پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۷
در اين جلسه از آقایان عبدالرسول حکیم ، کاظم دهقانیان فرد ، محمد علی اصلاح پذیر ، روح ا... راوش ، شهرام مدبری ، سیامک ستوده ، سعید نیکنام ، حسام نجیبی ، پیمان پیران ، علی اسدپور ، صابر سهرابی ، عبدا.. حاجی پور و خانم ها مرضیه فروغی راد و قدسیه افقهی با اهدای لوح تقدیر و جوایز تقدیر به عمل آمد

به گزارش كازرون نما، جلسه تجلیل از مدرسین و مسئولین انجمن های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دفتر سرپرست اداره برگزار گردید . در ابتدای این جلسه برادر حمید رضا معرف سرپرست اداره ضمن تقدیر و تشکر از کلیه دست اندرکان و اساتید پیشکسوت و روسای محترم انجمن ها ، طی سخنانی افزودند : سالی پر فراز و نشیب را به لطف خداوند منان و همیاری و همدلی شما عزیزان پر از فعالیت و جوش و خروش سپری کردیم و در این مسیر موفقیت های چشم گیری در زمینه های مختلف از جمله جشنواره ها و همایش های شهرستانی ، استانی و کشوری کسب نمودیم و هنرمندان این دیار باستان هم چون نگینی بر صحنه هنر این مرز و بوم درخشیدند و موجب مباهات و افتخار همشهریان هنر دوست و هم چنین خدمتگزاران خود در ا داره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون شدند .

در ادامه هر کدام از مسئولین انجمن ها نقطه نظرات خود را جهت برنامه های طرح اوقات فراغت و برنامه های پیش بینی شده هم چون جشنواره فیلم نامه نویسی منطقه ای ، جشنواره یک متن یک نمایش و کنگره بین المللی سلمان فارسی و ..... اعلام کردند .

همچنين در اين جلسه از آقایان عبدالرسول حکیم ، کاظم دهقانیان فرد ، محمد علی اصلاح پذیر ، روح ا... راوش ، شهرام مدبری ، سیامک ستوده ، سعید نیکنام ، حسام نجیبی ، پیمان پیران ، علی اسدپور ، صابر سهرابی ، عبدا.. حاجی پور و خانم ها مرضیه فروغی راد و قدسیه افقهی با اهدای لوح تقدیر و جوایز تقدیر به عمل آمد


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴