاد، ولی اگه فقط یه روز با سرعت زیاد یک نفر رو زیر گرفتی و فرستادی اون دنیا، نه فقط باید دیه بدی، جریمه هم میشی و ماشینت توقیف میشه و نمره منفی هم در گواهینامه شما ثبت میشه. کلا رسم دنیا همینه.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
به آقای ناشناس گرامی
الان بحث بر سر حال فعلی و حال قبلی افراد نیست ، بحث بر بصیرتی است که یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری سال ۸۴ و همه ی اصلاح طلبان داشتند و دیگران بعد از هشت سال بهش رسیدند.
بحث بر سر تعریف دوباره ی نجیب و نانجیب، با بصیرت و بی بصیرت ، دروغگو و راستگو و بسیاری دیگر از مفاهیم اینچنینی برای کسانی است با این عناوین دست به قضاوت زدند.
بحث بر سر حمایت های همه جانبه ی اغلب صاحبان منبرهای رسمی بصورت هفتگی از این معجزه ی هزاره سوم است.
بحث بر سر اینه که ، تازه وقتی دست از حمایتش کشیدند، که انگشت اتهام رو به سمت برادران قاچاقچی و منصوبان روسای قوا گرفت و خواست در انتخاب وزرا و معاوناش مستقل باشه .
بحث بر سر اینه که دلسوزان واقعی کشور، شواهد بسیار زیادی برای نشان دادن تخلفات و چهره ی واقعی ایشون ( در زمان تصدی شهرداری تهران) به مسولان ذیربط ارایه دادن تا دست از حمایتش بکشند ولی اون مسولان نخواستند که اینها ببینند.
بحث بر سر اینه که کسی که یه زمانی اطاعت از ایشون، اطاعت از خدابود ، اومده ثبت نام کرده و هیچکدام از رسانه های اصولگرا حتی بعنوان یک تیتر کوچک هم اخبارش رو انعکاس ندادند.
بععععله دوست عزیز، هاشمی رفسنجانی بایدم از توی قبر بخنده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
2
خنده ها شروع شد
خدا احمدی نژاد رو از ما نگیره
صابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
3
0
احمدی نژاد واقعا کار بدی کرد که ثبت نام کرد. خط قرمز نظام، نافرمانی از رهبری هست. با این کار، حتی بخشی از اصولگرایان رو هم که با خودش همراه می دید از دست داد. رای دادن به احمدی نژاد، چه رای بیاره و چه رای نیاره، یک اشتباه تاریخیه، چون اگه رییس جمهور بشه، کشور رو با بحران حاکمیت مواجه میکنه و هیچ کسی رو هم برتر از خودش نمیدونه و اصلا به سلسله مراتب اجرایی و قانونی کشور هم متعهد نیست. شرط التزام عملی به ولایت فقیه هم نداره. البته قطعا تایید صلاحیت نمیشه و اگر هم تایید بشه رای نمیاره.
فقط یک معما برام بدون جواب مونده: بخش مهمی از جامعه از هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب و حتی اعتدالگرایان، به دلیل اعتقادشون به تبعیت از ولی فقیه، از کار احمدی نژاد ناراحتن، ولی بخشی از جامعه که هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی به رهبری و اصل ولایت فقیه و شخص ولی فقیه، هیچ اعتقادی نداشتن و این رو بارها نشون دادن، امروز به احمدی نژاد خورده میگیرن که چرا خلاف نظر رهبری عمل کردی و به عبارتی دایه دلسوزتر از مادر شدن، آخه عزیز من، ریا و تظاهر و دو رویی تا کی؟؟؟؟؟
یه توصیه هم به سایت کازرون نما: کامنت مربوط به آقا یا خانم (کازرونی)، دارای محتوای تمسخر شخص رهبری است، به نظر من بهتر بود که چنین کامنتی رو منتشر نمی کردید. تعجب میکنم، قبلا بسیار محتاطانه تر کار میکردید. شما حتی از نام بردن مقامات محلی کازرون در کامنت ها ابا دارید، ولی چنین کامنت وحشتناکی رو انتشار میدید؟؟؟ البته نظر من اینه، هر طور صلاح میدونید.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
ضمن تشکر از دلسوزی و توصیه شما، بنده از نقل جمله ای از رهبر معظم انقلاب در این کامنت برداشت تمسخر نسبت به ایشان نکرده ام و تشخیص من این است که در این کامنت سئوالی نهفته است که این سئوال طی روزهای گذشته در فضای مجازی و گروه های واتساپی و تلگرامی در حال انتشار است و متاسفانه مشاهده می شود که تنها مطالبی که به آن پر و بال میدهد در مورد آن منتشر میشود و مطالبی در پاسخ به آن و تبیین آن کمتر دیده شده و این به نظر بنده هدفمند است. لذا تشخیص من اینگونه است که با مطرح شدن آن در رسانه ای مثل کازرون نما، فرصت پاسخ به آن داده میشود و فضایی فراهم است که سئوال کننده بتواند به پاسخ قانع کننده ای دست یابد.
شادباشید 
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
غلامحسین همتی قراچه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
3
1
اقایون تهنه نزنین .که ملت ما نمک نشناسن اول دهانتان را خوب بشویید بعد اسم احمدی نژاد بر زبان اوریدشما به گرد پاشون هم نمیرسیدشما ضد این رژیم هستین که فقط قصد تخریب احمدی نژاد دارید
زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
3
0
پاسخ به (کازرونی):
شما از همون آدمهایی نیستی که رهبر انقلاب در پیامشون به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی، گفته بودن ( این خناسان میخواستن من و آیت الله هاشمی را روبروی هم قرار بدن.)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
اون خناسان روزنامه های .. و ... و ... و ... بودند که هاشمی رو مانند یک مخالف نظام معرفی میکردند.
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
3
0
گمان نکنم که هیچ سایتی حاضر باشه کامنتی مثل کامنت دوم رو منتشر کنه. تو این سایت اگه یکبار بخوای اسمی از یک عضو شورای شهر یا شهردار یا نماینده ببری، بجاش نقطه چین میذارن، ولی همچین کامنتی که توهین آشکار و نوعی استهزا در اون نسبت به عالی ترین مقام کشوره رو انتشار میده. به نظر میاد که به نوعی این کامنت متناسب با تمایلات سیاسی مدیریت سایت کازرون نما هم هست.
من تا الان دائما سایتهای اصلاح طلب مانند خبرآنلاین، ایسنا و ... رو دیدم، ولی هیچکدوم، تا الان چنین کامنت گستاخانه و توهین آمیزی نسبت به رهبری منتشر نکردن، این دبگه نوبره والا. متاسفانه نبود نظارت بر سایتهای اینترنتی و خلا موجود در ابن بخش به شدت احساس میشه.
بعضی ها انتشار چنین مطالبی رو جریان آزاد اطلاعات و به اصطلاح آزادی میدونن، در صورتی که در لیبرال ترین حکومتها هم یک سری تقیدات و محدودیت ها وجود داره. هتاکی با آزادی کاملا متفاوته.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
باید عرض کنم در خصوص نقطه چین گذاشتن به جای اسم مسئولین شهرستان و یا شورای شهر کازرون و غیره، مربوط به زمانی است که اتهاماتی اثبات نشده و یا ادعایی بدون سند و مدرک مطرح شده و یا فحاشی و توهین به اشخاص شده و نه تنها در مورد مسئولین، بلکه کازرون نما در مورد افراد عادی و شهروندان معمولی هم از نام بردن از آنها جلوگیری می نماید.
اما در خصوص کامنت مورد اشاره شما، صرفا اشاره به یک فرموده ایشان است و بنده به هیچ عنوان برداشت تمسخر و یا توهین از آن نداشته و آن را سئوالی می دانم که نه تنها در ذهن این مخاطب، بلکه امروز با رصد فضای مجازی مشاهده می کنیم که این سئوال در ذهن افراد بسیاری وجود دارد که با توجه به بیانات روشن و صریح رهبر انقلاب در نماز جمعه سال 88 و نیز بیانات روشن و صریح ایشان در حاشیه جلسه درس ایشان در مهرماه 95، چرا چنین رفتاری از رئیس جمهور سابق سر میزند؟ 
حال دو راه در پیش است. یا با توجیه این مساله که این استهزاء و تمسخر رهبر معظم انقلاب است، سرپوشی بر آن قرار دهیم و باعث شویم که سئوال در ذهن مخاطب بدون جواب هی پرورش یافته و رشد کند و در فضاهای زیر زمینی مطرح شود و هرکسی هرگونه بخواهد در یک فضای تاریک بدان پاسخ گوید، یا اینکه اجازه دهیم این سئوال در یک فضای روشن و علنی و آزاد مطرح شود و به شما و دیگر دوستان اجازه دهیم که به این سئوال کننده و سئوال های مشابه پاسخ دهید تا وی در همین جا هم تخلیه هیجانی شود و هم پاسخ روشنگرانه سئوال خود را در یابد.
کازرون نما یک سایت ثبت شده و مجوزدار است و مرتبا و شدیدا تحت نظارت است و تمایلات سیاسی مدیر سایت (حداقل در دوره این مدیر) هیچگاه در انتشار اخبار، مطالب یا کامنت های سایت تاثیرگذار نبوده است و بزرگترین پایبندی به ولی فقیه و حفظ حرمت ایشان، التزام عملی و نه شعارگونه به ولی فقیه است و روش و منش رهبر انقلاب در مواجهه با صدای منتقد و مخالف از دید مدیر سایت کازرون نما، بالاتر و سوای از آن چیزی است که شما فکر میکنید.
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
کازرونی
|
United States
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
باسلام‌
درپاسخ به صابر واحمدی
من ۳جمله گفته ام
۱_گاو اصول گراها زایید
۲_رهبری گفت نظرم به نظر احمدی نژاد نزدیکتره
۳_هاشمی‌ازاون دنیا داره میخنده
جمله اولم:ایااصول گراها ۱۲سال ازاحمدی نژادحمایت نکردن سایتهای .. و ... و.... امثال ... و ... و...... امثال ... و ... و.....حمایت نکردن ؟دوازده سال انگونه سنگ احمدی نژاد روبه سینه زدند وخیلی ها رو ازدایره نظام بیرون کردن با عناوین مختلف وحال احمدی نژاد اینگونه به صورت علنی با رهبری تقابل کرده ایا این زاییدن گاو اصول گراها نیست ؟احمدی نژاد همون کسی هست که خود اصول گراها ۱۲سال تو استینشون پرورش دادن وازش حمایت کردن
۲_اینکه رهبری گفت نظرم به نظر احمدی نژاد نزدیکتر است.ایا این جمله رو رهبری گفت یا نگفت؟چقدر دوستداران کشور گفتن احمدی نژاد منحرفه چقدر گفتن احمدی نژاد حکومت داری وزبان سیاست بلد نیست چقدز گفتن احمدی نژاد کشور رو نابود میکنه چقدر احمدی نژاد به این کشور اسیب زد؟چی باعث شد مردم بیان کف خیابونها ودرسطح جهان ایران یه حکومت خشن به نظر بیادکه توخیابونها هم مردم رو کتک میزنن اگه نمیخواید حقایق روبپذیرید برید چندتا کلیپ تو یوتیوب ببینید ازحوادث سال ۸۸تا متوجه بشید.امثال بنده که منتقد میشن علتش چیه ؟؟؟بعضی ها حتی میبنن انتقادشون ره به جایی نمیبره وحتی مخالف میشن؟؟؟؟فکر کردی ماها مثلا جاسوس امریکا واسرایلیم؟؟؟؟نه ما ایرانی هستیم. گروهی دایره میبندن باعث میشن عده کمتری ازمنافع استفاده کنن باعث میشن نارضایتی ایجاد بشه اقتصاد رو وقتی وارد بحران کنی ووقتی جووون روبیکار کنی مطمین باش یا منتقد میشه یامخالف وقتی جووون نتونه تو این مملکت ازدواج کنه مطمین باش یا منتقد میشه یا مخالف رضایت مندی ماروفراهم کنن تا نقد نکنیم رضایت مندی افراد روفراهم کنین تا مخالفت نکنن بعضیا چرا باید فرزندان مسوولین کارداشته باشن پول داشته باشن درخارج درس بخونن ولی امثال من نتونم ؟؟؟؟؟وقتی نتونم منتقد میشم بعضیا وفتی نتونن مخالف میشن؟؟؟چرا احمدی نژاد با اینکه اون حجم‌ازمشکلات رو به این کشور تحمیل کرد رهبری ازایشون حمایت کرد وطرف ایشون روگرفت وگفت نظر من به ایشون نزدیکتره ؟؟؟؟ درود به مدافعان حرم ولی چرا بچه ها ونوه های علم الهدی یا مصباح یزدی یا مثلا کوچک زاده یا مثلا رسایی نمیرن مدافع حرم بشن وبجنگن؟؟؟؟چرا خود کوچک زاده ورسایی نمیرن؟؟؟چرا بچه ها ی ایت الله ها وامامان جمعه ها نمیرن ؟؟؟؟مگه شهید مسرور یه ادم عادی نبود رفت مگه شهید توفیقی ادم عادی نبود رفت پس چرا خود مسوولین یا بچه ها یا نوه هاشون که اون بالان نمیرن؟؟؟؟
۳_جمله سومم هاشمی اون دنیا داره میخنده
احمدی نژاد اونقدر درمقابل هاشمی ایستادوتخریبش کردوادعای ولایت مداری داشت اما الان انتحار کرد وحتی درتقابل بارهبری ایستاد ایا این خنده دار نیست؟؟؟؟ایا حرکت احمدی نژاد شگفت اور ودرکنارش خنده اورنبود؟؟؟؟من که ابتدایی که شنیدم بدون اینکه تحلیل سیاسی بخوام بدم فقط بهش خندیدم چون احمدی نژاد رفتاراش بچه گانه وغیر عاقلانه هست احمدی نژاد برای طیف وسیعی ازمردم فقط شده باعث خنده وجک کمر جووونهها واقتصاد روشکست احمدی نژاد نارضایتی وعقده تو دل ملت کاشت زندگی امثال من رو نابود کرده خدا سرشاهده اگه بادنیا بهتر وعاقلانه تر حرف میزد اقتصاد اینگونه نمیشد وخداییش نارضایتیها ی کشور کمتر بود
من بدون رودربایستی میگم من ناراحتم که چرا رهبری اونقدر ازش حمایت کرد
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
1
0
آفرین به آقای بحرانی با جواب قانع کننده اش، متاسفانه کسانی که ادعای پیروی از ولی فقیه رو دارند، با هزینه کردن ایشان در مقابله با کسانی که منفعت شخصی اونا و جناح مطبوعشون رو به خطر میندازه، بیشترین نقش رو در تخریب جایگاه ولایت فقیه و تنزیل اون و نظریات ایشون به یک کنشگر حزبی و جناحی داشته اند.
حالا هم که از شما بخاطر یک کامنت انتقاد میکنن، باز هم دغدغه های جناحی در اون نهفته است، چون نمیخوان پاسخگوی هشت سال دفاع بی چون و چرای خودشون از یک فرد دروغگو باشند.
در ضمن، در کامنت قبلی بنده به کسی توهین نشده، پس ممنون میشم اگه تاییدش کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
شما که جرئت نداری زیر پرچم بیگانه کامنت میفرستی خیلی دلسوز ما نباش داداچ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
0
0
دکترمحمود احمدی نژاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳