پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۴۷۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴
دکتر محمدصادقی:
به گزارش کازرون نما، شاهین محمدصادقی منتخب مردم کازرون در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون طی پیامی حضور حماسی مردم شریف شهرستان کازرون در انتخابات را ارج نهاد. متن این پیام به شرح زیر است

به گزارش کازرون نما، شاهین محمدصادقی منتخب مردم کازرون در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون طی پیامی حضور حماسی مردم شریف شهرستان کازرون در انتخابات را ارج نهاد. متن این پیام به شرح زیر است:

اهالی محترم شهرستان کازرون

مردم خوب بخش های مرکزی، جره و بالاده، کنارتخته و کمارج، چنارشاهیجان، کوهمره، خشت و شهر کازرون

سلام علیکم

اینک که با فضل الهی و توجهات ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، شما شیرزنان و شیرمردان بر این بنده خدا و سرباز کوچک امام و رهبری منت گذاشته و مرا به عنوان منتخب خویش در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون برگزیده ایدقدردانی و سپاس بیکران خود را از همه شما عزیزان به محضرتان تقدیم داشته و نکاتی چند را جهت استحضار یادآوری می نمایم.

1.از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علمای اعلام و بزرگان کشور که با بیانات ارزشمند و رهنمودهای خویش، و نیز صدا و سیما و اصحاب رسانه که زمینه حضور گسترده مردم در سراسر کشور و از جمله دیار سبز سلمان فارسی، کازرون بزرگ، را در انتخابات فراهم نموده اند صمیمانه قدردانی و سپاسگذاری می نمایم.

2. انتخابات، صحنه ی دفاع از حریم اسلام و قرآن کریم بوده و لذا شکرگزاری به درپاه خدای متعال و حفظ حرمت شعائر اسلامی و حدود الخی و راه امام و خون شهیدان بر همه ما واجب و رعایت این حدود در برگزاری جشن ها و شادی های پیروزی ضروری بوده و همگان را به این امر مهم دعوت می نمایم.

3. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند پیروز واقعی انتخابات ملت ایران است، ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به شما شهروندان عزیز کازرونی یادآوری می نمایم غلبه گروهی بر گروهی دیگر بی معنا و حفظ وحدت عمومی جامعه امری ضروری، و هرگونه اقدام تفرقه انگیز و هنجارشکن، ناپسند و مطرود می باشد و همگان را به تلاش برای تحکیم مبانی برادری و مودت و انسجام عمومی مردم وصیت و سفارش می نمایم.

4. از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در وزارت کشور، شورای نگهبان، استانداری فارس و محصوصا فرماندار محترم و کارکنان فرمانداری شهرستان کازرون، امام جمعه محترم شهر و ائمه جمعه مناطق، اعضای هیات نظارت، مسوولین و قضات دادگستری، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی، اطلاعات، سپاه پاسداران و بسیج و تمامی اعضای محترم شورای تامین، بخشداری ها و یکایک عوامل اجرایی و نظارت صندوق های اخذ رای به دلیل زحمات شبانه روزی و طاقت فرسا در برگزاری انتخاباتی باشکوه و در عین حال سالم و با صلابت تقدیر و تشکر می نمایم.

5. دست برادری و همکاری تمامی نامزدهای حاضر در این دوره از رقابت های انتخابات مجلس شورای اسلامی در کازرون را به گرمی می فشارم و امیدوارم پایان رقابت، رفاقتها آغاز و تلاش جمعی برای سازندگی این خطه عزیز از میهن پهناور اسلامی و خدمت به مردم شریف سرعت بیشتری به خود گرفته و همه ما در جهت آسایش و آرامش ملت و سربلندی ایران عزیز اسلامی تلاش نماییم.

سیزدهم اسفندماه هزار و سیصد و نود

شاهین محمدصادقی

منخب مردم شریف شهرستان کازرون

در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
حسين دهدشتي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
2
با سلام
انشاالله با مطالعات دقيق وكمك همه متخصصين بالخصوص جوانان با سليقه و صاحب نظر شاهد پيشرفت اين ديار پرگهر باشيم.(حسين دهدشتي)
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
2
صندلی مجلس خاصیت های عجیبی دارد.
یکی از بیماریهای شایع این صندلی آلزایمر است که سن و مدرک و .... نمی شناسد.
سه سال دیگه من تو همین کامنت برای علاقمندان به کاندیداشون شاهد می یارم
تا باور کنند . این دوره که گذشت امیدوارم مردم کازرون هم دوره بعد یک کاندید خوب ، جدید و مردمی معرفی کنند تابالاخره یکی بداد این شهر برسه .
حسینی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
1
2
اگر در دوره 4 سالت تونستي درياچه پريشان را احيا كني مردي و من تا عمر دارم تو همه انتخابات مي نويسم دكتر
بیکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
4
2
با سلام دکتر اینجا شهرستان کازرون است نه شهر کازرون
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
1
1
درتاريخ ثبت شد
1-دستورساخت جاده توسط نماينده مجلس اقاي ناصرابادي برروي درياچه پريشان به خاطر1500راي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
2
جتاب دکتر جان
شما که حالا به هر ص.رتی که بود و نمیدونم چطوری... رأی آوردین.. دیگه خواهشاً این سیاه بازی هارو بذارین کنا..مگه یادتون رفته چه بر سر دوروبری های خودتون آوردین و مایه چه اختلافاتی که نشدین....اتقوالله برادر جراح؟؟؟!!!
پاسخ ها
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
دکتر هر کاری که بخواد میتونه انجام بده!!!!!!
ناشناس
|
POLAND
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
2
به نظرم باید به فکر آب برای دریاچه پریشان باشید لوله کشی از دریای خزر یا خلیج فارس.
بی عدالتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
0
1
با سلام شخص بنده در شهر ...دیدم که یکی از دوستانم که با ... بود 25رای داداین یعنی حضور گسترده مردم در انتخابات این آدمها میخواهند قانونگذار باشندچرا این روزنامه شخصی که از جنس مردم هستند را اینگونه کوجک می کنند وبه دنبال آدمهای جاه طلب هستندوای بحال این شهرستان
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
1
0
دکتری که تونست بعد40 سال راه کازون رو باز کنه قطعا هر کاری که بخواد میتونه انجام بده
درود بر صادقی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳