پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۲۰۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۳
در جلسه مسترك مديران كازرون و بوشهر مقرر شد:
در جلسه اي كه با حضور رئيسي فرماندار كازرون و دهقان ناصرآبادي با مسئولين استان بوشهر در محل دفتر مهندس نسوري معاونت عمراني استاندراي بوشهر و جعفري معاون مدير كل راه و ترابري استان بوشهر پيرامون آزاد راه شيراز – بوشهر صورت گرفت، مقرر گرديد طراحي مسير به گونه اي باشد كه منافع حداكثري كازرون و بوشهر را تأمين نمايد.

در ادامه جلسات روز سه شنبه 21/10/89 رئيسي فرماندار كازرون و دهقان ناصرآبادي با مسئولين استان بوشهر نشستي رسمي در محل دفتر مهندس نسوري معاونت عمراني استاندراي بوشهر و جعفري معاون مدير كل راه و ترابري استان بوشهر پيرامون آزادراه شيراز – بوشهر صورت گرفت و مقرر گرديد طراحي مسير به گونه اي باشد كه منافع حداكثري كازرون  و بوشهر را تأمين نمايد.

همچنين حسب گزارش دهقان ناصرآبادي و رئيسي فرماندار كازرون از وضعيت آب چشمه ساسان و نزول دبي آن از 2800 ليتر به 60 ليتر و بالطبع  بد بو شدن آب اين حوزه كه منبع تأمين آب شرب استان بوشهر مي باشد، همه مسئولين خود را موظف به بكارگيري حداكثر توان جهت حل مشكل اين پروژه دانسته و آمادگي خود را اعلام نمودند و اظهار اميدواري نمودند كه با همكاري معاونت عمراني استانداري بوشهر، منابع طبيعي استان بوشهر و فارس طرح جامع آبخيزداري در حوزه آبخيزداري رئيس علي دلواري انجام گيرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
0
0
آقای کازرون نما!
باید بنویسید آزادراه. نه بزرگراه!
سینا پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
1
0
سایت محترم کازرون
سلام علیکم
در شماره امروز خبر جنوب (مورخ 27/10/1389) در خبری از مدیر کل محترم راه و ترابری بوشهر آورده شده است که کلنگ احداث آزاد راه شیراز-بوشهر به زمین زده خواهد شد.این خبر در سایت خلیج فارس تحت عنوان كلنگ زني آزاد راه بوشهر - شيراز در دهه فجر نیز آمده است.
گویا باز مسئولین و مردم کازرون در خوابی دیگر فرو رفته اند تا باز کازرون در بن بستی دیگر و این بار نه چهل ساله بلکه شاید همیشگی قرار گیرد و وقتی کار از کار گذشت انگشت پشیمانی گزیده و یکدیگر را متهم نمایند.
بنده از همه به خصوص سایت های محترم شهرستان و رسانه های محلی استدعا دارم نسبت به عدم عبور آزاد راه از شهر مظلوم کازرون که چهل سال در بن بست و اسارت نظام ستمشاهی قرار گرفت و از این بابت دچار رکود شدید گردید و طی این چهل سال هزینه های سنگینی را متحمل شد خواهشمندم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عبور آزاد راه از کازرون شویم.
مطمئن باشید اگر همه با هم اعم از مردم ومسئولین متحد شویم و یک صدا خواستار عبور آزاد راه شویم و حتی این درخواست را از رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم با ذکر انگیزه های نظام ستمشاهی از بن بست و اسارت کازرون در طی چهل سال به خاطر مبارزات حق طلبانه و انقلابی مردم، بخواهیم ان شاالله عبور شریان حیاتی آزاد راه از کازرون محقق خواهد شد.
به نظر بنده در صورت عدم عبور آزادراه ما مردم کازرون و مسئولین شهرستان مقصر خواهیم بود.
با تشکر
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
1
0
سلام
مسئولین و مردم شریف کازرون
تاریخ باری دیگر تکرار می شود و باز ما مردم کازرون در آستانه امتحانی دیگر قرار گرفته ایم.نکند یک بار دیگر چون چهل سال پیش در این امتحان نیز رد شویم.ما همیشه پدرانمان را به خاطر سهل انگاری در عدم پی گیری عبور جاده قبلی از کازرون مورد نکوهش قرار می دادیم ،حال خود باری دیگر خود در معرض همان آزمون قرار داریم.
عزیزان اگر آزادراه از کازرون رد نشود کازرون برای همیشه در بن بستی دایمی قرار می گیرد.پس باید همه با هم عبور آزادراه را از شهر مظلوم کازرون را از مسئولین محترم نظام از رهبر معظم و رئیس جمهور و وزیر راه و امام جمعه استان و...خواستار باشیم.
شهر کازرون دین خود را به انقلاب با چهل سال در بن بست قرار گرفتن به خاطر مبارزه با نظام ستمشاهی و تقدیم شهدا ادا نومده و خواهد نمود و باید بالاخرا بعد از چهل سال با عبور آزادراه از کازرون از بند اسارت نظام ستمشاهی رهایی یابد.
با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
3
0
کجایند مردان کازرون که کازرون امیدی نیست طومار پر کنید ،ندا دهید ، خواب نروید ، بزرگترین مسئله کازرون ، اقتصاد ، فرهنگ ، امام مجمعه محترم بیان کنید مردم کازرون همبستگی همبستگی آزاد راه شیراز -بوشهر ،سهم کازرون صفر نماینده دارند کلنگ میرنند کجای فرماندار ی که کازرونی نیستی و مثل مااون حس را نداری
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
3
0
سایت محترم کازرون نما
سلام
ما می توانیم با نوشتن یک طومار به محضر مقام معظم رهبری و عرض بن بست چهل ساله به خاطر مبارزه با نظام ستمشاهی به ایشان ، دستور عبور آزادراه را از ایشان درخواست نماییم
khk
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
1
1
ام بور دس خدا. ول کن بابا کی حال حوصله داره.
اقای دهقان که زحمت راه رو کشیدن دیگه چی میخواین؟؟؟؟؟هههههااااااانننننن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳