پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳
تا پايان ماه جاري صورت مي‌گيرد؛
عليرضا مرادي امروز در گفت‌وگو با كازرون نما، از ايجاد 36 شوراي سازش در سطح شهرستان كازرون خبر داد و اظهار داشت: در اين شوراها با حضور نماينده كارفرما و كارگر مشكلات بين آنها به صورت توافقي حل شده كه با جا انداختن اين فرهنگ زمينه توسعه و حل مشكلات نيز فراهم مي‌شود.

سرپرست اداره كار و امور اجتماعي شهرستان كازرون گفت: مقرر شده است كه تا پايان تير ماه جاري سند توسعه و اشتغال شهرستان كازرون در قالب كتابچه‌اي تنظيم شود.

عليرضا مرادي امروز در گفت‌وگو با كازرون نما، از ايجاد 36 شوراي سازش در سطح شهرستان كازرون خبر داد و اظهار داشت: در اين شوراها با حضور نماينده كارفرما و كارگر مشكلات بين آنها به صورت توافقي حل شده كه با جا انداختن اين فرهنگ زمينه توسعه و حل مشكلات نيز فراهم مي‌شود.
وي با بيان اينكه حدود 67 هزار نفر در شهرستان كازرون شاغل هستند افزود: اين آمار در صنعت حدود 23 درصد، در كشاورزي حدود 29 درصد و 46 درصد نيز در بخش خدمات است.
مرادي با بيان اينكه در شهرستان كازرون يك شهرك صنعتي با 28 واحد توليدي مستقر است ادامه داد: حدود 600 نفر شاغل در اين شهرك صنعتي بوده و از اين 28 واحد 15 واحد فعال هستند كه در صورت استفاده از پتانسيل آن مي‌توان ايجاد اشتغال آن را دو برابر كرد.
سرپرست اداره كار و امور اجتماعي شهرستان كازرون با اشاره به ايجاد شهرك صنعتي در بالاده، قائميه و كازرون بر رفتن به سوي صنعتي شدن تاكيد كرد و گفت: در شهرستان كازرون 451 نفر مقرري‌بگير بيمه بيكاري هستند و عمده آنها از كارخانه كاشي كاشانه بوده كه از چند سال قبل تعطيل شده است.
مرداي با بيان اينكه براي راه‌اندازي مجدد كارخانه كاشي كاشانه تلاش‌هاي بسياري صورت گرفته است و در همايش سرمايه‌گذاري نيز از سرمايه‌گذاران در اين مورد دعوت كرديم ابراز داشت: در اين همايش طرح‌ها را در قالب پكيج‌هاي مختلف ارائه داديم كه امدواريم با بررسي آنها شاهد شكوفايي كازرون شويم.
وي بيان داشت: در يك ماه آينده خبرهاي خوبي از كارخانه كاشي كاشانه كازرون به مردم مي‌دهيم.
سرپرست اداره كار و امور اجتماعي كازرون با اشاره به سند توسعه و اشتغال اين شهرستان خاطرنشان كرد: براي شناسايي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي شهرستان كازرون از شركت پژوهش‌گستر خواستيم تا سند توسعه و اشتغال اين شهرستان را تعريف و در آن پتانسيل‌هاي كازرون را شناسايي كند.
مرادي اضافه كرد: مقرر شده است كه تا پايان تير ماه جاري سند توسعه و اشتغال شهرستان كازرون در قالب كتابچه‌اي تنظيم شود.
انتهاي پيام/

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳