پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۲
رئيس منطقه يك دانشگاه آزاد:
رئيس منطقه يك دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه ‎آزاداسلامي واحد كازرون استحقاق و پتانسيل جذب رشته ‎هاي دندانپزشكي و داورسازي را دارد.

رئيس منطقه يك دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاداسلامي واحد كازرون استحقاق و پتانسيل جذب رشته هاي دندانپزشكي و داورسازي را دارد.

به گزارش كازرون نما، دكتر عبدالرضاسبحاني رئيس منطقه يك و مشاور رياست عاليه دانشگاه به همراه حاج محمدمهديشجاعيفرد دبيرمنطقه از دانشگاه آزاد اسلامي واحد كازرون بازديد كردند.

در ادامه اين بازديد دكترعبدالرضا سبحاني رئيس منطقه يك دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي با بيان اينكه دانشگاه آزاد كازرون تنها واحد در منطقه يك و جنوب كشور بوده كه داراي رشته پزشكي و داشتن بيمارستان در حال ساخت است گفت: كازرون با توجه به ربع قرن تجربه در زمينه ميزباني و مديريت رشته پزشكي استحقاق و پتانسيل جذب رشته‌‌‌هاي پيراپزشكي از جمله داروسازي و دندانپزشكي را دارد، از اين رو مي‌‌‌‌‌‌طلبد كه اين رشته‌‌‌‌‌‌‌‌ها پيگيري و جذب شود.
وي با بيان اينكه دانشگاه آزاد اسلامي كازرون از نظر علمي از جايگاه خوبي برخوردار است، ادامه داد: اين واحد در اين مدت گام‌هاي بسيار خوبي در توسعه و پيشرفت داشته است اما هنوز نيز استعداد پيشرفت را دارد.
رئيس منطقه يك دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي در پايان اين جلسه از پروژه درحال ساخت خوابگاه دانشجويي و از قسمت‌هاي مختلف بيمارستان 96 تختخوابي دانشگاه آزاد كازرون از جمله سيستم تأسيسات بازديد و از پيشرفت و سرعت عملي اين دو پروژه ابراز خرسندي كرد.
خوابگاه دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد كازرون با ظرفيت يك‌‌‌هزار و 200 نفر و پيشرفت بيش از 90درصد در حال اتمام و بهره‌برداري است.
انتهاي پيام/

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳