پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۸
در دیدار مسئولان کازرون با وزیر جهاد کشاورزی در مورد مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان بحث شد.

در دیدار مسئولان کازرون با وزیر جهاد کشاورزی در مورد مشکلات بخش کشاورزی این شهرستان بحث شد.

 

در دیدار مسئولان کازرون با وزیرجهاد کشاورزی تاکید شد؛

*تامین اعتبار برای احداث استخرهای ذخیره آب باغات کازرون


در دیدار مسئولان شهرستان کازرون با وزیر جهاد کشاورزی بر تامین اعتبار لازم برای احداث استخرهای ذخیره آب باغات شهرستان کازرون تاکید شد.


کاوس رئیسی فرماندار کازرون و غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در دیدار با صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی به بیان مشکلات بخش کشاورزی شهرستان کازرون پرداختند و خواستار تامین اعتبار لازم برای احداث استخرهای ذخیره آب باغات شهرستان کازرون شدند.


در این جلسه کاوس رئیسی فرماندار کازرون اظهار داشت: برای استفاده بهینه از آب موجود به منظور توسعه باغات و افزایش تولیدات باغی باغداران شهرستان کازرون نیاز به اعتبار برای چند باب استخر ذخیره آب باغات شهرستان کازرون داریم.


در ادامه غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احداث استخر ذخیره آب باغات دره انجیر جروق و گرگنا به ترتیب نیازمند 50 میلیون و 40 میلیون تومان است گفت: اعتبار مورد نیاز برای احداث استخر ذخیره آب باغات بورنجان و دردانه 200 میلیون تومان است.


وی بیان داشت: احداث استخر آب باغات روستای جروق نیاز به اعتبار 200 میلیون تومانی دارد.

در این نشست صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری و اقدام سریع نسبت به تامین حل این مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.


در دیدار مسئولان کازرون با وزیرجهاد کشاورزی تاکید شد؛

تخصیص اعتبار لازم برای بتونی کردن کانال انتقال آب در کازرون


در دیدار مسئولان شهرستان کازرون با وزیر جهاد کشاورزی بر تخصیص اعتبار لازم برای بتونی کردن 120 کیلومتر کانال انتقال آب در شهرستان کزارون تاکید شد.


کاوس رئیسی فرماندار کازرون و غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی به بیان مشکلات بخش کشاورزی شهرستان کازرون پرداختند و خواستار تخصیص اعتبار لازم برای بتونی کردن 120 کیلومتر کانال انتقال آب(حدود 24میلیارد تومان) شدند.


در این نشست کاوس رئیسی فرماندار کازرون اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان کازرون دارای 2 رشته رودخانه دائمی دالکی و شاپور و 200 هکتار اراضی پایین دست بوده که متاسفانه به دلیل خشکسالی های خیر دبی آن رودخانه ها به شدت کاهش یافته است از این رو می طلبد برای استفاده بهینه و جلوگیری از تخریب و فرونشست آب در کانال های سنتی، نسبت به بتونی کردن کانال انتقال آب اقدام شود.


در این نشست وزیر جهاد کشاورزی دستور لازم برای بررسی و اقدام در این زمینه صادر کرد.

 

در دیدار مسئولان کازرون با وزیرجهاد کشاورزی تاکید شد؛

تخصیص اعتبار برای پرداخت دیون بخش کشاورزی کازرون


در دیدار مسئولان شهرستان کازرون با وزیر جهاد کشاورزی بر تخصیص اعتبار لازم برای پرداخت دیون 170 میلیون تومانی سال 89 مجموعه جهاد کشاورزی کازرون تاکید شد.


در دیدار کاوس رئیسی فرماندار کازرون و غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با وزیر جهاد کشاورزی بر تخصیص اعتبار لازم برای پرداخت دیون 170 میلیون تومانی سال 89 مجموعه جهاد کشاورزی کازرون تاکید شد.


در این نشست غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دیون 170 میلیون تومانی سال 89 مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان کازرون مربوط به تامین آب باغات و دام روستایی این شهرستان است که متاسفانه به دلیل خشکسالی های اخیر و کمبود منابع آبی فعالیت های کشاورزان و دامداران را تحت شعاع قرار داده است.


در ادامه نماینده کازرون در مجلسی شورای اسلامی و کاوس رئیسی فرماندار این شهرستان بر تخصیص اعتبار لازم برای پرداخت دیون 170 میلیون تومانی سال 89 مجموعه جهاد کشاورزی کازرون تاکید کرد.


در این نشست دکتر صادق خلیلیان وزر جهاد کشاورزی دستور اقدام لازم برای حل این مشکل را صادر کرد.


 

در دیدار مسئولان کازرون با وزیرجهاد کشاورزی تاکید شد؛

تامین اعتبار برای جاده بین باغات کازرون


در دیدار مسئولان شهرستان کازرون با وزیر جهاد کشاورزی بر تخصیص اعتبار لازم برای احداث و مرمت جاد بین باغات شهرستان کازرون تاکید شد.


کاوس رئیسی فرماندار کازرون و غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی به بیان مشکلات بخش کشاورزی شهرستان کازرون پرداختند و خواستار تخصیص اعتبار لازم برای احداث و مرمت جاده بین باغات این شهرستان شدند.


در این نشست کاوس رئیسی فرماندار کازرون با اشاره به وضعیت بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: شهرستان کازرون یکی از قطب های بزرگ کشاورزی کشور محسوب می شود که به دلیل اقلیم متنوع آم موجب توسعه باغات در مناطق کوهستانی شده است.


وی، انجیر، گردو، انگور، انار و... را عمده محصولات باغی شهرستان کازرون برشمرد و افزود: این محصولات در سطحی قریب به 10 هزار هکتار و تولید سالانه 20 هزار تن، کشت و تولید می شود.


رئیسی اضافه کرد: با توجه به شرایط حاکم بر مناطق کوهستانیع احداث و مرمت جاده بین باغات می تواند در انتقال محصولات و تولیدات باغی به بازار و همچنین تسریع عملیات اصلاح و احیا نقش موثری داشته باشد.


در ادامه غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی بر تخصیص اعبتار جاده بین باغات در شهرستان کازرون تاکید کرد و گفت: احداث جاده دسترسی به باغات دره انجیر جروق، راهگشایی و کوهبری نیازمند 65 میلیون تومان، احیا و مرمت جاده بین باغات دوسیران به طول 15 کیلومتر نیازمند 400 میلیون تومان، احیا و مرمت جاده بین باغات سمغان به طول 10 کیلومتر و کنده ای به طول 15 کیلومتر به نیازمند 600 میلیون تومان اعتبار است.


وی با بیان اینکه احیا و مرمت جاده بین باغات ابوالحیات به طول 4 کیلومتر و بورنجان به طول 5 کیلومتر به ترتیب به 60 میلیون و 100 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد خاطرنشان کرد: احیا و مرمت جاده بین باغات دردانه به طول 5 کیلومتر و جاده بین باغات سرحد جروق به طول 20 کیلومتر به ترتیب نیازمند 130 میلیون و 300 میلیون تومان اعتبار است.


در این نشست صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دستورات لازم را برای اجرای پروژه های مذکور و تامین اعتبار آن ها را صادر کرد.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میثم
|
ITALY
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
0
0
آقای دهقان شما را چه به کشاورزی!!!
وام های استخر ذخیره آب برای باغات کازرون سال قبل هم به باغدار ها داده شده و افراد زیادی را می شناسم که این وام ها را دریافت کرده اند، شما کجایه کارید؟!!!
تازه به فکرتان رسیده که اقتصاد اصلی کازرون بر پایه ی کشاورزیه؟
با چه ...یی برای دوره آینده مجلس خود را به آب و آتش می زنید؟
جیب ... از ...هایی که برایشان تو این 3-4 سال انجام دادید به حد کافی ... شده؟
مردم منطقه کازرون این دوره به کسی اعتماد خواهند کرد که توانایی های بالایی در تشخیص و پیگیری مشاکلات مردم حوزه کازرون در کشاورزی، صنعت، گردشگری و بخش فرهنگی ورزشی را داراست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳