پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۵
نماينده كازرون در مجلس:
نماينده كازرون در مجلس شوراي اسلامي گفت: استقرار سه شهرك صنعتي در شهرستان كازرون را نوعي فرهنگسازي براي حركت به سمت توليد و صنعت است.

نماينده مردم كازرون در مجلس با اشاره به تخصصي شدن مشاغل در جامعه گفت: توليدكنندگان براي خود مشاور حقوقي انتخاب كنند.

به گزارش كازرون نما، غلامرضا دهقان ناصرآبادي در بازديد از يك واحد توليدي در شهر كازرون توليد كار و اشتغال را امري ضروري دانست و اظهار داشت: اشتغال از مفاسد و آسيب‌هاي اجتماعي جلوگيري ميكند، از اين رو توليدكنندگان خدمت بزرگي را به جامعه انجام مي‌دهند.
وي با تاكيد بر حمايت مسئولان از توليدكنندگان و سرمايه‌گذاران افزود: توليدكنندگان نبايد در عرصه كارآفريني و توليد دغدغه‌اي داشته باشند و با مشكل مواجه شوند.
دهقان ناصرآبادي از تلاش دولت و مجلس براي برطرف كردن موانع قانون هدفمندي يارانه‌ها خبر داد و اضافه كرد: دولت در عرصه توليد و اقتصاد حمايت مي‌كند و ما نيز در زمينه‌هاي مختلف از كارآفرينان و توليدكنندگان حمايت مي‌كنيم.
وي بيان داشت: از طريق كارگروه اشتغال و طرح آمايش صنعت، مسائل و مشكلات توليدكنندگان شهرستان كازرون را پيگيري مي‌كنيم.
نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر تشويق سرمايه‌گذاران و كارآفرينان خاطرنشان كرد: در شهرستان كازرون بايد طوري فرهنگ‌سازي شود تا از سرمايه‌گذاري كه در حال ايثار است، حمايت شود.
دهقان ناصرآبادي استقرار سه شهرك صنعتي در شهرستان كازرون را نوعي فرهنگسازي براي حركت به سمت توليد و صنعت دانست و تصريح كرد: به دليل برخي تنگ نظريها سرمايه‌گذاراني از شهرستان كازرون رفتند اما امروز، ديدگاه حاكم بر اين شهرستان در راستاي مشي دولت دهم و خدمتگزاري است.
وي با بيان اينكه توليدكنندگان مطالبات خود را براي مسئولان تشريح و نسبت به بررسي آن‌ها نيز اقدام كنند، ادامه داد: تمام تلاش خود را براي تحقق منويات مقام معظم رهبري در سطح ملي، استاني و اين شهرستان به كار مي‌گيريم.
عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس با اشاره به تخصصي شدن جامعه، بر دقت توليدكنندگان تاكيد كرد و گفت: توليدكنندگان براي خود مشاور حقوقي انتخاب كنند.
در اين بازديد كه غلامرضا اژدر معاون فرماندار كازرون، شاهرخ رستمي سرپرست بخشداري خشت و عليرضا مرادي سرپرست اداره كار كازرون نيز حضور داشتند مشكلات توليدكنندگان چند شركت‌ توليدي بررسي شد.
انتهاي پيام/

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳