پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
نماينده ولي فقيه در سپاه قدس در جمع هيئت رزمندگان كازرون:
نماينده ولي فقيه در سپاه قدس گفت: مقام معظم رهبري مظهر قدرت امت اسلامي در جهان و اميد تمام مستضعفان است.به گزارش كازرون نما، حجت‌الاسلام والمسلمين اسماعيل سعادت در جمع هيئت رزمندگان شهرستان كازرون با اشاره به اقتدار ايران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در دروان دفاع مقدس، عالي‌ترين سرمايه معنوي كشور قدرت نفوذ رهبري در دل رزمندگان بود و عشق به امامت و ولايت در آنها موج مي‌زد.

نماينده ولي فقيه در سپاه قدس گفت: مقام معظم رهبري مظهر قدرت امت اسلامي در جهان و اميد تمام مستضعفان است.

به گزارش كازرون نما، حجت‌الاسلام والمسلمين اسماعيل سعادت در جمع هيئت رزمندگان شهرستان كازرون با اشاره به اقتدار ايران در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در دروان دفاع مقدس، عالي‌ترين سرمايه معنوي كشور قدرت نفوذ رهبري در دل رزمندگان بود و عشق به امامت و ولايت در آنها موج مي‌زد.
وي تبعيت از ولايت فقيه را خميرمايه اصلي در دوران جنگ تحميلي برشمرد و افزود: در جنگ نرم و شبيخون فرهنگي امروز نيز بايد تمام نگاه‌هايمان به سمت ولايت و رهبري باشد چراكه مقام معظم رهبري مي‌تواند اين صحنه را فرماندهي و انقلاب را در اين فضاي تبليغاتي دشمن هدايت كند.
نماينده ولي فقيه در سپاه قدس با اشاره به خيزش‌هاي اسلامي منطقه، اين خيزش‌ها را برگرفته از انقلاب اسلامي با محوريت رهبر معظم انقلاب دانست و تصريح كرد: مقام معظم رهبري مظهر قدرت امت اسلامي در جهان و اميد تمام مستضعفان است.
سعادت اضافه كرد: عزت و اقتدار عراق به سبب اين است كه در آغوش انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب قرار گرفته‌اند.
وي بيان كرد: براي حفظ پيروزي و رقم زدن صفحات زرين‌تر در انقلاب در صحنه‌هاي خارجي و داخلي بايد پيوند امت با رهبري و ولايت را حفظ كنيم.
عضو هيئت رزمندگان كشور با تاكيد بر رعايت سه اصل امام‌شناسي، ارجاع مسائل اختلافي به امام و تسليم در مقابل راي امام در جوامع چندصدايي خاطرنشان كرد: مسئله اختلافي را بايد به ولي فقيه ارجاع داد و حكم ايشان را حكم الهي دانست.
سعادت رد سخن پيغمبر، موضع‌گيري در مقابل سخن او و نارضايتي در مقابل سخن پيغمبر را شرك دانست و گفت: اين موضوع در مورد امام و ولي فقيه نيز صدق مي‌كند.
وي بيان داشت: اظهار نظر كردن در مقابل كلام ولي و رهبر الهي و همراه نبودن با كلام ايشان مصداق شرك است.
نماينده ولي فقيه در سپاه قدس هيئت‌هاي مذهبي به ويژه هيئت‌هاي رزمندگان اسلام از تشكل‌هاي اثرگذار در جامعه برشمرد و با اشاره به توطئه‌هاي استكباري عليه اسلام گفت: امروز هيئت‌هاي رزمندگان اسلام نقش مهمي را در مقاطع مختلف اجتماعي عهده‌دار هستند.
در اين جلسه سردار كاظم پديدار مسئول هيئت رزمندگان كازرون گزارشي از فعاليت‌هاي اين هيئت را داد و خواستار همكاري مسئولان شهرستان كازرون براي برگزاري همايش سوسنگرد شد.
انتهاي پيام/

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳