پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۸
فرماندار کازرون:
به گزارش كازرون نما، کاوس رئیسی در جمع اعضای دوچرخه سواران کوهستان سبز شهرستان کازرون با تقدیر و تشکر از گروه دوچرخه سوراران، بر فراهم کردن تمام جوانب، شرايط ایمنی و امنیتی برای دوچرخه سوراران این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: این شرایط برای خواهران به همراه فضای مناسب و در شان آن ها در کازرون نیز مهیا شود.

فرماندار کازرون گفت: در شهرستان کازرون برای ورزش دوچرخه سورای باید تمام جوانب، شرایط ایمنی و امنیتی را فراهم کنیم.

به گزارش كازرون نما، کاوس رئیسی در جمع اعضای دوچرخه سواران کوهستان سبز شهرستان کازرون با تقدیر و تشکر از گروه دوچرخه سوراران، بر فراهم کردن تمام جوانب، شرایط ایمنی و امنیتی برای دوچرخه سوراران این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: این شرایط برای خواهران به همراه فضای مناسب و در شان آن ها در کازرون نیز مهیا شود.

وی با تاکید بر ورزش دوچرخه سواری افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی باید به سمت جلوگیری از اتلاف انرژی و آلودگی هوا برویم و شادابی و نشاط را باغ این ورزش در بین مردم ایجاد کنیم.

فرماندار کازرون با بیان اینکه خواسته های دوچرخه سوراران این شهرستان را به طورجدی پیگیری می کنیم، از حمایت خود از هیئت دوچرخه سورای خبر داد و تصریح کرد: سرمایه گذاری در ورزش، نشاط، طراوت و سلامت جامعه را به دنبال خواهد داشت.

رئیسی از تلاش برای معرفی اسپانسر به منظور حمایت از دوچرخه سواران کوهستان سبز کازرون خبر داد و اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی شهرستان کازرون از این رو یک پایلوت استانی ایجاد خواهیم کرد.

وی بیان داشت: یک تور پاییزه با تمام هزینه ها در کنار کوهپایه های دنا برای دوچرخه سواران کوهستان سبز شهرستان کازرون برگزار خواهیم کرد.

در این نشست حمید رضا صادقیان دبیر هیئت دوچرخه سواری کازرون ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این هیئت به بیان مشکلات این ورزش دوچرخه سواری در کازرون پرداخت و خواستار همکاری مسئولان در این زمینه شد.

در این جلسه اعضای دوچرخه سواران کوهستان سبز شهرستان کازرون با تقدیر و تشکر از فرماندار کازرون به دلیل همکاری با آن ها به بیان نظرات ومشکلات خود پرداختند.

انتهاي پيام/

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴