پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۹۷۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۴
امام جمعه کازرون در خطبه های نمازجمعه خواستار شد:
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر ضمن گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ و به یاد ماندنی 9 دی در سخنانی اظهار داشت: در فتنه سال 88 نقاب از چهره سران فتنه کنار رفت و آنچه را که سال‌ها در دل مخفی کرده بودند آشکار شد.

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: در 9 دی نقاب‌ها کنار رفت و انقلابیون واقعی از عافیت‌طلبان و مصلحت‌اندیشان شناخته شدند.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر ضمن گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ و به یاد ماندنی 9 دی در سخنانی اظهار داشت: در فتنه سال 88 نقاب از چهره سران فتنه کنار رفت و آنچه را که سال‌ها در دل مخفی کرده بودند آشکار شد.

وی با بیان اینکه منافق چهره اصلی خود را در فتنه نشان می‌دهد، گفت: مؤمن واقعی و حقیقی زمانی که فتنه‌ای صورت می‌گیرد از مؤمن غیرحقیقی قابل تشخیص می‌شود.

امام جمعه کازرون افزود: در حماسه 9 دی به برکت ایمان، حضور باشکوه و ولایت‌مداری مردم درس‌های فراوانی نهفته که همین امر وجه امتیاز جمهوری اسلامی با حکومت‌های دنیا شده است.

خرسند اضافه کرد: خلق شکوه و عظمت چند میلیونی مردم در 9 دی سال 88 باعث شد که این روز به عنوان یک روز استثنایی و ملی مانند 22 بهمن، 12 فروردین و 13 آبان در تاریخ و تقویم انقلاب اسلامی ثبت شود.

وی باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده و توطئه را از دستاوردهای مهم حماسه 9 دی عنوان و خاطرنشان کرد: قبل از فتنه 88 برخی‌ها وجود توطئه را نوعی توهم تلقی می‌کردند اما در فتنه 88 دست فتنه‌انگیزی دشمن برای تمام مردم آشکار شد.

امام جمعه کازرون ادامه داد: سران فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به بهانه تقلب قانون‌شکنی کردند و زمینه را برای جسارت به ساحت قدسی ابا عبدالله‌الحسین (ع) توسط عده‌ای بهایی، وهابی و بی‌دین فراهم کردند.

خرسند گفت: امروزه نیز که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم فتنه نیز به پایان نرسیده و دشمن پیوسته به دنبال فتنه‌گری است.

امام جمعه کازرون در ادامه از مسئولان، جریانات سیاسی، خواص و مردم خواست که در تریبون‌ها و برخی عملکردهایشان در جامعه مواظب باشند که ایجاد التهاب نشود و زمینه فتنه دیگری را به خواسته دشمنان فراهم نکنند.

خرسند اضافه کرد: در شرایط حساسی به سر می‌بریم و با مسائلی که در سوریه می‌گذرد، دشمن به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است که در این راستا مسئولان مواظب باشند مسائل پیش پا افتاده را بزرگ نکنند.

وی از عزل و نصب بی‌مورد به ویژه (وزرا) در این مقطع زمانی انتقاد کرد و از مسئولان سه قوه خواست از گفتار و رفتار اختلاف‌برانگیز و تنش‌زا دوری کنند.

حجت الاسلام محمد خرسند در بخش پاياني سخنان خود به پرونده جعل اسناد شهرداري كازرون اشاره كرد وگفت : در روز هاي گذشته شاهد دستگيري افرادي مرتبط با جعل اسناد مرتبط با اموال عمومي بوده ايم .من در موضع قضاوت نيستم و نمي خواهم پيشاپيش حكمي صادر نمايم. اقدام دستگاه قضايي استان و شهرستان در توجه به اين مسال جاي تشكر و قدرداني دارد .

مساله اي كه بايستي مورد توجه قرارگيرد اين است كه مقداري اموال عمومي درسيستم شهرداري مورد اجحاف واقع شده است ، به حقوق مردم كازرون تجاوز شده است اينكه ماليات و عوارض مردم كازرون به عنوان غرامت و برطبق كارشناسي ضالمانه و غير دقيق به افرادي خاص پرداخت شود جاي تحقيق و تفحص دارد. بايستي بررسي شود شايد در خود سيستم كم كاري صورت گرفته باشد و اگر تشخيص داده شود كه كم كاري از سيستم و دستگاه هايي بوده است بنده بدون هيچ تعارف و اغماضي در تريبون نمازجمعه اعلام خواهم كردو از حقوق مردم دفاع مي نمايم.وي از دستگاه قضايي بررسي دقيق و موشكافانه ابعاد اين پرونده و رسيدگي تا حصول نتيجه را خواستار شد.

براساس این گزارش : تجمع بزرگی توسط حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین در مصلای نماز جمعه برگزارشد.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
1
0
اقای خرسند کاشکی در مورد شهردار شهر قایمیه هم این نظرات را داشتید.
hamed
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
0
0
کاشکی میشد به همه جرایم رسیدگی کنند اینا که بدبختا کری نکردند
lmgveaix
|
UNITED STATES
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
0
0
20
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶