پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۷۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۰
قابل توجه سرمایه گذاران:
به گزارش کازرون نما؛ هفته نامه شهرسبز نوشت: در هفته گذشته، هفته نامه بیشاپور ، در صفحه اول خود یک آگهی مبنی بر «سرقفلی تنها سینمای کازرون واگذار می شود» درج کرده بود، با انتشار این آگهی تعجب کسانی که در جریان مالکیت و مسئولیت تنها سینمای کازرون – سینما پیام – بودند برانگیخته شد

به گزارش کازرون نما؛ هفته نامه شهرسبز نوشت: در هفته گذشته، هفته نامه بیشاپور ، در صفحه اول خود یک آگهی مبنی بر ((سرقفلی تنها سینمای کازرون واگذار می شود)) درج کرده بود، با انتشار این آگهی تعجب انجمنی ها و کسانی که در جریان مالکیت و مسئولیت تنها سینمای کازرون – سینما پیام – بودند برانگیخته شد. بطوری که موج تلفن ها و و پیامک ها به طرف انجمن سرازیر شد و از مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کازرون سوال شد که آیا شما در جریان این آگهی هستید و تا بحال چه اقدامی کرده اید، لذا از جناب آقای حاج اسد زاده مسئول محترم اتحادیه  انجمن های اسلامی دانش آموزان جویای وضع سینما و واگذاری آن شدیم که پاسخ ایشان جهت آگاهی همشهریان گرامی به شرح زیر تقدیم می گردد.

بنام خدا و با عرض تبریک خجسته میلاد بانوی دو عالم اسوه زنان و الگوی کامل مادران حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س)

اولاً تنها سینمای کازرون (سینما پیام) پیش از این در مالکیت بنیاد مستضعفان و جانبازان بوده و الان  به حوزه هنری انتقال یافته است. ثانیاً این سینما در اجاره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کازرون می باشدو آقای نصرپور برای مدت موقتی تحت کارفرمائی مسئول اتحادیه و طبق یک قرارداد ، مدیریت - نه مدیر مسئول سینما - را عهده دار بوده است و عنوان نوشته شده بر تابلوی سنما پیام بدون هماهنگی بوده که مورد اعتراض قرار گرفته است؛ حال سوال ماهم این است که آیا می شود ملک شخصی دیگر – شخصیت حقوقی حوزه هنری – و در اجاره شخصیت حقوقی دیگر – اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کازرون- و بدون پرداخت سرقفلی از طرف فردی مادون اعلام واگذاری سرقفلی شود؟!! برای بنده هم بسیار جای تعجب و تاسف بود و بلافاصله با جناب آقای فرماندار صحبت کردم و توضیحات لازم را ارایه و پی گیری لازم را انجام دادم.

ولی مسئولین محترم هم مواظب باشند تا برای حل مشکل فردی، حقوق دیگری ضایع نگردد که ان شاا... همین طور است.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
سیاوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
0
1
خدا بیامرزد جناب آقای امینی
که برای مال و اموال ایشان چه وارثانی پیدا شده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
0
2
خدايش اين سينما متعلق به ورثه مرحوم اميني مي باشد اخر اون بنده خدا چه گناهي كرده بود كه اموالش را مصادره كرددند پدرم سال 54 با ان مرحوم در سفر مكه بود مي گفت در جريان اتش سوزي ان سال در مكه چقدر به كساني كه اموالشان را در جريان اتش سوزي از دست داده بودند كمك كرد خدا رحمتش كند
سهیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
1
خداوندرحمت کندآقای امینی
انصافا خیلی به مستمندان کمک می کرد . اگه اون
خدابیامرز زنده بود ومی خواست کرایه چندین ساله سینماروبگیره مبلغ هنگفتی میشد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
0
0
من هم فکر می کنم اگر ورثه آقای امینی وکیل بگیرند و پیگیری کنند , بتونن دوباره سینما رو پس بگیرن. مگه خیلی از اموالی که به ناحق مصادره شده بود پس گرفته نشد؟ اصلا یکی از علل ضعف این سینما در کازرون همین مشخص نبودن مالک اصلی است و برای همین کسی براش هزینه نمی کنه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳