پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۵۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۷
در ديدار مسئولان كازرون با معاون وزير نفت؛
در ديداركاوس رئيسي فرماندار كازرون و غلامرضا دهقان ناصرآبادي نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي با جواد اوجي مديرعامل شركت ملي گاز ايران و معاون ويز نفت مشكلات حوزه گاز شهرستان كازرون بررسي و حل شد.

در ديداركاوس رئيسي فرماندار كازرون و غلامرضا دهقان ناصرآبادي نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي با جواد اوجي مديرعامل شركت ملي گاز ايران و معاون ويز نفت مشكلات حوزه گاز شهرستان كازرون بررسي و حل شد.

به گزارش كازرون نما، در اين ديدار كاوس رئيسي فرماندار كازرون  در مورد موضوع گازرساني به روستاهاي وارك، پرك، تنگ زرد، بورنجان و دردانه از توابع بخش كوهمره نودان اظهار داشت: با توجه به اينكه اين روستاها از جمله مناطق محروم و جنگلي شهرستان كازرون است از اين رو مي طلبد كه بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه جمهوري اسلامي لزوم اولويت گازرساني به اينگونه مناطق براي جلوگيري از تخريب جنگل هاي موجود مورد تصريح مقنن بوده اما تاكنون در اين مورد اقدامي صورت نگرفته است.

وي در مورد تزريق گاز به خط انتقال خشت و كنارتخته و گازرساني به اين مناطق بيان داشت: با توجه به دستور وزير محترم وقت نفت به شركت ملي گاز ايران مبني بر فعال كردن اين خط تاكنون اقدام موثري صورت نگرفته است.

رئيسي اضافه كرد: با توجه به آماده بودن خطوط لوله، سرمايه گذاري هفت ميلياردي انجام شده، محروميت منطقه و ضرورت بهره مندي مردم از نعمت گاز مي طلبد كه با توجه به نفت خيز بودن مناطق اعتبار مورد نياز براي تزريق گاز و بهره برادري از پروژه تزريق گاز به خط انتقال خشت و كنارتخته اقدام لازم صورت گيرد.

در ادامه اين نشست غلامرضا دهقان ناصرآبادي نماينده كازرون در مجلس با اشاره به تعلل در گازرساني به روستاهاي گيخ، جواليقان و حسن آباد عليا گفت: با توجه به اينكه گازرساني به اين روستاها بايد در رديف 16 روستاي مرحله نخست گازرساني به بخش جره و بالاده اجرا مي شد اما متاسفانه مردم اين روستاها همچنان از نعمت گاز محروم هستند از اين رو مي طلبد كه اين مسئله نيز مورد توجه قرار گيرد.

وي در مورد گازرساني به روستاهاي تل كوشك، رشن آباد، حكيم باشي، حسين آباد، جعفر آباد از توابع بخش چنارشاهيجان عنوان داشت: بر اساس گزارش شركت ملي گاز از طريق معاونت امور مجلس وزارت نفت مبني بر پايان مراحل طراحي اين روستاها و نويد گرفتن مجوز شبكه گذاري و انتخاب پيمانكار اجرايي براي اين امر توسط شركت گاز استان فارس، اما اقدام موثر و قابل توجهي در اين مورد صورت نگرفته است.

نماينده كازرون در مجلس با اشاره به فاصله كوتاه اين روستاها از خطوط اصلي 50 اينچ گاز، خواستار شتاب بيشتر روند گازرساني به اين روستاها شد.

دهقان ناصرآبادي در ادامه با اشاره به مصوبه دولت مبني بر گازرساني به 60 درصد روستاهاي با فاصله كمتر از 15 كيلومتر از خطوط اصلي گاز ، خواستار توجه بيشتر به اين موضوع شد و تصريح كرد: اعتبار لازم براي گازرساني و اتمام طرح هاي نيمه تمام در مناطق شهرستان كازرون به ويژه روستاهاي كمارج مركزي، كمارج ده كهنه، كمارج نوحي، كمارج مشايخ و بوشيگان هاي ديلمي، ميرزايي و حسين آباد اختصاص يابد.

در اين جلسه جواد اوجي مدير عامل شركت ملي گاز ايران دستور بررسي و حل مشكلات حوزه گاز شهرستان كازرون را صادر كرد.

حل مشكل گازرساني به تل كوشك، رشن آباد، حكيم باشي، حسين آباد، جعفرآباد، اختصاص اعتبار لازم براي گازرساني و اتمام طرح هاي نيمه تمام مناطق شهرستان كازرون،  اقدام عملياتي پروژه گازرساني رسوتاهاي گيخ، جواليقان و حسن آباد عليا، اقدام براي تزريق گاز به خط انتقال خشت و كنارتخته و گازرساني به اين مناطق و بررسي موضوع گازرساني به روستاهاي پرك، وارك، تنگ زد، بورنجان و دردانه از دستورات مدير عامل شركت ملي گاز ايران بود.

انتهيا پيام/

 

 

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
0
0
درود بر دهقان
ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
0
0
باز هم خدمت دیگر از شما نماینده شهرستان تشکر می کنم
موفق پیروز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶