پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۳۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
ضرورت احداث کمربندی در شهر کازرون / ضرورت چهاربانده کردن جاده شهر کازرون تا روستای دشت برم / ضرورت عبورآزاد راه بوشهر- شیراز از نزدیکی کازرون / فعال شدن پروژه عملیات حفاری تونل بناف / احداث پل عابر پیاده و روگذر در تقاطع جاده دوان و جاده اصلی کازرون / تکمیل پروژه های راه روستایی کازرون

در دیدار مسئولان کازرون با معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید شد؛

ضرورت احداث کمربندی در شهر کازرون

در جلسه مسئولان شهرستان کازرون با معاون وزیر راه و شهرسازی ضرورت احداث کمربندی در شهر کازرون تاکید شد.


در جلسه ای که با حضور کاوس رئیسی فرماندار کازرون، غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و صادقی معاون  وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه رزیربناهای حمل و نقل کشور برگزار شد در مورد ضرورت احداث کمربندی در شهر کازرون بحث و گفت و گو شد.


در این جلسه کاوس رئیسی فرماندار کازرون اظهار داشت: با افتتاح و بهره برداری از محور جدید الاحداث کازرون، دشت ارژن همه خودروهای عبوری مسیر شیراز به استان بوشهر اعم از خودروهای سبک و سنگین به لحاظ نبود جاده کمربندی در شهر کازرون به صورت اجبار باید از وسط شهر کازرون تردد کنند که باعث تخریب آسفالت خیابان ها و تاسیسات زیربنایی این شهر می شود.


وی افزود: به دلیل ترافیک سنگین، همه روزه شاهد تصادف خودروها، مجروح شدن و کشته شدن افراد هستیم که این موضوع باعث نارضایت شهروندان و مسافران شده است و با توجه به اینکه پروژه احداث کمربندی در شهر کازرون مصوب وزارت راه و ترابری در سال 86 بوده از این رو احداث این کمربندی و عملیاتی کردن آن یک ضرورت است.


رئیسی اضافه کرد:  وزیر محترم راه وشهرسازی دستور بررسی و اقدام هرچه سریعتر نسبت به عملیاتی کردن پروژه احداث کمربندی در شهر کازرون را داده است.


در دیدار مسئولان کازرون با معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید شد؛

ضرورت چهاربانده کردن جاده شهر کازرون تا روستای دشت برم


در دیدار مسئولان  شهرستان کازرون با معاون وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت چهار بانده کردن مسیر حدفاصل شهر کازرون تا روستای دشت برم تاکید شد.


در جلسه ای که با حضور کاوس رئیسی فرماندار کازرون، غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و صادقی معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه رزیربناهای حمل و نقل کشور برگزارشد در مورد ضرورت رفع نقاط حادثه خیز با چهاربانده کردن مسیر حدفاصل شهر کازرون تا روستای دشت برم تاکید و بحث و تبادل نظر شد.


در این نشت غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از احداث و ایجاد محور جدید کازرون به دشت ارژن از طریق روستاهای پل آبگینه و دشت برم به لحاظ انتقال ترافیک جنوب به شرق کشور توسط این مسیر و همچنین عبور محور از روستاهای پرجمعیت و نقاط حادثه خیز در طول روز تصادفات خونباری صورت می گیرد اظهار داشت: بر همین اساس در چندین مکاتبه مبنی بردرخواست رفع نقاط حادثه خیز با چهاربانده کردن مسیر از حدفاصل شهر کازرون تا روستای دشت برم داشتیم که تا کنون اقدام موثری صورت نگرفته است.


وی خواستار تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای چهاربانده کردن محور شهر کازرون تا روستای دشت برم و رفع نقاط حادثه خیز شد.


در این نشست صادقی معاون وزیر راه و شهرسازی نسبت به رفع نقاط حادثه خیز محور شهر کازرون تا روستای دشت برم با چهاربانده کردن این مسیر دستورات لازم را صادر کرد.


 

در دیدار مسئولان کازرون با معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید شد؛

ضرورت عبورآزاد راه بوشهر- شیراز از نزدیکی کازرون


در دیدار مسئولان شهرستان کازرون با معاون وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت عبور آزادراه بوشهر- شیراز از نزدیکی کازرون تاکید شد.


در جلسه ای که با حضور کاوس رئیسی فرماندار کازرون، غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و صادقی معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه رزیربناهای حمل و نقل کشور برگزارشد در مورد ضرورت عبور پروژه آزاد راه بوشهر- شیراز از نزدیکی کازرون بحث و گفت و گو شد.


در این جلسه کاوس رئیسی فرماندار کازرون با اشاره به جمعیت 300 هزار نفری، قدمت بیش از 2 هزارساله این شهرستان و دارا بودن شش بخش و شش شهر اظهار داشت: در حدود 50 سال قبل توسط رژیم ستم شاهی به دلیل مخالفت مردم شهرستان کازرون با رژیم طاغوت راه بر این شهر مسدود و کازرون را در بن بست قرار دادند.


وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد طلسم 50 ساله راه کازرون شکسته شد و محور کازرون- دشت ارژن به عنوان آرزوی دیرینه مردم شهرستان کازرون به دست رئیس جمهوری محترم افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت افزود: اجرای پروژه آزاد راه بوشهر- شیراز که مطالعات اولیه آن انجام گرفته و اغاز به کار خواهد کرد متاسفانه باعث قرارگرفتن مجدد کازرون در بن بست می شود و مسیر استان بوشهر که هم اکنون از کازرون عبور می کند قطع و دوباره مردم این شهرستان دچار رکود اقتصادی خواهند شد.


رئیسی اضافه کرد: در نامه ارسالی به وزیر محترم راه و شهرسازی این موضوع قید شده است که مهندس نیکزاد دستور بررسی و اقدام سریع این مسئله را دادند.


با دستور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

فعال شدن پروژه عملیات حفاری تونل بناف


در جلسه مسئولان شهرستان کازرون با معاون وزیر راه و شهرسازی بر فعال شدن پروژه عملیات حفاری تونل بناف تاکید شد.


در جلسه ای که با حضور کاوس رئیسی فرماندار کازرون، غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و صادقی معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه رزیربناهای حمل و نقل کشور برگزارشد در مورد فعال شدن عملیات حفاری تونل بناف بحث و گفت و گو شد.


در این نشست کاوس رئیسی فرماندار کازرون اظهار داشت: با توجه به مساعدت و دستورات موکد و موثر وزیر راه وترابری در مورد اجرای پروژه تونل بناف(محرم) که تحقق آن آرزوی به حق و دیرینه مردم شهرستان کازرون بوده اما بیش از چهارماه است که عملیات اجرایی این پروژه متوقف و باعث نارضایتی مردم شده است.


وی خواستار فعال شدن پروژه عملیات حفاری تونل محرم شد و افزود: مردم شهید پرور شهرستان کازرون برای پیگیری های زیادی نسبت به این موضوع و رئیس جمهور محترم نیز بر تسریع درروند اجرایی آن تاکید داشتند.

رئیسی اضافه کرد: وزیرمحترم راه و شهرسازی دستور فعال شدن پروژه عملیات حفاری تونل محرم(بناف) را داده است.

 

در دیدار مسئولان کازرون با معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید شد؛

احداث پل عابر پیاده و روگذر در تقاطع جاده دوان و جاده اصلی کازرون


در دیدار مسئولان شهرستان کازرون با معاون وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت احداث پل عابر پیاده و روگذر در تقاطع جاده دوان و جاده اصلی کازرون تاکید شد.


در جلسه ای که با حضور کاوس رئیسی فرماندار کازرون، غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و صادقی معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه رزیربناهای حمل و نقل کشور برگزارشد در مورد ضرورت احداث پل عابر پیاده و روگذر در تقاطع جاده دوان و جاده اصلی کازرون بحث و گفت و گو شد.


در این نشست غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس وشرای اسلامی با اشاره به نامه مشترک دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای خیرات آباد برکتک در مورد احداث پل عابر پیاده و روگذر در تقاطع جاده دوان و جاده اصلی در ورودی روستا اظهار داشت: با توجه به اینکه این تقاطع محل گذر عابرین پیاده، به ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور، سلمان فارسی و زندان مرکزی است و این موضوع خطرات زیادی را برای عابرین داشته و حوادث ناگواری را رقم زده است از این رو خواشهمندیم نسبت به تامین اعتبارات لازم برای احداث پل اقدامات لازم را مبذول فرمایید.


در این نشست صادقی معاون وزیر راه و شهرسازی دستور لازم مبنی بر احداث احداث پل عابر پیاده و روگذر در تقاطع جاده دوان و جاده اصلی کازرون را صادر کرد.


 

در دیدار مسئولان کازرون با معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید شد؛

تکمیل پروژه های راه روستایی کازرون


در دیدار مسئولان شهرستان کازرون با معاون وزیر راه و شهرسازی بر انجام پروژه های راه روستایی شهرستان کازرون تاکید شد.


در جلسه ای که با حضور کاوس رئیسی فرماندار کازرون، غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و میرشفیع معاون راه روستایی وزیر راه شهرسازی برگزارشد در مورد انجام سریع پروژه های راه روستایی شهرستان کازرون و بحث و تبادل نظر شد.


در این نشست کاوس رئیسی فرماندار کازرون با اشاره به پروژه های در دست اجرا به طول 200 کیلومتر با پیشرفت 10 تا 100 درصد و اعتبار مورد نیاز 120 میلیارد ریال اظهار داشت: پروژه های ساخته نشده به طول222 کیلومتر در بخش های مختلف شهرستان کازرون با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان هستند.


وی با تاکید بر شتاب بیشتر توسعه راه های روستایی شهرستان کازرون و تخصیص اعتبارات لازم برای آن افزود: برخی از پروژه های راه روستایی در دست اجرا و ضروری شهرستان به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده اند که توجه و عنایت مسئولان را می طلبد.


رئیسی اضافه کرد: با توجه به موقعیت خاصر شهرستان کازرون به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان فارس با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر و 326 روستا می طلبد که توسعه راه های روستایی شتاب بیشتری به خود گیرد.


در این نشست میرشفیع معاون راه روستایی وزیر راه وشهرسازی دستور تکمیل سریع پروژه های نمیه تمام و بالای 50 خانوار و ارائه گزارش هفتگی پیشرفت را صاد کرد.


 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
0
با سلام
خوب بود مسئولين يه فكري براي مسير كازرون- قائميه مي كردند. جاده باريك و شلوغ و بعضي قسمتها خط كشي نشده . بيشتر تردد هاي كازرون به مركز ، غرب شمال كشور( از مسير ياسوج)و همچنين خوزستان و ايلام از اين مسير صورت مي گيرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
0
با سلام
خوب بود مسئولين يه فكري براي مسير كازرون- قائميه مي كردند. جاده باريك و شلوغ و بعضي قسمتها خط كشي نشده . بيشتر تردد هاي كازرون به مركز ، غرب شمال كشور( از مسير ياسوج)و همچنين خوزستان و ايلام از اين مسير صورت مي گيرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳