پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۲
طي سه روز انجام شد؛
رزمايش بزرگ صحرايي گردان هاي عاشورا و الزهرا به مدت سه روز در كازرون برگزارشد.به گزارش كازرون نما رزمايش بزرگ صحرايي گردان هاي عاشورا و الزهرا با عنوان علمداران بصيرت به مدت سه روز از سوي ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون برگزارشد.

رزمايش بزرگ صحرايي گردان هاي عاشورا و الزهرا به مدت سه روز در كازرون برگزارشد.

به گزارش كازرون نما رزمايش بزرگ صحرايي گردان هاي عاشورا و الزهرا با عنوان علمداران بصيرت به مدت سه روز از سوي ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون برگزارشد.

اين رزمايش با حضور گردان‌هاي 261 امام علي (ع)، گردان 124 خشت، گردان 125 امام سجاد (ع) قائميه و گردان 557 الزهرا برگزار شد.

كلاس هاي عقيدتي، سياسي، احكام، آموزش و تمرين مقابله با اغتشاشات، آموزش و تمرين تاخت و شبيخون، جنگ نوين، راهپيمايي شبانه، تاخت شبانه، تخمين مسافت در شب،آموزش و تمرين پدافند غيرعامل(استتار، اختفا، پوشش و غيره)، آموزش و تمرين كمين و ضد كمين، پدافند دورادور، آشنايي با ايست و بازرسي و حفاظت از مراكز حياتي و تمرين آن، آموزش و تمرين امداد و نجات، راهپيمايي تاكتيكي، تمرين امدادونجات، آموزش اصول ورزش هاي تيراندازي و اجراي ميدان تير از برنامه هاي اين رزمايش بود.

برگزاري دعاي كميل، برنامه هاي فرهنگي، مباحث اخلاقي، احكام مبتلابه، مسابقه فرهنگي، برگزاري نماز جماعت به صورت منظم از برنامه هاي ديگر رزمايش علمداران بصيرت در كازرون بود.

اين رزمايش با حضور پرشور بسيجيان، اعضاي گردان هاي عاشورا، پاسداران و سربازان ناحيه مقاومت بسيج سپاه كازرون برگزارشد.

 در حاشيه اين رزمايش سرهنگ پاسدار شهريار اسلامي فرمانده سپاه ناحيه كازرون با اشاره به اهداف رزمايش و تقدير و تشكر از دست انداركاران و شركت كنندگان در رزمايش اظهار داشت: ارتقاي سطح آمادگي در گردان‌هاي عاشورا، افزايش مهارت‌هاي تاكتيكي و تكنيكي، ارتقاي سطح آگاهي در گردان‌هاي عاشورا و الزهرا، انسجام بخشيدن به سازمان و بالا بردن توامندي‌هاي نيروهاي بسيجي، ايجاد روحيه و انگيزش در سازمان بسيج براي مقابله با بحران در مواقع اضطراري ازاهداف مورد انتظار در رزمايش بزرگ صحرايي گردان هاي عاشورا و الزهرا است.

وي افزود: آمادگي مقابله با تهديدات داخلي و خارجي، اجراي ماموريت‌هاي محوله و كسب مهارت‌هاي لازم براي دستيابي به قابليت‌هاي ذاتي و تاكتيكي مورد انتظار از اهداف اين رزمايش سه روزه است.

انتهاي پيام/

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶