پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۲۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
در دومین گردهمایی مسئولان دفاتر خبری و خبرنگاران آزاد مرکز فارس مطرح شد:
مدیر کل مرکز ضمن اظهار رضایت از همایش قبلی خبرنگاران آزاد آنان را نمایندگان صدا وسیما در شهرستان ها ذکر کرد و گفت:خبرنگاران بایستی بیش از گذشته منشاء اثر باشند و تلاش و فعالیت خود را در جهت معرفی توانمندی ها ،استعداد ها و فرهنگ هر منطقه صرف نمایند.

دومین گردهمایی مسئولان دفاتر خبری و خبرنگاران آزاد مرکز فارس در محل سالن کنفرانس مرکز با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

در ابتدا معاون اطلاعات و اخبار مرکز فارس ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به حاظران هدف از تشکیل جلسه را پیگیری تصمیمات و مصوبات گردهمایی قبلی و عمل به وعده داده شده در برگزاری همایش در هر فصل دانست.

سپس آقای کشفی مدیرکل مرکز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های خبرنگاران آزاد،تلاش و کوشش در عرصه خبررسانی را فرصت مغتنم جمهوری اسلامی برای خدمت رسانی به مردم ذکر کرد و ظرفیت خبرنگاران را بیشتر از تلاش فعلی دانست.

کشفی همچنین به تنوع فرهنگ و بزرگی استان اشاره و رسالت شبکه استانی را معرفی به روز توانمندی های استان پهناور فارس دانست.

مدیر کل مرکز ضمن اظهار رضایت از همایش قبلی خبرنگاران آزاد آنان را نمایندگان صدا وسیما در شهرستان ها ذکر کرد و گفت:خبرنگاران بایستی بیش از گذشته منشاء اثر باشند و تلاش و فعالیت خود را در جهت معرفی توانمندی ها ،استعداد ها و فرهنگ هر منطقه صرف نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کیفیت کارهای ارسالی خبرنگاران شهرستان هاو بخش ها اشاره کرد و افزود:امروز عرصه ،عرصه رقابت در رسانه هاست و رسانه موفق رسانه ای است که کار کیفی و فاخرتر ارائه دهد.بنابراین خبرنگاران باید کار حرفه ای ارائه دهند.و به استاندارد بودن خبر ها و تصاویر ارسالی نیز اشاره و سیاست صدا و سیما را مخاطب محوری،رضایت مخاطب و اعتماد مخاطب دانست.

مدیر کل در بخش دیگری از سخنان خود آشنا کردن دنیا با گویش ها،فرهنگ ها،خرده فرهنگ ها را وظیفه رسانه دانست و گفت:انتظار مردم فارس اینست که محله و شهرستان را را با گویش،آداب و رسوم خودش در رسانه ببینند.لذا گزارشی قابل قبول است که از همه زوایا معلوم باشد متعلق به کجا و چه منطقه ای است.گزارش که از یک بخش محلی تهیه می شود خبرنگار به گونه ایی صحبت می کند که هیچ وجه شباهت با منطقه ایی که در آن است نداردارزش خبری آن بسیار پایین است.

پرچمدار رسانه ملی در استان فارس ضمن برشمردن محصولات متنوع و صنایع دستی متعدد استان، در مورد شهرستان کازرون گفت:شایسته است رسانه ملی داشته های این شهرستان را به خوبی معرفی کند.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز فارس پیرامون موضوع های مهم تا پایان سال جاری نیز صحبت کرد و مهمترین رویدادهای سال جاری را دهه فجر،راهپیمایی 22 بهمنو انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ایام نوروز ذکر کردو از خبرنگاران خواستبا برنامه ریزی دقیق و مدیریت مطلوبدر هر سه شهرستان این سه رویدادمهم را به نحو مطلوب پوشش دهندو جلوه های ویژه و اساس هر موضوع را در ارسال گزارش ها مدنظر قرار دهند.

کشفی همچنین در رابطه با انتخابات نیز رسالت خبرنگاران را زمینه سازی حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دانست و خواستار ارسال تصاویر ویژه و جلوه های ویژه در روز انتخابات شد.

مدیر کل مرکز محوریترین کار در صداوسیما را امیدواری دادن به مردم و افزایش روحیه نشاط و امید در جامعه ذکر کرد و تهیه گزارش های فرایندی و نه صرفا نتیجه محور را در رابطه با موضوعات مختلف خواستار شد.

در ادامه خبرنگاران مسائل و مشکلات خود را مطرح کردندو مدیر کل مرکز به سئوالات آنان پاسخ داد.

در پایان از خبرنگاران برتر از جمله اقای ناصر درخشنده خبرنگار شهرستان کازرون تقدیر به عمل آورد.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
0
1
اين انتخاب را به شما تبريك مي گويم
اژدر4
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
0
1
با سلام خدمت دوست عزیزم حاج ناصر ،واقعا خیلی زودتر به این افتخارات می رسیدی لیاقت بیش از این رو داشتی.ما که خیلی زحمتت دادیم خوشحال شدم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
0
واقعا از انعکاس گسترده و بیش از حد اخبار کازرون و معرفی آن در سطح نه تنها فارس و ایران بلکه جهان خوشحالم اگه فعالیت سنگین خبرنگاران نبود وضع کازرون از این هم که هست بدتر می شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
اذان صبح
۰۴:۳۵:۳۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۳
غروب آفتاب
۱۹:۵۳:۰۲
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۴۱