پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
مرحمتی نماینده امام جمعه محترم کازرون در ستاد دهه فجر و مسئول کمیته تبلیغات ستاد دهه فجر شهرستان برنامه های پیش بینی و تدارک دیده شده جهت ایام ا... دهه فجر امسال را تشریح نمود .
مرحمتی نماینده امام جمعه محترم کازرون در ستاد دهه فجر و مسئول کمیته تبلیغات ستاد دهه فجر شهرستان برنامه های پیش بینی و تدارک دیده شده جهت ایام ا... دهه فجر امسال را تشریح نمود .

 وي در آغاز ضمن تبریک آغاز سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طی سخنانی افزودند : با اهداف برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و هماهنگی در امر برگزاری مراسم ایام ا... دهه مبارکه فجر و فراهم سازی زمینه مشارکت، حضور و نقش آفرینی اقشار مختلف مردم و هم چنین هدایت و جهت دهی محتوایی برنامه ها و نیزتلاش هدفمند در جهت ایجاد تفاهم و هماهنگی میان نهاد ها و ارگان ها به منظور بهره گیری از استطاعت های بالقوه و بالفعل دستگاه ها در طراحی، برنامه ریزی و پشتیبانی هر چه باشکوه تر مراسم های دهه مبارکه فجر، ستاد برگزاری مراسم دهه فجر در شهرستان با حضور امام جمعه محترم بعنوان ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر، محمدی فرماندار محترم و سایر مسئولین شهرستان در قالب 15 کمیته کاری تشکیل و تا کنون چندین جلسه متوالی در جهت اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری ، ورزشی و.... برپا شده است.

رویکرد کلی جشن های امسال با توجه به اینکه از ماه محرم و صفر خارج شده ایم و از سویی دهه فجر امسال مقارن با میلاد پیامبر اکرم (ص) می باشد در مجموع رویکردی توام با شادی و سرور است و دستگاه های مسئول باید به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا خروجی جشن های مردمی جدای از محتوای ارزشی و معنوی توام با شادی مشروع و مناسب باشد . لذا در همین راستا برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در ایام ا... دهه فجر به استحضار مردم مومن و همیشه در صحنه می رساند:

 آغاز برنامه ها که مقارن است با روز امامت حضرت ولی عصر (عج) ، امام خمینی (ره ) ، ولایت و رهبری ، در تاریخ 12/11/90 و همزمان است با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) پدر بزرگوار امام زمان ( عج) اجرای استقبال نمادین از ورود حضرت امام خمینی (ره ) به میهن اسلامی با حضور کلیه مسئولین ادارات و نهاد ها و اعضاء پایگاه های مقاومت بسیج و اقشار مختلف مردم از میدان امام حسین (ع) تا گلزار شهدای امامزاده سید محمد نوربخش بصورت حرکت جمعی با وسائط نقلیه موتوری و اتوموبیل و پس از آن شرکت دسته جمعی در مراسم سالگرد شهادت حضرت امام حسن عسکری که در مسجد جامع شهدا برگزار می گردد . هم چنین شرکت در جشن های مردمی که پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد سید ابراهیم برگزار خواهد شد.

• 13/11/90 روز انقلاب اسلامی ایمان جهاد و شهادت : عزیمت مسئولین از فرمانداری به منطقه خشت و کمارج جهت بهره برداری و افتتاح پروژه های عمرانی ، شرکت در مراسم عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاری مراسم جشن های مردمی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی (ره ) .

• 14/11/90 انقلاب اسلامی ، انتظار فرج ، حاکمیت جهانی اسلام و استکبار ستیزی . شرکت در نماز جمعه ، شب بعد از نماز مغرب و عشا شرکت در جشن های مردمی مسجد ابوالفضل فرهنگ شهر .

• 15/11/90 انقلاب اسلامی ، جهاد اقتصادی ، فرهنگ و احیای ارزش های اسلامی . عزیمت مسئولین به منطقه قائمیه و کوهمره جهت بهره برداری از پروژه های عمرانی .

• 16/11/90 انقلاب اسلامی رسالت و قرآن ، بصیرت دینی ، وحدت امت اسلامی . عزیمت مسئولین جهت بهره برداری از طرح های عمرانی کوهمره و قائمیه .

• 17 /11/90 انقلاب اسلامی ، رسالت و منزلت زن مسلمان . همایش تحکیم خانواده با حضور زنان شاغل ادارات شهرستان . شب نیز شرکت در جشن های مردمی مسجد الزهرای کازرون .

• 18/11/90 انقلاب اسلامی ، آمادگی دفاعی بسیج و اقتدار . عزیمت مسئولین به منطقه بالاده و دهستان فامور جهت افتتاح پروژه های عمرانی ، شرکت در جشن های عشایری منطقه ، شرکت در جشن های مردمی مسجد ملابرات .

• 19/11/90 انقلاب اسلامی ، آمادگی دفاعی ، بسیج و اقتدار . شرکت در جشن های مردمی مسجدالنبی .

• 20/11/90 انقلاب اسلامی ، عدالت گستری ، مردم سالاری دینی و حمایت از مستضعفین . افتتاح و بهره برداری از خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ، بازدید از ساختمان بیمارستان 96 تختخوابی امام علی (ع) ، بهره برداری از مدرسه قدسی ، شرکت در مراسم و محفل قرآنی با حضور قاری و حافظ بین المللی در مسجد امام زمان (عج) همراه با اقامه نماز مغرب و عشا ء .

• 21/11/90 انقلاب اسلامی ، انقلاب جهانی اسلام ، پیامبر اعظم و بیداری اسلامی . شرکت در نماز جمعه ، حضور در مراسم مردمی مسجد جامع شهداء ، مراسم نورافشانی در میدان شهداء .

• 22/11/90 انقلاب اسلامی ، استقلال آزادی جمهوری اسلامی . حضور گسترده امت حزب ا... در راپیمایی یوم ا.. 22 بهمن .

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
چرا از مسجد زید خبری نیست ؟
هادي صحرابان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
0
0
درود بر مشاور فرهنگي كه كولاك كرده!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
0
lمسجد سيد ابراهيم در يك خيابان فرعي قرار داره مراسم گذاشتن ولي در مسجد زيد خبري نيست؟ عجب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
0
0
اولا اين كه در مسجد زيد هم برنامه هست دوما مسجد سيد ابراهيم جزء مساجد فعال شهر است مي گي نه يك شب برو فيض ببر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶