پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۵۳۲
تعداد نظرات: ۸۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
به گزارش کازرون‌نما؛ درپی اعتراض به مسیر آزادراه شیراز بوشهر، جمعی از مردم کازرون طی نامه ای سرگشاده به نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کازرون خواستار پی گیری های لازم در خصوص بازنگری مسیر این آزادراه شدند.

به گزارش کازرون‌نما؛ درپی اعتراض به مسیر آزادراه شیراز بوشهر، جمعی از مردم کازرون طی نامه ای سرگشاده به نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی و فرماندار کازرون خواستار پی گیری های لازم در خصوص بازنگری مسیر این آزادراه شدند.

پیش از این نیز طوماری با بیش از ۲۱۰۰۰امضاء، به دست رییس جمهور ، وزیر راه ، نماینده ولی فقیه در استان و شهرستان، نماینده سابق، فرمانداری و نماینده فعلی رسیده است.

 

متن این نامه سرگشاده به شرح ذیل است:

بسم  الله الرحمن الرحیم

جناب آقایان دکتر شاهین محمدصادقی و الیاس محمدی

نماینده ی محترم مجلس و نماینده ی محترم دولت در شهرستان کازرون

 با سلام

 همانگونه که مستحضرید، در سطح شهرستان کازرون شواهدی همچون رشد مهاجرت (به خصوص در میان جوانان)، پایین بودن سطح فعالیت صنایع، آسیب پذیر بودن فعالیت های کشاورزی به دلیل فقدان صنایع تبدیلی و برخی دیگر از شواهدی از این دست، به وضوح ثابت می نماید که کازرون علی رغم داشتن ظرفیت های فراوان در حوزه های کشاورزی، گردشگری و همچنین بسترهای موجود برای راه اندازی صنایع، تاکنون نتوانسته در حد و اندازه های واقعی خود قرار گیرد که این موضوع نیز طبیعتاً تبعات نامطلوبی را بر مناسبات اجتماعی و مشکلات معیشتی مردم کازرون برجای گذاشته است.

به گواه کارشناسان و بنا بر اذعان بسیاری از صاحب نظران، یکی از عمده ترین دلایل بروز این دست از مشکلات فقدان بسترهای لازم و در صدر آنها ضعف های مشهود در زیرساخت های حمل و نقل در کازرون می باشد.

همانگونه که مستحضرید قرار گرفتن کازرون در طول چند دهه در بن بست ارتباطی باعث تداوم این مشکلات شده بود و اکنون نیز که سطوح مناسب تری از زیرساخت های ارتباطی نیز در سطح منطقه و کشور در دست پیگیری هستند، باز هم متأسفانه شاهدیم که کازرون و جمعیت ۳۰۰هزار نفری آن از این زیرساخت ها محروم مانده اند.

با نگاهی به وضعیت فعلی پیرامون محورهای مواصلاتی که در سطح منطقه در حال پیگیری است، این محرومیت بیش از پیش به چشم می آید. چرا که اکنون بسیاری از شهرها و شهرستان های استان فارس و استان های مجاور، یا دارای راه آهن شده اند و یا پروژه ی احداث راه آهن در آنها در حال پیگری است؛ برخی از این شهرها که در معادلات اقتصادی حتی پایین تر از کازرون قرار می گیرند دارای فرودگاه هستند؛ در حال حاضر نیز براساس طرح ریزی های صورت گرفته، یکی از بزرگترین پروژه های راهسازی منطقه، یعنی احداث آزادراه شیراز ـ بوشهر در فاصله ی بیش از ۵۰کیلومتری از شهرستان کازرون عبور می کند و با این حساب باز هم کازرون از موهبت دسترسی به آن محروم مانده است.

این در حالی است که اهالی فهیم شهرستان کازرون از سه سال پیش تلاش های گسترده ای را برای احقاق حقشان در خصوص بهره مندی از این محورهای مواصلاتی و به ویژه آزادراه شیراز ـ بوشهر آغاز کرده اند، که متأسفانه علی رغم آنکه حتی بزرگترین طومار تاریخ  مردم کازرون با بیش از ۲۱هزار امضا نیز برای آن تنظیم شد، اما تاکنون کمتر توجه و پیگیری از سوی مسوولین ذی ربط در این خصوص صورت گرفته است و بارها و بارها مسائلی به مراتب کم اهمیت تر از این موضوع را پیگیری نموده اند و در قبال این مسئله ی حیاتی به راحتی عبور کرده اند. مسلماً این مسئله چیزی جز نادیده گرفتن این حق و بی تفاوتی نسبت به خواسته ی هزاران کازرونی نمی تواند باشد.

سکوت مسوولین شهرستان و استان در این خصوص و محدود شدن اظهار نظرها به پیگیری های معمول طی سه سال اخیر در شرایطی دیده می شود که شاهدیم مسوولین ارشد در استان فارس و همچنین مسوولین استان بوشهر طی این مدت با تمام توان و از هر طریق ممکن و با هر امکانی که در دسترس داشته اند به دنبال اجرایی شدن این پروژه بوده اند و پروسه ی رساندن این طرح را تا مرحله ی اجرا، گام به گام به پیش برده اند.

اکنون اینجانبان به عنوان جمعی از مردم شهرستان کازرون ضمن ابراز گلایه ی شدید خود از روندی که تاکنون برای احقاق این حق مردم کازرون در سطح شهرستان و توسط مسوولین محلی پی گرفته شده است و همچنین ابراز نارضایتی از عدم لحاظ شدن حق مسلم مردم کازرون در بهره مندی از آزادراه شیراز ـ بوشهر، از آن مقامان محترم خواهشمندیم با در نظر گرفتن جمیع شرایط و برای آنکه از قضاوت آیندگان سربلند بیرون بیاییم، با آغاز نمودن فعالیت هایی شفاف و در ارتباط تنگاتنگ با مردم شهرستان، تلاش های منتج به نتیجه را برای احقاق این حق، آن هم برای مردمی که سال­ ها طعم بن بست و عقب نگه داشته شدن را چشیده اند، آغاز نمایید تا از این طریق با امیدوار شدن هرچه بیشتر مردم کازرون به توسعه ی اقتصادی، شیرینی این امید را در سال جهاد اقتصادی نیز بچشیم.

 

رونوشت:

ـ نماینده ی محترم ولی فقیه در شهرستان

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
6
27
واقعا عالی بود. خدا اجرتون بده. ولی خواهشا عملی کنید این خواسته ها رو. حتی اگر هم نیاز باشه یه تعدادی از مردم بلند شیم بریم شیراز توی استانداری خواستمون رو بیان کنیم. باید درست بشه. مسئولانمون که بد ما رو نمیخوان، همگی مردمی هستند. ان شاءالله با توکل به خدا تمامی مشکلات حل میشه. یادمون نره که داریم توی یک مملکت اسلامی زندگی میکنیم.
اَغزَ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
4
28
آقایان محمدصادقی و محمدی، قسمتون میدم که پیگیر کار باشید
پاسخ ها
man
| United Kingdom |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
از آقای محمدی تاکنون کار خاصی دیده نشده پس امیدی به ایشان نداشته باشید.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
30
11
با سلام
بنده یک سول از امضا کنندگان ونویسندگان نامه و طومار دارم اینکه مسیر آزاد راه شیراز بوشهر دقیقا از کجا می گذرد ؟مگر نه از بخش محروم جره و بالده می گذرد و این بخش هم جزئی از همین شهرستان سیصد هزار نفری است و جمعیت بخش جره بالاده هم نزدیک به پنجاه هزار نفر است و با گذشتن آزاد راه از بالاده هیچ ظلمی هم به شهرستان نمی شود این را هم بد نیست بدانید که فلسفه آزاد راه اینست که از مرکز هر شهرستانی باید 25 کیلومتر فاصله داشته باشد پس بهتر است اطلاعات خودتان را نسبت به آزاد راه بیشتر کنید و چشم خود ا باز کنید و ببینید که آزاد راه از بالاده ای می گذرد که جزئی از شهرستان کازرون است همین کارها را می کنید که تمامی بخش های شهرستان از قائمیه تا خشت و بالاده می خواهند خودشان شهرستان باشند تا شاهد چنین ظلم هایی از سوی مرکز شهرستان نباشند. چطور است که آلودگی های پتروشیمی برای بخش جره و بالاده خوب است اما آزاد راه نباید از آن بگذرد.بهتر است اعتراض کنید بگویید ما نمی خواهیم بخش جره بالاده رشد کند نه اینکه بگوییدآزاد راه از 50 کیلومتری کازرون می گذرد .مگر بالاده ر 50 کیلومتری کازرون نیست؟پس تمامی مردم بخش جره بالده هم باید علیه طومار شما طومار بنویسند و اعتراض کنن .انشاالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
چطور ازاد راه اصفهان فم از نزديك كاشان غبور مي كند نكند كاشان روستا است ما نمي دانيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
بخش ها باید شهرستان بشند تا از ظلم وستم شهر کازرون بیرون بیایند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
27
8
اینکه شهرستان کازرون در بن بست قرار گرفته دولت چیکار می تواند بکند ازادراه را می سازند برای دسترسی اسانتر وکم هزینه تر مردم به مناطق دیگر شما می گوید مسر را منحرف کنند به سمت کازرون این حرف تمامیت خواهی وافزودن بار مالی این طرح است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
راهها مگر نه اينكه ارتباط دهنده جمعيتها و مراكز اقتصادي است ؟! . چطور است كه به كازرون كه رسيدند علم اقتصاد و جغرافيا ( كه البته هيچ كس نخوانده به جز بعضي مسئولان )يادشان امد ؟ دروغ هم حدي دارد ؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
8
22
دوست عزیز آزادراهی که قرار است از جاده روستایی عبور کند و دهها تونل و پل زده شود بهتر نیست از شهر کازرون (مرکز غرب فارس) عبور کند و از طریق تونل محرم به سمت بوشهر حرکت کند. اون وقت هم از بالاده شما میگذر هم اینکه جاده بالاده به کازرون اتوبان می شود. این بیشنهاد کازرونیها تغییر آنچنانی در آزادراه شیرازی ها نمیکنه.
به نظر من مسئولین باید آزادران کازرون فراشبند را مطرح کنند که اون وقت میتوان هر دو طرح را با هم ادغام کرد.
از همه مهم هزینه را به شدت کاهش می دهد ما اینج از بالاده تا کازرون جاده داریم تونل بناف است اکثر جاده بوشهر هم اتوبان هستند. در غیر این صورت تونل بناف بدرد ما نمیخوره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
1
30
هر 5شنبه روزنامه خبر نظرات نمابندگان فارس را منتشر مي كند نماينده كازرون در باره تنها چيزي كه صخبت نمي كند مشكلات كازرون است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
2
27
مگر در کازرون نماينده ولي فقيه وجود دارد که به اين عنوان رونوشت زده اند؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
19
2
یعنی نمیدونی نماینده ولی فقیه کیه!؟ تعجبم چه طور اخبار رو دنبال میکنی. اگر جمعه ها مصلای نماز جمعه بری می بینیش.
گودرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
1
0
برادر ارزشی و ارجمندمان جناب حجت السلام خرسند نماینده ولی فقیه به صورت حکم حکومتی نیست.نمایندگان ولی فقیه در هر استان یک نفرند.که دراستان فارس هم جناب آیت اله ایمانی دامت برکاته میباشند.شاید جناب خرسند در اموری خاص حکمی از ولی فقیه داشته باشند که ما بی خبر باشیم.
از اهالی بالاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
25
5
دمت گرم آقا سعید دمت گرم
من متاسفم برای این همه انسان متکبر و خودخواه
هر روز یه طومار جمع میکنن که آقا فلان آقا فلان
شما از نظر من حکم همان کسانی رو دارید که ظهر عاشورا آب و نعمت رو روی بندگان مظلوم خدا بستند
حالا که دیدید از طریق احداث این آزاد راه یه نعمتی نصیب منطقه محروم،مظلوم،عقب افتاده بالاده میشه ببین چه جور دارید خودتون رو میکشید
طومار طومار طومار......
اینقد خود خواه نباشید
(البته اینم میدونم دوستان بزرگوار کازرون نما تحت هیچ شرایطی نظر بنده رو نشون نمیدن تا ثابت کنن خودشون هم از تبار طوماری ها هستن،نه در نقش یک خبرگزاری متعهد بی طرف وآزاد که اجازه میده همه نظراتشون رو بیان کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
برادر تو داری چی میگی؟ داری تهمت میزنی که ما طایف ی یزیدی هستیم. کارهامون مثل عمر بن سعد هست. چهل سال شهر کازرون توی بن بست بود. همش پنج شش ساله که یه جاده ی کازرون به ارژن رو برامون درست کردن. حالا این چه طرز صحبت هستش. تو داری به من یک کازرونی هستم و سایر همشهریان عزیزم، که روزه هستیم تهمت ظالم و فلان و ... می زنی. من واقعا ...
همه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
0
0
کدوم سرش گشاده ؟
قادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
15
4
باسلام
من احساس ميكنم مردم كازرون خيلي خود خواه هستند و تحمل ديدن امكانات براي بقيه شهرستان ها را ندارند.آيا اين خودخواهي نيست كه جلوگيري كنيم از جاده اي كه ميتواند 120 كيلومتر مسير شيراز بوشهر را نزديك تر كند؟ كي پاسخگوي تصادفات و ناامني هايي خواهد بود كه در اثر حجم بالاي ترافيك در مسير بوشهر كازرون شيراز به وجود مي آيد خواهد بود؟به فكر آخرت خود باشيد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
1
0
آقا یا خانم از اهالی بالاده، میدونی داری چی میگی؟! تو به ما تهمت بی دینی میزنی؟! آیا ما رو از طایفه ی یزیدی ها می دونی؟! ما رو جزو پیروان عمر بن سعد ملعون قرار میدی؟! چهل سال شهر کازرون توی بن بست بود. حالا پنج شش ساله که یه جاده ی کازرون به ارژن برامون ساختند که دمشون هم گرم. دوباره قراره با یه عملیات دیگه شهر کازرون رو تو بن بست ببرن. فکر نکن که ما میذاریم تا این آزادراه ساخته بشه. الا از شهر کازرون بگذره. تو به ما کازرونی ها که روزه هم هستیم تهمت بدی رو زدی ولی من شما رو می بخشم چونکه می دونم از این نوشته ی خودتون پشیمونید. امیدوارم سایر همشهریان عزیز و متدینم شما رو هم ببخشند. اگر می خواید نظری رو ارائه کنید با روش درست و پسندیده اون رو بیان کنید. نه با یک روشی که نه تها دین با آن ضد است؛ بلکه مطمئنا مردم با مرام بالاده هم با این راه مخالفند. ان شاءالله هر چه که به مصلحت باشدهمان بشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
شما کی باشی که بخوای جلوی آزادراه بالاده به شیراز رو بگیری
مگه بالاده بی صاحبه که شما بیای جلو آزادراه رو بگیری و صداش در نیاد ، تازه اول با زور طرح رومیبرن جلو بعد صداش در میاد که دیگه کار تموم شده
مردم بالاده هم همه موافق هستند نه مخالف، لازم نکرده بقیه همشهریا کسی رو ببخشن چون در اصل اونا مخالف نیستند
همه بخش های شهرستان کازرون با یه چیز مخالف هستند اونم مخالفت با شماهاا
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۹
12
3
با سلام - ضمن احترام به همه نظرات دوستان - باید خدمت دوستان عرض کنم یکی از مشکلاتی که شهر کازرون با آن دست وپنجه نرم میکنه اینه که دوستان فکر میکنند شهرستان کازرون خلاصه میشود در شهر کازرون ولی اینجوری نیست شهرستان کازرون شهر ها وبخش های دیگری هم دارد جهت اطلاع یکی از این بخشها بخش بزرگ جره وبالاده است حال چرا خجالت میکشید در طومارتان بنویسید ا ز بالاده میگذرد قصه شما قصه کبکی است که سرش را کرده زیر بر ف و واقعیت را انکار میکند جهت اطلاع همشهریان عزیزم با این روندی که در پیش گرفته اید راهی بجز تبدیل بخشها به شهرستان جهت رهای از ظلم کازرونیها به بخشهای اطراف وجود ندارد ضمنا شما که تخصصی به موضوع فکر میکنید ایا میدانید حد اکثر شیب ازاد راه 4 درصد میباشد حال با ارتفاعات دالکی کنار تخته بورانجان و............ چه میکنید و.............. پس درست فکر کنید و بدانید بالاده هم جزو کازرونه
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
2
12
باید تلاش کنیم کازرون از بن بست خارج بشه باید آقای نماینده به فکر ایجاد راه استاندارد باشه تامنطقه پیشرفت کنه چون دیگه منطقه خان زنیان ،دشت ارژن،بورنجان ، نودان، قائمیه ، کازرون،بوشیگان، کنارتخته ،خشت وروستاهای این مسیر از رونق می افتند پس نماینده به فکر چندین شهر و مرکز شهرستان باشید و جمعیت را در این منطقه در نظر بگیرید شاید بیش از400000نفر باشند
salim
|
Italy
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
1
0
mardom kazeroon harche bar sareshun biad haggheshune, mikhastan zamane entekhabate namayandashun cheshmashuno baz konan va rayeshuno nafrushan ta hala be geda kardan nayoftan.
karbar
|
United Kingdom
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
2
12
سعید٬ ناشناس٬از اهالی بالاده٬قادر٬علیرضا و ناشناس همه یک نفرند چون به یک سبک یکسان کامنت مینویسد و میخواهد خود را به جای گروهی عمده از کاربران جا بزند کافی است IP ایشان را چک کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
اشتباه نکن عزیز!!!بالاده انسان های دلسوز زیاد داره و ان شاءالله طوماری نوشته و جواب دندان شکنی به شما خواهد داد!!!!!!!
گودرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
11
1
به دنبال منافع همه مردم در شهرستان باشیم-عامل عقب ماندگی در شهرستان میتواند امکاناتو زیر ساخت ها باشد؟ولی مهمترین عامل عقب ماندگی در شهرستان نوع نگرش زشت ونژاد پرستانه قسمت اعظمی ازمردم شهر کازرون نسبت به سایر بخش ها بالاخص روستاها(تحت عنوان دهاتی)!!؟و بلعکس باعث عدم اتحاد در شهرستان شده است-این عامل باعث عدم همدلی و همفکری و انسجام در شهرستان شده.وتا این مانع بزرگ فرهنگی حل نشود مشکلات حل نخواهد شد و این طومارها هم بی اثر خواهد بود.با آرزوی چنین روزی
دلسوز بخش جره و بالاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
10
2
چندسوال دارم از کلیه کسانی که این طومار عریض و طویل را امضا کرده اند
1-چقدر با دید کارشناسی و به دور از تعصبات منطقه ای امضا کرده اند ؟
هرکسی که زیاد با شهرستان کازرون آشنا نباشه کافی است از طریق اینترنت جستجو کنه و ببینه که 50کیلومتری شرق کازرون کجاست؟،مگه بخش محروم جره بالاده نمی باشد:
2-مگه بخش جره بالاده جزیی از شهرستان کازرون نیست؟مگه بیشترین دادو ستد را با مرکز شهرستان کازرون دارا نمی باشد ؟مگه قطب کشاورزی شهر ستان کازرون نمی باشه؟مگه....اگه هست پس این نامه نگاری ها و طومار امضا کردنا برای چیست ؟اگه آزادراه از وسط میدان شهدا بگذره !!!!شهر کازرون پیشرفت میکنه و خیال شما راحت میشه!
اگه بخش جره بالاده جزیی از شهرستان کازرون نیست پس چرا زمانی که بحث شهرستان شدن جره و بالاده و قائمیه و خشت و کنارتخته مطرح میشه همان کسانی که این عریضه را امضا کرده ،سینه سپر کرده و می گویید بالاده جزیی از شهرستان کازرون؟
از شما می خواهم دست از این رفتار های دو گانه و تفرقه افکنانه برداشته و با اتحاد و همدلی باعث رشد و پیشرفت شهرستانمان شویم.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی شما عزیزان در این ماه مبارک.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
0
0
با سلام لطفا تمامی نظرات را منتشر کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
2
0
http://shiraz1400.mihanblog.com/
مسیر اصلی شیراز بوشهره نمیدونم این وسط کازرون چیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
12
1
خدارو شکر خدا رو شکر
از کازروا آزاد راه رد شه که چه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
5
11
آزادراه باید از کازرون رد بشود و بس. این حق شهر کازرونه. هرکس مشکلی داره نگاهی به 40 سالی که کازرون در بن بست بوده بکنه تا متوجه بشه کی ظالم و نعمت گیره، و کی مظلومه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
5
11
اهالی محترم بالاده، شما که دارن براتون بزرگراه کازرون فراشبند رو از شهرتون عبور میدن دیگه چی می خواین؟!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
3
9
عزیز دل برادربحث فقط کازرون نیست اکثر بخشها متقاضی تغییر مسیر آزاد راه هستند من کازرونی نیستم اما طومار را امضا کردم مگر شهرستان فقط یک بخش دارد. اگر آزاد راه ازاین مسیر بگذرد بقیه بخش ها محروم می مانند.ما مردم بخش های خشت٬ کنارتخته٬ مرکزی و دشت برم خواستار تجدید نظر در مسیر آزادراه بوده و اعلام میداریم نباید منافع چند بخش فدای یک بخش شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
3
12
شما اهالی بالاده مثل اینکه می خواین ره صد سال رو یک ساله طی کنید. هم می خواین شهرستان بشید، هم آ زادراه داشته باشید. یکی یکی ان شاءالله نصیبتون میشه. حوصله کنید عزیزان. انشاء الله آزادراه کازرون به فراشبند در آینده خواهند ساخت که دیگه از این مورد هم بی بهره نمیشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
3
12
ایها الناس اینا دیگه چه مردمونی هستند. بابا ولمون کنید. می خوایم آب بخوریم میگن چرا آب می خورین، نون می خوریم میگن چرا می خواین نون بخورین. ما کازرونی ها نمیدونیم از مرکز استانمون بنالیم یا از شهر های اطرافمون. یه آزادراه می خوایم، تو دهنمون کردنش تلخ تلخ. تا حرفی هم میزنیم بهشون بر می خوره که انگاره چی شده؟؟! موقعی هم که کم میارین سریع فقط بلدین توهین کنید و بگید شما حکم همون کسانی دارید که ظهر عاشورا آب رو، روی امام و یارانش بستند! واقعا ما اون طوری هستیم؟ به فکر آخرتتون هم باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
3
10
نه کازرون محرومه و نه خشت محرومه و نه کنارتخته محرومه و نه قائمیه محرومه و نه نودان. فقط بالاده محرومه! هان؟ خیلی با دید باز حرف میزنید. تمامی بخش ها هم لابد شماییکه به نفع بالاده همینطور نظر می نویسید می خواید بگید که ظالمند و ما مظلوم. بمیرم براتون. عجب! ان شاءالله خدا روز قیامت خودش قضاوت میکند.
پاسخ ها
امين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
باسلام.
ماشالله ماشالله همه چيزكه ماله كازرونه.40سال بودجه راه شهرستان روخرج كازرون كردن.پول تمام بخشهاميادتوبازاروبانكاي كازرون وبراكازرونيارفاه وشغل ايجادميكنه.كشاورزي كه ماله بخشهاست به نام كازرونه.بله خونه چندطبقه ميسازي اب وگازوبرق وتلفنت هيچوقت قطع نيست خونت مبلمانه راحت زيركولرميشيني ترمينال كناردستت تاكسي مياددرخونت اتوبوسراني داري دانشگاه بغلته يه بيمارستان داري يكي ديگه دارن ميسازن خرج كردن بودجه شهرستان رومتمركزكردين توكازرون چندتاكتابخونه دارين كولرم داره راحت ميري ميشيني درس ميخوني خنك خنك نه مثل كشاورزبي ابي نه مثل كشاورزبرق وتلفنت قطع ميشه .ميري تومغازه راحت ميشيني فروش ميكني كشاورزم نه روزداره نه شب توگرماميره كارتوبارون ميره كارتوسرماميره كارخودش كارگرخودشه صورتش سوخته .توبه فكربخشهانيستي برامنافع خودت حرف ازخشت وكنارتخته وايناميزني .دلم ميخواديه امتيازي بخوادبره خشت وكنارتخته اونوقت مياي ميگي چرانيادبالاده وكازرون وقايميه وغيره شماهمه چيزروبراكازرون ميخاين اينافيلمتونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
جناب امین خان، هیچ وقت حسادت نکن. من نمیدونم مال کدوم بخشی. مال هرجا که هستی باش. ولی این رو بدون کازرون و کازرونی دیگه تحمل بی عدالتی های هیچ یک از طرفین چه مرکز استان و چه شهرهای تابع ندارد. و این رو بدون که نهایتا حقمون رو میگیریم. حالا دیگه روضه بخونین برامون که فلان بخش این طوره و فلان بخش اون طوره، ما نمی خوایم چوب شما رو بخوریم. طرف حسابتون هم مسئولین مربوطه هستند. هر مشکلی که دارین با راه قانون حل کنید نه با زور کله.
امين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
برادر
من جره وبالاده اي هستم
1-من حسادت ميكنم ياشما.گوياشماقضيه رابرعكس كرده ايدومطلع نيستيدچه خبراست.انچه خودهستيدرابه من نسبت داده ايد.بايدبگوييم كه اين ازادراه قراره ازجره بالاده ردبشه ودراين زمينه تصميم گيري شده امااماباحسادتي كه شماداريدونميخواهيداين جاده ازجره وباباده بگذردشروع به جمع اوري طوماركرده ايد(معلوم نيست ايااين مقدارامضاجمع شده يانه)وموجي تبليغاتي راه انداخته ايدوازنفوذوقدرت درجهت منافع خوداستفاده كرده ايدتااين ازادراه ازجره وبالاده نگذردحالامن حسودم ياشما.اگرماحسودبوديم كه نميگذاشتيم 40سال بودجه راه شهستان روببلعين وجاده كازرون شيرازبسازين اگه ماحسودبوديم الان كتابخونه داشتيم الان دانشگاه داشتيم الان رفاه واسايش شماروداشتيم اگه ماحسودبوديم الان ساخت وسازهاي شماروداشتيم ترمينال داشتيم اتوبوس راني داشتيم بيمارستان داشتيم
2-بهتراين وبلاگ روبخوني تابدوني حسادت ويزگي فرهنگي جره وبالاده اي هاست ياكازروني هاhttp://learnndo.blogfa.com/tag/%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D9%88%D9%86
3.بايدبه عرض برسونم مث اينكه دست روپيش گرفته ايدتاپس نيفتيدبخش هاازاينكه پله ترقي كازرون شده اندخسته شده اندبخش هاخواستارشهرستان شدندوبه اين حق خودخواهندرسيدسالهاست زدين توسربخش هااماديگه بخشهاسكوت نخواهندكرد.بله طرف حساب مسولينن.مسولين هم كه گفتن ازادراه بايدازجره وبالاده بگذره.ولي شماباجنجال افريني باتبليغات باطومارنوشتن وميخواهيدحق جره بالاده رابگيريدمازورگوييم ياشما.خداجاي حق نشسته است.
4-
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
ما با زور حل میکنیم نه با قانون
چون شما هم با راهی جز زور آشنایی ندارید و ما هم از راهش وارد میشیم چون زورش رو داریم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۲
2
9
همشهرستانیهای عزیز جره ای در حال حاضر تنها راه استان فارس به بوشهر دو جاده کازرون هستند که به دلیل کوهستانی بودن خطرناک محسوب می شود. حالا آزادراهی که طراحی شده از فرعی کهمره سرخی در شیراز آغاز شده و از کنار بخش جنوبی (جنوب بالاده) کازرون به سمت اهرم در بوشهر حرکت می کند در صورت اجزای طرح کازرونی ها بعد از گذشتن از بالاده و رسیدن به شهر کازرون از طریق تونل محرم مستقیم به سمت بوشهر که همه اش اتوبان است حرکت می کند آنوقت هم از بالاده شما میگذرد و از شهر کازرون. مسافت هم تغییر آنچنانی نمی کند در ضمن هزینه کار بشدت پایین می آید از بعد از کنارتخته تا خود بوشهر اتوبان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
از کجا این قدر اطلاعات دقیق داری برادر؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
0
0
درووووووووووووووغ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
1
0
اهالی بخش جره و بالاده شما هم به پا خیزید و نامه بنویسید و حق تان را نگذارید کازرونی ها ضایع کنن!!از باغدشت گرفته تادریاچه پریشان همه با هم متحد شوید!
اتحاد اتحاد ....
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
2
7
حق خان زنیا دشت ارژن بورنجان نودان قائمیه رشن آباد بوشیگان کنارتخته خشت وکازرون دالکی و وحدتیه چی می شه می دونید چندین روستا و شهر در این مسیر دراند امرار معاش میکنند و به سختی زندگی را بسر میکنند
فکر کنم بالاده هم سد نرگسی میخواد هم پتروشیمی هم
به جمعیت منطقه دقت شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
3
3
پس این بزرگراهی که دکتر صادقی و نوذری چند ساله دارن براتون درست میکنند و دو بانده میشه و از همه بخشهای خشت و کنارتخته و کازرون و نودان و چنارشاهیجان و دشت ارژن و خان زنیان به جز بالاده میگذره چیه !!
حالا بالاده تو بن بست واقعی قرار گرفته یا بقیه جاها؟؟
بالاده حقش رو میخواد ، حق بقیه بخشها قبلا داده شده حالا هم داره دوبانده میشه
ن م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۳
0
0
آقای محمدصادقی مطلب زیر را بخوانند تا بعدا ادعا نکنند که من هم یک گزینه برای وزارت بهداشت بودم : !!!!!!!!!
نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از گمانه‌زنی‎هایی درباره وزیر بهداشت دولت روحانی در مجلس خبر داد
علی کائیدی در گفت‎وگو با ایسنا، افزود: با توجه به صحبت‎هایی که در مجلس شده گمانه‎هایی در مورد وزیربهداشت دولت جدید وجود دارد؛ دکتر باقر لاریجانی، مرضیه وحید دستجردی، دکترحسن هاشمی، دکترفاضل، ملک‎زاده، زالی و پزشکیان از جمله گزینه‎های احتمالی برای وزیر بهداشت دولت روحانی هستند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
0
0
لطف کنید دلیل پرداخت نشدن حقوق تیرماه فرهنگیان قايمیه راجویا بشید گناه ماچیه که باگذشت 4روزاز سربرج ونیاز مبرم برای تامین مایحتاج روزانه(مخصوصادراین ماه) هنوز بدون حقوق مانده ایم؟اخه جواب زن وبچه بی سحر وافطار راچی باید بدیم؟کی باید جواب بده ؟ببخشید مجبور شدم اینجا بنویسم حتما بذارید متشکرم (از طرف فرهنگیان اداره قایمیه)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
1
0
ببخشید کدوم بزرگراه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
0
1
هیچکدوم از بخش های شهرستان کازرون به عبور آزادراه شیراز بوشهر از بالاده اعتراضی نداشتند و ندارند و فقط این کازرونی ها هستند که مشکل دارن با این مسیر، واسه اینکه سیاه نمایی کنند همینطور میگین تمام بخشها مخالف عبور آزادراه از بالاده هستند و از بقیه جاها مایه میذارن نه از خودشون در صورتی که بقیه بخشها تو مسیر بزرگراه هستند و پیگیر دو بانده کردن اون هستند نه پیگیر آزادراه هنوز ساخته نشده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
0
1
جناب امین خان، اینکه تو بخش شما فلان چیز هست یا نیست چه ربطی به ما کازرونی ها داره؟! اگه شما چیزی ندارید ماهم نباید داشته باشیم؟؟!! حسادته یا نادونیه این حرف شما؟ برادر من، جناب عالی برو از مسئولینتون بخواه که کارتون رو راه بندازه. این آزادراه حق کازرونی هاست و ماهم به حول قوه ی الهی به حقمون میرسیم. چطوره که آزادراه شیراز اصفهان باید از مرودشت، آباده، شهرضا و ... رد بشه ولی این آزادراه شیراز بوشهر نباید از کازرون رد بشه. این هم مثل چیزای دیگتونه که فقط بلدین دشمنی کنید با کازرونی ها. 300 هزار نفر آدم توی شهرستان کازرون باید چوب 20 هزار آدم توی بالاده بخوره؟! حرف میزنیا برادر!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
1-مانميگوييم شمانداشته باشيدميگوييم داشته باشيداماايامنصفانه است شماپاروي گرده بخش هابگذيريدوبالابرويدوپيشرفت كنيدوبه اسايش ورفاه برسيدبعدحداقل قدراين راهم ندانيدوبگووييد ماازبخش ها وروستاهاسرتريم
2-ايامنصفانه است ازمابخش هاگرفته شودودرجيب شمابرودبعدتوجيح شودكه مادرمركزشهرستان هستيم پس بايدرفاه واسايش داشته باشيم بعدسنگ اندازي كنيدونگذريدازاد راه شيرازبوشهرازجره وبالاده بگذرد
3-بزرگترين بخش اين شهرستان كدوم بخشه براساس امارجمعيت جره وبالاده درسال85مگه نزديك به 40000هزارنفرنيست كه نصفش كردين وگفتي 20000هزارنفرجره بالاده ازلحاظ تعامل ببين چقدداره ازكازرون خريدميكنه كشاورزي جره وبالاده روببين اونوقت اينامگه نه همش شده به نفع شهركازرون اونوقت هم ميگين ماسرتريم اره درست ميگين پول بخش هاميره توجيب شمابعدميگين سرترين
4-من رابه حسادت متهم كرده ايددربالاهم اين موضوع گفته شده توضيح داده ام وبلاگي هم معرفي كرده ام تامطالعه كني وببيني فرهنگ حسادت درچه كسي است
4من رانادان خوانده ايد.دوست داشتم اين توهين به يك مسوول ميشدانوقت ميديدم كازرون نماچگونه درتيتردرشت عذرخواهي ميكردازان مسوول .اين كه اين توهين تاييدشده واقعاجاي تاسف است .نميدانم شايدهم كازرون نمادرتاييد دقت نكرده است
4-بايدبگوويم دراين زمينه تصميم گيري شده وحق جره وبالاده اي هاست وشماباجنجال وباتبليغات وباطومارنوشتن حتي به رهبري وبازورميخواهيداين ازادراه راحق خودجلوه دهيد
4-ماباكسي دشمن نيستيم ازحقوقمان دفاع ميكنيم بايدبگويم جره وبالاده اي هاخواستاراين هستندكه شهرستان شوندشنيده ام كه قايميه هم ميخواهدجداشودوديگركازرون نميتوانددربرابراين خواسته هااستقامت كندان شالله وبه اميدشهرستان شدن جره وبالاده بخش هايي كه ميخواهندشهرستان شوند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
اولا آزادراه شیراز اصفهان از مرودشت نمیگذره و از آباده و اقلید میگذره و از سمت غرب شیراز یعنی از سمت سپیدان به شیراز میرسه آزادراه رو واسه کوتا شدن مسیر میسازند وگرنه از سمت مرودشت که باز میشه همون آش و همون کاسه
در ثانی کی گفته کازرون 300 هزار نفر جمعیت داره کازرون همش اونم با ارفاق 90 هزارتا جمعیت داشته باشه که خیلیاشم بالاده ای هستند(در گذر از مردم بقیهء بخش های ساکن در شهر کازرون)کل شهرستانم 250 هزار نفره،بخش بالاده هم بیش از 45 هزار نفره (غیر از اونایی که تو شهر کازرون هستند) میمونه 200 هزار نفر که اونم معلومه نصفش(100 هزار نفر)تو بقیهء بخشهان بخصوص چنارشاهیجان
که بقیه بخش هام هر کدوم دنبال چند بانده کردن بزرگ راهی که از تو بخششون میگذره هستند
میمونه این وسط یه عده قلیلی امثال شما و بعضی از همشهری های شما
از این طرف جمعیت بخش ها رو کم نکن از اون طرف به شهرستان زیاد که نتیجه ش بشه جمعیت 140 هزار نفری مرکز شهرستان!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
1
2
آقای ناشناسی که میگی بالاده تو بن بسته یا جاهی دیگه و داری بحث بزرگراه ارژن- قائمیه - بوشهر رو مطرح میکنی. اینا چش به کازرون؟ مگه بزرگراه کازرون به فراشبند رو از بالاده عبور نمیدن؟ یکم فکر کن بعد نظرت رو بنویس برادر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
2
4
آقای ناشناسی که میگی بالاده تو بن بسته یا جاهی دیگه و داری بحث بزرگراه ارژن- قائمیه - بوشهر رو مطرح میکنی. اینا چش به کازرون؟ مگه بزرگراه کازرون به فراشبند رو از بالاده عبور نمیدن؟ یکم فکر کن بعد نظرت رو بنویس برادر.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
4
1
با سلام
با احترامی که به نظرات تمامی افراد قائل هستم به استحضار همه عزیزان می رسانم که مشکل کازرون همانطور که امام جمعه محترم فرمودند جاده نیست بلکه فرهنگی است که بر شهرستان غالب شده است و اینکه سرمایه داران شهرستان حاضر به سرمایه گذاری در شهرستان نیستند و هر کازرونی وقتیکه وضع مالیش خوب می شود به شیراز اصفهان و یا تهران می رود و سرمایه اش را هم از شهرستان خارج می کند باید برای این مشکل راه حل پیدا کنید. اگر فکر می کنید با عبور آزاد راه از شهر کازرون این مشکل حل می شود پس پیشنهاد می شود ازاد راه از طریق تونل محرم واردباغ آسایی شود وسپس وارد خیابان شهدا و ازطریق میدان آهنگران به محله بالا برود و تمامی محله های شهر را دور بزند و فقط به بلوار و سه راهی دانشگاه ازاد نزدیک نشود چون از کازرون فرار می کند و به بالاده و قائمیه نزدیک می شود و سپس از طریق پارک تنگ تیکاب از کازرون با همراهی بزرگان خارج شود. آخه مرد حسابی کازرون یک کمربندی ندارد که ماش ازش رد بشه و برای کمر بندی جدید نشد که تملک زمین کنند و بودجه 22 میلیاردی کمر بندی برگشت خورد به خزانه حالا فکر می کنید می شود برای آزاد راه که عرض بیشتری دارد تملک زمین کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
درود بر شما !چه با اطلاع حرف میزنی .خوشم اومد!
حالا امضا کنند گان جواب بدهید
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
مشخصه شماهم کازرونی نیستی یا لااقل مرد باش
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
2
6
اولا اسم کازرون رو هم ردیف این روستاها و شهرهای کوچک نیارید، البته بهتون بر نخوره از لحاظ مرتبه میگم.
دوما، کازرون دومین شهر بزرگ فارس و مهمترین شهر غرب فارس و منطقه است پس باید همه امکانات داشته باشد. طبق دستور آمار کازرون باید 400 تخت بیمارستانی داشته باشد در صورت افتتاح دو بیمارستان بزرگ کازرون و بیمارستان دانشگاه آزاد تازه می شویم 400 تخت. با وجود اینکه کازرون دانشگاه های خوبی دارد اما از داشتن مهمترین نوع یعنی علوم پزشکی محروم است. از لحاظ حمل نقل درون شهری و برون شهری با اینکه رشدهای خوبی کرده اما ضعف های فراوانی داره از جمله فرسودگی دارد. متاسفانه شهرکازرون با امکانات خوبی که در زمینه های مختلف دارد اما ضرر اقتصادی می بیند کازرون با این بازار بزرگی که دارد علاوه بر خود می تواند شهرهای اطراف خود را تغذیه کند ولی عین آبکش همه چیز ناپدید میشه. سالانه میلیاردها تومان مالیات از کازرون خارج میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خدمتتان عارضم شهرستان كازرون ونه كازرون ازلحاظ جمعيتي سومين شهرستان استان هست يعني كازرون بابخشهاوشهرها.بهتره برين يه كم اطلاعات كسب كنين.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
0
2
آقاسعید شما غصه کمربندی رو نخورید. اصلا به نظر من غصه ی کازرون هم نخورید. اصلا شما رو چه کار با کازرون. نکنه یک لحظه هم از طعنه زدن و مسخره کردن این و اون خسته بشینا. آره برادر شما اهل هرکجاآبادی می خوای باش ولی خواهشا تو مسائل کازرون و کازرونی دخالت نکنید. بذار کارمون رو کنیم، آقای دلسوز.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۵
6
1
این جاده ای که الان باهاش میرید شیراز مگه چهل سال بودجه تمام شهرستان رو نبلعید که الان میگی کدوم جاده، چش به کازرون!!
همینی هم که هست با کلی بودجه واستون ساختن پس برید خدا رو شکر کنید وگرنه این جاده جدید هیچ منفعتی واسه دولت و بقیه جاها نداشته الا خودتون، تونل محرم هم که با 100 میلیارد باید ساخته بشه که دولت باید از بودجه ی ده جای دیگه مثل قائمیه و بالاده بزنه که این تونل درست بشه
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
برید نگاه کنید شهرهای دیگه چه عمران و آبادانی دارن کازرون فقط باید مالیات بده و هیچ خبری از مسئولین نیست
اینقدر بودجه شهرهای دیگه استان دارن ولی در این منطقه باید یه نسل بگذره تا شاید یه کاری که دیگه ارزش نداره
تازه از خواب بیدار بشن ...
بعدم چون پستشون رفته بالا دیگه کاری به منطقه ندارن
بیکاری داره بیداد میکنه مسئولینی که سه ماهه به کازرون سر نزدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
5
1
محمد !! کازرون پنجمین شهر و سومین شهرستان بزرگ فارس از لحاظ جمعیت هستش دیگه خیلی بزرگش نکن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
2
3
واقعا خوشینا، خیلی تحلیل هاتون حرفه ای هست. 40 سال بودجه تمام شهرستان رو بلعیدیم؟! خداوند همه را به راه راست هدایت نمی کند! بله نمی کند. حالا که تو ماه رمضونیم این همه دروغ میشنویم، دیگه وای به حال ماه های بعد. خدا را شکر که یه قیامتی هم هست که به حسابمون برسند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
1
2
آقا یا خانم ناشناسی که میگی کازرون پنجمین شهر و سومین شهرستان بزرگه فارس هست؛ دو تا اشتباه کردی. یکی اینکه این آمار طبق جمعیت شهر و شهرستانه نه وسعت؛ که نوشتی چندمین شهر و شهرستان بزرگه فارسه. دوم اینکه طبق اعلام رسمی نماینده سابق محترم شهرستان کازرون، جمعیت شهرستان 320 هزار نفر است. که بعد سایتی با نوشتن مطلبی گفت که به جمعیت کازرون 10 هزار نفر اضافه شده است که یعنی جمعیت شهرستان به 330 هزار نفر و جمعیت شهر به 140 هزار نفر( بخش مرکزی 150 هزار نفر) افزایش یافته هست. که این مطلب هم به تأیید سایت جهانی ویکی پدیا هم در اومده. حالا آمار 5 سال گذشته رو جناب عالی بیان میکنید. می خواید این هم مثل کارهای دیگتونباشه که سر کازرونیها رو کلاه بگذارید. من واقعا متأسفم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
1 . جمعیت رو سازمان آمار کشور اعلام میکنه نه نماینده شهرستان
2 . از کی تا حالا یه سایت شده مرجع آمار کشور یا شهرستان،آمار کشور قبلا هر ده سال یه بار اعلام میشد حالا جدیدا هر پنج سال یه بار آمار میگیرند اعلام میکنند ،، حالا این سایتی که شما معرفی میکنید به وسیله چه ارگانی و با چه بودجه ای و به چه دلیلی یک سال بعداز آمار سال 90 تو شهرستان کازرون دوباره آمارگیری کرده و اعلام کرده که جمعیت شهرستان 10000 نفر اضافه شده
3 .اواسط سال 91 وقتی آمار سال 90 رو اعلام کردن روزنامه بیشاپور در مقایسه با آمار سال 85 اعلام کرد 14000 نفر از جمعیت شهرستان کم شده و همه مسئولین تا چندین هفته دلایل این کم شدن جمعیت رو تو روزنامه های محلی شهرستان به نقد و بررسی گرفته بودن و داشتن به مسئولین اجرایی شهرستان گوشزد میکردند ...
حالا شما حرف از افزایش جمعیت میزنی اونم از روی یه سایت،،نماینده هم واسه اینکه بتونه یه بودجه ی بالایی واسه شهرستان بگیره میگفت جمعیت 320000 نفری البته منظور نماینده بیشتر این بود که، اینقدر جمعیت رو داره پوشش میده که شامل فراشبند و نورآباد هم میشد که واسه درمان و خرید به کازرون هم می یاند

کسی هم حرفی از وسعت نزد . که تو وسعت جزء شهرستانهای کوچک و نیمه دوم جدول هستیم.
4 . وقتی میگید جمعیت شهر کازرون 140000 نفره و جمعیت بخش مرکزی 150000 نفره یعنی تمام روستاهای بخش مرکزی 10000 نفر جمعیت داره و کوچکترین بخش شهرستان میشه!! در صورتی که روستاهای بخش مرکزی بیشترین جمعیت رو تو بخش ها دارن
طبق آمار سال 90 شهر کازرون 89685 نفر جمعت داره .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۶
2
5
ناشناسسسسسسس!!! اگر یکمی تو شهرهای دوم و سوم و چهارم گشت بزنی میفهمی دومین شهر کیه. بعدشم مگه بزرگی همش به جمعیته.
به حساب شما اگر جهرم سومین شهر به خاطر پنج شش روستا اطرافشه که به شهر الحاق شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خب برو مرودشت و جهرم و فسا یه گشت بزن تا بفهمی کجا پنجمین شهره ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
1
2
آخر ما نفهمیدیم شما برادر ناشناسید یا خواهرید. ولی ما به شما میگیم برادر. برادر جان درسته که جمعیت رو سازمان آمار اعلام میکنه ولی آیا به نظر شما آماری که بخواد تخمینی باشه درسته؟ آماری که حتی به جمعیت شهر کازرون با وجود آمدن این همه مهاجر هزار تا افزایش پیدا نکنه درسته. من نمیگم دارن دروغ میگنا، من میگم حداقل آدم باید نگاهی به یک شهرستانی با جمعیت کمتر نسبت به کازرون بکنه تا ببینه بعد از 5 سال جمعیتش افزایش پیدا کرده یا نه، یعنی شهرستانی مثل گراش یا نورآباد یا هر جای دیگه باید افزایش پیدا کنند ولی کازرون نه تنها افزایش پیدا نکنه بلکه کاهش هم پیدا کنه. بعد شما به سایتی که من گفتم یک اطلاعیه ای در باره ی افزایش 10 هزار نفری جمعیت کازرون رو داده اعتماد ندارید ولی به یک هفته نامه که گفته جمعیت کازرون به فلان مقدار کاهش پیدا کرده اعتماد دارید؟! خوب چه فرقی بین این دو تا است؟ تازه اگه مطلبی بیمورد بخواد تو سایت ویکی پدیا نوشته بشه سریع اون رو حذف میکنند. حالا ما همه ی مشکلاتمون حل شده فقط چسبیدیم به جمعیت؟؟!! ان شاءالله اول مشکلات شهرمون رو با کمک هم حل کنیم بعد بیایم مناظره افزایش و کاهش جمعیت رو برگزار کنیم.
پاسخ ها
امين
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
برادرمن
جمعيت شهرستان كازرون باتوجه به امارگيري سال90مشخصه پس زيادخودتوخسته نكن برااينكه امارشهركازرون وشهرستان روبيشترجلوه بدي.بحث اينجابودكه گفته بودن شهركازرون دومين شهراستانه درصورتي كه اولاشهرستان كازرون ونه شهركازرون ثانياشهرستان كازرون سومين هست .فك كنم شمافراموش كردين شيراز روهم حساب كنيين .به نظرم همينجوركه بخشهاروازخودتون نميدونيدوفك ميكنيدهمه چيزخودتونيدفك ميكنيدشيرازهم ماله استان فارس نيست وماله يه استانه ديگه هست.
كازرون نماميتونه امارشهرستان كازرون روروسايت براساس امارسال90روسايتش بزاره تااماردقيق روكاربراش بدونن ومستندحرف بزنن نه براساس خيال پردازي هاي خودشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
یک. هفته نامه بیشاپور آمار جمعیت سال 85 و 90 رو که سازمان آمار کشور اعلام کرده با هم مقایسه کرده و بعد برای عموم اطلاع رسانی کرده از خودش که در نیوورده

دو. جمعت شهرستان کاهش داشته ولی مرکز شهرستان افزایش جمعیت داشته و از 85 هزارتا تقریبا به 90 هزارتا افزایش پیدا کرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
برادرمن، آخه این دروغ محض نیست. جمعیت شهر کازرون طبق اعلام سازمان آمار در سال 85، 89 هزار و خورده بوده است، حالا جناب عالی میگی 85 هزار تا بوده. اگه 7 ساله پیش که چه عرض کنم تا همین پیارسال هم به سایت ویکی پدیا نگاه می کردی جمعیت رو همین 89 هزار نفر نشون میداده حالا چطور شده که تغییر نداشته تعداد جمعیت شهر. این طوری تا صد ساله دیگه هم مملکتمون پیشرفت نمیکینه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
2
4
آقای ناشناس، اهل هر کجا میخوای باش. کازرون بعد از شیراز از تمامی شهرستان های فارس چه از لحاظ جمعیت و چه امکانات و ... سر تره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
از لحاظ امکانات قبول دارم سرتره ولی تو وسعت و جمعیت بعداز مرودشت و جهرم و فسا
یامهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
0
0
مگه کازرون فرماندار داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
از کازرونیای عزیز میخایم اگه دلسوز شهرستان کازرون هستید یه طومار امضاء که فرماندار ... کازرون عوض بشه نه اینکه با همشهریای بالاده ای تون کل کل کنید!!!!!!!!!!11
قسمتون میدم بخدا واین ماه مبارک که بگید تو دو سال اخیر الیاس محمدی فرماتدار ... کازرون چه کار مثبتی انجام داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
از امام جمعه محترم میخام اینقدر بپای این آقا هزینه نکنه......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
3
1
برادرمن، آخه این دروغ محض نیست. جمعیت شهر کازرون طبق اعلام سازمان آمار در سال 85، 89 هزار و خورده بوده است، حالا جناب عالی میگی 85 هزار تا بوده. اگه 7 ساله پیش که چه عرض کنم تا همین پیارسال هم به سایت ویکی پدیا نگاه می کردی جمعیت رو همین 89 هزار نفر نشون میداده حالا چطور شده که تغییر نداشته تعداد جمعیت شهر. این طوری تا صد ساله دیگه هم مملکتمون پیشرفت نمیکینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
تو سال 85 جمعیت 84000 کازرون نفر بوده عددای من در آووردی بیرون نده لطفا
ویکی پدیا هم هر کسی میتونه بره ویرایشش کنه که اونم دلیلش همینه
کاهش جمعیت شهرستان رو هم همین همشهریهای خودت که تو هفته نامه بیشاپور اطلاع رسانی میکنند و خیلی هم رو کازرون تعصب نشون میدن طبق سند ملی و دولتی اعلام کردن
دلیل کاهش جمعیت هم یکیش همین بدبینی و بلند مرتبه بینی و سو نیت های شما بوده
دیگه اینکه تمامش کن با این ارقامای نجومی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
2
ان شاءالله آن چیزی که مصلحت باشه همون هم خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
1
2
جهرم به فرمانداری ویژه ارتقاء یافت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
فسا هم همینطور
شهرهای جهرم و فسا جمعیتشون از شهر کازرون بیشتره و هم مسافتشون تا شیراز 160 تا 180 کیلومتره
جهرم و فسا به شهرستان شیراز هم همسایه نیستند ولی کازرون با شیراز 120 کیلومتر فاصله داره و با شهرستان شیراز مستقیم هم مرز هست به خایر همین فرمانداری ویژه بهش تعلق نمیگیره
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
0
0
باسلام
كازرون نماشمانظرات روگزينشي تاييدميكنيد.چون نظرات من بااينكه توهيني وحرف ناحسابي درش نيست تاييدنكردين.اماحرف برخي هاروكه توهين كردن تاييدكرديد.كاردرستي هم ميكني كازروني هستيدوبايدازكازرون حمايت كنيدنه ازشهرستان كازرون وجره وبالاده وغيره.درپيشگاه خدامسووليد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
1
4
تا زمانی که ما باید با خودمون به خاطر یه فرمداری ویژه بجنگیم دیگه نیازی به بیگانگان نداریم. من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد. چقدر دروغ باید سر یه جمعیت بشنویم، چقدر باید به هم تهمت بزنیم. چرا این همه با کازرون و کازرونی ها دشمنی می کنید. به والله گناهه این کارها، خیلی زشته. خوب که ما همدستان اسرائیل نیستیم. به یاری خداوند همه چیز مشخص خواهد شد و حق به حقدار خواهد رسید.
یحیی از خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
2
1
به خدا به غیر از شهر کازرون شهرهای دیگری هم تو این شهرستان هستن . مگه ما ادم نیستیم که فقط باید همه چیز باید برای شهر کازرون باشه .اگه میگن کازرون 300 هزار نفر جمعیت داره این تعداد همه که از کازرون نیست .50 هزار از خشت و کنارتخته هست 50 تا از بالاده 50 تا از چناشیجون و30 تا هم از نودان .این که از کازرون بیشتره. پس یه کم انصاف رو رعایت کنید و همه چیز رو واسه خودتون نخاید.
مشایخ
|
United States
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
3
1
باسلام مردم عزیزبالاده باورکنیدکه این طوماراز18000امضاش17950تاش الکیه ایناهمش بازارگرمیه!!!
تابستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
0
0
اِاِاِ
مگه کازرون هم نماینده تو مجلس داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راسی اگه داره اسمش یادونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فسايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
0
0
همه اينا رو گفتين.....ولي خدايي فسا نگين استان فارس هست ....سرور همه شهرهاي استان فارس حتي شيراز
شیرازی اصیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
ب نام خدا
من خودم بچه شیرازم و اصلا کازرونی نیستم ولی ی چیزی میگم اینه ک کازرونی ها بیشترین جمعیت شیراز رو گرفتن یعنی 500 هزار نفر کازرونی مقیم شیراز هستن ک میشه 42.9 درصد شیراز تمام پزشکان شیراز ب جرات میگم کازرونی هستن و اصالتی کازرونی دارن ک طبق آمار حدود 60 درصد قشر پزشکی شیراز تمام تجار و ثروتمند های شیراز کازرونی هستن تمام ساختمان ساز تمام ملک های خوب و بالا شهر شیراز ما. کازرونی ها هستن تو رو خد. فرمانداری ویژه بهشون بدین تا از شهر ما برن ما شیرازی ها چ گناهی داریم ک نصف شهرمون فقط و فقط کازرونی هستن من خودم جهرم درس می خونم تمام جهر. و فسا بگذارن رو هم ی محله کازرون نمیشه کازرون بزرگیش حداقل 6 برابر جهرم و فسا و لار هست من کازرون نرفته بودم ولی عید امسال رفتیم بوشهر توش رد شدیم بزرگیش در حد بوشهر بود ب خدا تورو خدا ب کازرون برسید تا اینا از شیرا. فقط بررررررررررررررررررررن مگه ما شیرازی ها چ گناهی کردیم ک شهرمون جدیدا نامگذاری کردن کازرون دوم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲