پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۳۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
غلامرضا دهقان ناصرآبادي اظهار داشت: احداث اين آزادراه اتصال استان فارس، اصفهان و مركز به خليج فارس است و با بررسي طبيعت استان بوشهر و فارس مشاهده مي‌شود كه با ايجاد تونل محرم (بناف) به دشت كمارج وارد مي‌شويم و سپس با پنج كيلومتر به خشت و كنارتخته رسيده كه از آنجا تا گناوه مسير يك ساعت مي‌شود.

نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي خواستار بازنگري در انجام مطالعات پروژه آزاد راه شيراز ـ بوشهر شد.


 به گزارش كازرون نما، غلامرضا دهقان ناصرآبادي در مراسم بازديد احمد صادقي معاون وزير راه و شهرسازي از پروژه آزادراه شيراز - بوشهر اظهار داشت: احداث اين آزادراه اتصال استان فارس، اصفهان و مركز به خليج فارس است و با بررسي طبيعت استان بوشهر و فارس مشاهده ميشود كه با ايجاد تونل محرم (بناف) به دشت كمارج وارد ميشويم و سپس با پنج كيلومتر به خشت و كنارتخته رسيده كه از آنجا تا گناوه مسير يك ساعت مي‌شود.


وي با بيان اينكه ميتوان كازرون را با ايجاد آزادراه از مسير تونل محرم به عنوان بارانداز تجاري جنوب محسوب كرد، افزود: عبور آزادراه از مسير تونل محرم ضمن كوتاه شدن مسير، هزينه كمي را دارد و امنيت اجتماعي، اقتصادي و... آن بهتر ميشود.


نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي از اعتراض و نارضاتي مردم اين شهرستان به خاطر عبور نكردن آزادراه شيراز - بوشهر از كازرون خبر داد و تصريح كرد: 21 هزار نفر در اعتراض به اين موضوع طوماري امضا كرده‌اند كه در صورت عدم تحقق مطالبه آن‌ها اين امضاها بيشتر ميشود.


دهقان ناصرآبادي خواستار بازنگري در انجام مطالعات پروژه آزاد راه شيراز - بوشهر شد و اضافه كرد: تا اين پروژه در حال مطالعه است بازنگري در ان صورت گيرد و حقوق قانوني مردم كازرون نيز در آن لحاظ شود.


وي با بيان اينكه مردم كازرون در قبل و بعد از انقلاب در بن‌بست قرار گرفته‌اند خاطرنشان كرد: كازرون زماني منطقه تجاري استان فارس بوده اما سرمايه‌گذاران بزرگي از اين شهر مهاجرت كرده‌اند.


عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه كازرون نخسيتن (بلديه) شهرداري را در استان فارس داشته است به به سابقه تاريخي اين شهرستان اشاره كرد و گفت: آثار تاريخي بيشاپور نشان ميدهد كه كازرون 2 هزار و 700 سال پيشينه تاريخي دارد و مهد تمدن ايران باستان است.


دهقان ناصرآبادي در پايان خواستار تسريع در احداث ايجاد تونل محرم (بناف) شد و تصريح كرد: در مطالعات آزادراه شيراز - بوشهر بازنگري شود.



 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
حمیدی
|
UNITED STATES
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
1
2
عبور آزادراه شیراز بوشهر از کازرون از نیاز های اساسی این دومین شهرستان پر جمعیت فارس است
ملک زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
2
1
این هم یه ظلمیه که دهقان در حق مردم بالاده انجام میده مگه بالاده جزو کازرون نیست که دهقان دنبال جابجایی آزاد راه از کنار آن است مگه نظر نظر کارشناسی نیست اگر نظر کارشناسه که میگه بهترین محل از نظر اقتصادی وریالی وکوتاهی مسیر از بالاده است پس دهقان دنبال چیه اگه دنبال رای کازرونه که اشتباه فکر میکنه شاید هم فکر ناصر آباده میخواد کنار آزاد راه قرار بگیره دهقان ئاینو بدونه در بالاده دیگه رای نداره همش ظلم همش بدبختی بالاده همش بدنبال محروم کردن بالاده
kohmareh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
2
كازراني هاي عزيز چرا اينقدر طمع داريد چرا نميگذاريد مناطق ديگر كه محروم هستند هم آباد شود شما يك بزرگراه كه داريد.آخه شما چقدر ..................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳