پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۹۸۹۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱
نامبرده با تباني و تطميع افرادي سعي در فريب قضات رسیدگی کننده از طريق معرفي فردي غير مرتبط جهت فرار خود از چنگال عدالت و قانون داشته است كه در اين مسير با هوشياري مقامات قضايي و اطلاعاتي شهرستان با ناكامي مواجه شدند بطوري كه فرد فريب خورده لب به اعترافات تكان دهنده اي گشوده و البته تحقيقات جهت روشن شدن كامل زواياي ديگر پرونده در حال انجام است.

به گزارش کازرون نما در پي درخواستهاي مكرّر مردم در مورد سرانجام پرونده‌هاي زمين خواري و سوء استفاده‌كنندگان از اموال شهرداري، يكي از منابع آگاه، اطلاعاتي را در اختيار مطبوعات و رسانه‌هاي شهرستان قرار داد.

اين منبع آگاه در اين رابطه گفت: از سالها قبل مسائلي در خصوص فردي مشهور و مدعي النفوذ كه مبادرت به زمين خواري و أخذ سند مالكيت و تصرف اراضي مردمي و حتي عمومي و اوقافي مي نمود زبانزد شهروندان بود تا اينكه أخيرا نام برده توسط دستگاه قضايي شهرستان باز داشت گرديده است و با وجود گذشت دوماه از بازداشت، مجدداً بازداشت وي براي دو ماه ديگر تمديد گرديده است.

بر اساس اطلاعات این منبع، نامبرده در خصوص جعل اسناد و مدارك مربوط به شهرداري و بيمه اجتماعي تحت تعقيب است و همانگونه كه در بين مردم مطرح بود با تباني و تطميع افرادي سعي در فريب قضات رسیدگی کننده از طريق معرفي فردي غير مرتبط جهت فرار خود از چنگال عدالت و قانون داشته است كه در اين مسير با هوشياري مقامات قضايي و اطلاعاتي شهرستان با ناكامي مواجه شدند بطوري كه فرد فريب خورده لب به اعترافات تكان دهنده اي گشوده و البته تحقيقات جهت روشن شدن كامل زواياي ديگر پرونده در حال انجام است.

البته مسئله اصلي و مورد انتظار مردم در خصوص فرد مشهور، زمين خواري وي است و از مدت ها قبل مطرح بوده كه وي با توسل به وسايل پيچيده و ادّعاي نفوذ زياد و حتي ايجاد ترس و وحشت گسترده در اذهان مردم مبادرت به أخذ سند مالكيت بر روي اراضي افراد حقيقي و حقوقي حتي اراضي موقوفه و عمومي مي نمايد شاهد اين موضوع مراجعه‌ي تعداد زيادي از مردم و حتي نهادهاي دولتي به دستگاه قضايي شهرستان جهت طرح شكايت است.

طبق اظهارات اين منبع؛ دستگاه‌هاي قضائي و اطلاعاتي شهرستان تدابير ويژه اي را جهت رسيدگي به اين شكايات در نظر گرفته اند لذا ما بقي افرادي كه حق و حقوق آنان به هر شكل توسط نامبرده و ديگر همدستانش پايمال شده است مي توانند در اسرع وقت نسبت به طرح شكايت خود اقدام نمايند . البته اين اقدام مورد حمايت ديگر مسئولين شهرستان هم قرار گرفته است و حتي از تريبون اصلي نماز جمعه از اين اقدام حمايت و خواستار استمرار آن تا احقاق حقوق از دست رفته مردم شده است. همچنين تعدادي از شاکیان نيز از فروش اراضي متعلق به خود، توسط فرد مشهور و مدعي النفوذ، مبادرت به طرح شكاياتي نموده اند اما عموم شهروندان بر اين باورند كه مسائل و جرائم مرتبط با وي بسيار گسترده تر و نيازمند دقت و اقدامات گستر ده تر مسئولين قضائي و اطلاعاتي شهرستان و استان مي باشد.

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
1
6
باسلام
اميدوارم كه اين فساد پيگيري و نتيجه آن كام مردم را ذر سال جديد شيرين كند.
جهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
2
4
از عدالت به دور است كه عده اي از بچه هاي ثبت بازداشت بشن ورئيس تبعيد بشه اما گناهكار اصلي وبرنامه ريز تمام تخلفات همچنان سرجاش باشه وبازداشت نشه
خیرخواه
|
United States
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
0
9
جناب دادستان امیدوارم ملعبه های این افراد نتونه شما رو فریب بده...... به نظر برای بهبود روند پرونده تلاش بیشتری برای دستگیری افراد متواری شده باید کرد
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
0
6
جناب دادستان ,اداره اطلاعات عالیه اما کافی نیست
لطفا نسبت به این پرونده حواسا بیشتر جمع باشه
نکنه چند ماه دیگه ببینیم داره راست راست داره راه میره و به همه وهمه میخنده
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
0
3
نفرین بر این دزدان از خدا بی خبر.مرحبا بر دستگاه قضایی.کاش مشد اعدام شود
خداخاست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
3
2
کمی هم خدا رو در نظر بگیرید این که یکطرفه به قضاوت برید و از پشت به فردی که این همه به شهرتون خدمت کرده هزاران کارگر از دستش نون خوردن و... خنجر بزنید. دیگه حالا همه شهر و ادارجات مربوطه بریزن رو یه نفر آخه این انصافه این حکم عدالته این حقه .حاشا به دینداری و خداداریتان.از این به بعد خواهید دید که سرمایه گذارهایی که به واسطه همین کاراتون از این شهر رفتن جاهای دیگه جقدر موفقترین.آفرین به این همه حمت و بزرگیتان.جمعیت کازرون 30 سال پیش 100هزار نفر بوده حالا هم همینه این یعنی شما مسول در کارت موفق بودی.
یه منبع آگاه
|
United States
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
1
6
جناب دادستان اون بنگاه داری که برای این آقا کار می کرده والان فراری هستش سرنخ همه ی قضییه هاست بهتره زودتر دستگیرش کنید تا بالاخره این پرونده به یه جایی برسه
olpnfolr
|
United States
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
1
1
20
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳