پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰
تا پایان مهلت مقررارسال مقاله برای شركت در این كنفرانس 394 مقاله به دبیرخانه این دانشگاه ارسال شده است.به گزارش دریافتی کازرون نما، علیرضا دهقان افزود: هر مقاله توسط دو داورعضو كمیته علمی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت 53 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی پذیرفته و مقالاتی نیز برای ارائه به صورت پوستر و چاپ در مجموعه مقالات در نظر گرفته شده است.


دبیرعلمی كنفرانس فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی دانشگاه كازرون گفت: تا پایان مهلت مقررارسال مقاله برای شركت در این كنفرانس 394 مقاله به دبیرخانه این دانشگاه ارسال شده است.

به گزارش دریافتی کازرون نما، علیرضا دهقان افزود: هر مقاله توسط دو داورعضو كمیته علمی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت 53 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی پذیرفته و مقالاتی نیز برای ارائه به صورت پوستر و چاپ در مجموعه مقالات در نظر گرفته شده است.

وی بیان كرد: با توجه به اطلاع رسانی گسترده و حمایت نهادهای علمی و پژوهشی كشور، مشاركت استادان و دانشجویان تحصیلات تكمیلی دانشگاه های مختلف در ارسال دستاوردهای پژوهشی به دبیرخانه این كنفرانس بسیار چشمگیر بوده و از دانشگاههای تمام استانها مقالات ارزشمندی دریافت شده است.

دهقان با اشاره به سطح علمی مطلوب مقالات افزود: از بین مقاله های دریافت شده، دستاوردهای پژوهشی وجود دارد كه از جنبه های كاربردی و عملیاتی بسیار حائز اهمیت می باشند.

وی بیان كرد : داوران این مقالات با توجه به محورهای مختلف از اعضای هیات علمی دانشگاه های سلمان فارسی كازرون، شیراز، صنعتی شیراز، شهید بهشتی، دانشگاه آزاد اسلامی و تربیت مدرس می باشند.

وی با اشاره به اهداف این كنفرانس بیان داشت: فناوری اطلاعات تعامل قابل ملاحظه ای با مجموعه گسترده ای از دانش امروز دارد اما با توجه به رویكردهای توسعه ای كه در سال جهاد اقتصادی مد نظر است، در این كنفرانس سعی شده مقالاتی برای ارائه انتخاب شود كه علاوه بربرخورداری ازاستحكام علمی،همسو با اهداف توسعه ای كشور و در زمینه های مختلف به ویژه اقتصادی باشند.

دهقان گفت : در این كنفرانس ضمن ارائه مقالات منتخب، سخنرانان نیز به ارائه راهكارهای مرتبط با فناوری اطلاعات با هدف رشد اقتصادی، اشتغال و نوآوری های صنعتی می پردازند.

این كنفرانس سوم و چهارم اسفندماه امسال در دانشگاه سلمان فارسی كازرون برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
غلامزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
0
0
آفرین به همت والای استادان و دانشجویان فناوری اطلاعات دانشگاه کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶