پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۶۷۶۴
تعداد نظرات: ۷۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۰
+ اسامي نامزدهاي احتمالي
به گزارش كازرون نما در حالي كه قريب به يك سال به انتخابات مجلس شوراي اسلامي باقي مانده است نوروز 90 تبديل به بازار تبليغات برخي نامزدهاي احتمالي انتخابات مجلس نهم شد. اخبار رسيده همچنين از تلاش برخي نامزدها براي جلب نظر خواص شهرستان به سمت خود حكايت مي‌كند.

به گزارش كازرون نما در حالي كه قريب به يك سال به انتخابات مجلس شوراي اسلامي باقي مانده است نوروز 90 تبديل به بازار تبليغات برخي نامزدهاي احتمالي انتخابات مجلس نهم شد. برخي از كانديداهاي احتمالي كه از مدتها قبل خود را آماده‌ي حضور در اين انتخابات كرده‌‌اند در ايام نوروز با برگزاري جلساتي به بيان ديدگاه‌هاي خود پرداختند و از فرصت ديد و بازديدهاي نوروزي براي تبليغ خود بهره بردند.

 در اين ميان برخي جريانات سياسي نهايت تلاش خويش را براي دو قطبي كردن انتخابات به كار مي‌برند و تلاش دارند تا انتخابات مجلس نهم را به رقابت ميان دو نماينده كازرون در مجالس هفتم (شاهين محمدصادقي) و هشتم (غلامرضا دهقان ناصرآبادي) تقليل دهند. اين دو نيز از مسئوليت‌هاي قانوني خود (نمايندگي مجلس و معاونت پارلماني سازمان تربيت بدني) نهايت استفاده را جهت تبليغات انتخاباتي به عمل مي‌آورند.

 علي‌رغم اين مسأله اخبار رسيده حاكي از كثرت نامزدهاي احتمالي اين دوره از مناطق مختلف كازرون است.

 بنابر اين گزارش در منطقه‌ي خشت از آقايان محمدي (عضو شوراي خشت) و رمضان پناهنده (كارمند جهاد كشاورزي شيراز)؛ در منطقه‌ي قائميه از آقايان مرادي (كارمند امور تربيتي اداره كل فارس)، داريوش هوشمند (اهل روستاي عمويي) رضازاده (قاضي در ياسوج)، مسعود هوشمندي و علمدار جمشيدي (وكيل و  پاسدار بازنشسته)؛ از منطقه‌ي نودان از آقاي انصاري (فرماندار سپيدان) و از بخش مركزي نيز از آقاي دهقان فرد (طلبه و كارمند وزارت خارجه) نام برده مي‌شود.

 از شهر كازرون نيز از آقاي سيد علي‌نقي طبيب لقماني (عضو شوراي اول شهر كازرون) و از شهر بالاده از آقاي عباسي (اهل بيد زرد) نام برده مي‌شود.

 آقايان اسفنديار دشمن زياري و  غريب فاضل نيا نيز از جمله افرادي هستند كه سابقه‌ي نامزدي در دوره‌ي قبل را داشته و از آنها به عنوان نامزدهاي احتمالي نام برده مي‌شود.

 اخبار رسيده همچنين از تلاش برخي نامزدها براي جلب نظر خواص شهرستان به سمت خود حكايت مي‌كند. برخي از نامزدها حتي جلساتي را در برخي شهرهاي بزرگ از جمله قم و تهران برگزار كرده و يا در صدد برگزاري چنين جلساتي هستند.

 تذكر: در پي انتشار اسامي برخي نامزدهاي احتمالي يكي از اشخاص نامبرده اعلام كرد كه تاكنون تصميم قطعي خود براي شركت در انتخابات را اتخاذ نكرده است. وي همچنين اعلام كرد كه در ايام نوروز تبليغاتي نداشته است. در همين راستا تذكر نكات زير ضروري است:

1) چنانچه مستحضريد تعبير كازرون نما براي اشخاص نام برده شد «كانديداهاي احتمالي» است و نه قطعي

2) درباره تبليغات انتخاباتي در ايام نوروز نيز تعبير كازرون نما به شكل زير بود:
«نوروز 90 تبديل به بازار تبليغات برخي نامزدهاي احتمالي انتخابات مجلس نهم شد» مسلماً تعبير «برخي نامزدهاي احتمالي» شامل همه‌‌ي نامزدهاي احتمالي نمي‌شود.

3) اسامي ذكر شده از منابع خبري متعدد و موثقي استخراج شده است.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۳
زمانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
1
0
هیچ کس بهتر از دهقان برای این شهر نمیشه
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
1
0
در جواب به نظر بيننده بالا بايد كفت : زرششششك
فردین از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
انشاء الله امسال با همکاری جوانان فهیم شهرستان کازرون ( شهری و روستایی ) نماینده ای جوان و لایق که دارای مهمترین فاکتور یعنی شجاعت و استقلال فکری می باشد ( حجت محمدی زاده ) از شهرستان به مجلس راه خواهد یافت تا به واقع پیگیر امورات مردم باشد. ایشان نه مانند محمد صادقی ها ... و نه مانند دهقان ناصر آبادی ها ... است.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
گرچه اینجانب دور قبل به اقای دهقان رای ندادم اما در این دور با توجه تلاشهای شبانه روزی ایشان در جهت توسعه شهرستان. فکر می کنم بی انصافی است که به وی رای ندهم.ضمنا در جواب بیننده دومی باید گفت ادب مرد به ز دولت وی .عزیز من نیاز به بی حرمتی نیست میتوان نقد کرد و مودب هم بود.
دل سوخته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
فقط محمد صادقي
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
سلام
پیش بینی این انتخابات شاید سخت و شبیه کلافی سردرگم باشد درمورد دکتر محمد صادقی تنها شانسش متعصبینی است که علیرغم عملکرد ضعیف دوره قبلش بدلیل برخی مسائل از جمله خواسته های فردی هنوز از ایشان طرفداری می کنند وگرنه حتی حوزه خشت هم نصیبی از نمایندگی ایشان نبرده است و با وضعیت فعلی کازرون ایشان هیچ شانسی حداقل در حوزه کازرون و برخی بخشها ندارد. شاید اگر بعضی آمارهای عجیب و غریب رای دهندگان در منطقه خشت نباشد هیچ شانسی را برای ایشان تمی توان متصور شد.
و اما در خصوص آقای دهقان ناصرآبادی باید گفت با توجه به دوری ایشان از هیات اولیه انتخاباتی خود و شاخه به شاخه پریدن ایشان در مسائل سیاسی همچنین دوری برخی از دوستان اولیه ایشان که خصوصاً در منطقه شهری کازرون دارای حسن اعتماد بودند شاید شانس ایشان فقط کمی بیش از آقای دکتر محمد صادقی باشد. آقای دهقان ناصرآبادی شروع خوبی داشت اما صندلی مجلس مثل نماینده های قبل تاثیرات بدی بر ایشان داشت و به طور کل نمایندگان عزیز برخی صحبتهای خود را زود فراموش می کنند . دوری ، فاصله گرفتن و عدم اطلاع بعضی از دوستان شفیق و متعصب ایشان که همه ما آنها را می شناسیم دلیل اثبات این مدعاست.
در خصوص آقای لقمانی هم باید گفت ایشان هیچ شانسی در حوزه روستائی ندارد و شاید تنها اقبال ایشان اخذ چند هزار رای شهری باشدمطمئناً اگر ایشان در دوره قبل و دقیقاً لحظه های آخر انصراف نمی داد حال نماینده بود اما این دوره شانس زیادی نخواهد داشت .
بقیه کسانی هم که اسمشان در لیست می باشد نباید به چیزی به جز هزینه کردن برای دوره های بعد فکر کنند چرا که مردم شهرستان کازرون ثابت کرده اند که براحتی کسی را دوره اول انتخاب نمی کنند.تنها کسیکه از این قاعده مستثنی شد نماینده فعلی بود که آنهم بدلیل ناراحتی و نارضایتی شدید مردم از آقای دکتر محمد صادقی چنین شانسی را تجربه کرد وگرنه این اتفاق در کازرون دوباره تکرار نخواهد شد.
و عدم مدیریت این جریان و این بخت توسط نماینده فعلی احتمالاً این دوره برای خود ایشان مسئله ساز خواهد شد.یا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
سلام
فکر می کنم یکی از نامزدهای احتمالی این دوره را که این اواخر فعالیت زیادی هم در این زمینه انجام داده اند را از قلم انداخته اید آقای علیرضا دهقان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
1
0
ما کازرونیها واقعا باید ... باشیم اگه به غیر از دهقان به کس دیگه فکر کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
دهقان ناصرآبادی
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
به نظر مي رسد اقايان دكتر دشمن زياري و دكتر فاضل نيا قصد ايجاد يك جبهه واحد را در انتخابات اينده را دارند .با اين كار وحمايت اصلاح طلبان از يكي از اين دو احتمال انتخاب ايشان بسيار بالا خواهد رفت . والبته اگر نظام گوشه چشمي به اين طيف داشته باشد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
ما اهالی منطقه پل آبگینه و دشت برم و کلانی و عبدویی و...از کاندیداتوری علیرضا دهقان حمایت می کنیم.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
نام وي علي رضا دهقان نيست بلكه رضا دهقان مشتاني است كه طبق اطلاع محرمانه اي كه دارم كليه بزرگان وافراد سرشناس منطقه قرات خمسه سرمشهد ودادين جره وبالاده جروق وپل ابگينه وبطور كلي روستاههاي شرق كازرون طي يك جلسه مهم در ايام عيدبا وي توفق كرده اند دليل ان هم بي توجهي اقاي محمد صادقي ودهقان ناصر ابادي به افراد مهم وروستاههاي شرق كازرون بوده است ودر ا ن جلسه مقرر گرديده است فعلا بنابر دلايلي تبليغات نشود اسپانسر مالي وي نيز چند نفر افراد پولدار معروف وسرشناس مشتان ومهرنجان وچند نفر سياسيون منطقه بالاده ودادين ميباشندضمنا قرار بر اين بوده است كه با خانم وزيري توافق شود كه نامبرده امتناع نموده است
mohamad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
نویسنده گرامی با زیرکی تمام ذهنیت خود را که دوست دارد به بیننده منتقل کند و خیلی هم دوست دارد که انتخابات همان دو قطبی قبلی باشد ولی این دفعه فکر می کند شاید به نفع محمد صادقی باشد و با زیرکی تمام هم فرا فکنی می کند و بعضی طیف های سیاسی را علت می داند.خدمت شما عرض کنم که بعد از انتخابات ریاست جمهوری دیدگاه و ضائقه مردم کاملا عوض شده و خواهید دید که رای مردم چگونه تمام تحلیل ها را به هم خواهد ریخت این دفعه یا باد آهنگ یا فاضل نیا خواهد بود.صبر کنید صندوق های رای بیایند.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
شنيديم دكترسيروس مومن زاده برادر بزرگ برادران مومن زاده كه فوق تخصص داره و هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي تهران هست هم ميخواد از تهران بياد و كانديد بشه واقعا مرد توانمنديه براي محمد صادقي هم داخل منطقه رقيب سختيه
ملك زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
ما مردم منطقه جره و بالاده از اقاي دهقان مشتاني حمايت مينامييم چون مي خواهيم يك نفر از منطقه خودمان انتخاب شود كه بدرد منطقه بخورد
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
فقط حجت محمدی زاده
كازروني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
اين بنده خدا مثل ايكه خوابه. بادآهنگ!! فكر نكنم اين دفعه خودشم به خودش راي بده. نكنه ... اين بوا به شهر و دكتر دشمن زياري و دكتر فاضل نيا و طرفداري از ..... يادتون رفته. فكر نكنم مردم كازرون تا آخر عمر بادآهنگ را ببخشند.
از بالاده
|
GERMANY
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
سلام بر مردم بزرگ كازرون
فقط دكتر دشمن زياري يا هر كس او بگويد. كاشكي مردم كازرون به جاي تعصبات بيخودي افرادي با سواد و پاك مثل دكتر دشمنزياري را انتخاب ميكردند. دكتر دشمن زياري يك استاد دانشگاه و مستقل است. اصلا نبايد نگاه به گرايش كرد. شما را بخدا نگاه كداميك از اين كانديداها و نمايندگان قبلي و فعلي به اندازه دكتر دشمن زياري جبهه دارند كداميك به اندازه اين دكتر كتاب و مقاله دارند. كداميك به اندازه او از جانب آدمهاي با شعور شهرستان مثل همين بچهاي كازرون نما و كازرون نيوز و وبلاگ نويسهاي فهميده مورد لطف قرار گرفته است و كداميك از اينها به اندازه او مورد جسارت يكي دو آدم بيسواد و حسود قرار گرفته است. شايد اشكال دكتر دشمنزياري خاكي بودن و خضوع و رفاقت با همه و نگرفتن خودش باشد - دوستان وبلاگنويس كه او را ديده اند حتمن تاييد ميكنند. دكتر فاضل نيا را هم يك بار در مغازه يكي از دوستان ديدم. او هم انساني است فهميده و باسواد و محترم. قربون دست شما كازرون نماها همينقدر كه بدون تبعيض مينويسيد خيلي بزرگ هستيد و سالم. انشاالله كه بهشت نصيبتون بشود. بخدا فقط دلم براي شهرم ميسوزد. يك دفعه همراه دائيم بار برده بوديم شهريار كرج. اتفاقي يكي از مسئولان آن شهر را ديديم وقتي فهميد كه ما كازروني هستيم خيلي از دكتردشمنزياري تعريف كرد و كارهايي كه براي آنها انجام داده است. من خودم مهندسي كشاورزي در فيروزآباد خواندم. ميفهمم كه تعريف از يك استاد و رئيس دانشگاه آزاد كه همه بر عليهش هستند يعني چه. يعني اين آدم چقدر خوبه كه با وجود دانشگاه آزادي بودن از او رضايت دارند. خدا شاهده اصلا قصد تبليغ يا چيز ديگه ندارم فقط مديون مردم كازرونم و دلم ميخواد شهرم پيشرفت كنه. اي نه اونهايي كه ميآيند اينجا و نظر ميدهند و يا ميخوانند خودشون اونقدر عقل دارند كه دوغو از دوشاب تشخيص بدهند. حالا وظيفه ما است كه مردم روشن كنيم تا براي يك پتو يا سيم كارت يا چيزاي ديگه راي را خراب نكنند. اين را هم بگويم كه همه اين آقايون محترمند. منم اصلا با هيچكي مخالف نيستم فقط به نظرم بايد بيشتر در باره اونها تحقيق كرد.
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
مؤمن زاده پروازکن...درمجلس بازکن
باپشتیبانی تمام عیار...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
این اقای علیرضا دهقان مشتانی نیستند بلکه ازاحمدآباد پل آبگینه هستند پس باید گفت دهقان احمدابادی و دقیقا طرفدار زیادی در شرق کازرون و در خود کازرون و همین طور بخش قائمیه دارند.
یکصدا دهقان احمدآبادی
محمد از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
فقط دکتر کامبیز عوض زاده
كي به كيه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
من هم مي خوام كانديد بشم .خونم بوشهره وبنويسيد محمد .... بوشهر ابادي
بالاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
درود بر دكتر دشمن زياري .تنها مرد بزرگ وصادق با مردم.
tفرهاد رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
از نظر من شایسته ترین فرد ممکن برای انتخاب شدن و تحول در اوضاع بهم پیچیده شهرستان میتونه دکتر فاضل نیا باشه

البته اگر بازهم بخاطر اینکه ایشون از جبهه اصلاحات میباشه و همیشه ثابت قدم بر اندیشه های سازنده هستن دلیلی بشه که باز هم بی لطفی در حق ایشون کنیم

من از قایمیه هستم و تا حدودی مطلع از اوضاع میباشم ایشون با اینکه در دوره قبل دارای ارای بیشماری بودند اما انتخاب نشدن
اما از نظر من ایشون میتونه گزینه اصلحی برای انتخاب در این دوره باشه و در حالی که جبهه های مشارکت از ایشون پشتیبانی میکنند

و اما اگر به بعضی ها بر نخوره میخوام بگم دوستان برین ببینین دهقان ناصر ابادی برای این شهر چه کرده؟:
یا دکتر محمد صادقی در دوره حظورشون چه کار مفیدی انجام دادند جز اون همه تبلیغ های بی اساس

در ضمن خدمت دوستان عرض کنم که اشتباه ما در دوره های گذشته این بود که تنها با تبلیغ های غیر مفید و تنها دل به شعار های رنگین کمانی سپردن باعث بر خرابی اوضاع شهرستان بودیم

من فرهاد رها از طرف خودم و تمام دوستان اصلاح طلب شهرستان اعلام میکنم برای بقا و برقراری شهرستان به دکتر فاضل نیا رای میدهیم


جناب ناصر ابادی شما هم بهتره از دادن ... به هوای گرفتن رای جدا پرهیز کنید که ناشایسته ترین کار است بهتره تا کارتون هم تموم نشده اسفالت ناصر اباد رو تمام کنی
و از اینکه در روستاه ها بگردین و به هوای گرفتن ارا از مردم بخواین که به شما عیدی بدن جدا پرهیز کنید چون ما در سایه الهی روشن تر از انچه در دوره قبل بوذدیم هستیم
نعمت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
0
من رای خود را به برادر یحیی رضایی کاندیدای دوره هفتم از بخش کوهمره میدهم زنده باد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
0
شما از یک نماینده چی میخواید ؟
نماینده باید قانونگذار خوبی باشه
اطلاعات خوبی در مورد کشور و مسائل اون نداشته باشه
بای دآدم متدینی باشه
و شناخته شده در سطح کشور باشه
که بنظر من تنها دکتر شاهین محمد صادقی دارای تمامی شرایط فوق است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
0
فقط شاهين محمد صادقي نماينده انتخابي كل شهرستان كازرون انشا ه الله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
0
ما مردم کازرون شاهد بسیاری از بداخلاقی های انتخااتی بودم ودیدیم برای یکی دوتا رای دوره گذشته بداخلاقها ودروغگوها چه کلاه بزرگی را برسر برمردم این شهرستان گذاشتند شخص آقای دهقان برای ... خوب نیست وحتی برای ... هم خوب نبود کسی که همه اعیان وانصارش ... ها و...ها بودنداو فقط یک آدم ... بود که خود را بنام نماینده ویژه آیت ا...شاهرودی معرفی کرد مردم فکر کردند شاید این حرف راست است چون این آیت ا...انسان درستی بوددرحالیکه اینطوری نبود مردم کازرون ازروی نجابتی که داشتند با محمد صادقی بخاطر قضیه بادآهنگ در دوره های جلوتر لج کردند چون میگفتند این اقا حق بادآهنگ را خورده وبرای همین هم که باورداشتند او این کارا کرده فقط میخواستند به محمد صادقی وامثال او که با... و... عرصه کازرون به میدان جنگ تبدیل کرده بودند رای ندهندحتی حاضر بودن رای خود رابیرون بریزند وبه محمد صادقی ندهند دهقان هم ماشاالله هزار ماشالله زرنگی کرد ودراین میان نقش کسی را بازی کرد که آراءسلبی را جمع آوری میکند ومیریزد توی کیسه وهمه این آرا به نفع خودش درصنذوق ریخت حالابا پول یا ... یا قلم و... هرچی بود این کار راکرد بعدازاین دوتا رای فاضل نیا هم ... بوددکتر فاضل نیا که با درگیریهایی که محمد صادقی درشهر کازرون درست کردند میخواست از... که اخرش معلوم شد این ... هم وقتی زورش بجایی نمیرسد دست به ... میبرد وهرطوری شده یارانش را با ... و...های محلی ... به قدرت نمایی میکند ما میترسیم این بنده خدا هم نماینده مردم فهیم کازرون در مجلس نتواند باشد.چون ارتباطی با... ندارد دست بکارهای سنتی و... میزند درباره آقای دکتردشمن زیاری هم این آقا خیلی جاها فول کرده است وخیلی ها هم میدانند که ...و...اش آقای کروبی بود وقتی کروبی بیچاره گیر افتاد گفت نه خیر من با اینها نیستم ونفوذی بودم مثل رفتارهای خود دهقان که معلوم نیست ... است یا ... از اون بتر مگر کسی که میترسد از خطفکری خود دفاع کند میتونه از حقوق مردم دفاع کنه ما درجلسات دهقان میبینیم که میگویند اون آدم ... است حتی در بورکی همین چند روز قبل خشتیها به بیخ یقه اش چسبیدنداین دونفر که خیلی هم ضد همدیگر بودند خودشان تااین لحظه تکلیفشان را باخودشان هم روشن نکرده اند.
آقای دشمن زیاری باید اول ازهرچیزی بگوید اصلاح طلب است یا عامل اصولگرایی و باید با خودش کنار بیاد تا مردم بعد تصمیم بگیرنداین آقا هم انسانی بسیار ... است که یک چیزهای دیگری هم درهمان دور گذشته علیه او گفتند که دیدیم درست ازاب درامد.
با این چنین اوضاعی محمد صادقی ومحمدی وپناهنده وفاضل نیا که اصلا به دلیل ...شان امکان دارد از صحنه بیرون بروند اگر هم نروندمردم دیگر آزموده ها را نمی آزمایند.باید بروند فکر دیگری کنندهرچند آقای محمد صادقی فرد خوبی هم باشد ولی قضیه ...اش... که در ... خان زنیان هنوز... اش بسته نشده تعارف بردار نیست اگر باحمایت او نبود اینکارها چگونه توسط ... صورت میگرفت این گونه افراد بنظر من حاشیه دار هستندوبه درد کازرون نمیخورند باید دنبال گزینه های جوان مطرح شده جدیدی باشیم که شناخت آنها نیاز به یک دوره نمایندگی چهارساله نداشته باشد.
بای نظر ی که نوشته مردم کازرون یعنی همین مردم شهر کازرون نه روستاها وبخش ها به هیچ قیمتی به کسی که آنرا نمیشناسند رای نمیدهند باید بیشتر اعتبار قایل شد چون همین طوری هم بوده ودوره قبل استثنایی بود کازرونی ها دیگر فریب نمیخورندساده هم نیستند که ازیک سوراخ دوبار گزیده شوند یک شهر سیاسی است ولی آقای بادآهنگ با دو تا قطره اشک آن دفعه گولشان زد که خدا ...
1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
0
باسلام
خودتون بانوشتن این مطالب واسم بردن ازنام کاندیدا هادرانتخاباتی کردن شهرنقش زیادی ایفا کرده ایدومثل اینکه ازاینکاربدتون نمیاد.میتونستید خیلی ساده بدون اینکه اسامی کاندیداهای احتمالی رانام ببریدفقط انتقادمیکردیدکه نباید جوشهرانتخاباتی بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
0
فقط لقمانی
هدهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
0
0
فعلا جو با دکتر محمدصادقی است.همه پشیمان هستند از دوره دهقان ناصرآبادی.حالا باید ببینیم گردونه انتخابات تا آن موقع به نفع چه کسی رقم خواهد خورد
شهرون کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
0
0
اقای علیرضا دهقان مطالب ارشمند و علمی شمارا با دقت در ویزه نامه افسانه خواندم خیلی دقیق و علمی به مشکلات کازرون پرداخته بودید انشا اله مردم شهرستان در انتخابشان دقت خواهند کرد.اینجانب از شما حمایت خواهم کرد
كازروني
|
GERMANY
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
0
0
سلام
وقتي اين ليست ديدم به ياد بيچارگي 4 سال ديگه افتادم. آخه باسوادها كه پول پتو و سيم كارت و گوني برنج و پلوگوشت و ...ندارن. با اين بريز و بپاشي كه اون دفعه ... انجام داد واي به حال اين دفعه. فكر كنم خود آقاي ... بايد 2 ميليارد پول خرج كنه
خدا به فرياد كازرون برسه
فقط دكتر دشمن زياري
طهمورث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
0
0
انتخابات دو قطبی کازرون دهقان ناصرابادی و محمد صادقی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
0
0
باید اصلاحات زنده باشد یا دکتر فاضل نیا یا دهقان ناصرابادی ما به کسی ه از راییمان برای پیشرفت خودش استفاده کند نخواهیم داد دکتر صادقی برو خوش باش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
0
محمدصادقي هيچ تغييري نكرده كه كسي از راي ندادن به او پشيمان بشود. كساني كه دور قبل به محمدصادقي راي ندادند اگر اين بار راي سفيد هم بياندازند به محمدصادقي راي نمي دهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
0
كسي كه از كازرون نما انتقاد كرده كه چرا اسامي نامزدها را نوشته است شايد از اينكه رقابت فقط بين دهقان و محمدصادقي نباشد ناراحت شده است. وگرنه چرا به سايت ... انتقاد نمي كند كه از همين حالا تبليغ محمدصادقي را شروع كرده است؟ وقتي محمدصادقي و دهقان در حال تبليغ هستند بيان نكردن اسم ساير نامزدها ظلم به سايرين است.
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
0
هنوز انتخابات شروع نشده وضع اینه وای به حال چند ماه دیگه ! گرچه به نظر من شانس این دوره هنوز مشخص نیست ولی مطمئناً برخی افراد فعلی نخواهند بود .
میثم
|
ITALY
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
0
با سلام
خدمت دوست عزیز که گفتند اصلاحات زنده باشد باید بگویم که من هم موافقم اما نه به دست این افراد که سال هاست خود را اصلاح طلب می دانند در حالی که خود را هم نمی توانند اصلاح کنند. اصلاحات واقعی 5 یا 6 سال است که آهسته آهسته در حال شکل گیری است.دیگر دوران اصلاح طلبان قلابی ...که بهتر است آنان را قدرت طلب نامید به سر رسیده. انشا الله که مردم شریف شهرستان کازرون و حومه نماینده اصلح و متدین واقعی خویش را به مجلس خواهند فرستاد، و بهتر است جلوی اشخاصی مانند ... که علنا قانون شکنی می کنند گرفته شود.
lمحمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
0
جناب اقايي كه از همه بد گفتيد .توجيهات بلند بالا وابكي شما را متاسفانه خواندم.در مورد سه نفر اولتون كه ... نشون داديد اطلاعاتتون خيلي پايين هست .اما در مورد دكتر دشمن زياري لطفا حداقل به بزرگاني مانند ايشان اين صحبتهاي .... را نفرماييد .ايشان به لحاظ علمي ومديريتي وسياسي انقدر بزرگ هستند كه امثال شما حق اظهار نظر اينچنيني را در مورد اين مرد اسطوره مقاومت وايثار را نخواهيد داشت.ايشان سالها در جبه ها وعملياتها جنگيدند وجانباز شدند. شايد شماها نمي دانيد جنگ چه بود .شايد شما از تكه هاي خمپاره اي كه در بدن ايشان به يادگار مانده خبر نداريد . شايد شما از جراحات شيميايي ايشان بي اطلاعيد . راستي از علم ومديريت از زير بار دروغ وظلم وجور نرفتن چيزي مي دانيد؟ راستي از زير بار راي خريدن وشناسنامه هاي قلابي ودستگاه هاي اسكن ومواجب به افراد كانديداهاي رقيب ووو نرفتن چقدر مي دانيد . اري دوست من شرافت انسان خود گوياي همه چيز است. دكتر دشمن زياري براي تمام انهايي كه حتي براي لحظه اي نشست وارتباط داشته اند يك اسطوره هست و تا ابد خواهد ماند .
كازروني
|
GERMANY
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
0
سلام
اون آقا يا خانمي كه به هر كسي رسيده توهين كرده و همه را تحليل و مثل اينكه از عالم غيب خبر دارد بايد بگويم كه دكتر دشمن زياري هيچگاه از دايره مستقل بودن بيرون نرفته. بدبختي اينه كه شما ميخوايد كانديد يا اين باشه يا اون .خب چه اشكالي داره يك نفر مستقل باشه. دكتر دشمن زياري يك آدم مستقل و روشنفكره حالا باز تو بگو اصلاح طلب اگه اصلاح طلب دشمنزياري است كه ما هم اصلاح طلبيم. وقتي شماها نمتونيد بفهميد و يا عمدا خودتونو به كرگوشي زديد اون بنده خدا چكنه.در مورد انتخابات ريس جمهوري و طرفداري از يك كانديد خاص هم شما اگر وجدان داريد يك نفر را در كازرون پيدا كنيد كه دكتر به او گفته باشد به فلان كس راي بده . چرا همه وجدان و شرافت خودتونو زير پا ميگذاريد تا ديگران را خراب كنيد. خب هنوز هم درباره خيلي ها خيلي چيزا ميگويند آيا همشون درسته. مثلا مرحوم پدر آقاي دهقان در رقابت با شيخ علي بابا دريسي دعانويس بوده و دهقان از عربها پول گرفته.محمد صادقي ..... نوذري ..... واي به حال آخرت شما.خودم از دكتر دشمن زياري پرسيدم به چه كسي براي رياست جمهوري راي بدم بخدا قسم به من گفت هر كه را تو ميگويي من راي بدم .حاضر نشد چيزي بگويد. چونكه معتقد بود كه بايد مردم را آزاد گذاشت تا خودشان فكر كنند. من خودم به احمدي نژاد راي دادم. اما بگويم تا صد سال ديگه اگر راي گيري بشود غير از دكتر دشمن زياري به هيچكس راي نميدهم. براي اينكه مردي پاك و صادق و شجاع و روراست است.بر عكس شما كه حرف بيحسابي ميزنيد من فكر نميكنم تا حالا يك بار هم دكتر دشمنزياري را ديده باشيد. اگر ديده بوديد اينطوري قضاوت مسخره نميكرديد. البته شايد ديده باشيد اما ميخواهيد تخريب كنيد. از خدا بترسيد و فكر اون دنيا و آخرت خودتون باشيد.
فقط دكتر دشمن زياري
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
0
0
بالاخره آقاي دشمن زياري طرفدار آقاي كروبي بوده يا نبوده؟ اطلاعيه وي موجود است. آيا اين طرفداري واقعي بوده يا ظاهري؟
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
0
0
سلام
با احترام به نظرات همه دوستان عزیز باید عرض کنم که متاسفانه نمایندگان دوره های قبلی علیرغم قولهای متعددی که دادند، هیچ یک از فرمایشاتشون عملی نشد. با این حساب تلاششون بیهوده و بلا فایده است مگراینکه دوباره متوصل به پول و جاذبه هایی که پول برای مردم کم بضاعت داره بشن.
تجربه ثابت کرده که شخصی که از دل مردم بلند بشه بیشتر میتونه به داد مردم برسه.
متاسفانه نویسنده بدون اطلاع از عنوان، نوشته "داریوش هوشمند" در صورتی که دکتر داریوش هوشمند بعد از 26 سال تلاش و فعالیت در دانشگاههای معتبر ایتالیا موفق به اخذ 3 دکتری در زمینه های مختلف کشاورزی شده.
حرف های گفتنی در رابطه با دکتر داریوش زیاده که ان شا الله به زودی از طریق سایتش میتونید بیشتر بشناسیدش.
امیدوارم این دوره مردم به حق رای بدن نه به پ...
كازروني
|
GERMANY
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
0
0
ببخشيد اين آقاي هوشمند 3 دكترا را براي چه ميخواسته در چه رشته اي بوده و چند سال طول كشيده. آخه دكتري در ايران 4 سال و نيم طبيعيش طول ميكشه. گمونم شوخيت گرفته. يعني اين آقا كه با ديپلم رفته و معدل ديپلم او را اين هفته ديدم در دبيرستان مجرد ... بوده چقدر پلفوسوره. يعني چقدر اين دانشگاههاي ايتاليا بيخودن. راستي ايشون با اين همه سال در خارج چه اطلاعات در مورد ايران دارن. كسي كه بيشتر عمرش را در خارج بوده چه علاقه اي به ايران داره. راستي كي اومده ايران و چند تا پست داره. چند تا مقاله داره و غيره. واي به حال ....
میثم
|
ITALY
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
0
0
با سلام و تشکر از دوستی که ابراز لطف به دکتر هوشمند داشتند و از وی حمایت کردند.
اما در جواب دوستی که بی لطفی کردند باید بگویم که وقتی اطلاعی ندارند لطفا اظهار نظر نکنند. البته از لحن نوشتنشان می توان فهمید که کی هستند چون این بی احترامی ها را جاهای دیگر با همین لحن داشته اند.
از دکتر هوشمند می خواهم که بیشتر خودشان را معرفی کنند تا مورد سواستفاده برخی افراد قرار نگیرد.
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
آقای خوشمزه!
آخه معدل دیپلم چه ربطی به دکتری داره؟ مهم پشت کاره که دکتر هوشمند همت کرده و اونجا به خاطر مردم مملکتش تلاش کرده
خوشبختانه همه مدارک و مستندات وجود داره!
گفتی علاقه؟! فقط همینو بدون که چند ساله ایشون تشریف آوردن ایران و بازم دارن به مردمشون خدمت میکنن
ان شا الله به زودی سایت ایشون راه اندازی میشه و شما هرچی اطلاعات بخواید میتونید اونجا پیدا کنید.
فقط یه خواهشی که ازتون دارم اینه که بدون تحقیق و اطلاعات از کسی حرف نزنید
البته اینو واسه خودتون میگم چون فردا همه چی ثابت میشه و روسیاهیش واستون میمونه
راستی یادم رفت بگم دکتر داریوش هوشمند هرگز به پست و مقام فکر نکرده و نمیکنه تنها نیتش برای شرکت تو انتخابات ادای دین و خدمت به مردمه...
میثم
|
ITALY
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
در ادامه جواب به دوستی که کم لطفی به دکتر هوشمند کردند باید بگویم که ایشان دیپلم را در دبیرستان مجرد کازرون نگرفته اند، ایشان در فیروزآباد دیپلم گرفته اند، پس لطفا مثل همیشه دروغ نگویید. بعدش هم به قول دوستمان دیپلم چه ربتی به دکترا دارد؟ اگر کسی معدل دیپلمش پایید بود دیگه نمی تواند ادامه تحصیل دهد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
0
0
با سلام علیرغم تمام تبلیغات و خوش خیالی بعضی هامردم بخش جره و بالاده یکپارچه از کریم عباسی شیبانی حمایت می کنند و در مجموع طرفداران محمد صادقی و دهقان به تعداد انگشتان دست هم در این بخش نمی رسند در ضمن بخش جره و بالاده پرجمعیت ترین بخش شهرستان کازرون می باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
0
0
دکتر محمد صادقی عزیز:
موج عظیم آراء سی هزار نفری مردم قهرمان خشت یکبار دیگر پشتیبان تو
دست علی یاورت خدا قوت
خشتی
|
AFGHANISTAN
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
0
0
خبری درباره مدرک تحصیلی مورد نیاز انتخابات مجلس

جانبازان می‌توانند از مزیت یک مقطع تحصیلی برای نامزدی در انتخابات استفاده ‌کنند

شورای نگهبان اعلام کرد: مدارک تحصیلی جانبازان و آزادگان طبق ماده (18) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی برای نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک مقطع بالاتر محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، رئیس شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، طی نامه‌ای به شورای نگهبان، نظر این شورا در خصوص امکان استفاده جانبازان و آزادگان از یک مقطع تحصیلی بالاتر در کاندیدارتوری مجلس شورای اسلامی را استعلام نمود. متن نامه فوق به شرح زیر می باشد:

برادر گرامی حضرت آیت اله جنتی

دبیر محترم شورای نگهبان

با سلام و دعای خیر

احتراما با عنایت به پی گیریهای مستمر ایثارگران عزیز از سراسر کشور و نمایان بودن ضرورت بهره مندی از توان و تعهد ایشان و با توجه به این که در دوره های گذشته نیز ایثارگران مشمول مواد 18 و تبصره ماده 21 قانون تسهیلات استخدامی جانبازان و قانون حمایت از آزادگان، از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر جهت ثبت نام نامزدی مجلس شورای اسلامی بهره مند بوده اند، با احساس لزوم شفاف سازی برای حضور فعال و تاثیرگذار این قشر معظم به نظام اسلامی در سنگر قانونگذاری کشور(مجلس شورای اسلامی) با امعان نظر به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر حذف تبصره(2) ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که شرط کاندیداتوری مجلس را داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن لحاظ نموده است، مستدعی است بدلیل نزدیک بودن مهلت استعفا (به عنوان یکی از شروط اصلی شرکت متصدیان پست های مذکور در قانون انتخابات) درباره حضور این ولی نعمتان انقلاب اسلامی با استفاده از یک مقطع تحصیلی بالاتر در کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اعلام نظر فرمائید.

مجتبی رحماندوست

رئیس شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران

متن پاسخ شورای نگهبان به استعلام فوق به شرح زیر می باشد:

جناب آقای رحماندوست

رئیس محترم شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران

سلام علیکم

بازگشت به نامه شماره 54/820/430 مورخ 21/2/1390 در خصوص استفاده ایثارگان از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر جهت ثبت نام نامزدی مجلس شورای اسلامی،به اطلاع می رساند: موضوع در جلسه شورای نگهبان مطرح شد و مقرر گردید: «مدارک تحصیلی ایثارگران (جانبازان و آزادگان) طبق ماده (18) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی برای نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک مقطع بالاتر محسوب می شود».

کدخدایی

مشتان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
فقط رضا دهقان مشتاني كانديد اصلح و برتر ماست
ما كه از دهقان ناصر آبادي خيري ندييم بهتر از دهقان مشتاني خيري به ما برسد
اهالي مشتان
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
0
فقط دکتر فاضل نیا مدبر علمی سیاسی و مسولیت پذیر در کشور و منطقه کازرون استاد دانشگاه و در حال کسب رتبه علمی دانشیاری درود بر دکتر
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۷
0
0
درود بر دکتر محمدصادقی و حامیان پرتلاش و دلسوزش.درود بر همه ی دلسوزانه شهرستان کازرون
درود بر تلاشگرانی که برای عمران و ابادی شهرستان کازرون ذره ای کمکاری نکردن
درود مردم شهرستان کازرون بر کسانی که برای بلند کردن نام این شهرستان ذره ای کوتاهی نکردن
درود بر دکتر شاهین محمدصادقی
شهروند
|
UNITED STATES
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
0
0
هرچی میخواهید بگید دهقان برنده است
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
0
0
دهقان ناصر ابادی مرد بسیار خوبی است ولی نماینده و موکل خوب و توانمندی نیست ولی بر عکس اقای محمد صادقی مرد خوبی نیست ولی نماینده قوی و خوبی است
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
0
0
دوستان خداراهیچ وقت فراموش نکنید وپارو حق نزاریدواقعیت گرا باشین اقای دکتر صادقی به نظر می رسه اگه در انتخابات شرکت نکنن سنگینترن اگه رای بیار بودن دوره قبلی می اوردن تو رو خدا بامردم بازی نکنیددکتر0درمورداقای دهقان ناصر ابادی هم تصمیم بامردم است که ببینند بین اقای دهقان ناصر ابادی وسایر نامزدها کدام صالحتر است0 دهقان ناصرابادی یا 000
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
0
0
اقای غلام رضا دهقان ناصر ابادی دلسوزترین وپرکارترین نماینده مجلس شناخته شده اندنمی دونین برین توسایت مجلس برسی کنین
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
0
0
بنظرم آقاي رنجبر اگر در شوراي شهر شيراز در دوره دوم راي نياورد به خاطر حق كشي شيرازيها بود اگر عقب نشيني نميكرد ودر كازرون كانديداي نمايندگي ميشد هر چند راي نمي آورد ولي وزنه قابل اعتمادي براي سالهاي آتي كازرون بود اميد كه از اين جوانان بيشتر حمايت شود
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
0
فقط محمدصادقی
چنگیز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
0
0
ای خدا ای خدا شما اصلاح طلبا با چه رویی ابراز وجود می کنید تمام سردمدارانتون به جرم ضد انقلابی دارن به سر می برن و برای اوباما ... می زنن. کدوم اصلاح طلب شما رو باید گفت دشمن طلب...
خسروی
|
-
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
0
0
چرا اسمی از دکتر غریب فاضل نیا نیاورده اید که صددرصد با همت مردم انتخاب خواهد شد.
ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
0
0
رای ما جناب اقای مهندس ابوذر قرمزی مردی شجاع فداکار ومردم دار در جهت خدمت به مردم پا به مجلس میگذارد؟؟؟ رای کازرون اقای قرمزی
تفکر برتر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
0
0
سلام در طی این مدت خیلی فکر کردیم و به نظرات و اندیشه های کاندیدای محترم گوش دادیم تفاوتی که این دوره را از دوره های قبل متمایز کرد حضور دکتر هوشمند بو باسخنرانی و نظرات ایشان و تجزیه شخصیت ایشان فکر کردم بهتره به شما پیشنهاد بدم درمورد ایشان فکر کنید که با انتخاب شایسته ایشان کازرون را تبدیل به شهری ایده ال در کشور نماییم
ﻋﻠﯽ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
0
0
ﮐﺎﺷﮑﯽ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻤﯽ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﻭﺗﺤﻮﻻﺗﯽ ﮐﻪ ﺩﺭﺍﯾﻦ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺩﺭﮐﺎﺯﺭﻭﻥ ﻭﺍﻃﺮﺍﻓﺶ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺭﻭ ﺑﺎﻭﺭ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﺳﺪ ﻧﺮﺟﺴﯽ .~ﺗﺮﻭﺷﯿﻤﯽ .ﺟﺎﺩﻩ ﻫﺎ.ﺍﺏ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺳﺮﻣﺸﻬﺪ ﻭﻭﻭ...ﮐﺮﭼﻪ ﻫﺮﮐﺴﯽ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﻫﺴﺖ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﺑﺒﯿﻨﻪ .،ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻣﺮﺩﻡ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﮐﺎﺯﺭﻭﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﻓﻬﻤﺸﻮﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎ ﺳﺖ!
ع -ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
0
0
به خدا شما بیکارین اخه برای چه این همه افترا............. ؟هر کدوم بشنمیخوان چیکار برا ما کنن پس شما کی میخواین عاقل شین.
علی .م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
0
به نظر من اگه حجت محمدی کاندید میشد داخل خشت از محمد صادقی بیشتر رای میاورد
امید ج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
0
محمد صادقی با چه رویی اومده ایشون دیگه بین مردم محبوب نیستند الکی جوسازی میکنن درود بر دکتر هوشمند
علی
|
GERMANY
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
0
بابا یکی به من بگه اصالت دهقان چیه این که به همه میگه دائی..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
0
فقط خود مردم،فقط غیر از اینه که میان یه مشت دروغ سر هم میکنن تحویل مردم میدن تا بهشون رای بدن بعد که خرشون از پل گذشت انتخاب شدن دیگه اهمیتی به هیچ کس نمی دن فقط پولشون میشناسن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
0
فقط دکتر داریوش هوشمند کاندید اصلح
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
انشاالله یکی بیادروکار که دغدغش مردم باشه نه خودش واطرافیانش
کاضم جلیلیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
0
زنده باد دکتر عزیزاله دهقان
nashenas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
0
رای ما به دکتر علی گلچین خبرنگار فوقالعاده سایت خبری کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳