پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۴۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۲
حجت الاسلام والمسلمين خرسند:
خرسند با اشاره به لیست جبهه متحد اصولگرایان در فارس افزود: اصولگرایان دیگری نیز در فارس هستند اما این لیست نسبت به شایستگی‌های آنان اصلح‌تر است. عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان فارس تصریح کرد: این جبهه به رای مردم احترام گذاشته و افراد دیگری نیز که انتخاب شوند، آنان را نماینده مردم می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حجت‌الاسلام محمد خرسند عصر امروز در همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان فارس که در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد اظهار داشت: یک نماینده باید متدین، مومن به خدا و دین خدا بوده و دین در وجود او ملکه شده و ولایت‌مدار باشد.

وی افزود: یک نماینده همچنین باید در مقابل مطالبات رهبری گوش به فرمان باشد و اطاعت کند.

امام جمعه کازرون گفت: امروز به برکت انقلاب هزاران نفر مستعد نمایندگی مجلس در درون خود یافته‌اند و وظیفه رای دهندگان این است که صلاحیت این افراد را احراز کرده و رای دهند.

وی گفت: رای امانت الهی است و باید با حجت شرعی نسبت به رای دادن اقدام کنیم و به اهل خودش بسپاریم.

خرسند در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را یک جشن ملی برای ملت دانست که خون تازه را در رگ‌های پیکره نظام ما جاری می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان و موتلفه اسلامی تصریح کرد: انتخابات مصونیت‌بخش کشور و دفع کننده خطر به حساب می‌آید و 12 اسفند ماه امسال به تعبیر واقعی یوم‌الله و روزی بزرگ برای ملت ایران در تعیین سرنوشت است.

خرسند گفت: دشمن حیات طیبه انقلاب را نمی‌پسندد و از حدود شش ماه قبل با بهره‌گیری از رسانه‌های دشمن و یا برخی رسانه‌های فریب خورده داخلی قصد دارد انتخابات آینده را بی‌رونق کند.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند با بهانه‌هایی از جمله دلسردی مردم از نظام، آنان را از حضور در انتخابات دلسرد کنند که باید هوشیار و آگاه باشیم.

این عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی بیان داشت: ملت ما یک ملت ولایت‌مدار، با بصیرت و لحظه شناس است و روز 12 اسفند ماه با حضور با شکوه خود مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان می‌کوبند و دشمن را مایوس می‌کنند.

وی با بیان اینکه اهمیت نخست انتخابات مشارکت پرشور و با نشاط در آن است گفت: برگزیدن نمایندگانی شایسته برای تشکیل مجلسی صالح، سالم و قوی از اهمیت ویژه‌ای پس از حضور حداکثری به شمار می‌رود.

خرسند با اشاره به لیست جبهه متحد اصولگرایان در فارس افزود: اصولگرایان دیگری نیز در فارس هستند اما این لیست نسبت به شایستگی‌های آنان اصلح‌تر است.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان فارس تصریح کرد: این جبهه به رای مردم احترام گذاشته و افراد دیگری نیز که انتخاب شوند، آنان را نماینده مردم می‌دانند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
0
من متوجه ماجرا نمي شوم! يعني امام جمعه كازرون در انتخابات اين دوره عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان فارس است؟ آن وقت اين با وظيفه پدري امام جمعه .....بگذرم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
0
برادر توکجای کاری؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
اذان صبح
۰۴:۳۵:۳۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۳
غروب آفتاب
۱۹:۵۳:۰۲
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۴۱