پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۹۵۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
شفیعی ارائه دهنده مقاله در کنگره سلمان فارسی:
به گزارش کازرون نما محسن شفیعی از شرکت کنندگان بخش علمی همایش با بیان این که با دو مقاله در کنگره بین المللی سلمان فارسی شرکت نموده است گفت: من با دو مقاله در موضوعات مدیریت سیاسی سلمان فارسی بود و ولایت محوری ایشون در بخش مقالات کنگره شرکت کرده بودم .

به گزارش کازرون نما محسن شفیعی از شرکت کنندگان بخش علمی همایش با بیان این که با دو مقاله در کنگره بین المللی سلمان فارسی شرکت نموده است گفت: من با دو مقاله در موضوعات مدیریت سیاسی سلمان فارسی بود و ولایت محوری ایشون در بخش مقالات کنگره شرکت کرده بودم .

وی در رابطه با ولایت محوری سلمان فارسی افزود: ولایت محوری ایشان چند پارامتر داشت که از جمله آن ها می توان به پایداری و استقامتشان، دوم امام شناسی ایشان و معرفت شناسی شان و بحث دیگر هم عرصه روشنگری و رویکردی که حضرت سلمان فارسی در زمینه روشنگری اتخاذ کرده بودند را مورد بررسی قرار دادم و به طور کلی نتیجه ای که حاصل شد این بود که ایشان با رویکرد ولایت محوری خودش تو اون فضای سیاسی اجتماعی شان ، فضای تساهل و مدارای حاکم بعد از پیامبر را  رو شکست و نسبت به خلفای حاکم با رویکردی تهاجمی - انتقادی انتخاب کرده صحبت های خودش رو ارائه داد.

وی در ادامه شاخصه های مدیریت سیاسی سلنان را برشمرد و گفت: مدیریت سیاسی سلمان بر مولفه هایی چون احترام به حقوق دیگران، ایجاد یه فضای باز برای ابراز بیان،  و صلابت ، صداقت در گفتار بود.

محسن شفیعی در ادامه با اشاره به برخی از اشکالات موجود در کنگره و عدم رضایت خود از نحوه برگزاری کنگره گفت: من بیست و خورده ای مقاله در همایش های مختلف ارائه دادم ولی واقعا این برام خیلی عجیب بود ولی این حجم برگزاری بخش علمی و ارائه مقالات بدون هرگونه رسیدگی به مدعوین را در جای دیگری ندیده بودم. یک مقداری آشفتگی در برنامه ریزی ها وجود داشت که از حد طبیعی خود خارج بود.

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
6
وقتی کار به این بزرگی بدون برنامه و به کارگیری برنام ریزان دارای تجربه انجام شود نتیجه اش هم همین ناهماهنگیها و آشفتگی ها می شود.. حیف!
پاسخ ها
همسايه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
برنامه هاي كنفرانس تهران معمولا با مشكل برگزار ميشود ، اينجا كه كازرون هست و بدون امكانات خاص
و برگزار كنندگان مگر چه افرادي بودند
مگر غير از آقايان 1 و 2 و 3 و 0 0 0
اينها چند بار سابقه ي برگزاري چنين جرياناتي را داشته و دارند
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
5
دقیقاً............!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۴
0
2
بی نظمی حاکم بر سالن 2صندلیهای رنگارنگ رانگفتیید حالا باید منتظر بمانیم ماه محرم بیاید تااین بنرهای سطح شهر جمع بشه البته اگر تااون موقع طوفان بذاره
x y z
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
0
0
آقاي مسئول سايت چرا صحبت من رو كه چند روز پيش فرستاده ام براتون درج نكرديد در سايت؟ چون نوشته بودم مردم كازرون نمك نسناسند درج نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كازروني اصيل كه ديگه الحمدالله خيلي توي شهرمون كم شده ولي اونايي كه قدر زحماتي كه واسه كنگره كشيده شد رو نميدونند خيلي نمك نشناسند.حيف كار كه واسه اين مردم نمك نشناس انجام بدند.!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
این که سایت بعضی نظرات رو حذف کنه جای هیچ دفاعی نداره. اما میشه بفرمایین جز آبروریزی برای مردم زحمتکش این شهر چه کار دیگه ای واسه کازرون انجام شد که باید قدرش رو بدونیم؟؟!!همون نمایشگاه هم که واقعاآبروی کنگره بود و شهر رو تا حدود زیادی معرفی می کرد زود جمعش کردن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳