پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۳۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۳
بخشدار جره و بالاده خواستار شد:
بخشدار جره و بالاده خواستار احداث سالن‌هاي ورزشي در دهستان‌هاي فامور و سرمشهد از توابع اين بخش شد.به گزارش كازرون نما، بهزاد پرينان در جلسه شوراي اداري بخش جره و بالاده اظهار داشت: از دهياران و شوراها حل مشكلات را خواستم و دسته‌بندي و اولويت‌بندي كردم و انتظار داريم اعتبارات به صورت ويژه به بخش جره و بالاده داده شود.

بخشدار جره و بالاده خواستار احداث سالن‌هاي ورزشي در دهستان‌هاي فامور و سرمشهد از توابع اين بخش شد.

به گزارش كازرون نما، بهزاد پرينان در جلسه شوراي اداري بخش جره و بالاده اظهار داشت: از دهياران و شوراها حل مشكلات را خواستم و دسته‌بندي و اولويت‌بندي كردم و انتظار داريم اعتبارات به صورت ويژه به بخش جره و بالاده داده شود.
وي بهسازي روستاها را از خواسته‌هاي اصلي مردم و دهياران بخش جره و بالاده دانست و افزود: تربيت بدني زمين ورزشي را مشخص كرده و كروكي آن نيز انجام گرفته است و با اعتبار 100 ميليون تومان در حدود 15 روستا زمين‌هاي خاكي روستايي را پوشش مي‌دهيم.
بخشدار جره و بالاده خواستار احداث سالن‌هاي ورزشي در دهستان‌هاي فامور و سرمشهد از توابع اين بخش شد و خاطرنشان كرد: اعتبار دو پارك از فرمانداري را گرفتيم و دو پارك ديگر از بنياد مسكن گرفته شده است و به 100 ميليون تومان اعتبار براي احداث چند پارك ديگر در بخش نيازمنديم.
پرنيان با بيان اينكه بزرگترين كتيبه دوره ساساني كشور در سرمشهد بوده و به دليل كمبود اعتبار در حال تخريب است، خواستار تخصيص اعتبار براي آن شد و تصريح كرد: 16 ميلون تومان براي مرمت چهارطاقي بالاده در نظر گرفته شده است كه نياز به اعتبار بيشتري دارد.
وي با بيان اينكه انقلاب عظيمي در بحث آبرساني به بخش جره و بالاده در حال اجرا است ادامه داد: مردم روستاهاي قلات، دهپايگاه، مالكي، پريشان و هلك از كمبود آب رنج مي‌برند.
بخشدار جره و بالاده با بيان اينكه روستاهاي بيكوه، تل ابيض و جدول تركي از آب شرب سالم بي‌بهره هستند ابراز داشت: كمبود آب در مجموعه جره و بالاده مي‌طلبد كه دو حلقه چاه توسط آبفاي شهري و روستايي حفر شود.
پرنيان از مشكلات برق‌رساني به چند روستاي بخش جره و بالاده خبر داد و عنوان داشت: بخش جره و بالاده بالاده 107 شهيد و شهر بالاده 23 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است از اين رو انتظار مي‌رود گلزار شهداي اين بخش هرچه زودتر ساماندهي شود چراكه گلزار شهداي جره، سريزجان و سرمشهد زيبنده نيست.
وي با بيان اينكه در مورد جاده‌سازي انقلاب عظيمي در بخش جره و بالاده صورت گرفته است از افتتاح 38 كيلومتر راه روستايي اين بخش در هفته دولت و در حال انجام بودن 100 كيلومتر راه روستايي در بخش جره و بالاده خبر داد و تصريح كرد: جاده پريشان، شهرنجان به جاده جديد كازرون، شيراز از بزرگترين خواسته‌هاي مردم دهستان فامور بود كه با حضور معاون وزير راه و شهرسازي كلنگ آن به زمين زده شد.
بخشدار جره و بالاده با بيان اينكه با بازگشايي جاده شيب تنگ و مسقان مي‌توان در 20 دقيقه از اين بخش به كوهمره سرخي رفت گفت: بزرگراهي از كازرون به بالاده و فراشبند در حال اجرا است و دستور جاده نرگس‌زار تا پريشان را از معاون وزير راه و شهرسازي گرفتيم.
انتهاي پيام/

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ولائی دو آتشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
0
0
عزیزم حرفهات وعملکردت در طول حضورت در این بخش بسیار مثمر ثمر بوده امیدوارم مردم بخش جره بالاده ،فرماندار ونماینده هم قدر این زحماتت رابدانند.ما که راضی هستیم امیدوارم خداوند هم ازت راضی باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
0
عزیزم دستمال یزدی متری چنده؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸