پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳
امام جمعه کازرون:
امام جمعه کازرون گفت: ضرورت دارد که احزاب، جریانات، گروه‌ها، تشکل‌ها و مجامع مختلف مدعی اصولگرایی زیر خیمه اصولگرایی همراه با یکدیگر وحدت کنند و اختلافات جزئی را کنار بگذارند.

به گزارش کازرون نما حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد خرسند در همایش جبهه متحد اصولگرایان استان فارس که در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد اظهار داشت: امروز در مرحله بسیار حساسی از حیات پر خیر و برکت انقلاب قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که درخت انقلاب به ثمر نشسته و میوه‌های آن در بحرین، یمن، تونس، مصر و سایر کشورها مشاهده می‌شود.

امام جمعه کازرون با اشاره به جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی، قوای دیگر را مجری قوانین مصوب مجلس برشمرد و تصریح کرد: مجلس در حفظ دستاوردهای انقلاب نقش بی‌بدیلی داشته و دارد، از این رو نباید بی‌تفاوت از کنار انتخابات آینده مجلس گذشت.

خرسند با اشاره به فتنه بعد از انتخابات 88 به بیان اقدامات جریان انحرافی برای فرستادن افراد خود به مجلس پرداخت و گفت: ضرورت دارد که احزاب، جریانات، گروه‌ها، تشکل‌ها و مجامع مختلف مدعی اصولگرایی زیر خیمه اصولگرایی همراه با یکدیگر وحدت کنند و اختلافات جزئی را کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه به فرموده قرآن کریم هر جا نزاع باشد، فروپاشی و آبروریزی است ادامه داد: جریان اصولگرایی رشد و بالندگی خود را در انتخابات نشان داده است و جریان متحد اصولگرای با محوریت دو مرکز علمی و مذهبی یعنی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران از سر دلسوزی وارد این مباحث شدند و بعد از راه افتادن شورای داوری، شورای مرکزی  و سپس در استان‌ها نیز ادامه یافت.

امام جمعه کازرون زمینه‌سازی یک انتخابات باشکوه، سالم، رقابتی و مشارکت باشکوه مردم را از وظایف همگی عنوان و خاطرنشان کرد: استان فارس با داشتن 18 نماینده در مجلس تاثیرگذار است و برای توسعه، رفع بیکاری و حل مشکلات باید نمایندگانی مومن، ولایتمدار و متدین را انتخاب کرد که در توسعه و آبادانی این استان نیز موثر باشند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
0
0
وحدتي كه ائمه جمعه بايد دنبال آن باشند وحدت تمام مردم است نه وحدت اعضاي يك جريان سياسي با هم!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
0
0
همه خود را اصولگرا میدانند نه فقط جامعه مدرسین و روحانیت مبارز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
0
0
حاج آقا یه سفر نمی خواهید کربلا بروید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶