پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۷۹۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۷
به گزارش کازرون نما، عصر امروز و در جریان جلسه فراکسیون رهروان ولایت که در صحن مجلس سابق شورای اسلامی برگزار شده بود منخبین این فراکسیون جهت هیات رییسه معرفی شدند که در این میان دکتر شاهین محمدصادقی با 47 رای منتخب این فراکیون جهت تصدی منشی گری هیات رییسه انتخاب شد.

به گزارش کازرون نما، عصر امروز و در جریان جلسه فراکسیون رهروان ولایت که در صحن مجلس سابق شورای اسلامی برگزار شده بود منخبین این فراکسیون جهت هیات رییسه معرفی شدند که در این میان دکتر شاهین محمدصادقی با 47 رای منخب این فراکیون جهت تصدی منشی گری هیات رییسه انتخاب شد.

 

لاریجانی کاندیدای ریاست مجلس از فراکسیون رهروان ولایت

بر اساس اسن گزارش و در فرآیند انتخاب رییس در این فراکسیون، از 153 رای ماخوذه در نشست فراکسیون رهروان ولایت ، دکتر علی لاریجانی با کسب 150رای نامزد ریاست مجلس شد. 

 

باهنر و مصباحی​مقدم نواب رئیس منتخب فراکسیون رهروان ولایت

پس از انتخاب علی لاریجانی به عنوان نامزد مورد حمایت فراکسیون رهروان ولایت برای ریاست مجلس نهم، نوبت به انتخاب نواب رئیس مجلس رسید.

به گزارش کازرون نما، حجج اسلام مصباحی مقدم، ابوترابی فرد و محمدرضا باهنر نامزدهای این فراکسیون برای نایب رئیسی مجلس هستند.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت که هم اکنون در ساختمان قدیم مجلس درحال برگزاری است، طی سخنانی گفت: شخصا نامزد نایب رییسی مجلس نبودم ولی دربرابر خواست و نظر جمع خاضع هستم.

بعد از وی نوبت به محمدرضا باهنر خواهد رسید که خود را به عنوان نامزد نایب رییسی مجلس معرفی کند.

لازم به ذکر است پیش از این کاظم جلالی با بیان اینکه آقای ابوترابی فرد پیام داده اند که نیامدنشان در جلسه فراکسیون رهروان ولایت به دلیل دعوت در مراسم دیگری بوده است، گفت: ایشان نیز به عنوان یکی از نامزدهای نایب رئیسی مجلس نهم از سوی فراکسیون رهروان ولایت معرفی می شوند. او دقایقی به معرفی ابوترابی فرد پرداخت.

از 150 رایی که در این انتخابات اخذ شد، محمدرضا باهنر با 119 رای و مصباحی مقدم با 85 رای انتخاب شدند. محمدحسن ابوترابی​فرد هم با 64 رای در رتبه بعدی قرار گرفت. اگرچه احمد سالک، از نامزدهای این پست نبود اما چهار رای به اسم وی ریخته شده و سه رای سفید هم وجود داشت.

 

آشوری، مصری و شریف حسینی کارپردازهای منتخب فراکسیون رهروان ولایت برای مجلس نهم

در ادامه نشست فراکسیون رهروان ولایت، این افراد برای احزار پست کارپردازی مجلس معرفی شدند:

جبار کوچکی نژاد ، فاطمه رهبر ، غلامرضا اسدالهی، شهباز حسن پور، عبدالرضا مصری، شریف حسینی، محمد آشوری، محمدجواد نظری مهر، صفر رحیمی، قاسم عزیزی، رسول خضری، احمدی، موید حسینی صدر، الهیار ملکشاهی، عبدالرحیم فیاضی، محمود شکری، سیدحسن علوی، اسماعیل جلیلی و عبدالکریم رجبی.

در انتهای این رای گیری از 145 رای ماخوذه، لیست کارپردازان منتخب فراکسیون رهروان ولایت به این شرح قرائت شد: محمد آشوری (نماینده بندرعباس)با  52 رای، عبدالرضا مصری (نماینده کرمانشاه) با 50 رای، سید‌شریف حسینی(نماینده اهواز) با 54 رای.

 

محمدصادقی منشی منتخب فراکسیون رهروان ولایت برای مجلس نهم

 40 نماینده مجلس نهم، نامزد حضور در پست دبیری هیات رئیسه در انتخابات فراکسیون رهروان ولایت شدند.

به گزارش کازرون نما، در جلسه عصر امروز فراکسیون رهروان ولایت که هم اکنون با حضور 165 نماینده در حال برگزاری است، لاله افتخار(نماینده تهران، فاطمه رهبر(نماینده تهران)، حسین گروسی، علی محمد بزرگواری(نماینده کهکیلویه و بهمئی)، ایرج عبدی(نماینده خرم آباد)، رمضانعلی سبحانی​فر(نماینده سبزوار)، جواد جهانگیرزاده(نماینده ارومیه)، موسی​الرضا ثروتی(نماینده بجنورد)، هادی قوامی، نوری، منادی، محمد صادقی، حقیقت پور، میرمحمدی، موسی لارگانی، امامی، نعیمی، داوود محمدی، شجاعی، مروی، عاشوری، علیپور، نگهبان، هروی، حسین سبحانی نیا(نماینده نیشابور) ، رجب رحمانی، جعفرزاده، کاتب، بخشایش اردستانی، عباس قائدرحمت، عزیزی، پورمختار و نجفی نمایندگانی بودند که برای نامزدی پست دبیری هیات رئیسه ثبت نام کردند.

کاظم جلالی در این جلسه به شوخی گفت: از آنجا که نطق هر یک از این نامزدها بیش از یک دقیقه به طول خواهد انجامید، نطق آنها بیش از 40 دقیقه طول می کشد. از این رو بهتر است برای این دوستان در صحن علنی خود مجلس رای گیری شود!

در آغاز رای گیری پورمختار و نجفی از حضور در این رقابت اعلام انصراف کردند.

نهایتا علیرضا منادی(نماینده تبریز) با 85 رای، جواد جهانگیر‌زاده (نماینده ارومیه) با 82 رای، حسین سبحانی‌نیا(نماینده نیشابور) با 75 رای، رمضان شجاعی(نماینده ساری) با 52 رای، غلامرضا کاتب(نماینده گرمسار) با 51 رای، شاهین محمد صادقی (نماینده کازرون) با 47 رای پیروز این رقابت شدند.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
1
0
وایی گل کاشته از نظر شما ها؟؟؟!!!!!، منشی بیستم هیآت رئیسه؟؟!!!.. ...آقایون می شد بهتر بود...ه ه ه ه ؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
کور بشه چشم حسود الهی
فردین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
1
1
به امید سربلندی مجدد نام شهرستان کازرون در کشور
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
0
1
درود بر دکتر
اي ول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
1
1
كور شود هر آنكه نتواند ديد. من نميدونم افتخار آفريني براي كازرون هم حسادت داره؟؟؟
دكتر محمدصادقي افتخار كازرون و فارس است از بين 40 نفر راي آورده چرا حسادت ميكنيد ؟چرا؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
سيامك خان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
از بين چهل نفر نبوده بلكه از بين 12 نفر ششم شده تازه از اين دوازده نفر دو نفر هم قبل از راي گيري انصراف دادند. بعدش هم چه افتخار افريني دبيري هيات ريسه يا همان ميرزا بنويس مجلس و مسئول كپي كه افتخار افريني نيست مجلسيان هم ... خوبي گير اوردند ها.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
1
مثل اینکه برای مقام به مجلس نرفته بودند.!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
0
اقای ای ول کور شود چشم ان کسانی که به مردم میگفتند اقای دکتر برای مقام به مجلس نمی رود بلکه برای خدمت به مردم میرود.
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
0
به به چه ادم مردمی و باخدایی که فقط خواجه حافظ شیرازی بهش رای نداد اونم اگر شناسنامه اش رو گیر میاوردند رای میداند البته نه خودش کسان دیگر برو فکر آخرتت باش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷