پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۱۹
تعداد نظرات: ۴۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

 ادارات هر شهرستان نماد پیشرفت و توسعه آن به شمار می روند و اساسا یکی از الگوهای توسعه مدنی وجود سازمانها و ادارات در هر شهری است. از آن مهمتر افراد صاحب منصب در هر شهر و اقلیمی نمادهای تمدن و فرهنگ و افتخار به شمار می روند. این دو اصل اساسی توسعه شهری - مدنی که با هم تلفیق شود نکته ای مهم به دست می آید که سرپرستی و مدیریت سازمان های هر شهر تا چه میزان در دست بومیان و اهالی آن شهر است و دیگر مردم در اداره آن سازمان تا چه حد نقش دارند. این نکته بدین خاطر مهم است که منتهی به بحرانی به شکل توسعه کاذب نشود همان اصلی که در بطن استعمار نهفته است. استعمارگر هرچند نهادهایی را در حوزه اشغال خویش بنیان می نهد اما اغلب اداره آن را به دست خود انجام می دهد و جز در مناصبی پیش پا افتاده از برمیان استفاده نمی کند.

با توجه با مطالب فوق به یک بحران اساسی در دانشگاه سلمان فارسی اشاره می شود. این دانشگاه که از ابتدا به تلاش و کوشش مسوولان شهری برپا شد خیلی زود مکانی برای ترقی افرادی خاص شد و توسعه خود مرکز کمتر مورد توجه قرار گرفت؛ به طوری که با گذشت 22 سال از افتتاح آن، از مراکزی نوپا در شهرهای دیگر استان که سه یا چهار سال بیشتر سابقه تاسیس ندارند، هم از نظر گسترش رشته، و هم توسعه فیزیکی و شمار هئیت علمی و دانشجو و کارمند عقب افتاد. از جمله دلایل این عقب ماندگی ایجاد جو کازرونی ستیزی است که در تمام مدت ریاست رئیس قبل در حوزه جذب کارمند و استاد حاکم بود.

کمتر از دو سال است که رئیس این دانشگاه از افراد باسابقه و دلسوز کازرونی انتخاب شده است ولی متاسفانه در این مدت به وسیله کارکنان و منصوبین قبل پیوسته کارشکنی های فراوانی صورت گرفته است و اقدامات زیادی برای مشوش جلوه دادن اوضاع دانشگاه شده است که منتهی به بازرسی های مکرر از این دانشگاه توسط هیئت نظارت استان شده است. ضروری است مسولان دلسوز شهرستان به هر شکل ممکن به کمک رئیس فعلی دانشگاه بیایند چون بر اساس شنیده ها افرادی را برای ریاست این نهاد علمی دولتی پیشنهاد داده اند که هیچ کدام بومی نیستند و در ایجاد فضای عقب افتاده این دانشگاه سهم اصلی و عمده داشته اند.

امضا محفوظ – یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

نویسنده: ناشناس
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
2
6
نویسنده این مقاله کاملا از اوضاع این دانشگاه بی اطلاع است. آقا جان بحث بومی و غیربومی نیست.... مشکل اساسی تر از این حرفهاست. درجا زدن این دانشگاه را در این دو سال نمی بینید. کدام منصوبین!!!! اصلا یک پیشنهاد بدارم: فرمایید از دانشجویان اساتید و کارمندان نظر سنجی بنمایید .. به سادگی در می یابید که این دانشگاه با بحران مواجه است. چرا بی دلیل جو سازی می کنید. نارضایتی تمام دانشگاه را فرا گرفته. نویسنده این مطلب هم یا عضو هیات علمی دانشگاه سلمان نیست یا خود را به بی خبری زده. موضوع خیلی واضحتر از این حرفهاست که حالا کازرون نما دارد جانب داری می کند. این طرح هم محکوم به شکست است. باید مدیریت دانشگاه تغییر یابد . این خواست همه اعضای هیات علمی است.
عضوهیات علمی باسابقه
|
United States
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
2
6
جالب است که سرپرست فعلی را که البته شما از آن به عنوان رییس دانشگاه یاد می کنید و زمانی که بر این دانشگاه که دانشکده ای با 100 دانشجو و سه استاد بیش نبود حکمرانی می کرد، مدیر موفق می خوانید در حالیکه استاد خرمایی را که یک مرکز گمنام را به دانشگاهی مطرح با ده رشته و حتی دارای مقطع دکتری تبدیل نمود متهم به غیر بومی و عقب مانده نگه داشتن دانشگاه می کنید... با همه بله با ما هم بله؟؟؟!!!! این حنا دیگر رنگی ندارد و دست شما را همه خوانده اند. دانشگاه سلمان فارسی هم نیروی بومی دارد و هم غیر بومی. تماماً قانونی و با مجوز وزارت جذب شده اند و همه عملکرد شایسته ای داشته اند تا پیش از تغییر مدیریتی این دانشگاه از سال 92 که دانشگاه دچار رکود شد، یک رشته را از دست داد و هیچ اتفاق جدیدی در آن نیفتاد جز ناامیدی وبی انگیزه شدن اساتید دلسوز و کارمندان زحمتکش. این حربه بومی و غیربومی هم دیگر کارساز نیست و قانوناً باید مشکلات پیگیری شود. شما به جای شلوغ کاری و میدان جنگ درست کردن برو و واقع بین باش برادر من. دیگر جای مظلوم نمایی نیست . شما هم که حتما می دانی دوره سرپرستی دکتر پولادی به سر آمده می خواهی جو را برای نفر بعد متشنج کنی که البته ما همگی نخواهیم گذاشت چنین شود. کازرون نما! شما هم اسم این قسمت را به جدای صدای مردم بگذار صدای بی انصافی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
احسنت........ احسنت...... این کارها دیگر تلاش بیهوده است و می خواهند شرایط را برای رییس جدید آشفته کنند که کور خوانده اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
2
7
با اطمینان خاطر می گویم که این نظر هیات علمی دانشگاه سلمان فارسی نیست. سرپرست کنونی دانشگاه پیش از این 14 سال ریاست آنرا بر عهده داشتند و در تمام این مدت در حد مرکز تربیت دبیر باقی ماند. این به قول جنابعالی غیر بومیان بودند که در مدت کوتاهی موجب ارتقاء این دانشگاه شدند. وقتی زمین مردم بطور غیرقانونی تصاحب شده است و شکایت آن موجود است. وقتی شش ماه است کارمندان ریالی بعنوان اضافه کار نگرفته اند ولی برای کارهای بیهوده نظیر آسفالت راهی که از وسط زمین مردم میگذرد صد میلیون هزینه می شود . وقتی برای سرپرست دانشگاه چند مکان استراحت تجهیز می شود. این مشوش نشان دادن اوضاع نیست. خودتان را فریب ندهید اوضاع دانشگاه بحرانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
دقیقاً.. این چه رییس موفقی است که یکسال است حق و حقوف کارکنان را درست پرداخت نمی کند و صدای اعتراض استادان را با تهدید به اخراج پاسخ می دهد. اگر اشکالی بر کار ایشان وارد نیست پس چرا پس از دو سال هنوز حکم سرپرستی دارد و وزارتخانه حاضر نیست به او حکم ریاست بدهد؟
استاد آن روزها و شاهد این روزها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
2
6
نویسنده محترم، به این چند سطر نوشته شما اشکالات متعددی وارد است که حاکی از نگارش غیرمسئولانه دارد:
1- بزرگترین اشتباه شما و امثال شما بی خبران این است که دانشگاه را اداره می دانید. خیر دانشگاه اداره یا سازمان نیست که در شروع نوشته اشاره فرمودید. دانشگاه، دانش گاه است!
2- شخصی که رییس فعلی دانشگاه سلمان است قبلاً نیز (12 سال پیش) که اینجا یک مرکز کوچک با 60 دانشجو بود رییس بوده و اکثر کارمندان فعلی و 4 نفر از اساتید آن زمان که عمده آنها نیز امروز از ایشان شاکی هستند توسط همین رییس به قول شما منصوب!!! شده اند
3-این اصطلاح بومی و غیر بومی برای دانشگاه چندان مناسب نیست و ابزاری شده برای کسانی که بخواهند هر از گاهی از بیرون دانشگاه در امور داخلی آن دخالت کنند. البته بد نیست بدانید از بین 30 نفر عضو هیات علمی بیش از نیمی کازرونی یا از اطراف کازرون هستند. البته ببخشید اگر در بدو استخدام آزمایش خون نداده اند که اصالت آنها محرز شود!!!!!!!!
ضمناً در گروه فیزیک که تمام استخدامهایش با دخالت رییس فعلی انجام شده حتی یک کازرونی هم نداریم...... و باز هم بدانید در زمان ریاست قبلی این آقا فقط یک استاد کازرونی استخدام شد. البته این بحث بومی و غیره بومی یک بحث واپسگرایانه است که موجب عقب ماندن کازرون شده
4- رییس فعلی را موفق!!!!!! و دلسوز می دانید چون روزی یک آموزشکده را راه انداخت ... ولی دکتر خرمایی را محکوم می کنید که این آموزشکده را نسبت به بقیه مراکز در حال پیشرفت عقب نگه داشت. ببینید اینها عقب ماندگی است که ایشان را محکوم می کنید:
- ارتقای مرکز به دانشگاه
-اضافه نمودن 18 کلاس و 6 آزمایشگاه به فضاهای آموزشی
- ایجاد 7 رشته جدید و منحصر به فرد مانند علوم مهندسی با 3 گرایش و دکتری ادبیات
- ایجاد ساختار اداری و فضای همدلی بین کارکنان
اینها تماماً در حالی بود که دوستان متنفذ رییس فعلی در کازرون کارشکنی می کردند و مثل امروز که فهمیده اند رفتنی است مدام بر طبل بومی بومی بومی می کوبیدند. این رییس شما که حمایتش می کنید باید برود چون تعلقی به فضای علمی کنونی این دانشکاه ندارد اگر شده همه اساتید از طریق مراجعه قانونی به وزارت علوم مستندات را ارائه خواهند داد و شاید برای کازرون نمای بی اطلاع هم بفرستند...!!!!!!!
مدیر پایگاه
ياسلام

دوست عزيز كازرون نما صرفا انعكاس دهنده نظرات و ديدگاهها و اخبار مرتبط با حوزه فعاليتش ميباشد و نظري در موافقت يا مخالفت با مسائل مطرح شده ندارد و همواره آماده انتشار اطلاعات و اخبار و ديدگاهها و اسناد ادعاها در چارچوب قوانين كشور مي‌باشد.
پاسخ ها
شناسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
آقای استاد آن روزها شما حتما از وضعیت دانشگاه بی خبرید کجا نصف هیئت علمی این دانشگاه کازرونی هستند؟؟؟؟!!!!
شمار کازرونی ها این دانشگاه به مراتب از اعضای دیگر شهرها کمتر است به طوری که اگر لاری های دانشگاه را بشمارید تعدادشان از اساتید کازرونی بیشتر است
فسایی ها که الی ماشا الله
شیرازی ها که نگو نپرس
ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی
کازرونی های غیرتمند در برابر این همه تحقیر و توهین به پا خیزید
این دیگ برای ما نمی جوشد
حواس جمع
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
آقای شناسا... تحریک افراد خارج از دانشگاه هیچ کمکی به ماندن شخصی که تخلفات وی آشکار است و اعتراضات دست جمعی را به ارمغان آورده نمی کند. و همینطور به خود شما کمکی نمی کند.
این بحث کازرونی و غیره کازرونی را شما و دو سه نفر از دوستانت راه انداختی که بقای خودتان را تضمین کنید و بی خبران را تحریک کنید. هیچ دانشگاه دیگری در این شهر چنین نگرشی ندارد. شما هم به جای اینکه مثل کودکان دبستانی بیایید تعداد فسایی و لر و کرد و ... را بشمارید به فکر چاره برای خودتان باشید و با تکیه برقومیت گرایی بذر نفاق را نپاشید و از دشمنان کشور پیروی نکنید. به برکت انقلاب قومیت گرایی سالهاست که از آیین این مملکت رخت برکنده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
2
7
بررسی سوابق 22 ساله دانشگاه سلمان فارسی کازرون نشاندهنده بی اطلاعی نویسنده مقاله فوق می باشد سرپرست فعلی دانشگاه که برای مدت 14 سال در آغاز به عنوان رییس مرکز بوده اند فقط توانستند یک رشته را مدیریت نمایند و در تمام این سالها هیچگونه پیشرفتی در این دانشگاه که در آن زمان به عنوان مرکز تربیت دبیر بوده است حاصل نشده است که با توجه به بومی بودن رییس وقت نشانی از عدم لیاقت و سوء مدیریت ایشان می باشد.
تا بالاخره پس از چندی با تغییر ریاست مرکز تحولات اساسی در آن صورت گرفت از جمله اینکه این مرکز به دانشگاه تبدیل شد رشته های آن افزایش یافت و قابل ذکر است که دانشگاه در همین زمان رتبه های برتر فرهنگی کشور را به خود اختصاص داد.
روند پیشرفت دانشگاه ادامه داشت تا 2 سال پیش که مجددا ریاست دانشگاه در حال توسعه تغییر یافت و سرپرستی بومی برای آن منصوب شد که نه تنها نتوانسته قدمی برای دانشگاه بردارد که اگر اینگونه بود با بزرگنمایی های انجام شده گوش آدم و عالم کر شده بود بلکه سیر نزولی دانشگاه سرعتی دو چندان گرفت و مشکلات دانشگاه چند برابر شد.
گفتنیها در مورد سوءمدیریت دانشگاه سلمان بسیار است اگر مسئولان شهرستان به فکر پیشرفت دانشگاه بودند و بدون تعصب به دانشگاه می نگریستند به راحتی متوجه کم کاریهای سرپرست عزیز میشدند و می توانستند به فکر چاره باشند چرا که هر وقت جلو ضر را بگیری منفعت است.
ممدرضا خان باهوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
2
7
کاملا مغرضانه است... آقای عضو هیات علمی این دانشگاه دو تا معاون که بیشتر ندارد انها هم کازرووووونی هستند. یکیش هم که 16 سل است در دوره رییسس قبل و قبلتری و فعلی معاون مانده... کدام کازونی ستیزی چرا حرف مفت می زنی. تنها عضو هیات علمی با رتبه دانشیار هم که غیر کازرونی بود همین اقایان فراری دادند و از این دانشگاه استعفا داد و رفت و دانشگاه شیراز با آغوش باز او را پذیرفت. شما لایق ستیز هستید و دیگران را متهم می کنید. به نظر من این صحبتها از سر نا امیدی و درماندگی در برابر تغییراتی است که به زودی در این دانشگاه رخ می دهد و بریز و بپاشها جمع می شود. انشاالله
پاسخ ها
دیدی گفتم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
موضوع مطرح شده در این مقاله به دلیل تنگ شدن عرصه بر دو سه نفر اطرافیان سرپرست به ریاست نرسیده است.
کاملا طبیعی است که وقتی انسانی در حال غرق شدن باشد به هر تکه چوبی دست می اندازند. این حربه هم بومی همان تکه چوب کهنه این افراد است که اینبار وزنشان را تحمل نخواهد کرد و به زیر آب می روند.
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
2
6
خوشحال هستیم که کازرون نما مطالب طنز را هم منتشر می کند. متن جالبی بود کلی خندیدیم. ممنون از عضو هیات علمی طنز پرداز دانشگاه سلمان
شهروند کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
2
7
اسباب تاسف جدی است که اعضای هیات علمی دانشگاه نیز دغدغه‌های علمی و اجتمکاعی را به کناری نهاده و خود را سرگرم رقابتهای معمول و رایج در یک شهرستان کوچک نموده‌اند...البته با این لحن و این طرز سخن گفتن پیداست که این دوست عزیز نیز خود از منصوبین سرپرست فعلی دانشگاه سلمان فارسی بوده و نگران از دست دادن قدرت و اعتبار شخصی خویش هستند...وگرنه شهر کازرون از این شعارهای توخالی و منادیان توخالی‌تر (!!!!) آن تاکنون بسیار به خود دیده!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
2
3
این متن منتسب به یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه سلمان است. سوال بنده این است که دومی هم وجود دارد که از جناب سرپرست ( نه رییس ) اینچنین حمایت کند؟؟ ما که سراغ نداریم.
عضو هیات علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
2
4
از خدا بترسید. دانشگاه محل تعلیم و تربیت است. نمی شود سرنوشت جوانان و آینده سازان کشور را بدست فردی داد که از .... در حال انفجار است. در تمام عمر فردی به ..... سرپرست فعلی دانشگاه ندیدم . نمی توان فردی را بعنوان ریاست دانشگاه برگزید که .... اموال مردم است , براحتی تهمت می زند و دانشگاه را ملک آبا و اجدادی خود می پندارد. دانشگاه پادگان نیست. حامیان سرپرست فعلی بدانند که بخاطر حمایت از ایشان خود را بی آبرو می کنند, اوضاع خیلی خرابتر از آن است که با این بازیها بتوانید شرایط را تغییر دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
2
4
متاسفم که شهر ما لیاقت دکتر خرمایی را نداشت. با وجود همه سنگ اندازیها او کارهای بزرگی کرد. من خودم دانشجوی فیزیک هستم. سرپرست فعلی دانشگاه حتی درست سر کلاس ها حاضر نمی شود. وقتی هم هست فقط از خودش می گوید. تعجبم چرا دانشمند به این بزرگی در کازرون مانده است!!!! یک پنجم سرفصل را هم تدریس نمی کند. اطمینان دارم که بلد هم نیست. وضعیت خوابگاهها و دانشگاه هم که معلوم است.
استاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
2
3
دلیلی ندارد اگر کسی توانایی مدیریت ندارد به بهانه بومی بودن بر مسند کار بماند واوضاع را آشفته کند. دز دانشگاه سلمان هستند اساتید دارای سابقه و توانمند در عرصه مدیریت دانشگاه که پیش از این نیز کارنلمه خوبی داشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
استاد عزیز یک مرتبه می گفتی که منظور خودت هستی و خودت را بی رودروایستی معرفی می کردی م نشان بی نشان شما است
خجالت نکش بگو من دارای سابقه و کارنامه خوب هستم و توانمندم در عرصه مدیریت یک ساله و به خاطر منافع خودم خواستم دانشگاه را منحل کنم. کارنامه خوب شما تلاش برای تعطیل کردن دانشگاه را همه خوب یادشان هست به همه بله به ما هم بله!
الف. ص
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
دقیقا!!!! ملاک یک مدیر موفق توانایی مدیریت است نه اینکه ژست ریاست به خود بگیرد و حتی حاضر به ملاقات با اعضای سازمان خود نشود و فقط از ترفند تهدید استفاده نماید.
استاد بی سابقه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
4
2
یک دلسوزی به حال کازرون پیدا شده و مقاله ای برای بیدار کردن مسولان نوشته حالا این کامنت گذاران که مطمئنا غیر بومی هستند برآشفته اند.
این خرمایی که این همه ازش تعریف می کنید در شرایطی دانشگاه را با سرعت مورچه پیش می برد که دیگر دانشگاه ها سوار بر جت بودجه های خداداد دولت نهم و دهم بودند.
بد نیست از استادان توانمند کازرونی که تحت جریان کازرون ستیزی خرمایی و مهم ترین معاونش در استخدام به جرم !!!! کازرونی بودن حذف می شدند نیز نظر خواهی شود. چرا یک کارشناس ارشد برق کازرونی را پس از چهار سال کار استخدام نمی کنند و شخصی با همین مدرک و سن و سال و هین سابقه را از فسا می آورند و استخدام می کنند.
آیا چند کارشناس ارشد آی تی و شهرسازی در کازرون نداشتیم که باید از شیراز و لار و فسا می آمدند و استخدام می شدند.
آیا چند استاد ادبیات کازرونی نداشتیم که از بیضا و فسا و جهرم و شیراز و کهکیلویه باید استاد ادبیات می آوردیم.
آیا چند دکتری روانشناسی نداشتیم که از فسا و اراک و خنج باید نیرو استخدام می کردیم
آیا
ایا
آیا
آیا
در حوزه کارمندی نیز جوان لیسانسه بیکار کازرونی نداشتیم که باید از نور آباد و کهکیلویه و فراشبند و ... نیرو استخدام می کردیم
باید به حال کازرون و کازرونی گریست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
یک سئوال: مگر در دانشگاه آزاد کازرون همه کازرونی هستند؟؟؟؟ ابداً....
یا در دانشگاه شیراز همه شیرازی هستند؟؟؟ باز هم ابداً .....
دانشگاه جای قبیله گرایی و قوم گرایی نیست. یاد بگیر ... یاد استاد خرمایی همیشه زنده خواهد بود.
درضمن همین استادهای ادبیات که شما اسم بردی تماماً زمان استاد دکتر بزرگوار بزرگ منش !!! و ...!!! جناب آقاااای پولادی استخدام شدند... حاجی اگر خبر نداری بی مدرک و دلیل صحبت نکن. فقط یک نفر از لیست اساتید حذف شد آن هم در زمان همین دکتر پولادی گرامی بود به دلیل اینکه در بخش الکترونیک که 50 دانشجو بیشتر هم ندارد 4 استاد دکتری داشتند و آن آقای حذف شده کارشناسی ارشد بود.. بی دلیل موضوعات را به هم ربط ندهید.. پولادی رفتنی است.
محقق زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
2
4
ببخشید مگر کارکنان دانشگاه افغانی یا هندی هستند؟؟؟ این که دیگر از روز روشن تر است که شمار کارکنان غیر کازرونی به انگشتان یک دست هم نمی رسد. تازه مگر چه ایرادی دارد. اینجا یک جزیره جدا از کشورمان که نیست.
اگر مسلمان هم باشیم می دانیم که : برترین افراد نزد خدا باتقواترین آنهاست.. نه کازرونی ترین آنها!!!
برو برادر من.
برو فکر چاره باش که این حرفها به کل بی اساس است.
این دانشگاه تا به حال از بدو تاسیس سه رییس داشته که متاسفانه در زمان هیچکدام مثل امروز با بحران مواجه نبوده. تشریف بیاورید از نگهبان محترم جلوی در دانشگاه تا بالا از کارمند و استاد و دانشجو تحقیق کنید تا صحت ادعای بنده مشخص شود. به امید تغییر انشاالله.......... یا علی
پاسخ ها
بی صواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
ان شاالله که رئیس با شهامت کازرونی ما استوار در برابر همه مدعیان می ایستد و به ریاستش ادامه می دهد
به کوری چشم همه کازرونی ستیزها
نان کازرون می خورید و به کازرون توهین می کنید
وای برشما
قرار نیست کارمند افغانی داشته باشیم بلکه برای استخدام جوانان این شهر اولویت دارند نه مردم ما عملگی کنند و از شهرهای دیگر بیایند برای ما سروری کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
خطاب به آقای بی صواد!!!
مگر میدان جنگ است که شهامت بخواهد؟
اول که ایشان سرپرست است که مدت سرپرستیش تمام شده نه رییس.
دوم ریاست بر دانشگاه توانایی مدیریت و آگاهی علمی می خواهد نه توانایی جنگیدن و شهامت و تظاهر به دانش.. و از آن سو تهدید و ارعاب دست اندرکاران.
در ضمن ما نان سواد و علم و تلاش خود را می خوریم این تو هستی که با تعظیم و التماس جیب خود را پر می کنی.... ای شکم خیره یه نانی بساز تا نکنی پشت به خدمت دو تا!!
اینجا هم باید مثل دانشگاه آزاد کازرون باشد و به امید خدا نیروی بومی و غیر بومی که اوتنمد باشد به کار خود ادامه می دهد و از اف=کار پوسیده ناسیونالیستی به زودی با رفتن سرپرست و تو یک نفر محو خواهند شد و دانشگاه دوباره به پیشرفت و تعالی خود می رسد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
0
5
تعجب می کنم که شما عزیزان چرا مقصر اصلی را فراموش ساخته اید
کسی جز شاهین محمد صادقی مسبب همه این اتفاقات نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
آفرین بر شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
احسنت . به موضوع جالب اشار کردید
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
4
2
نان کازرون می خورید و به کازرون توهین می کنید؟؟؟

برای استخدام جوانان این شهر اولویت دارند نه مردم ما عملگی کنند و از شهرهای دیگر بیایند برای ما سروری کنند.

چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است..کاملا موافقم.ما اینهمه جوان باغیرت و باسواد و باهوش داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
هر کسی نان بازوی خودش را می خورد. در ضمن شما اگر خیلی به کازرون علاقه داری پس چرا محل سکونتت را شیراز انتخاب کردی و برای کار به کازرون می ایی؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
مطمئن باشید اگر کار دست کازرونی بیفت این دانشگاه به یکسال نمی کشد. فقط بلد هستید در مورد خودتان اغراق کنید همین و همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
2
4
البته اقای پولادی اسم کازرون و دانشگاه کازرون را به گوش همه رساندند... احسنت به ایشان.
بروید در سایت تابناک و همین روزنامه بیشاپور بخوانید در مورد اعتراض و اعتصاب دانشجویان در خوابگاه واقعا که شاهکار هستند ایشان!!!! رییس بومی افتخار بومی
آقا جمع کنید این حرفها رو بومی بومی چیست فکر پیشرفت باشید. کسی که به راحتی به اساتید دانشگاه زشت ترین تهمتها را می زند به کار نمی خورد. پولادی برو......برو....برووو
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
جای بسی تاسف و تاثر است کسی که خود را بزرگتر دانشگاه می داند با تهمت زدن به این و آن و پرونده سازی بخواهد بقای خود را تضمین کند. کور خوانده اید این بار فانون است که طرف حق را میگیرد نه رابطه بازی و ضمانت اطرافینتان که منافعشان در آوردن شما بود و حالا هم دیدند چه بر سر دانشگاه آوردید با این ناتوانی مدیریتی.
دیگر وقت رفنتان است و دانشگاه با رفتن شما دوباره نشاط پیدا می کند و شور و اشتیاق برای پیشرفت. بومی و غیر بومی، شهری و دهاتی هم ندارد همه با هم از عملکردتان بیزار هستند.
غیر بومی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
1
3
در این که در شرایط برابر مثلا وفتی دو نفر با مدرک دکترا و سوابق علمی مشابه متقاضی باشند گزینش فرد بومی ارجحیت دارد نمی توان شک کرد
اما این که مثلا نیروی فوق لیسانس بومی ارجح باشد به دکترای غیر بومی نگاهی سطحی و قوم گرایانه است
البته نمی توان انکار کرد که در برهه هایی در دانشگاه واقعا در حق نیرو های بومی ستم شده است و در برخی جایگاه ها افراد غیر بومی سطح پایین تر به جای بومیان توانمند تر انتخاب شده اند
پاسخ ها
دیدی گفتم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
این موضوع بومی و غیربومی و قبیله ای و طایفه ای را سه نفر در دانشگاه کازرون کارگردانی می کنند که خوشبختانه دستشان هم برای همه رو شده و انشاااله دانشگاه سلمان هم مانند دانشگاه ازاد کازرون دیگر به این مساله بهایی نمی دهد و به فکر توسعه علمی خودش خواهد بود. این موضوع مقاله که بر بحث بومی تکیه دارد به دلیل ضعفهای موجود در دانشگاه سلمان فارسی است که همین دو سه نفر که به شدت در خطر هستند هم با به چالش کشیدن ذهن افراد ناآگاه قصد دارند شرایط را برای رییس محترم و محبوب بعدی دشوار کنند ولی خیالی واهی است چون همه چیز پس از آقای پولادی قانونی اداره خواهد شد نه فامیلی.... معاونی که 16 سال است پست دارد یک نمونه اش است .. آقا بس است بس است. مشکل ما و شما موضوع این مقاله نیست. تنگ شدن عرصه به شما و اطرافیانت مساله بومی و خاله بازی و فامیل گرایی نیست.
تهدید، افتراء ، دور زدن قانون ، تحریک دانشجو و ... اینها مشکلاتی است که عنان اختیار را از دستتان خارج کرده. یک کلام باید گذاشت و رفت خیلی هم زود
بوف بینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
5
1
می دانید چرا نسبت به یک مقاله ای که بحث بومی را مطرح کرده چرا این همه موضع گیری می شپد و این همه کامنت می گذارند چون رییس و مسولان قبلی دانشگاه همه همت خود را برای طرد بپمیان به کار گرفته بودند و الان کمتر کارمند و استاد بومی در ایندانشگاه مشغول کارند به همین دلیل این طور براشفته شده اند و از بومی گرایی هراسانند اتش به جانشان افتاده که چرا دکتر پولادی به جای معون مستعفی شخصی بومی و کازرونی منصوب کرده اند و این اقایان دستشان از این پست حساس که گلوگاه استخدام های بعدی استادان است کوتاه شده است و مانند قبل نمی توانند اعمال نفوذ کنند کمر به حذف کازرونی ها ببندند.
در حوزه کارمندی هم دکتر پولادی دست کارمندی که سبب استخدام های غیربپمی اخیر بودند. را از استخدام افراد جدید کوتاه کرد و وظایف اصلی اش که استخدام نبود را بهش یاداور شد به همین دلیل همه کارمندان را بر علیهش بیسج کرده ایت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
تصور نمی کنیم مشکل پولادی مساله بو می غیر بومی باشد که این همه بر /ان پا فشاری می نمایید. مشکل تخلفات آشکار اداری و صدای اعتراض کارمند و دانشجو و استاد است. موضوع خیلی واضح تر از آن است که با طرح یک مساله معلوم بخواهند از آن شانه خالی کنند. پولادی نتوانست دانشگاه را آن طور که بایسته و شایسته بود هدایت کند و این مشکلات عوقب همین سوء مدیریتهاست. حالا با پیش کشیدن مسایل جانبی که صحت و سقم آن هم در هاله ای از ابهام است می خواهند افکار عمومی مردم عادی را تحریک کنند که نمیشود.
ممرضا
| United States |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
هر کسی که کوچکترین شناختی از دانشگاه دارد می داند روال استخدام اعضای هیات علمی کاملا متمرکز و از طریق فراخوان وزرات علوم است. نه امروز بلکه 4 سال است که این جریان در حال انجام است.
شما هم این را خوب می دانی بوف بینا! پس ما را رنگ نکن و آماده تحویل اتاقت باش.
دانشجوی دانشگاه سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
2
3
حاصل 19 ماه سرپرستی دکتر پولادی رکود همه جانبه دانشگاه ، تهمت به کارکنان و هیات علمی ، تفزقه بین کارکنان و اساتید ، یاس و نا امیدی بین هیات علمی و کارکنان ، بی توجهی به نظرات دانشجویان ، به داخل اتاق رقتن و درب را بر روی خود قفل کردن ، به خاطر رضای خدا و حفظ آخرت خودت و کمک به پیشرفت این دانشگاه هر چه زودتر این دانشگاه را رها کن و گرنه به زودی شاهد تصمیمات وزارت علوم می شوی ....
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
باید مستندات تخلفات را به وزارت علوم ارائه داد.. در همین چند روز آینده
ممحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
3
1
اقا ممرضا اگر صندلی ای که منتظرش هستی بهت رسید اتاق هرکس خواستی ازش بگیر
خودت می دانی که با اینکه جذب هییت علمی متمرکزه اما بستگی داره دانشگاه اسم چه کسانی را تایید کنه و به وزارت بفرسته
به هر حال مسوولان هوشیار شهر چشمشان را بر حوادث دانشگاه نبسته اند تا غریبه ها هرچه خواستند کنند
ایام عدالت طلبی مولا حسین است قدری به امام علیه السلام اقتدا کنید و انصاف داشته باشید تا فردا شرمنده اش نشوید
مش حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
3
1
اقای دیدی گفتم ) شما از کجا می دانید که رییس بعدی کیست که به عنوان محبوب واز وی نام می برید، شما باید قدری از وجدان خودتان خجالت بکشید که برای چند صباحی ریاست جو دانشگاه اعم از استاد و کارمند و دانشجو را بر علیه رییس فعلی اشفته کرده اید فکر می کنید مسولان شهر دوباره فریب شما را می خورند و دانشگاه را به دست کسی می سپارند که مدت ها تلاش می کرد ان را منحل کند.
شما هم بهتر است قدری واقع بین باشید و زیاد گول اطرافیانتان را نخورید و با عناوینی چون محبوب و دوست داشتنی خود را به مهلکه نیندازید این لقمه برای گلی شما بزرگ است. اگر فردا برایتان اتفاقی افتاد و سنگ رو یخ شدید همین دور و بری هایتان به شما خواهند خندید.
به هر حال بدانید در صورت تغییر رییس گزینه جایگزینش شما نیستید بالفرض محال هم اگر شما باشید با شرایطی که ایجاد شده یا خواهد شد دوره شما کوتاه تر از قبل خواهد بود. شکی نکنید.
مرتضي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
1
2
سوالی برایم پیش آمده:
اول بهتر است بدانیم در زمان تصدی پولا ی چند کازرونی اعم از استاد یا کارمند استخدام شده اند
دوم اینکه اگر باید ایشان برای شهرش دلسوزی کند و به قول نگارنده مدیری موفق و دانشمند است که البته بنده اعتقادی به این مورد ندارم، پس چرا ساکن شیراز شده و کازرون را در حد خود نمی داند و هفته ای دو روز به دانشگاه سر می زند و محل اصلی کارش شیراز است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر شما این موارد منافاتی به ادعای این جند سطر به اصطلاح مقاله ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
حق مطلب را خوب ادا کردی... آفرین
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
1
3
آقا یک پیشنهاد دارم به جای این همه بحث و دعوا بیایید یک صندوق رای گیری بگذارید ببینیم اگر بیشتر از 4 نفر از مجموع کارمند و استاد به عملکرد سرپرست ( از ریاست مانده) رای مثبت دادند همه قول میدهیم از ایشان حمایت کنیم... قبوله؟؟؟؟؟
شهروند
|
United States
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
0
3
باسلام
من ازدرون دانشگاه سلمان فارسي اطلاعي ندارم امااين تفكربومي وغيربومي كه دركازرون رواج داده اندتفكرنادرست است وكساني كه برطبل كازروني وغيركازروني ميكوبندحتمامنافع شخصي خودرامينگرندونه شهرستان كازرون را.اين تفكريك تفكرنزادپرستانه هست وماكازرونيهامخالف اينگونه تفكرات هستيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
با عرض سلام.
اتفاقاً در دانشگاه سلمان هم این تفکر وجود ندارد و تنها عده ای قلیل هستند که تعدادشان به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد و هر زمان احساس به خطر افتادن منافعشان را میکنند همین رویه بومی بومی بومی .. را در پیش می گیرند. نه امروز و نه دیروز همیشه ..... از زمان ریاست جناب آقای دکتر محمدی و آقای دکتر خرمایی همین وضع بوده. البته دیگر دستشان برای همه رو شده و اینبار روشهایی برای معرفی آنها وجود دارد تا انشاءالله حیات علمی دانشگاه تداوم یابد.
دانشجوی بیدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۶
0
2
دوست عزیز بعید میدانم هیات علمی باشی چون علم و اطلاعی از این دانشگاه نداری اگر باسوادی حس نژاد پرستانه را کنار بگذار و منصفانه قضاوت کن دکتر خرمایی رییس خوب و پرتلاش قبلی هم بومی و کازرونی بود دانشکده تربیت دبیر در مدت 12 سال مدیریت دکتر پولادی هیچ پیشرفتی نکرد و فاقد یک متر مربع فضای آموزشی رفاهی و خوابگاهی ملکی بود و همه پیشرفتهای کنونی حاصل زحمات دکتر خرمایی است . آزموده را آزمودن خطاست با انتخای دکتر پولادی مجددا جلوی ترقی این دانشگاه گرفته شد همشهریان عزیز من کازرونی هستم و در این دانشگاه این صحبتها جایی ندارد مهم دانشگاه است که فعالیتش اکنون متوقف شده است و هیات نظارت استان دو مرتبه در زمان دکتر خرمایی به این دانشگاه آمد و گزارش تهیه نمود وحتی یک مخالف وجود نداشت الان نود درصد کادکنان و هیات علمی مخالف دکتر پولادی هستند اگر نظر خواهی شود نتیجه آن مشخص است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
0
0
مشکل پولادی این نیست که به قول برخی چند مخالف در دانشگاه دارد. مشکل تخلفاتی است که باید از طریق وزرات علوم پیگیری شود و خواهد شد. مساله دانشگاه ما هم ریسس کازرونی و غیر گازرونی نیست. مشکل خیلی واضحتر است ولی تعداد بسیار بسیار محدود این ماجرا را به راه اندختند تا آب را گل آلود کنند. یقین دارم پولادی تا قبل از شروع ترم بعد رفتنی است. انشاالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳